Skrevet av Emne: Formen 10 siste  (Lest 20093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Formen 10 siste
« på: April 26, 2008, 17:14:26 »
Formen siste 10 runder seneste sesonger:
2003/04     3-2-5   11p
2004/05     1-7-2   10p
2005/06     1-6-3    9p
2006/07     4-3-3   15p
2007/08     6-2-1   20p (siste ni kamper, kan bli 23p)

Mange er redde Leeds sin historie i køpp og trekker fram bl.a. tapet mot Watford i mai 2006.
Når ein ser formen Leeds har siste 10 runder denne sesongen kontra 2006 (og de andre sesongene) har vi ein heilt annan formkurve og dermed heilt andre forutsetninger til å vinne.

Vi går inn i playoff med super form - detta går veien!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Formen 10 siste
« Svar #1 på: April 26, 2008, 17:19:05 »
Veldig flott lesning!

Et annet poeng er at Leeds i år har et helt annet lag enn året før. Dette laget har ikke tapt en playoff-finale. Jeg er ikke overtroisk, og tror IKKE at til tross for at Leeds har dårlige cuptradisjoner, så er vi dømt til nederlag.
« Siste redigering: April 26, 2008, 18:02:13 av Mr Kaizer »
Marching on together!

auren

Sv: Formen 10 siste
« Svar #2 på: April 26, 2008, 17:23:44 »
Vi har en god sjanse i play off, ingen tvil om det. Men prosentmessig er det bare 25%. Husk det! 75% sjanse for at vi ikke rykker opp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #3 på: April 26, 2008, 17:24:13 »
Det forrige laget hadde ikke tapt en playoff-finale det heller... ;D

Dennis

Sv: Formen 10 siste
« Svar #4 på: April 26, 2008, 17:34:31 »
Det forrige laget hadde ikke tapt en playoff-finale det heller... ;D

Regner med du spøkte?

Tenker da selvfølgelig på stammen eller en større del av laget, i dette tilfellet Sullivan, Healy, Lewis, Kilgallon, Butler, Gregan, Bakke, med mange, mange fler, som ikke lenger er i Leeds.
Marching on together!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #5 på: April 26, 2008, 17:50:08 »
Det forrige laget hadde ikke tapt en playoff-finale det heller... ;D

Regner med du spøkte?

Tenker da selvfølgelig på stammen eller en større del av laget, i dette tilfellet Sullivan, Healy, Lewis, Kilgallon, Butler, Gregan, Bakke, med mange, mange fler, som ikke lenger er i Leeds.

Nei, dette laget hadde heller ikke vært i en plyoff-finale og dermed heller ikke tapt en før de gikk inn i den!

auren

Sv: Formen 10 siste
« Svar #6 på: April 26, 2008, 17:59:24 »
Er det egentlig så mange lag som har en grunnstamme i laget som har spilt play off finale sammen før? Hører vel til sjeldenhetene...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Formen 10 siste
« Svar #7 på: April 26, 2008, 18:01:50 »
Er det egentlig så mange lag som har en grunnstamme i laget som har spilt play off finale sammen før? Hører vel til sjeldenhetene...

auren

Nei, men det var også poenget mitt. Dette med dårlige cuptradisjoner er noe som hører tilhører fortiden. Vi er ikke NØDT til å tape play-off, fordi Leeds tradisjonelt ikke er noe cuplag. Det var et annet lag (les: ANDRE SPILLERE) som tapte den forrige play-off'en.

Men, jeg skal ikke prøve å forklare, hvis det ble så innviklet! Det var bare et forsøk til å supplere til Tom S' positive tråd.  :P  :D
Marching on together!

Jon R

Sv: Formen 10 siste
« Svar #8 på: April 26, 2008, 18:18:34 »
Vi har en god sjanse i play off, ingen tvil om det. Men prosentmessig er det bare 25%. Husk det! 75% sjanse for at vi ikke rykker opp.

auren

Men husk at de andre lagene også med 75 % sannsynlighet ikke rykker opp. Vi kan dermed slå fast at det mest sannsynlige er at ingen rykker opp i år, hvis vi legger statistikken og sannsynlighetsberegningen til grunn.  ::)
Jon R.

auren

Sv: Formen 10 siste
« Svar #9 på: April 26, 2008, 18:20:38 »
Jeg ser selvsagt poenget ditt Kaizer, men psykologi spiller fryktelig mye inn i fotball. Det at Leeds aldri lykkes i slike cup kamper vil dagens spillere selvsagt bli minnet på. Så får vi se om det slår negativt ut, eller om det bare fører til mer bensin på bålet.

Enkelte lag har fryktelige problemer med å bryte barrierer, selv om dagens spillere ikke har noe med gårsdagens spillere å gjøre. Bare se på de lagene som har en elendig statistikk mot enkelte lag år etter år etter år.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Formen 10 siste
« Svar #10 på: April 26, 2008, 18:25:34 »
Jeg ser selvsagt poenget ditt Kaizer, men psykologi spiller fryktelig mye inn i fotball. Det at Leeds aldri lykkes i slike cup kamper vil dagens spillere selvsagt bli minnet på. Så får vi se om det slår negativt ut, eller om det bare fører til mer bensin på bålet.

Enkelte lag har fryktelige problemer med å bryte barrierer, selv om dagens spillere ikke har noe med gårsdagens spillere å gjøre. Bare se på de lagene som har en elendig statistikk mot enkelte lag år etter år etter år.

auren

Jeg er også stor "fan" av psykologi i fotball og tross at statistikken sprer seg over en vidde på, la oss si 50 år, så har den faktisk mye å si for "dagens" kamp. Det kan selvsagt komme av påminnelser, spillestil og tilfeldigheter, osv, men den har uansett ofte mye å si.

Men likevel holder jeg fast med at en type som Beckford ikke var med å tape for to år siden, det samme var ikke Ankergren, Michalik, Hughes, Kilkenny, Howson, Freedman, osv.

Jeg tror også at samholdet av -15 poeng og alle mot oss, blir minst like utslagsgivende som 'vi vinner aldri i cupen'-statistikken.

MEN, play-off er bingo og lag nr 5 eller 6 kan like fort gå opp som et lag som kanskje har tapt direkte opprykk med ett fattig poeng. Vi treffer play-off med god form og det er en meget god forutsetning! Kanskje vil 'nei' til poeng tilbake skape enda mer samhold og glød, fremfor å bidra til skuffelse. Og dersom vi får igjen poengene, er vi jo allerede oppe.

TIME VIL SHÃ…VV!
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Formen 10 siste
« Svar #11 på: April 26, 2008, 18:26:38 »


Men husk at de andre lagene også med 75 % sannsynlighet ikke rykker opp. Vi kan dermed slå fast at det mest sannsynlige er at ingen rykker opp i år, hvis vi legger statistikken og sannsynlighetsberegningen til grunn.  ::)

Neiiii. kRiiise  :( :( :(
Tyypisk. Og så akkurat i år da, når Leeds var såå nærme å klare det...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Formen 10 siste
« Svar #12 på: April 26, 2008, 18:27:23 »
Vi har en god sjanse i play off, ingen tvil om det. Men prosentmessig er det bare 25%. Husk det! 75% sjanse for at vi ikke rykker opp.

auren

Men husk at de andre lagene også med 75 % sannsynlighet ikke rykker opp. Vi kan dermed slå fast at det mest sannsynlige er at ingen rykker opp i år, hvis vi legger statistikken og sannsynlighetsberegningen til grunn.  ::)

 :D

Prøver bare å være realistisk her. De fleste regner med en play off finale og ditto opprykk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #13 på: April 26, 2008, 18:30:45 »
Helt enig med auren her, vi må være realistiske. Den jobben vi står ovenfor nå er minst like hard som det var å klare playoff med minus 15 poeng. Dette blir knalltøffe, tette og jevne oppgjør som kan slå alle veier. Og som du sier, det er kun 25 % sjanse for at vi rykker opp!

Mange her som er i himmelen etter seire mot Millwall og Yeovil, må minne dere på at disse lagene ikke er i nærheten av å holde CCC-nivå.

Dennis

Sv: Formen 10 siste
« Svar #14 på: April 26, 2008, 18:33:49 »
Helt enig med auren her, vi må være realistiske. Den jobben vi står ovenfor nå er minst like hard som det var å klare playoff med minus 15 poeng. Dette blir knalltøffe, tette og jevne oppgjør som kan slå alle veier. Og som du sier, det er kun 25 % sjanse for at vi rykker opp!

Mange her som er i himmelen etter seire mot Millwall og Yeovil, må minne dere på at disse lagene ikke er i nærheten av å holde CCC-nivå.

Du drar titt og ofte fram Millwall og Yeovil, Webbis og det er selvsagt sant at det er en annen virkelighet i toppen av CCC, og PL (dit vi skal) men faktum er at vi er i L1 og vi er nødt til å slå nettopp Millwall og Yeovil for å komme oss opp herfra. Vi kan ikke spille mot Liverpool og Arsenal i denne divisjonen.

Det må være lov å kose seg kvelden vi klarer play-off og så komme tilbake til virkeligheten og jobben som gjenstår når det nærmer seg! Skål, alle sammen!

PS: Det hadde vært jævli kjipt om vi ikke kunne feiret seiere denne sesongen, fordi det kommer mot dårlige lag. Husk, vi er et dårlig lag, per i dag.
« Siste redigering: April 26, 2008, 18:38:04 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #15 på: April 26, 2008, 18:40:05 »
Helt enig med auren her, vi må være realistiske. Den jobben vi står ovenfor nå er minst like hard som det var å klare playoff med minus 15 poeng. Dette blir knalltøffe, tette og jevne oppgjør som kan slå alle veier. Og som du sier, det er kun 25 % sjanse for at vi rykker opp!

Mange her som er i himmelen etter seire mot Millwall og Yeovil, må minne dere på at disse lagene ikke er i nærheten av å holde CCC-nivå.

Du drar titt og ofte fram Millwall og Yeovil, Webbis og det er selvsagt sant at det er en annen virkelighet i toppen av CCC, og PL (dit vi skal) men faktum er at vi er i L1 og vi er nødt til å slå nettopp Millwall og Yeovil for å komme oss opp herfra. Vi kan ikke spille mot Liverpool og Arsenal i denne divisjonen.

Det må være lov å kose seg kvelden vi klarer play-off og så komme tilbake til virkeligheten og jobben som gjenstår når det nærmer seg! Skål, alle sammen!

PS: Det hadde vært jævli kjipt om vi ikke kunne feiret seiere denne sesongen, fordi det kommer mot dårlige lag. Husk, vi er et dårlig lag, per i dag.

Klart det, men jeg har selv sett laget tre ganger live på Elland Road denne sesongen og det er ikke all verden som blir prestert altså. Men det er naturligvis fordi vi holder til på nivå tre.

De fleste her inne tror tydeligvis nesten at vi er i verdensklasse og kan knuse enkelt all motstand som står i veien. Vi må se på realitetene og være realistiske!

Dennis

Sv: Formen 10 siste
« Svar #16 på: April 26, 2008, 18:42:34 »
Helt enig med auren her, vi må være realistiske. Den jobben vi står ovenfor nå er minst like hard som det var å klare playoff med minus 15 poeng. Dette blir knalltøffe, tette og jevne oppgjør som kan slå alle veier. Og som du sier, det er kun 25 % sjanse for at vi rykker opp!

Mange her som er i himmelen etter seire mot Millwall og Yeovil, må minne dere på at disse lagene ikke er i nærheten av å holde CCC-nivå.

Du drar titt og ofte fram Millwall og Yeovil, Webbis og det er selvsagt sant at det er en annen virkelighet i toppen av CCC, og PL (dit vi skal) men faktum er at vi er i L1 og vi er nødt til å slå nettopp Millwall og Yeovil for å komme oss opp herfra. Vi kan ikke spille mot Liverpool og Arsenal i denne divisjonen.

Det må være lov å kose seg kvelden vi klarer play-off og så komme tilbake til virkeligheten og jobben som gjenstår når det nærmer seg! Skål, alle sammen!

PS: Det hadde vært jævli kjipt om vi ikke kunne feiret seiere denne sesongen, fordi det kommer mot dårlige lag. Husk, vi er et dårlig lag, per i dag.

Klart det, men jeg har selv sett laget tre ganger live på Elland Road denne sesongen og det er ikke all verden som blir prestert altså. Men det er naturligvis fordi vi holder til på nivå tre.

De fleste her inne tror tydeligvis nesten at vi er i verdensklasse og kan knuse enkelt all motstand som står i veien. Vi må se på realitetene og være realistiske!

Totalt uenig. Syns de aller fleste her inne faktisk er realistiske, men vi må kunne juble og feire i lys av hvor vi er, uten at alt så foregå med en bitterhet over hvilken divisjon vi tilhører.
Marching on together!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #17 på: April 26, 2008, 18:45:36 »
Helt enig med auren her, vi må være realistiske. Den jobben vi står ovenfor nå er minst like hard som det var å klare playoff med minus 15 poeng. Dette blir knalltøffe, tette og jevne oppgjør som kan slå alle veier. Og som du sier, det er kun 25 % sjanse for at vi rykker opp!

Mange her som er i himmelen etter seire mot Millwall og Yeovil, må minne dere på at disse lagene ikke er i nærheten av å holde CCC-nivå.

Du drar titt og ofte fram Millwall og Yeovil, Webbis og det er selvsagt sant at det er en annen virkelighet i toppen av CCC, og PL (dit vi skal) men faktum er at vi er i L1 og vi er nødt til å slå nettopp Millwall og Yeovil for å komme oss opp herfra. Vi kan ikke spille mot Liverpool og Arsenal i denne divisjonen.

Det må være lov å kose seg kvelden vi klarer play-off og så komme tilbake til virkeligheten og jobben som gjenstår når det nærmer seg! Skål, alle sammen!

PS: Det hadde vært jævli kjipt om vi ikke kunne feiret seiere denne sesongen, fordi det kommer mot dårlige lag. Husk, vi er et dårlig lag, per i dag.

Klart det, men jeg har selv sett laget tre ganger live på Elland Road denne sesongen og det er ikke all verden som blir prestert altså. Men det er naturligvis fordi vi holder til på nivå tre.

De fleste her inne tror tydeligvis nesten at vi er i verdensklasse og kan knuse enkelt all motstand som står i veien. Vi må se på realitetene og være realistiske!

Totalt uenig. Syns de aller fleste her inne faktisk er realistiske, men vi må kunne juble og feire i lys av hvor vi er, uten at alt så foregå med en bitterhet over hvilken divisjon vi tilhører.

Da er vi enige om å være uenige ;) :)

auren

Sv: Formen 10 siste
« Svar #18 på: April 26, 2008, 18:47:55 »
Har også den oppfatningen at de her inne er fullt klar over at vi ikke er i verdensklasse og at laget vi har nå kommer til å skiftes totalt ut når vi forhåpentligvis er klar for PL om en sesong eller to eller tre.

Mye av Leeds sitt spill denne sesongen har vært crappy. De siste 10-15 kampene har det derimot vært klare fremskritt. Og jeg tror nok de kampene Webredaktøren har vært på, var før vi fikk en skikkelig oppsving i spillet vårt.

Klart vi skal være optimistiske mht play off, men vi er ikke oppe enda, selv om jeg selv av og til føler et snev av den følelsen :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #19 på: April 26, 2008, 18:50:04 »
Har også den oppfatningen at de er inne er fullt klar over at vi ikke er i verdensklasse og at laget vi har nå kommer til å skiftes totalt ut når vi forhåpentligvis er klar for PL om en sesong eller to eller tre.

Mye av Leeds sitt spill denne sesongen har vært crappy. De siste 10-15 kampene har det derimot vært klare fremskritt. Og jeg tror nok de kampene Webredaktøren var på, var før vi fikk et skikkelig oppsving i spillet vårt.

Klart vi skal være optimistiske mht play off, men vi er ikke oppe enda, selv om jeg selv av og til føler et snev av den følelsen :)

auren

Jo da, stemmer det og det med å bruke ordet verdensklasse var satt litt på spissen selvfølgelig. Men ta for.eks. toppscoreren vår Beckford, sliter i aller høyeste grad med enkle ballmottak. Der ser du godt at vi er på nivå tre og at det er mye hardt arbeide som skal gjøres før vi rykker opp enda...

Jon R

Sv: Formen 10 siste
« Svar #20 på: April 26, 2008, 19:13:23 »
Litt mer statistikk: Det er de beste lagene som oftest vinner cuper, liga og play off. I år er vi det beste laget av de 4 lagene som spiller om den siste opprykksplassen.

Leeds har gjennom tidene vunnet langt flere cupkamper enn vi har tapt. Statistikken går altså i vår favør.

Sist vi var i play off, slo vi Preston North End, et lag med fantastiske cuptradisjoner.

Leeds har vunnet stort sett alle cuper det er mulig å delta i. Vi mangler bare et trofee fra den aller gjeveste cupen for serievinnere. Statistisk sett er vi et av de aller beste cuplagene gjennom tidene, når vi snakker om klubber fra de såkalte lavere divisjoner.

Statistisk sett har vi alltid kommet til finalen når vi spiller play off. Hvis vi kommer til finalen vil vi rett nok ha en elendig statistikk i form av to tap av to mulige. Laget vi møter vil også ha en historie og en statistikk som "motvekt" til vår. Gud Forby at vi møter Nottingham. De er et av tidenes beste cup lag i England, og har vunnet den gjeveste e cupen to ganger. We are dooooooomed. Dooooomed. Med mindre vi møter Southend selvfølgelig, som vel aldri har vunnet noe som helst. It`s almost to easy.  ::)

« Siste redigering: April 26, 2008, 19:15:32 av Jon R »
Jon R.

Erik M

Sv: Formen 10 siste
« Svar #21 på: April 27, 2008, 03:27:11 »
Nok en sesong der "realistene" (pøh) har fått dominere forumet.  Hva er denne "realismen" annet enn ren, gammeldags pessimisme?  Leeds er i ferd med å avslutte en fantastisk sesong.  En uke før ligastart hadde vi 6 seniorer i stallen. Vi startet med minus 15 poeng.  Vi mistet ass. manager som tilsynelatende var avgjørende viktig for høstens fantastiske fremganger.  Noen uker senere stikker manageren.  Alle motstandere har sett på Leeds som årets begivenhet og fightet over evne.

Så rykker vi kanskje opp!!  Er du med eller? Det ligger historisk sus over dette.  Selvfølgelig er Leeds kvalifisert for toppen av med CCC neste år - med dagens tropp.  Selvfølgelig.

Jeg tror veien tilbake til toppen - da mener jeg top 5 i PL - kan bli lang.  Jeg tror likevel Leeds er i PL høsten 09.
 

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #22 på: April 27, 2008, 09:57:39 »
Nok en sesong der "realistene" (pøh) har fått dominere forumet.  Hva er denne "realismen" annet enn ren, gammeldags pessimisme?  Leeds er i ferd med å avslutte en fantastisk sesong.  En uke før ligastart hadde vi 6 seniorer i stallen. Vi startet med minus 15 poeng.  Vi mistet ass. manager som tilsynelatende var avgjørende viktig for høstens fantastiske fremganger.  Noen uker senere stikker manageren.  Alle motstandere har sett på Leeds som årets begivenhet og fightet over evne.

Så rykker vi kanskje opp!!  Er du med eller? Det ligger historisk sus over dette.  Selvfølgelig er Leeds kvalifisert for toppen av med CCC neste år - med dagens tropp.  Selvfølgelig.

Jeg tror veien tilbake til toppen - da mener jeg top 5 i PL - kan bli lang.  Jeg tror likevel Leeds er i PL høsten 09.

;D Er styggt redd for at du kan bli veldig skuffet neste sesong Erik M.

Vi må MINST ha inn en KVALITETSSPILLER i hver lagdel for å kunne hevde oss opp mot en playoff i CCC. janove her som har sesongkort på Elland Road og bor i Leeds har jo nevnt et par ganger at dette laget spiller ikke så bra som vi her hjemme tror og at det vil kunne få problemer med å holde seg i CCC...

Og ja, jeg er realist. Ikke pessimist. Jeg tror at vi rykker opp denne sesongen, men er ikke sikker. Jeg tror at vi kan kjempe om en playoff neste sesong i CCC (veldig avhengig av spillerkjøp, skader, flaks (med dommere osv.)) Men jeg tror ikke at det er noe vi skal gå rundt å være sikre på, da vil det bare bli enda flere skuffelser!

arne armoen

Sv: Formen 10 siste
« Svar #23 på: April 27, 2008, 10:33:24 »
Sjansen for å rykke opp er ikke 25%, den er 50%. Enten rykker vi opp, eller så gjør vi det ikke !!
Altså 50%!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Formen 10 siste
« Svar #24 på: April 27, 2008, 10:40:20 »
Nok en sesong der "realistene" (pøh) har fått dominere forumet.  Hva er denne "realismen" annet enn ren, gammeldags pessimisme?  Leeds er i ferd med å avslutte en fantastisk sesong.  En uke før ligastart hadde vi 6 seniorer i stallen. Vi startet med minus 15 poeng.  Vi mistet ass. manager som tilsynelatende var avgjørende viktig for høstens fantastiske fremganger.  Noen uker senere stikker manageren.  Alle motstandere har sett på Leeds som årets begivenhet og fightet over evne.

Så rykker vi kanskje opp!!  Er du med eller? Det ligger historisk sus over dette.  Selvfølgelig er Leeds kvalifisert for toppen av med CCC neste år - med dagens tropp.  Selvfølgelig.

Jeg tror veien tilbake til toppen - da mener jeg top 5 i PL - kan bli lang.  Jeg tror likevel Leeds er i PL høsten 09.

EGENTLIG følger jeg deg hele veien, Erik.

Samtidig frykter jeg at mange av oss er "skrivebordsfans". Vi LESER oss til inntrykk fra banen. Selv om (f.eks.) Jan Ove bare er to par øyne (ikke alle som ser kampene behøver å være enige i hans utsagn...) tror jeg han har et visst belegg for det han opplever/snakker om med venner i Leeds.

Samtidig (og nå er jeg tilbake "på skrivebordet  :)) tror også jeg at CCC og L1 ikke er så enormt forskjellig (her viser jeg til tidligere debatter) og at Leeds allerede med  dagens mannskap ville kunne hevdet seg bra.

Og så er vi i den heldige situasjon at HVIS vi rykker opp vil vi nesten automatisk "trekke til oss" en haug med kvalitetsspillere som ønsker "å være med på Leeds-oppturen" - for "alle" vet at Leeds innen få år vil være tilbake i Premier League.  Skulle nesten mene at Leeds pr høsten '08 (i tilfelle opprykk) vil ha råd til å styrke stallen  :)

Men så var det tilbake til "kontinuitetstanken". Vi bør nok ikke renovere stallen atter en gang. Stykes i alle lagdeler, jaja, men "stammen" bør være intakt.

...en del av forumdeltakerne uttrykker bekymring for Leeds ang. et "ikke-opprykk" i år. Vel, den nærer ikke jeg. Går det ikke i år, så går det nok neste år (om vi da får starte på 0 poeng i det minste...). Problemet mitt mht det er at det da tar så himla mange år før vi er hélt tilbake der oppe  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #25 på: April 27, 2008, 10:40:55 »
Sjansen for å rykke opp er ikke 25%, den er 50%. Enten rykker vi opp, eller så gjør vi det ikke !!
Altså 50%!

Stemmer vel det også, men det er jo faktisk fire lag som kan rykke opp... Vanskelig mattematikk det her ;D

stian

Sv: Formen 10 siste
« Svar #26 på: April 27, 2008, 10:45:39 »
Er det egentlig så mange lag som har en grunnstamme i laget som har spilt play off finale sammen før? Hører vel til sjeldenhetene...

auren

Det måtte vel eneste være Preston - De må ha vært involvert i utrolig mange playoffer de siste 6-8 årene...

TK20

Sv: Formen 10 siste
« Svar #27 på: April 27, 2008, 14:15:57 »
Sjansen for å rykke opp er ikke 25%, den er 50%. Enten rykker vi opp, eller så gjør vi det ikke !!
Altså 50%!

Nå ja. Enten vinner man hovedgevinsten i lotto, eller så gjør man det ikke. Sjansen er fortsatt ikke 50% for at det skjer...

Regner med at du spøkte, men bare for sikkerhets skyld.

LEO

Sv: Formen 10 siste
« Svar #28 på: April 27, 2008, 17:04:32 »
Håper Forest går opp sammen med Swansea hvis vi ikke får våre 15 poeng som vi faktisk har spilt oss til.  Det er ingen ekstra gave bare vår rettmessige poeng.

De andre i playoff sonen viser formsvikt mens Forest ser ut til å ha formen inne.
 

jarle

Sv: Formen 10 siste
« Svar #29 på: April 27, 2008, 17:53:59 »
det spilles mer fotball desto høyere opp i systemet du kommer...
det passer vel Leeds bedre en den knokkelfotballen som preger nivå 3...

Har selv hatt en kompis som har spilt i denne ligaen og den er preget av spillere uten fortenner og lite andre fotballkunnskaper en taklinger og stor innsats.

At Hull og Stoke evt rykker opp fra CCC og Bristol ligger der de gjør tilsier vel at det er håp for oss selv i den gjeve CCC??? ;))