Skrevet av Emne: Formen 10 siste  (Lest 20033 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Formen 10 siste
« Svar #60 på: April 22, 2016, 13:37:17 »
Tipper det blir 2-1-1 på de siste 4.
Hull borte blir tøff og tror vi taper den. Og Preston borte tipper jeg blir U.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Formen 10 siste
« Svar #61 på: April 22, 2016, 13:49:15 »
jeg går for 3p i morra, 3p, fullsatt ER og hysterisk stemning neste helg..og beklager Simon, men du får ingen poeng i sesongens siste match.
Vi avslutter sesongen på en ikke så gæær'n 8de plass :-)
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Formen 10 siste
« Svar #62 på: April 22, 2016, 13:51:57 »
jeg går for 3p i morra, 3p, fullsatt ER og hysterisk stemning neste helg..og beklager Simon, men du får ingen poeng i sesongens siste match.
Vi avslutter sesongen på en ikke så gæær'n 8de plass :-)

Dette hadde skapt et skikkelig engasjement frem mot neste sesong.
Og Cellino kan vel ikke gi sparken til Evans etter en slik avslutning....? Eller...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Formen 10 siste
« Svar #63 på: April 22, 2016, 14:34:15 »
jeg går for 3p i morra, 3p, fullsatt ER og hysterisk stemning neste helg..og beklager Simon, men du får ingen poeng i sesongens siste match.
Vi avslutter sesongen på en ikke så gæær'n 8de plass :-)

Dette hadde skapt et skikkelig engasjement frem mot neste sesong.
Og Cellino kan vel ikke gi sparken til Evans etter en slik avslutning....? Eller...?

Nix, da er det bare og styrke midtforsvaret, og gå for direkte opprykk neste vår!
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: Formen 10 siste
« Svar #64 på: April 22, 2016, 14:42:10 »
jeg går for 3p i morra, 3p, fullsatt ER og hysterisk stemning neste helg..og beklager Simon, men du får ingen poeng i sesongens siste match.
Vi avslutter sesongen på en ikke så gæær'n 8de plass :-)

Dette hadde skapt et skikkelig engasjement frem mot neste sesong.
Og Cellino kan vel ikke gi sparken til Evans etter en slik avslutning....? Eller...?

Nix, da er det bare og styrke midtforsvaret, og gå for direkte opprykk neste vår!
Hele sentrallinja må forsterkes! Vi må ha en LEDER på midten, og en målmaskin.

Sydhagen

Sv: Formen 10 siste
« Svar #65 på: April 22, 2016, 14:44:03 »
Hva snakker du om?
Vi har Diagouraga og Wood.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #66 på: April 22, 2016, 15:17:01 »
Hva snakker du om?
Vi har Diagouraga og Wood.



Sarkasmen er høy ser jeg

baste

Sv: Formen 10 siste
« Svar #67 på: April 22, 2016, 15:43:16 »
Vi trenger en spiss til og ja, det er det liten tvil om.

Kan fort bli bra, sesongen som kommer.

Håper å se åpningskampen i år og.

MOT

Sydhagen

Sv: Formen 10 siste
« Svar #68 på: April 24, 2016, 09:21:56 »
Hva snakker du om?
Vi har Diagouraga og Wood.



Sarkasmen er høy ser jeg

Absolutt ikke.
Beholder vi Evans, får inn 1-2 nye stoppere + en spisspartner til Wood, så er vi med i kampen om opprykk neste sesong. Ivertfall playoff, noe som i seg selv vil være en enorm forbedring.
Og selvfølgelig viktig at vi beholder talentene våre forbi sommeren.

Dette forutsetter selvfølgelig at MC holder seg i skinnet...
« Siste redigering: April 24, 2016, 09:28:49 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Formen 10 siste
« Svar #69 på: April 24, 2016, 10:00:30 »
Hva snakker du om?
Vi har Diagouraga og Wood.



Sarkasmen er høy ser jeg


Absolutt ikke.
Beholder vi Evans, får inn 1-2 nye stoppere + en spisspartner til Wood, så er vi med i kampen om opprykk neste sesong. Ivertfall playoff, noe som i seg selv vil være en enorm forbedring.
Og selvfølgelig viktig at vi beholder talentene våre forbi sommeren.

Dette forutsetter selvfølgelig at MC holder seg i skinnet...

Vi trenger en spiss som er førstevalget. En midtbanespiller som er divisjonens beste offansiv, og vi trenger to stoppere av god kvalitet. Så trengs det noen andre spillere som omtrent er like gode som de jeg her nevner. Dette fordi vi har noe å putte innpå som da ikke svekker laget når vi har skader og utestengelser

Promotion 2010

Sv: Formen 10 siste
« Svar #70 på: April 24, 2016, 10:11:18 »
Formen de 11 siste:

Ser man på de 11 siste kampene har laget prestert bra både resultatmessig og som lag, selv om uttellingen ikke har vært super! I kun en kamp har vi hatt et mentalt breakdown:

Hull C.   (B)       2-2 uavgjort med straffe misset
Wolves  (H)       2-1 seier
Reading (H)      3-2 seier
B'ham (B)          2-1 seier
Burnley (B).      0-1 tap i god kamp
QPR (H).            1-1 uavgjort i kamp vi burde vunnet (straffe imot i 88.min)
Rotherham (B) 1-2 tap i en kamp vi burde vunnet (straffe imot på overtid)
Huddersf. (H).  1-4 tap i en kollaps
Blackburn (B).  2-1 seier
Cardiff (B).        2-0 seier
Bolton (H).        2-1 seier


6 seire, 2 uavgjort, 3 tap på siste 11!

Som lett kunne blitt: (med seire over Rotherham og QPR, uavgjort mot Burnley og seier 3-2 mot Hull)

9 seire, 1 uavgjort, 1 tap

Grunnen til dette er kanskje et svakt angrep!!! Men vi har i tillegg noen forsvarsutfordringer!!!


MEN nå er Wood på vei tilbake OG sulten på mål!!! Kan vi vinne de siste 2 og havne blant de 10 beste?  Øyerulling

Charlton (H)
Preston (B)

Sjansene ER absolutt DER!!!  Osteaktig
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Formen 10 siste
« Svar #71 på: April 24, 2016, 10:45:11 »
Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan tenke at hvis straffen til Wood hadde gått inn, så hadde vi vunnet 3-2. Kampen hadde blitt annerledes, og vi hadde like gjerne tapt, som å spilt uavgjort eller vunnet. Det hadde vært noe annet om stillingen var 2-2 da straffen ble tatt og vi var på slutten av kampen.

Best å forholde seg til fakta om poeng, og heller skrive i parantes ved poengtap om hvordan vi var spillemessig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Formen 10 siste
« Svar #72 på: April 24, 2016, 10:48:16 »
Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan tenke at hvis straffen til Wood hadde gått inn, så hadde vi vunnet 3-2. Kampen hadde blitt annerledes, og vi hadde like gjerne tapt, som å spilt uavgjort eller vunnet. Det hadde vært noe annet om stillingen var 2-2 da straffen ble tatt og vi var på slutten av kampen.

Best å forholde seg til fakta om poeng, og heller skrive i parantes ved poengtap om hvordan vi var spillemessig.

auren

Hadde straffen gått inn så hadde Hull våknet igjen, det kun ført til mål til begge lagene. 2-2 borte mot et meget godt Hull lag er bra, spesielt når de har "alt" å spille for og vi har "ingenting".
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Formen 10 siste
« Svar #73 på: April 24, 2016, 14:47:54 »
Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan tenke at hvis straffen til Wood hadde gått inn, så hadde vi vunnet 3-2. Kampen hadde blitt annerledes, og vi hadde like gjerne tapt, som å spilt uavgjort eller vunnet. Det hadde vært noe annet om stillingen var 2-2 da straffen ble tatt og vi var på slutten av kampen.

Best å forholde seg til fakta om poeng, og heller skrive i parantes ved poengtap om hvordan vi var spillemessig.

auren


Du skjønner kanskje at jeg deler min optimisme med de som gidder å lese. Jeg har ikke sett kampen, ikke du heller!

Folk rundt klubben er nå enige med Steve Evans om at ferdighetene, spillet og troen på banen er mer synlig nå enn tidligere i sesongen! Så FAKTA er at laget presterer bedre enn tidligere!

MEN hvis Wood hadde satt straffen så hadde vi kanskje klart å holde 2-2 til det var igjen et par minutter - så kunne Botake fintet seg igjennom og passet til en Dallas som skåret!

Jeg mener bestemt, uavhengig av din mening, at med 2-2 på Woods straffe, så hadde vi vært nærmere seieren enn da han misset den!

Altså: Med en spiss som skårer på straffe er ethvert lag nærmere seieren på stillingen 2-2 enn 1-2!

Ganske enkel matte eller......  ;)




Nå gleder jeg meg til kamp mot Charlton hjemme på Elland Road og kanskje bedre målforskjell i protokollen!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Formen 10 siste
« Svar #74 på: April 24, 2016, 14:49:08 »
Phil Hay

Two games to go. Definite feeling that the general standard of player at #lufc is better than it was 12 months ago.

Thom Kirwin
Good point today for #lufc Had to dig in but took 2 very good goals. Good few weeks on the pitch for the team....


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Formen 10 siste
« Svar #75 på: April 29, 2016, 18:36:14 »
Hva snakker du om?
Vi har Diagouraga og Wood.



Sarkasmen er høy ser jeg

Absolutt ikke.
Beholder vi Evans, får inn 1-2 nye stoppere + en spisspartner til Wood, så er vi med i kampen om opprykk neste sesong. Ivertfall playoff, noe som i seg selv vil være en enorm forbedring.
Og selvfølgelig viktig at vi beholder talentene våre forbi sommeren.

Dette forutsetter selvfølgelig at MC holder seg i skinnet...

Største utfordringen ligger der... At Mafiosåån' holder seg i skinnet!! ;) ( og åpner lommeboka da...)
 

Lundewhites

Sv: Formen 10 siste
« Svar #76 på: April 30, 2016, 18:36:21 »
10 4-2-4  15- 17  14
Håper virkelig dette var siste hjemmekamp for Evans som Leedstrener.
For the sake of Leeds United he would break himself in two