LUSCOS Forum > Presentasjonsforumet

Presentasjonstråden

(1/96) > >>

Sten:
Du kan bruke denne tråden for å presentere deg på forumet vårt.

Svend Anders:
Ja, Svend Anders her. Ganske ivrig supporter er jeg da, var ganske aktiv på det gamle OEF. Bodde sist sesong i Leeds, nå hjemflyttet men fremdeles like stolt av å være Leeds-supporter som 20-åring.

Fredrikstad og fra høsten blir det Statsvitenskap i Oslo, ved siden av jobb i Fredrikstad Blad/f-b.no/Radio Fredrikstad og for LUSCOS/TPN/luscos.com

Flere?

Leif Sverre:
Leif Sverre her. Bor fremdeles som dere skjønner i Brønnøysund,Nordland. Jobber fremdeles som postbud, har nå nærmere 20 kamper live med Leeds United og det blir helt sikkert flere !![:)]

Læshy:
Heter Lars Petter Brevig fortsatt , men måtte bytte nick pga minst tre bokstaver(gamle på OEF = Lp) . Er fremdeles 14 år (eller fyller i desember)... ER en STOR fan, har laget egen hjemmeside ( www.leeds.moo.no ) og har en drøm å en dag få spille for leeds united(optimistisk - vil du se mine ferdigheter legg meg til i msn og be om vidio - hihi) ble fan i 2000 og kommer alltid til å være det !!

baste:
Jan Erik Bastesen, LEEDS fan fra Bodø, begynnere på sykepleier-utdanningen til høsten, jobber offshore fram til den tid (som maler). Har en datter på 8 år(Andrea)som og er LEEDS fan, selfølgelig !!! Følger med her på forumet og mange andre linker hvor det står noe om Leeds utd.



Nå er min datter 19, og vi drar til Leeds på Torsdag. Andrea sin første tur. Ny drakt skal handles inn, og åpningskampen, i opprykksesongen skal vi se.

MOT

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning