Skrevet av Emne: Tema tickets: Billetter til hjemmekamper  (Lest 3850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

• Moderator
  • Lorimer
    • Vis profil
Sv: Tema tickets: Billetter til hjemmekamper
« Svar #30 på: April 15, 2019, 18:26:53 »
Nothing but Leeds

Managed to get myself 2 tickets for the Ipswich game, Its also understood that Ipswich will allocate the WHOLE Cobbold Stand which is about 10-12,000 seats to Leeds fans & will be sold via Leeds on a Loyalty Scheme (This isn't confirmed though, i spoke to someone close to ITFC)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

• Moderator
  • Lorimer
    • Vis profil
« Svar #31 på: April 15, 2019, 18:28:37 »
Nothing but Leeds

Managed to get myself 2 tickets for the Ipswich game, Its also understood that Ipswich will allocate the WHOLE Cobbold Stand which is about 10-12,000 seats to Leeds fans & will be sold via Leeds on a Loyalty Scheme (This isn't confirmed though, i spoke to someone close to ITFC)

Finlay Whitehead

Cobbold stand is nowhere near 10-12000. We were allocated 3500 which was the whole of the top tier leaving just the bottom tier which is a lot smaller. Is around 5000 in total.

:o
Min første Leeds-kamp:

Cherry

• Fast på A-laget
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • AOL Instant Messenger -
    • Yahoo Instant Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #32 på: April 15, 2019, 21:03:02 »
Skal ikke ta sorgene på forskudd.... i positivt fortegn ;)
MEN... hvis vi rykker opp . Så blir det ett race ift billetter til hjemmekamper... d blir pokker ikke lett!
Kanskje "enklest og mest fornuftig" å kjøpe sesongkort.. som kan " lånes" ut... som jeg vet andre supportere av PL klubber gjør i dag.

Den tid den... glede! ;D

Promotion 2010

• Moderator
  • Lorimer
    • Vis profil
« Svar #33 på: April 15, 2019, 21:32:52 »
MEN... hvis vi rykker opp . Så blir det ett race ift billetter til hjemmekamper... d blir pokker ikke lett!
Kanskje "enklest og mest fornuftig" å kjøpe sesongkort.. som kan " lånes" ut... som jeg vet andre supportere av PL klubber gjør i dag.

Den tid den... glede! ;D

Alle sesongbilletter er borte nå. Så det kan du bare glemme.

Regner med sat klubben må få orden på dette og utvide stadion på South Stand. Dvs ta vekk boksene som nå står tomme. Dette gir et par tusen plasser.

Så må de få orden på den delen der bortesupportere sitter. Det bør jo være muligåutvikle dette til en større del av stadionhjørnet ved bl.a. å lage en sving ut av det. TV-skjermen må evt flyttes.

Det tar nok ikke lang tid før West Stand utvides. Må være en stadion med plass til 50.000 på ER!!!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

• Moderator
  • Lorimer
    • Vis profil
« Svar #34 på: April 15, 2019, 23:54:47 »
Her er Kobolt-siden:

Min første Leeds-kamp:

leedsleads

• På prøvespill
  • *
    • Vis profil
« Svar #35 på: April 16, 2019, 08:51:12 »

Den tid den... glede! ;D

[...]

Sesongbillett på East Stand Upper Tier var tilgjengeleg i alle fall i går ettermiddag, for den med enten Platinum, Gold eller Silver Membership.

Pris vaksen: £678
1 billett pr medlem

Med ein fornyingsrate av sesongbillettar på 96% denne gongen så er naturleg nok antalet begrensa. Sal av desse billettane er etter førstemann til mølla-prinsippet.

Promotion 2010

• Moderator
  • Lorimer
    • Vis profil
« Svar #36 på: April 16, 2019, 13:47:58 »

Den tid den... glede! ;D

[...]

Sesongbillett på East Stand Upper Tier var tilgjengeleg i alle fall i går ettermiddag, for den med enten Platinum, Gold eller Silver Membership.

Pris vaksen: £678
1 billett pr medlem

Med ein fornyingsrate av sesongbillettar på 96% denne gongen så er naturleg nok antalet begrensa. Sal av desse billettane er etter førstemann til mølla-prinsippet.

De var tidligere lagt ut til medlemmer med 5 eller flere kamper denne sesongen.

96% er i nærheten av villt!  ;D
Min første Leeds-kamp:

Hallgi

• I stallen
  • **
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #37 på: April 17, 2019, 06:51:31 »
Flott at Elland Road fylles opp, men det blir ein kamp om billettene til sesongens siste kamp mot Ipswich. Billetter til Leeds-fans har økt fra 2 til 4000, og eg venter i spenning på at de blir lagt ut:
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-given-extra-2-000-tickets-for-season-finale-at-ipswich-town-1-9716248
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Promotion 2010

• Moderator
  • Lorimer
    • Vis profil
« Svar #38 på: April 17, 2019, 14:57:51 »
Nothing but Leeds

Finlay Whitehead

Cobbold stand is nowhere near 10-12000. We were allocated 3500 which was the whole of the top tier leaving just the bottom tier which is a lot smaller. Is around 5000 in total.

:o

Billettdetaljene:

https://www.leedsunited.com/news/ticket-news/24859/tickets-ipswich-town-a

Min første Leeds-kamp: