Skrevet av Emne: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United  (Lest 64953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Oppdrettslaksen

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #30 på: Mai 18, 2008, 15:46:07 »
herligt ;D

bedre enn å følge kampen på sopcoast iallefall  ;)

Stifler

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #31 på: Mai 18, 2008, 16:55:13 »
Vi må bare sende mange mail, så får vi nok sett kampen! :D
-Nr 2 er den første taperen-

Tom S

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #32 på: Mai 18, 2008, 17:06:09 »
Ja, ja, da er jo muligheten til å følge kampen via skjermen tilstede om streiken viser seg langvarig...
 ::)
COME ON LEEDS !!

chief

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #33 på: Mai 18, 2008, 19:10:03 »
Denne kampen kan komme til å skape litt problemer innenfor våre fire vegger. Jeg skal nemlig holde konfirmasjonselskap for min datter Mina på 14.
Selskapet begynner kl.15.00 og avspark på Wembley er kl.16.00.

Har en 46" lcd skjerm i stua, som kommer til å være dekket for cirka 20 personer. Denne kommer til å bli satt på idet lagene entrer gressmatta i London så får de si hva de vil, de som ikke synes dette passer.

Vet at noen av gjestene har full forståelse for dette, samtidig som jeg vet at noen vil insistere på å få slått av tv`n.

Ser frem mot søndagen med både angst og forhåpninger. ;D
1 4 all and all 4 1

Oppdrettslaksen

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #34 på: Mai 18, 2008, 19:15:09 »

Ser frem mot søndagen med både angst og forhåpninger. ;D

hehe;P

hadde konf forkkje så lengje siden,
og satt og så PL i kjellerstua;P

isak

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #35 på: Mai 18, 2008, 19:20:36 »

Ser frem mot søndagen med både angst og forhåpninger. ;D

hehe;P

hadde konf forkkje så lengje siden,
og satt og så PL i kjellerstua;P
PL ??? Oppskrytt! :D

DaGa

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #36 på: Mai 18, 2008, 19:25:21 »
På min konfirmasjonsdag, rykket Leeds ned fra PL :(

Snek meg opp til naboen og så hele kampen der, ble en veldig trist dag.
We all LOVE LEEDS!

Snow

  • Gjest
Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #37 på: Mai 18, 2008, 19:45:48 »
På min konfirmasjonsdag, rykket Leeds ned fra PL :(

Snek meg opp til naboen og så hele kampen der, ble en veldig trist dag.
Kan tenke meg det...

trondt

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #38 på: Mai 19, 2008, 07:35:48 »
Fikk akkurat mail fra Stian K. på viasat.
Kommer en bekreftelse i løpet av dagen på at kampen blir vist direkte.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #39 på: Mai 19, 2008, 10:31:02 »
Woho! :D Jeg drar hjem til Skien for å jobbe i to uker, fra i dag av, men kommer tilbake til Oslo for å se kampen med resten av gjengen på søndag for å så dra tilbake til Skien på natta :D !!
This better be good! ;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Joe Jordan

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #40 på: Mai 19, 2008, 10:44:18 »
Det er en stor jobb som gjenstår før vi eventuelt er i CCC igjen. Leeds senket skuldrene i Carlisle og dermed var vi automatisk det sterkeste laget.

Jeg er imidlertid litt bekymret angående Wembley, laget takler EKSTREMT dårlig et massivt hjemmepublikum, og er altfor påvirkelig overfor ytre omgivelser. Det er alfa omega at dette ikke skjer på Wembley, da viser Leeds seg gang på gang som et fryktelig fotballag.

Greier man imidlertid å senke skuldrene er jeg temmelig sikker på at søndagen blir en fest. Men Macca har en stor jobb med å forberede spillerne mentalt på finalen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #41 på: Mai 19, 2008, 15:08:53 »
Vert det pokal og premieutdeling etter ein playoff finale?
Eller er det stor nok gevinst å rykke opp?


Det blir pokal fyrverkeri og full pakke til vinneren.....som om det va VM finalen,og dette er jo større siden Leeds e med:):)

Trond A

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #42 på: Mai 19, 2008, 16:57:50 »
Det er en stor jobb som gjenstår før vi eventuelt er i CCC igjen. Leeds senket skuldrene i Carlisle og dermed var vi automatisk det sterkeste laget.

Jeg er imidlertid litt bekymret angående Wembley, laget takler EKSTREMT dårlig et massivt hjemmepublikum, og er altfor påvirkelig overfor ytre omgivelser. Det er alfa omega at dette ikke skjer på Wembley, da viser Leeds seg gang på gang som et fryktelig fotballag.

Greier man imidlertid å senke skuldrene er jeg temmelig sikker på at søndagen blir en fest. Men Macca har en stor jobb med å forberede spillerne mentalt på finalen.

Gode poeng dette, Joe. Viktig at vi ikke tar seieren på forskudd, gjør vi det kan det bli litt av en blåmandag.  :o
« Siste redigering: Mai 19, 2008, 17:00:59 av Trond A »
Luscos medl. 338

Per-Stian

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #43 på: Mai 19, 2008, 18:08:40 »
Er det slik at "nøytrale" billettar vert lagt ut for salg på onsdag?

Wednesday 21st May
All Members and Season Ticket holders will have the opportunity to purchase up to a further 3 tickets from the Ticket Office counter only.

Keeper-Nils

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #44 på: Mai 19, 2008, 18:50:05 »
Har noen idè om hvor mange tilskuere en slik kamp vil samle ???  Blackpool og Yeovil samlet 59000 i tilsvarende kamp ifjor

Per-Stian

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #45 på: Mai 19, 2008, 18:56:16 »
Har noen idè om hvor mange tilskuere en slik kamp vil samle ???  Blackpool og Yeovil samlet 59000 i tilsvarende kamp ifjor.

Det er vel rimeleg å forvente opp mot maks kapasitet. Engasjementet rundt Leeds-miljøet verkar iallfall å vere brennbart!

sportcarl1

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #46 på: Mai 19, 2008, 19:20:52 »
Det er en stor jobb som gjenstår før vi eventuelt er i CCC igjen. Leeds senket skuldrene i Carlisle og dermed var vi automatisk det sterkeste laget.

Jeg er imidlertid litt bekymret angående Wembley, laget takler EKSTREMT dårlig et massivt hjemmepublikum, og er altfor påvirkelig overfor ytre omgivelser. Det er alfa omega at dette ikke skjer på Wembley, da viser Leeds seg gang på gang som et fryktelig fotballag.

Greier man imidlertid å senke skuldrene er jeg temmelig sikker på at søndagen blir en fest. Men Macca har en stor jobb med å forberede spillerne mentalt på finalen.
förhoppningsvis har Leeds lärt sig av första carlisle-matchen, leeds borde ju ha fördel av publiktrycket, inga skadebekymmer att tala om, plus att en del spelare har varit med höfre upp i sammanhangen
 

janove

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #47 på: Mai 19, 2008, 19:45:52 »
Har noen idè om hvor mange tilskuere en slik kamp vil samle ???  Blackpool og Yeovil samlet 59000 i tilsvarende kamp ifjor.

Det er vel rimeleg å forvente opp mot maks kapasitet. Engasjementet rundt Leeds-miljøet verkar iallfall å vere brennbart!


Kan ikke forstaa annet enn at det blir fullt. Leeds kunne fyllt Wembley 2-3 ganger alene.
Tror ikke det er mange, om noen, som kan matche Leeds paa support!

Paa fredag er det "Wear your colours" day, her i Leeds.
Alle oppfordres til aa gaa i Leedsdrakt. Jeg tror byen blir hvit.
Selv om det er nivaa 3, saa er det endelig noe aa vaere stolt av. 

Jon R

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #48 på: Mai 19, 2008, 20:23:07 »
...hvilket vel  betyr 90 000 på innsiden av stadiomurene.  :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #49 på: Mai 19, 2008, 21:26:02 »
Uten deg, Jon?

Til kampen. Jeg var relativt iniativløs på den 18.mai og så Exeter vs Cambridge 1-0.

Det er verd å merke seg at det er vanskelig å snu en slik kamp når man først er kommet bakpå. Vi erfarte det for to år siden. Cambridge kom aldri igang etter en solid førsteomgang av Exeter. De slapp bedre til, men slet med nerver, press og presisjon. Exeter hadde stor fordel av å ha vært i en P-off finale i fjor.

Er det noen av våre spillere som har gode erfainger fra PO? Jeg vet at Elding har vært med å tape i Conference, men har noen andre vært med?

En stor fordel har vi muligens i trenerapparatet. Macca og Staunton har mengde mer erfaring fra slike kamper. De har helt klart gode forutsetninger for å både beskrive trykket som oppstår og jobbe med det mentale før en sånn kamp som dette.

Jeg tror fokuset bør være: "Just another game." Og denne gangen må det sitte!!!


MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #50 på: Mai 19, 2008, 21:34:59 »
Uten deg, Jon?


Uten meg ja. 90 000 - 1 = 89 999, hvis ingen andre kjøper billetten som jeg garantert muligens kunne kjøpt hvis det hadde passet litt bedre. Blir sportsbaren på meg.  :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #51 på: Mai 19, 2008, 21:42:40 »
Sjekk det antallet med innlegg da, Jon.

Når kommer det forløsende titusende? Det må vel premieres med en billett til Play-Off finalen!

 ;D

Svar: Aldri, promo. 9999 skal stå til evig tid. Fra nå av skal jeg kun "bidra" ved å editere meg selv inn i andres innlegg.  ;D
« Siste redigering: Mai 19, 2008, 23:49:41 av Jon R »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ronald

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #52 på: Mai 19, 2008, 22:17:00 »
 :( Av alle mulige dager i året. Denne dagen er det fotballturnering for laget eg e trener for. Håper på å ha tidlig siste kamp ( tidlig utslått) slik at eg kommer hem til kamp start. Er redd det blir kun 2.omgang på meg. :'( :'(

Men eg skal stå på sidelinjen fra kl. 1200 i Leedsdrakt å styre spillet. Det blir en hyllest til laget flere av guttene etterhvert har fått et forhold til gjennom min intense påvirkning.

Yeboah

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #53 på: Mai 20, 2008, 00:45:00 »
Fy f*** jeg gleder meg til finalen! Er så nervøs at det halve kunne vært nok. For en fantastisk dag det kan bli, men fytti.. Det kan bli en forferdelig dag også. Flere scenarioer suser gjennom hodet. Ser for meg Leeds dominere og knuse Doncaster, men er redd jeg kan bli skikkelig skuffa. Bare det ikke blir en ny 0-3 finale. Ikke en gang til! Aldri! Vi er Super Leeds og vi skal opp til Wankership!!! Eller? :) Huff, detta tar på.

COME ON LEEDS!!!

Cherry

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #54 på: Mai 20, 2008, 10:17:07 »
Kommer meg hjem fra jubileumet for jobben til kona -i tide til og sprette øl`n & skru på SportN.
Perfekt Søndagsmatch dette her.......

Håper igjen så det gjør vondt.......hjalp på Torsdag sist ;)

MOT
 

Snow

  • Gjest
Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #55 på: Mai 20, 2008, 13:04:30 »
Kommer vi til å tape?

Ja, selvfølgelig kommer vi til å tape!

Nei, vi taper ikke mot Doncaster!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #56 på: Mai 20, 2008, 14:52:07 »
E det noen som kan gi noen tips om hvordan å fremskynde en fødsel?Like før eg setter meg hardt på madammen å håper det plopper ut :'(
Etter 40 år og uten avkom så må altså eg greie å fikse termin ett par dager etter at Leeds United spiller på nye Wembley......fxxn i helxxxe.
Håper ennå på ett velskapt barn innen fredag kveld 8)

brenaldo

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #57 på: Mai 20, 2008, 14:56:48 »
E det noen som kan gi noen tips om hvordan å fremskynde en fødsel?Like før eg setter meg hardt på madammen å håper det plopper ut :'(
Etter 40 år og uten avkom så må altså eg greie å fikse termin ett par dager etter at Leeds United spiller på nye Wembley......fxxn i helxxxe.
Håper ennå på ett velskapt barn innen fredag kveld 8)
_______________________________________________________
Gi kjerringa et nummer, det setter i gang det meste ;D ;D ;D
Medlem nr. 850

Larsen.

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #58 på: Mai 20, 2008, 21:52:18 »
Fikk en nitrist nyhet idag :'( Skal spille kamp selv Søndag hall 4, hva skal jeg gjøre?
Pride of Yorkshire

Bites Yer Legs

Sv: Play-off finale på Wembley 25/5: Doncaster R vs Leeds United
« Svar #59 på: Mai 20, 2008, 22:01:55 »
Fikk en nitrist nyhet idag :'( Skal spille kamp selv Søndag hall 4, hva skal jeg gjøre?

Har ingen råd, skal selv møte til kamp halv 5 >:(  Forbanner Hordaland Fotballkrets for å ikke vise mer omhu når de setter opp kamptidspunkt/kampdato!! >:( >:(
KEEP FIGHTING!!