Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III  (Lest 45801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

abbe

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #30 på: Mai 18, 2008, 22:29:47 »
Forsell hadde ikkje vore ein dum signering trur eg. :)

Har ikke han vært utrolig mye skadet i det siste året? En ny Flo?

isak

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #31 på: Mai 18, 2008, 22:39:40 »
Forsell hadde ikkje vore ein dum signering trur eg. :)

Har ikke han vært utrolig mye skadet i det siste året? En ny Flo?
Kor mykje skada Forsell har vore veit eg faktisk ikkje, så oppdatert om han er eg ikkje.. Men det eg har sett av han på TV og Live( Ja, såg faktisk Leeds-Birmingham forrige sesong.) verkar han som ein spiss eg ynskjer til Leeds. Beckford treng ein makker når Freedman fer.

Sop

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #32 på: Mai 18, 2008, 22:57:45 »
Forsell er en type spiss som kan gjøre mye på egen hånd.Jeg tro vi vil få brukt for han.Han har mye erfaring.
Love Leeds

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #33 på: Mai 18, 2008, 23:09:43 »
kan ikke skjønne annet enn at Forsell ligger langt utenfor våre lønnsrammer uavhengig av om vi er i League one eller CCC

RuneSve

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #34 på: Mai 19, 2008, 00:33:43 »
Hvordan er det forresten med kontrakten til Freedman i Crystal Palace?

Er det slik at hvis de ikke vil gi han ny kontrakt, så går den snart ut? Regner med at det var en grunn til at de lånte han ut, han hadde vel ikke fast plass på laget akkurat? Hadde vært herlig om de ikke ville ha han mer, men tviler sterkt på det etter det han har gjort for Leeds.

Samtidig så håper jeg for hans skyld at de vil ha han, da det virker som det er den klubben han vil være i.
 

Snow

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #35 på: Mai 19, 2008, 07:18:28 »
Hvordan er det forresten med kontrakten til Freedman i Crystal Palace?

Er det slik at hvis de ikke vil gi han ny kontrakt, så går den snart ut? Regner med at det var en grunn til at de lånte han ut, han hadde vel ikke fast plass på laget akkurat? Hadde vært herlig om de ikke ville ha han mer, men tviler sterkt på det etter det han har gjort for Leeds.

Samtidig så håper jeg for hans skyld at de vil ha han, da det virker som det er den klubben han vil være i.
Jeg er usikker men jeg tror at han (Freedman) drar tilbake til Crystal Palace....

haak-d

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #36 på: Mai 19, 2008, 10:02:47 »
Forsell er en forsterkning om vi klarer å signere han. Liker nivået vi har lagt oss på når det gjelder forsterkninger når vi er med i kampen om underskriften til Forsell. Det at vi vil ha spillere med erfaringer fra PL viser hvor vi har tenkt oss i 2009/2010 sesongen :)
 

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #37 på: Mai 19, 2008, 10:07:29 »
Høres fornuftig ut med denne Forsell, men har klubben vår endret praksis hva spillerforsterkninger angår? De har jo de siste sesonger holdt alle slike seriøse spillerspekulasjoner hemmelig. Sistnevnte erfaringer gjør at jeg velger å tolke dette som et vagt rykte, på tross av all mediedekning dette for tiden får.
En to års kontrakt for vår kjære Dougie Freedman hadde vært like interessant eller kanskje begge to ;)
Leedsomaniac

langva

Mikael Forssell
« Svar #38 på: Mai 19, 2008, 13:00:12 »
Er det riktig eller galt og hente ham

etter min mening er jeg veldig usikker han svinger veldig mye opp og ned prestasjonene
Henrik Høiberg Langva

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

KeyserSoze

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #40 på: Mai 19, 2008, 13:08:34 »
Forsell har vært involvert i 30 av de 38 PL-rundene i år (21 fra start, 9 som innbytter), så han kan vel ikke være så veldig mye skadet.

Han har ikke akkurat noen sinnsyk goals pr game ratio, men med såpass mange års PL-erfaring burde han være en forsterkning i CCC.
 

SOL

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #41 på: Mai 19, 2008, 13:23:47 »
Forsell har vel ikke vært så mye skadet denne sesongen, men tidligere har han slitt mye. Er ikke sikker på om Forsell vil utgjøre noen Fors(kj)ell ;D på dagens Leeds lag. Tror jeg ville satse på noe annet, men vi får se.
 

Sheridan

Sv: Mikael Forssell
« Svar #42 på: Mai 19, 2008, 14:11:33 »
Veldig usikker på om dette er rett spiller å hente.
Men han har tidligere vist hva som bor i han, så kan han
komme opp i nærheten av gammel storhet så kan vi gjøre en god deal.

Sydhagen

Sv: Mikael Forssell
« Svar #43 på: Mai 19, 2008, 15:20:22 »
vi får ta oss av finalen først, så kan vi begynne å diskutere forssell  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #44 på: Mai 19, 2008, 15:22:36 »
Mener Freedman er lovt en Testimonial neste sesong for Crystal Palace, og det er nok en del av pensjonen som Freedman ser for seg.............en gulerot!
Håper han avgjør på Søndag.......gutsy spiller!!
 

Trond A

Sv: Mikael Forssell
« Svar #45 på: Mai 19, 2008, 16:22:02 »
Ingen tvil om at Mika Forsell holder CCC-nivå. Selv om vi skulle rykke opp tror jeg allikevel hans lønnskrav vil være for høyt for Leeds, såfremt ikke hans skadehistorikk de siste sesongene, gjør at han står litt mer med "luen i hånda" (eller at Bates åpner pengepungen ved et eventuelt opprykk  :o ). 

Luscos medl. 338

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #46 på: Mai 19, 2008, 16:35:32 »
Hvis det er noe i ryktene om Mikael Forsell, så mener jeg han vil bli en god fosterkning og ikke minst, svært spennende med tanke på hvilke navn hans signatur eventuelt vil tiltrekke også.

Forsell har flere ganger vist sitt talent, men har flere ganger vært satt tilbake med skadeproblemer. Om disse hadde vært luket bort, hadde han utvilsomt vært av mer enn habilt Premier League-nivå.

Skal ikke uttale meg om Birminghams treningsfasiliteter, men jeg tviler på at de kan matche Leeds'. Dermed bør Forsell - til tross for lange og mange skadeperioder for Leeds-lagene de siste årene - ha større forutsetninger for å unngå skader hos oss, skulle man tro.

Som sagt, synes det er meget spennende at slike navn kobles til klubben, allerede før vi eventuelt rykker opp. (Gud bedre, la oss rykke opp!)
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Mikael Forssell
« Svar #47 på: Mai 19, 2008, 18:15:40 »
Er det riktig eller galt og hente ham

etter min mening er jeg veldig usikker han svinger veldig mye opp og ned prestasjonene

  Og det gjør ikke Beckford? Jeg tviler på at Forssell blir vår mann, men er det hold i dette ryktet, sier jeg "løp og kjøp".
Super Leeds since 1968

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #48 på: Mai 19, 2008, 18:58:11 »
Har litt problem med å engasjere meg i lause rykter før vi veit utfallet av kva liga vi skal spele i neste sesong. Reknar med Forsell og andre potensielle Leeds-spelarar meinar det same.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #49 på: Mai 19, 2008, 19:17:36 »
först må vi gå upp i CCC, men jag tror på forsell som en förstärkning isf, är sådana spelare vi skall värva som håller PL-klass, han får ju anpassa sin lön till CCC, men jag tror ju leeds kan erbjuda mer än vad blues kan, ännu hellre skulle jag vilja ha Smith hem
 

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #50 på: Mai 20, 2008, 20:02:26 »
Leeds Rumoured Interest In Swans Midfielder
Swansea City's Andy Robinson is being constantly rumoured to be thinking over a move to Leeds United.
And whilst these reports are just rumours and "heard from a friends friend" then it does add weight to the reasoning behind why Roberto gave a deadline that expires two days before the play off final.
Newspapers in South Wales have reported 'substantial' and 'double your money' offers made my the Swans to Robinson who is still stalling over his new deal but other rumours flying around on the web sites and in discussions elsewhere suggest that Leeds have offered a far greater sum for Robinson which could prove to be the delay in getting the deal signed.

Robinson set to give Swans answer



Swansea midfielder Andy Robinson will decide whether to sign a new deal with the club by next Monday after being linked with Leeds.
The 28-year-old, who joined from Tranmere in August 2003, is currently mulling over a contract offer.
Robinson is remaining tight-lipped over any media speculation, insisting he will inform boss Roberto Martinez of his decision over the coming days.
"A decision will definitely be made by Monday," Robinson told the Swansea Evening Post.
"If it takes me until Monday to reach a decision then that is what it will be.
"Over the next week it will be sorted out. The offer is on the table and we are considering it."

TeamTalk

Klausen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #51 på: Mai 20, 2008, 20:10:26 »
Han venter for å se om Leeds rykker opp, med andre ord?

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #52 på: Mai 20, 2008, 21:32:49 »
Han venter for å se om Leeds rykker opp, med andre ord?
    Det høres sannsynlig ut og var det som slo meg da jeg leste nyheten.
Super Leeds since 1968

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #53 på: Mai 21, 2008, 10:11:40 »
Albion looking at Leeds Star

West Bromwich Albion manager Tony Mowbray is believed to be on the trail of Leeds star Jermaine Beckford. Beckford, 24, is widely regarded as the outstanding player in League One. With a play off final on the horizon, Leeds are unwilling to discuss a deal at this point but it is known Mowbray is ready to make his pitch once the Whites showdown with Doncaster is done and dusted.
Mowbray is said to value Beckford at £2.5m and wants him to fire West Bromwich to Premiership safety. With Kevin Phillips disgusted at Albion's refusal to offer him a two year deal it seems as though Beckford is the heir apparent. Tony Mowbray and Mark Venus are resigned to losing Phillips, with newly rich QPR said to be readying a contract offer the size of a small country. In a further twist, Phillips could be joined by Wolves outcast Freddy Eastwood at Loftus Road.
Jermaine Beckford is happy at Leeds, but a move to Albion - who are a bigger club in every sense - would simply be too hard to resist.

wba.vitalfootball.co.uk

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #54 på: Mai 21, 2008, 11:03:24 »
Herregud....Albion a bigger club than Leeds in any sense......???
Rikere kanskje.....større,LANGT I FRA >:(

Lars E

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #55 på: Mai 21, 2008, 13:19:55 »
Jermaine Beckford is happy at Leeds, but a move to Albion - who are a bigger club in every sense - would simply be too hard to resist


HAHAHAHAHA ;D
Forever Leeds

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #56 på: Mai 21, 2008, 14:06:43 »
Jermaine Beckford is happy at Leeds, but a move to Albion - who are a bigger club in every sense - would simply be too hard to resist


HAHAHAHAHA ;D



Utrolig uttalelse- siste gang jeg benytter denne siden til å hente info!!  :o ??? :D ;D ;D ::)!
Yeboahs vitne

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #57 på: Mai 21, 2008, 14:27:09 »
Hvis ikke Andy Robinson er høyre ving, så ser jeg ikke hva vi skal med enda en ny midtbanespillere, uavhengig av opprykk.

Hva med en byttehandel mellom Kevin Phillips og Beckford?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TrulsVikane

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #58 på: Mai 21, 2008, 14:40:27 »
Hvis ikke Andy Robinson er høyre ving, så ser jeg ikke hva vi skal med enda en ny midtbanespillere, uavhengig av opprykk.

Hva med en byttehandel mellom Kevin Phillips og Beckford?

auren
Phillips er vell en 32-33 år? Beckford er 24 år... Hvorfor bytte en spiller som har 10 år igjen, mot en spiller som er på vei ned? Har ingenting imot Phillips, men han er for gammel..

Oppdrettslaksen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #59 på: Mai 21, 2008, 14:51:43 »
beckford hadde gått i januar hvis han hadde gått,
beckford vil spille leeds opp til PL  ;D