Skrevet av Emne: Leeds United på TV  (Lest 317110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Sv: Leeds United på TV
« Svar #960 på: November 20, 2016, 11:29:14 »
Pga spesielle omstendigheter er planen å se kampen i opptak i dag. Men i følge sendeplanen til Eurosport Norge viser de bare første omgang! Kan dette stemme?

ifølge denne så ser det ut som at de sender hele kampen:http://web.tvnorge.no/EPG/front/


ville vært rart hvis ikke de sender hele!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Forever Whites

Sv: Leeds United på TV
« Svar #961 på: November 20, 2016, 11:37:06 »
Pga spesielle omstendigheter er planen å se kampen i opptak i dag. Men i følge sendeplanen til Eurosport Norge viser de bare første omgang! Kan dette stemme?

Ser det samme her.  De skal vise Leeds - Newcastle fra 14:10 til 15:15 for deretter å bytte til Hoffenheim - Hamburger SV.

Det er jo å irritere folk?  :-\
Medlem 94237

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United på TV
« Svar #962 på: November 20, 2016, 11:42:02 »
Ifølge min tv oversikt står et 14.10 på Leeds, og Hoffenheim fra 16.10. Det betyr hele kampen

Ove

Sv: Leeds United på TV
« Svar #963 på: November 20, 2016, 11:58:25 »
De viser nok hele kampen, noe annet hadde vært rart. Det står kl. 14.10 - 16.15 på programoversikten.  Deretter er det over til Hoffenheim-kampen.
 

HåvardK

Sv: Leeds United på TV
« Svar #964 på: November 20, 2016, 12:40:07 »
De viser nok hele kampen, noe annet hadde vært rart. Det står kl. 14.10 - 16.15 på programoversikten.  Deretter er det over til Hoffenheim-kampen.
OK. Har satt på opptak på begge kampene for sikkerhets skyld. Satser på at dere har rett. MOT!

testo

Sv: Leeds United på TV
« Svar #965 på: November 27, 2016, 14:33:58 »
"Lørdag 3. Desember kl 18.30: Leeds - Aston Villa (NB! Kun D-play / Sky sports)"

Hva er DPlay?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Leeds United på TV
« Svar #966 på: November 27, 2016, 14:43:47 »
"Lørdag 3. Desember kl 18.30: Leeds - Aston Villa (NB! Kun D-play / Sky sports)"

Hva er DPlay?

http://www.dplay.no/subscription/?gclid=CIL01qaIydACFSsNcwodFS0LMw
Jon R.

testo

Sv: Leeds United på TV
« Svar #967 på: November 27, 2016, 15:02:04 »
"Lørdag 3. Desember kl 18.30: Leeds - Aston Villa (NB! Kun D-play / Sky sports)"

Hva er DPlay?

http://www.dplay.no/subscription/?gclid=CIL01qaIydACFSsNcwodFS0LMw


Ja greit det Jon men der er de vanlige kanaler som TVN FEM MAX EUROSPORT N etc, og de har jeg på tv allerede. Får man noe mer via DPlay da eller?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Leeds United på TV
« Svar #968 på: November 27, 2016, 16:02:34 »
"Lørdag 3. Desember kl 18.30: Leeds - Aston Villa (NB! Kun D-play / Sky sports)"

Hva er DPlay?

http://www.dplay.no/subscription/?gclid=CIL01qaIydACFSsNcwodFS0LMw


Ja greit det Jon men der er de vanlige kanaler som TVN FEM MAX EUROSPORT N etc, og de har jeg på tv allerede. Får man noe mer via DPlay da eller?
Du får tilgang til å strømme kamper som vises eksklusivt på D-play, som kampen mot Villa neste lørdag. Denne vil ikke bli vist på Eurosport.

Med D-play kan du også strømme de kampene som går på Eurosport. Kjekt hvis du ikke har adgang til TV og Eurosport. Så lenge du har abonnement, internetttilgang og en skjerm kan du se kampen hvorsomhelst, akkurat som du kunne med TV2 Sumo den gang de hadde rettighetene.  :)
Jon R.

B-m

Sv: Leeds United på TV
« Svar #969 på: November 27, 2016, 16:06:32 »
Jeg hadde store problemer med dplay i går, kampen ble også kuttet 10 min før slutt. Usikker på om det var forbindelsen min som tullet?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Leeds United på TV
« Svar #970 på: November 27, 2016, 16:09:07 »
Jeg hadde store problemer med dplay i går, kampen ble også kuttet 10 min før slutt. Usikker på om det var forbindelsen min som tullet?

Fint om du sender en mail eller tweet til selskapet, slik at de kan feilsøke og evt. rette opp problemet.  :o
Jon R.

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #971 på: November 28, 2016, 13:31:03 »
"Lørdag 3. Desember kl 18.30: Leeds - Aston Villa (NB! Kun D-play / Sky sports)"

Hva er DPlay?

tenkte meg at det var for godt til å være sant, at jeg skulle få se gutta uten å ut med mer "bols"...
Ups & Ups!!

Klausen

Sv: Leeds United på TV
« Svar #972 på: November 28, 2016, 15:35:13 »
"Lørdag 3. Desember kl 18.30: Leeds - Aston Villa (NB! Kun D-play / Sky sports)"

Hva er DPlay?

http://www.dplay.no/subscription/?gclid=CIL01qaIydACFSsNcwodFS0LMw


Ja greit det Jon men der er de vanlige kanaler som TVN FEM MAX EUROSPORT N etc, og de har jeg på tv allerede. Får man noe mer via DPlay da eller?
Du får tilgang til å strømme kamper som vises eksklusivt på D-play, som kampen mot Villa neste lørdag. Denne vil ikke bli vist på Eurosport.

Med D-play kan du også strømme de kampene som går på Eurosport. Kjekt hvis du ikke har adgang til TV og Eurosport. Så lenge du har abonnement, internetttilgang og en skjerm kan du se kampen hvorsomhelst, akkurat som du kunne med TV2 Sumo den gang de hadde rettighetene.  :)

Fått deg jobb hos D-Play, Jon?  ;D

Jon R

Sv: Leeds United på TV
« Svar #973 på: November 28, 2016, 18:14:02 »
"Lørdag 3. Desember kl 18.30: Leeds - Aston Villa (NB! Kun D-play / Sky sports)"

Hva er DPlay?

http://www.dplay.no/subscription/?gclid=CIL01qaIydACFSsNcwodFS0LMw


Ja greit det Jon men der er de vanlige kanaler som TVN FEM MAX EUROSPORT N etc, og de har jeg på tv allerede. Får man noe mer via DPlay da eller?
Du får tilgang til å strømme kamper som vises eksklusivt på D-play, som kampen mot Villa neste lørdag. Denne vil ikke bli vist på Eurosport.

Med D-play kan du også strømme de kampene som går på Eurosport. Kjekt hvis du ikke har adgang til TV og Eurosport. Så lenge du har abonnement, internetttilgang og en skjerm kan du se kampen hvorsomhelst, akkurat som du kunne med TV2 Sumo den gang de hadde rettighetene.  :)

Fått deg jobb hos D-Play, Jon?  ;D

Føler det neste sånn, JanTore.  ;D

Long time no see, forresten. Kamp på Pokalen i morra?  :)
Jon R.

Klausen

Sv: Leeds United på TV
« Svar #974 på: November 28, 2016, 19:37:51 »
Ja det er lenge siden! Har lusket litt i gangene men ikke vært noe aktiv, mistet piffen der en stund.
Det hadde vært noe med kamp på Pokalen, men jeg har pakket snippsekken og flyttet tilbake til Ã…lesund med familien. Er stadig vekk i Oslo da, så skal prøve å få det til å klaffe med en tv-kamp neste gang!

Promotion 2010

Sv: Leeds United på TV
« Svar #975 på: Januar 12, 2017, 14:34:04 »
 
HUDDERSFIELD TOWN: FIXTURE SELECTED FOR TV COVERAGE

Kick-off brought forwards.

We can confirm our Sky Bet Championship fixture with Huddersfield Town will take place on Sunday 5th February at the John Smith’s Stadium.

The match has now been selected for live broadcast by Sky Sports and will now kick-off at 12pm, earlier than previously stated.



Fra offisielle siden!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

gulle

Sv: Leeds United på TV
« Svar #976 på: Januar 12, 2017, 16:04:21 »
 
HUDDERSFIELD TOWN: FIXTURE SELECTED FOR TV COVERAGE

Kick-off brought forwards.

We can confirm our Sky Bet Championship fixture with Huddersfield Town will take place on Sunday 5th February at the John Smith’s Stadium.

The match has now been selected for live broadcast by Sky Sports and will now kick-off at 12pm, earlier than previously stated.



Fra offisielle siden!
supert , det blir jo storkamp, så gode som vi og HUdds er blitt! :)
Nå rykker vi opp! Jasederja

Jon R

Sv: Leeds United på TV
« Svar #977 på: Januar 12, 2017, 19:43:53 »
 
HUDDERSFIELD TOWN: FIXTURE SELECTED FOR TV COVERAGE

Kick-off brought forwards.

We can confirm our Sky Bet Championship fixture with Huddersfield Town will take place on Sunday 5th February at the John Smith’s Stadium.

The match has now been selected for live broadcast by Sky Sports and will now kick-off at 12pm, earlier than previously stated.



Fra offisielle siden!
supert , det blir jo storkamp, så gode som vi og HUdds er blitt! :)

Foreløpig ikke satt opp på sendeskjema til Eurosport/ D-play.
Jon R.

Leedsgutt

Sv: Leeds United på TV
« Svar #978 på: Januar 13, 2017, 17:13:24 »

Promotion 2010

Sv: Leeds United på TV
« Svar #979 på: Januar 13, 2017, 17:31:13 »
 #LUFC can confirm our #EmiratesFACup Fourth Round tie will be shown live on BT Sport 2 on Sunday 29th January bit.ly/LUFC4throundtv
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Leeds United på TV
« Svar #980 på: Januar 16, 2017, 14:59:25 »
Leeds United: The most moved club in the country? More TV changes to Whites' schedule

Leeds United have been handed two more televised fixtures in March with their home clash against Brighton and their trip to Birmingham City both moving to accomodate Sky Sports.

The club’s meeting with Brighton at Elland Road will now kick off at 5.30pm on Saturday, March 18 and their visit to St Andrews has been re-arranged for Friday, March 3 (7.45pm ko).

The alterations continue a trend of changes to United’s schedule which drew criticism from head coach Garry Monk ahead of Friday’s 1-0 win over Derby County.

United’s boss described his team as “the most moved in the country” after the club saw their FA Cup third-round tie at Cambridge United and their Championship game against Derby squeezed in a four-day period by television commitments last week.

Leeds have been selected for live broadcast 16 times so far this season and Monk said: “Going forward we’ve been made aware of a few fixtures that are going to be moved again. I think we have to be the most moved team in the country.

“I understand that it makes money for companies and that Leeds are a big attraction outside the Premier League but it’s to our detriment in terms of recovery and congestion in the fixtures.

“It’s not an excuse. We’ll meet it head on and we’ll do what we have to do but I don’t think it’s very fair the amount of times we’ve been moved. Other teams who are in or around us or in this league aren’t getting moved anywhere near what we are.”

United’s forthcoming FA Cup fourth-round match against either AFC Wimbledon and Sutton United has also been chosen for television coverage by BT Sport and will start at 2pm on Sunday, January 29.

Leeds will discover their opponents tomorrow when Wimbledon and Sutton contest a replay. As a result of their progression to round four, United’s league game at home to Nottingham Forest has been moved to next Wednesday, January 25, and will kick off at 7.45pm.


Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Sv: Leeds United på TV
« Svar #981 på: Januar 16, 2017, 15:38:49 »
Prisen for å være interessant.
 

Promotion 2010

Sv: Leeds United på TV
« Svar #982 på: Januar 16, 2017, 19:14:03 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds United på TV
« Svar #983 på: Januar 16, 2017, 19:14:39 »
Jon R

Leeds United have been handed two more televised fixtures in March with their home clash against Brighton and their trip to Birmingham City both moving to accomodate Sky Sports.

The club’s meeting with Brighton at Elland Road will now kick off at 5.30pm on Saturday, March 18 and their visit to St Andrews has been re-arranged for Friday, March 3 (7.45pm ko).
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds United på TV
« Svar #984 på: Januar 16, 2017, 19:31:41 »
Hay
Sorry, forgot to include Sutton/Wimbledon in that - 16 TV appearances for Leeds United so far this season. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Leeds United på TV
« Svar #985 på: Januar 16, 2017, 22:11:03 »
Jon R

Leeds United have been handed two more televised fixtures in March with their home clash against Brighton and their trip to Birmingham City both moving to accomodate Sky Sports.

The club’s meeting with Brighton at Elland Road will now kick off at 5.30pm on Saturday, March 18 and their visit to St Andrews has been re-arranged for Friday, March 3 (7.45pm ko).

Takk! Oppdatert! Mye moro i vente utover vinteren/våren. Vurderer å flytte inn på Pokalen hvis det ikke blir noen Leeds tur!  :)
Jon R.

Jostein.

Sv: Leeds United på TV
« Svar #986 på: Januar 16, 2017, 22:35:15 »
Jeg hører heller Leeds på radio enn at sky skal kødde det til for oss, dette er å blir en uting. Håper de får mer orden i tv-rettighetene neste sesong. Hvor vi forhåpentligsvis spiller PL fotball  8)
Leeds Carajo!

Jon R

Sv: Leeds United på TV
« Svar #987 på: Januar 16, 2017, 22:51:29 »
Jeg hører heller Leeds på radio enn at sky skal kødde det til for oss, dette er å blir en uting. Håper de får mer orden i tv-rettighetene neste sesong. Hvor vi forhåpentligsvis spiller PL fotball  8)
Hvis du tror PL klubbene har det lettere må du tro om igjen. Det er heller ikke grunn til å tro at dette vil bli bedre så lenge pengemaskinen Premier League fortsetter å generere stadig mere penger.  ???

Fotballklubbene representert ved FA og The Football League har vel seg selv å takke for denne utviklingen. Sky og andre betaler astronomiske summer for TV rettighetene og krever naturligvis full kontroll tilbake slik at de kan spre de mest attraktive kampene utover uken. Den dagen vi rykker opp begynner Skypengene virkelig å rulle inn på kontoen til klubben vår og da vil nok de færreste klage.  8)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Leeds United på TV
« Svar #988 på: Januar 16, 2017, 23:43:23 »
Neste år ligger det i kortene at klubbene selv kan selge et visst antall kamper som de viser på sine egne kanaler. Da kommer vi bra ut!

Om vi er i Championship.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Leeds United på TV
« Svar #989 på: Januar 17, 2017, 07:57:55 »
Jeg hører heller Leeds på radio enn at sky skal kødde det til for oss, dette er å blir en uting. Håper de får mer orden i tv-rettighetene neste sesong. Hvor vi forhåpentligsvis spiller PL fotball  8)
Hvis du tror PL klubbene har det lettere må du tro om igjen. Det er heller ikke grunn til å tro at dette vil bli bedre så lenge pengemaskinen Premier League fortsetter å generere stadig mere penger.  ???

Fotballklubbene representert ved FA og The Football League har vel seg selv å takke for denne utviklingen. Sky og andre betaler astronomiske summer for TV rettighetene og krever naturligvis full kontroll tilbake slik at de kan spre de mest attraktive kampene utover uken. Den dagen vi rykker opp begynner Skypengene virkelig å rulle inn på kontoen til klubben vår og da vil nok de færreste klage.  8)

PL har faktisk nedgang i seertallene sine:

https://www.bloomberg.com/gadfly/articles/2017-01-16/football-is-losing-its-grip-on-tv?cmpid=socialflow-twitter-business&utm_content=business&utm_campaign=socialflow-organic&utm_source=twitter&utm_medium=social
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."