Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 355645 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

olebear

Re: Presentasjonstråden
« Svar #120 på: Januar 24, 2005, 07:54:10 »
Da var det min tur.....

Olebjørn Dragerengen her,81 modell Valdres her!!
Har vært leeds supporter siden 1990..Har vært på White Hart Lane og sett Leeds en gang!2002/2003 sesongen....(Tap 2-0)men det var utrolig artig å se på noen av heltene mine(selvom den største av de heter Anthony Yeboah f.6.6.1966)Har jeg forresten husket å takke George Graham for å fryse han ut av klubben??
Akkurat nå håper jeg Ken Bates kan spytte inn litt £ i klubben så det går ann å forsterke litt...Skal bli bra å få tilbake Bakke og Seth
Johnson og!!Pr.dags dato er Leeds 6 poeng bak playoff plass og alt ser mye lysere ut med tanke på retur til league la scum(f**k off Smith).

***************************We Are So Proud****************************
 

arneg

Re: Presentasjonstråden
« Svar #121 på: Januar 28, 2005, 04:24:53 »
Arne Grødahl her.  Leeds tilhenger siden tippekampenes spede begynnelse.  Oppflasket med den gyldne Bremner, Lorimer, David h etc. Følger med så langt det er mulig når det gjelder de gamle heltene, og blir fortsatt sur når de taper.  Ellers så er Bohemen min pub i Oslo når jeg er på de traktene så det hadde vært jævlig gøy å kombinert det med Leeds kamp.  Er fra og bor i Kristiansund.
 

Thomas

Re: Presentasjonstråden
« Svar #122 på: Januar 29, 2005, 21:31:17 »
Thomas 18 år her. Har vært Leeds-supporter i ca 12-13 år.
Har desverre aldri fått sett de live men håper å få til det en gang.

Soider

Re: Presentasjonstråden
« Svar #123 på: Februar 12, 2005, 20:58:41 »
Kjell Robert 16 år fra bergen her... har vært leeds-fan\supporter i et par år nå... har ikke fått sett leeds live jeg heller men håper seff på det en gang

We are Leeds, We are proud!!! standing up, singing loud and there`s nothing you can do against the yellow, white and blue
We are Leeds, We are proud!!! standing up, singing loud and there`s nothing you can do against the yellow, white and blue

gill

Re: Presentasjonstråden
« Svar #124 på: Februar 16, 2005, 05:48:08 »
Heisann. Mitt navn er Jan Egil Skar og 27 år. Utdannet can.mag. Kommmer fra Nordmøre, men bor fortiden på Lillehammer. Har vært Leeds supporter siden 1990. Leeds har vel etterhvert blitt en livsstil og kommer alltid til å følge meg. Favorittspiller? Har hatt mange gjennom årene, men Chris Fairclough var kongen.... Har ikke vært på Elland Road, men har store planer om det i nærmeste fremtid.
Beste minne er ligamesterskapet 91/92 og semi i CL 00/01. Beste kamp:Aston Villa - Leeds 1-4  24. nov 1991.

SUPER-LEEDS
 

Boos

Re: Presentasjonstråden
« Svar #125 på: Februar 16, 2005, 23:05:54 »
Heisann. Mitt navn er Anders, er 18 år. Student. Kommmer fra Ã…lesund, men bor fortiden på Sarpsborg, flytter hjem til Ã…lesund i mai. Har vært Leeds supporter siden slutten av 90 tallet. Følger med på Leeds` kamper, og drømmer om turer til Elland Road. Favorittspilleren var Ian Harte, men nå er det Eirik Bakke....

Andre Leeds fans fra Ã…lesund, ta kontakt!:)

Boos

Henning

Re: Presentasjonstråden
« Svar #126 på: Mars 02, 2005, 18:50:25 »
Har nettopp registrert meg inn på forumet (har tjuvkikka både på det gamle og det nye), og då er det vel passande å introdusere seg.

Namn: Henning Haugen
Modell: 84
Stad: Nordfjordeid
Yrke: Student
Favorittspelar: Lucas Radebe
Medlem i luscos: ca. 10 år
Supporter: So lenge eg kan hugse
Leedsturar: 1, var nettopp over mot West Ham

Adis

Re: Presentasjonstråden
« Svar #127 på: Mars 03, 2005, 22:45:00 »
Heisann.
Adis Skjetne heter jeg. 26 år, opprinnelig fra Sandefjord, bor og studerer i Oslo.
Har vært Leeds fan siden jeg var 8 år gammel.Fikk i hvertfall min første drakt da, vhor mye av det "fotballfaglige"(hvis jeg kan kalle det det) jeg forstod er vel en annen sak. Luscos medlem siden 1992... Ingen andre i familien er Leeds supportere..det vil si.. jeg har smitta fatter og mutter så de er egentlig blitt ganske så store tilhengere. SÃ… det er artig å kunne påvirke oppover i generasjonsrekkene..rekrutering av Leeds supportere er viktig i alle rekker :)

Har sett gutta 4 ganger. 3 på ER og 1 gang på St.James'..

Ellers finner dere meg på VG's diskusjonsforum under samme nick. Vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke har fått karra meg inn her før nå.
Hyggelig er det i hvertfall :)

We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

WeKenWorkItOut

Re: Presentasjonstråden
« Svar #128 på: Mars 05, 2005, 04:17:10 »
Ny her på siden og ny medlem i LUCOS, dere kommer sikkert til å høre mer fra meg etterhvert så kan like gjerne presentere meg nå som tråden er oppe.

Jeg 26 år, har vært Leeds supporter de siste 12, kommer fra Lørenskog men har bodd i Trondheim de siste årene.
Her studerer jeg statsvitenskap og kampprogrammet til Kings Cross, desverre har jeg bedre oversikt over sistnevnte i perioder ;)
.
 

lowfields

Re: Presentasjonstråden
« Svar #129 på: Mars 11, 2005, 04:50:45 »
Hei.
Svein Langemyr, 29 år fra Arendal.
Samboer og 2 barn.

Meldte meg inn i  supporterklubben 88/89 og har vært supporter siden. Kanskje litt merkelig at en 13-åring begynner å holde med et lag som lå midt i 2.div, men forklaringen er nok at jeg har en 12 år eldre bror som har vært supporter lenge.

Har 3 englandsturer på baken, men det begynner å bli en stund siden nå. Var første gang over påska 91 og så hjemmekampen mot C.Palace(Tapte 1-2.Martyn stod i mål for Palace og jeg husker at han allerede da var omtalt som en av englands beste keepere).
Var over igjen i 94 og 95
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Ronald

Re: Presentasjonstråden
« Svar #130 på: Mars 12, 2005, 03:14:14 »
Ronny ( Ronald på skotsk ) her. Eg er 37 år, fra Bergen men bosatt i sogn & fj. Har vært Leedssupporter så lenge mine foreldre ka huske. Mitt første minne er en Tv kamp høsten 75 der ett lag med helt hvite drakter kommer ut på en bane som ser ut som en gjørmepøl. Det at voksne kunne spille fotball i hvitt og bli møkkete gjorde at eg falt pladask. Eg spiller sjøl aktivt i 6 div. og trener knøttelaget vårt. Eg har og en gutt på 7 som forguder Leeds og gladelig stiller på trening og på skolen i drakta til E. Bakke. Spiller forresten Skotsk og Irsk Pub musikk under navnet "The Fingal", skulle kanskje fått til en jobb på Peter Lorimers pub. Det hadde vært kult.

Sten

Re: Presentasjonstråden
« Svar #131 på: Mars 18, 2005, 14:58:12 »
Selv om Piks bare er hard mot de harde, hender det at hans røst av og til fryser blod til is. Derfor kan det fra nå av hende at Pikselator forlater jungelen og går omkring i byen som en vanlig mann. Da heter han Sten. Ellers er'n helt lik (bortsett fra trikoten selvfølgelig. Pikselator trikoten: helhvit bortsett fra en diskret P på brystet, i gult og blått)

Sten/Pikselator
PS: Det er en ulv - ingen hund.
Sten

ForeverLeeds

Re: Presentasjonstråden
« Svar #132 på: Mars 23, 2005, 21:12:38 »
meg igjen.. fortsatt Robert. 15 år.. kommer fra Kr.sand Leeds fan siden jeg hvar 5... 2 Leeds kamper. siste hvar i oktober 03 på Elland Road mot man.u

leeds leeds leeds

Eriki

Re: Presentasjonstråden
« Svar #133 på: April 01, 2005, 03:47:28 »
Erik Berggren Her. Fra Kr.Sand

I love Manu!
I love Manu!

Reservesamen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #134 på: April 03, 2005, 23:56:33 »
Hei

Kai Rune heter jeg, er 29 år, bor i Kristiansand, men opprinnelig fra det høye nord(derav nick'et). Jeg er gift og har 3 barn, nr 4 på vei.

Har vært medlem av Luscos i noen år tidligere, men glemte vel en giro for noen år siden, har nå meldt meg inn igjen.

Ble Leeds supporter i etter den berømte tippekampen mot Liverpool i 90/91 var det vel, og har siden fulgt laget i tykt og tynt.

Beste minne jeg har er Tony Yeboah. Bedre tilslag skal en vel lete lenge etter.

Har aldri vært i England, men har et sterkt ønske om å kunne oppleve Elland Road live. Har imidlertid vært i Sverige, så Leeds mot "Pressens lag" i Østersund. Hadde en fin opplevelse der hvor jeg fikk "delta" på oppvarminga til Leeds. Jeg reddet bla annet straffe fra Kewell som var ung og lovende da. Husker han scorte 3 mål etter at han kom inn i 2 omg.

Reservesamen
« Siste redigering: April 04, 2005, 01:35:45 av Reservesamen »
 

McQueen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #135 på: April 04, 2005, 17:10:39 »
Heisann
Roy Håvard Andersen, 41 år, gift, tre døtre, fra Ã…rnes, Romerike. Fan siden tidlig syttiårene og bytter aldri! Opplevd Leeds i Norge et par ganger og fikk tidenes gave da jeg fylte førti: Tur til Elland Road og match mot scum (tap 0-1). Pubtur til Lorimer og fullt hus på Elland Road. Det var stort for en som opplevde syttiårene.

McQueen
McQueen

bestibyn.no

Re: Presentasjonstråden
« Svar #136 på: April 08, 2005, 15:44:30 »
Hey

Sigbjørn fra Haugesund.
Fan siden Alf Inge signerte, medlem i L.U.S.C.O.S i ca 3 år. Første Leeds kamp blir nok på Haugesund Stadion, men satser på en tur over til høsten. Blir bra i Haugesund i sommer med Matti Røssland på stadion som ska synge "Eg å du å Peter Lorimer". Det jeg husker best er den syngende og gråtende  gutten i bar overkropp i fjor. "LEEDS `TILL I DIE". Det var hardt å se... Glemmer det aldri.Besøk meg gjerne på hjemmesiden min: www.bestibyn.no

 

Tompengpung

Re: Presentasjonstråden
« Svar #137 på: April 21, 2005, 18:54:01 »
Hei,
Tore her, logg-inn navn er Schwong. Foreløpig passiv på forumet, men leser det meste. 33 år og er fra Stavanger. Leeds-fan siden jeg var 4-5. Vært på Elland Road en gang, dessuten sett Leeds på Anfield.

Sander

Re: Presentasjonstråden
« Svar #138 på: Mai 24, 2005, 14:58:52 »
Navn: Alexander. født i 1986, holder til i Vestfold, ved Tønsberg. Har holdt med Leeds siden jeg var 7-8, som har fulgt familien en stund..

Så Leeds-Fulham sesongen vi var i Champions League. Var trist og se at vi tapte 0-1 hjemme mot det dritt laget..

Håper det kommer en ny storhetstid om ikke lenge.

Behold de yngre så kan det skje.. Come on Leeds!!!
 

Germ

Re: Presentasjonstråden
« Svar #139 på: Juni 08, 2005, 01:23:47 »
Heisann

Remi heter eg, født i 1987. Holder til i Ã…sane, utenfor Bergen. Har holdt med Leeds siden eg var ca 4-5 år. Eg spurte pappa hvilket lag vi holdt med, under en tippekamp. Han sa Leeds, de hvite, og da ble det sånn.

Måtte gjennom en hardningsprosses på barneskolen, som var proppet full av scum, arse og pool supportere. Den største hatklubben min er og blir pool. Ser ut til at eg må løpe naken rundt skolen, nå som Liverpool vant Ch.League. (Veddemål).

Har aldri vert større Leeds supporter enn akkuratt nå, og gleder meg til å støtte laget på veien opp!


Cheers



Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!
"Shine On You Crazy Diamond"

Fryman

Re: Presentasjonstråden
« Svar #140 på: Juni 15, 2005, 19:48:10 »
Hei.

Har vert Leeds supporter siden jeg var 5/6 år:) Holder fortsatt med dem.
Er snart 17.
Bor i sandnes, har bodd her stort sett hele livet.
Har egentlig ikke tid til å skrive mer så....:)
 

jackols

Re: Presentasjonstråden
« Svar #141 på: Juni 19, 2005, 21:29:18 »
Jacob her. Leeds-supporter siden 1972. Var dermed med på nesten hele den første store æraen. Favorittspiller gjennom tidene er Allan Clarke. Har vært på én kamp på Elland Road, 0-1 tapet mot ManU i nedrykkssesongen. Var likevel en fantastisk opplevelse.
Hele familien skal over i august, uten at vi vet om det er hjemmekamp. Lenge siden turen ble bestilt. Gleder meg til å ta med sønnen på seks, som ikke har valgt favorittlag ennå. Naturlig nok, så blir han jo påvirket av det som vises på TV. Han har per i dag derfor stor sans for Arsenal, Chelsea, Milan, Juve osv osv. Jeg skjønner jo dette, men én ting er vi enige om: Vi ser ikke en kamp med ManU - da blir vi 'kvalme' :)

- Sniffer -
- Sniffer -

wilko92

Re: Presentasjonstråden
« Svar #142 på: Juli 04, 2005, 00:08:58 »
Øyvind her. Bor i Arendal ,40 år gammel. Leeds supporter siden 1974. Har også lang fartstid i de lavere divisjoner. Startet den opprinnelige supporterklubben for Rochdale i Norge i 1980. Så Leeds live første gang i 1992 i Drammen. Så Charity Shield noen uker etter og har vært på Elland Road live tre ganger etter det. Var på Elland Road første gang i 1977 og fikk autografer fra Lorimer, McQueen, Jordan m /flere. Favorittspiller gjennom tidene: Billy Bremner.
 

Rojje

Re: Presentasjonstråden
« Svar #143 på: Juli 12, 2005, 00:28:42 »
Hej!

Jag heter Roger Ekdahl. Är 39 år och kommer från en stad som heter Skövde i Sverige. Där bor 50000 personer och Skövde ligger mellan de stora sjöarna Vänern och Vättern. Jag arbetar på Volvo Powertrain. Vi gör motorer till Volvos lastbilar m m. Jag har hållt på Leeds sedan man började titta på tipsextra i början på 70-talet. Brukar åka och titta på "The mighty whites" varje sommar dom besökt Sverige.
Hoppas på fler svenskar i LUSCOS!

Rojje from Sweden
Rojje from Sweden

Biggest Leeds Fan

Re: Presentasjonstråden
« Svar #144 på: Juli 13, 2005, 15:12:55 »
Ja, Sondre her jeg er jo kun 13 år så har ikke vert leeds supporter så lenge[8D] Men da Leeds var i premier league så jeg alle kampene deres! Jeg har aldri sett en Leeds kamp fra tribunen men , dagen er der i dag Jeg skal se Leeds vs Haugesund i Haugesund ..Jippii. Er også medlem av Ledds Clubben .. Selv om alle mobber meg på skolen for at jeg heier på Leeds er jeg stolt av laget mitt!!




Mvh
   Sondre


 
 
 
We are Leeds , we are proud , standing up , singing loud....       MvH
   Sondre..
 
 
 
 

rasandeokse

Re: Presentasjonstråden
« Svar #145 på: Juli 16, 2005, 18:10:17 »
Børge Nordal  28år bor i Bergen. Leeds support så lenge jeg har fulgt med fotball.
Har vært 3 turer til Leeds sett 5 kamper, 2 uavgjort 3 tap. + at jeg var i haugesund og så dem tape der.. Kanskje jeg ikke bør reise og se flere matcher..
Sist jeg var i england fikk jeg sett treningen med leeds på torp arch og var i players lounge etter matchen.. fin fin supporter opplevelse, selv om det ble tap og nedrykk den gang.
 

Mikkel

Re: Presentasjonstråden
« Svar #146 på: August 15, 2005, 20:55:10 »
Hei!
Jeg heter Bjørn Mikkelsen (Mikkel), er født i 1971 i Hamar. Jobber i Oslo, har også bodd der (2år) og i Trondheim (3år), men flyttet tilbake til Hamar. Så min første Leeds kamp på Elland Road i 1991. Etter dette har jeg sett Leeds flere ganger, både borte og hjemme. Jobber i Coop Norge. Marching On Together

matta

Re: Presentasjonstråden
« Svar #147 på: September 18, 2005, 04:58:12 »
Are Mathisen her, supporter i tykt og tynt, og venter bare på mot til å ta vie meg for livet til denne klubben (tatovering) Er fra Larvik, born and raised, og trives godt.. Mitt største ønske er å være Bill Gates ukjente sønn, kjøpe opp Leeds og gi manageren og spillere rom til kun å konse på fotballen, og senke billettprisene på Elland, slik at det er fulle hus, og maks støtte!![:)]
"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

GeirO

Re: Presentasjonstråden
« Svar #148 på: September 24, 2005, 23:19:43 »
Heter Geir-Ove, bor i Drammen og er 1962-modell. Etablert med kone og to små barn. Har lang fartstid som Leedssupporter. Startet å holde med Leeds da de tapte omkampen mot Chelsea i FA-cupfinalen i mai 1970. Har i løpet av disse årene sett Leeds mange ganger i England, første gang 18. mars 1978 (Leeds-Boro 5-0).[:D]
MOT

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Presentasjonstråden
« Svar #149 på: Oktober 12, 2005, 17:54:46 »
43, bor i Arendal, Leeds-fan siden "The Glory Years!! Sett gutta to ganger; Chelsea-Leeds 3-2 på Stamf. Br. i januar 2003 og siste kamp i PL mot Charlton i mai 2004. Er gift og har fire barn, forsøker å fortelle guttene mine(tre stk.) at det kun er en klubb!!! Ble fan tidlig syttitall av flere årsaker, drakta, resultatene, navnet og Lorimer, Clarke, Bremner osv. Leste om laget i "Shoot" og "Goal". Husker en uttalelse i "Shoot";"Lucky Leeds to have two goalkeepers of such caliber!" Det handlet om Davidene - Harvey og Stewart.
Yeboahs vitne