Skrevet av Emne: ** Vi vant ikke mot doncaster  (Lest 7107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

** Vi vant ikke mot doncaster
« på: Mai 20, 2008, 22:40:56 »
1) Lag som scorer 5 mål i en kamp, vinner meget sjelden neste kamp. Doncaster vant 5-1 mot et sykt svakt southend lag. Før de fikk en ekstremt heldig straffe hadde southend bommet på åpent mål. Doncaster tror de er verdensmestre.

2) Vi har spillere med erfaring fra premier league og CCC, hvor presset er enormt mye større.

3) Vi er vant med 22000-35000 tilskuere, Doncaster er vant med 4000-10 000 tilskuere. Snitt på 7000. Hvem takler 90 000 tilskuere best?

3) Jeg tror 9/10 ganger så vinner det beste laget i finaler. Mot Watford i PO var Watford det beste laget, ingen tvil. De hadde et mye bedre mannskap.
Vi er et bedre lag enn doncaster. Uten de - 15 poeng ligger vi langt foran dem på tabellen.

4) Topscorer Paul heffernan er suspendert.

5)f**k off doncaster
« Siste redigering: Mai 26, 2008, 00:00:19 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #1 på: Mai 20, 2008, 22:46:31 »
eg digga grunn nr 5 ;D

pedro

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #2 på: Mai 20, 2008, 22:49:42 »
Og så har de Sullivan i mål, han er alt for gammel for dette gamet. Håper han står som mot Watford sist han spillte pl-finale :D :D
Leedsomaniac

Runar

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #3 på: Mai 20, 2008, 22:52:42 »
Påstand 1 er jo potensielt noe av d mindre inteligente jeg har hørt...Har du dekning for å si at d å score 5 mål ikke er lurt?

Blir det samme som å si at vi ikke slår Doncaster fordi det er sjelden man vinner 2 "borte" kamper på rad
 

B-m

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #4 på: Mai 20, 2008, 22:56:06 »
Påstand 1 er jo potensielt noe av d mindre inteligente jeg har hørt...Har du dekning for å si at d å score 5 mål ikke er lurt?

Blir det samme som å si at vi ikke slår Doncaster fordi det er sjelden man vinner 2 "borte" kamper på rad


Hadde du stavet intelligent riktig skulle jeg tatt denne seriøst.


Jo, har dekning.
Dette er en well known fact. Lag som vinner og scorer 4 mål +, taper som regel neste kamp
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

josoer

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #5 på: Mai 20, 2008, 22:56:32 »
Vi vinner fordi motgangen må stoppe nå!:)

Ronald

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #6 på: Mai 20, 2008, 23:05:03 »
Håper vi spiller i gult. Vi har bedre statistikk i gult den siste tiden :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #7 på: Mai 20, 2008, 23:31:08 »
Påstand 1 er jo potensielt noe av d mindre inteligente jeg har hørt...Har du dekning for å si at d å score 5 mål ikke er lurt?

Drillo er ikke typen som slår om seg med slikt uten å ha dekning for det han sier (TV2-studio i serierunden etter at AaFK hadde deiset Hamkam med fem scoringer). Tror formuleringen var noe sånt som "... engelsk forskning har vist at..."
- og jo, AaFK tapte følgende kamp  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pesi

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #8 på: Mai 20, 2008, 23:43:08 »
Doncaster's just a town full of Leeds fans ;D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

stefan

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #9 på: Mai 20, 2008, 23:47:13 »
Jeg er ikke nødvendigvis sikker på at et stort publikum vil gagne oss. I hjemmekampen mot Carlisle spilte vi dårligere med et stort publikum enn hva vi gjorde på bortebane.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

trosetti

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #10 på: Mai 21, 2008, 00:02:32 »
Nok overtroisk synsing nå gutter! ;D Vi vinner rett og slett fordi vi er et bedre lag enn Doncaster :) Ikke fordi de vant 5-1 sist kamp, og at vi spiller best i gult!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Runar

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #11 på: Mai 21, 2008, 00:48:42 »
Påstand 1 er jo potensielt noe av d mindre inteligente jeg har hørt...Har du dekning for å si at d å score 5 mål ikke er lurt?

Blir det samme som å si at vi ikke slår Doncaster fordi det er sjelden man vinner 2 "borte" kamper på rad


Hadde du stavet intelligent riktig skulle jeg tatt denne seriøst.


Jo, har dekning.
Dette er en well known fact. Lag som vinner og scorer 4 mål +, taper som regel neste kamp

Hadde jeg svart på innlegg som om inneholdt fornuft så skulle jeg heller tatt meg bryet med å sjekke for skrivefeil.

Hadde du vært pesimistisk på Leeds sine vegne om de hadde knust Carlisle med 4 mål i forrige kamp?
 

berlin

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #12 på: Mai 21, 2008, 01:04:42 »
Doncaster - Leeds er en kamp nøytrale krefter mener bli jevn. Det sies at Donny spiller passing football som Swansea, og etter Macca har Leeds blir mer spillende også.
Presset er like stort for begge, Leeds har ingen fordel her, etter mitt syn.

Håper Leeds tilriver seg initiativet og sørger for å ville mer enn Doncaster,
slik som i bortekampen mot Carlisle.

Den som har dagen, kan avgjøre det, men det ogå bli en meget jevn kamp.
Et tidlig mål til kan bety noe for kamputviklingen, men slett ikke sikkert.
Donny tror jeg ikke rir på noen ledelse, og jeg håper ikke Leeds går i den fella heller,
selv om vi har hatt problemer med det i et par sesonger nå.

flynn

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #13 på: Mai 21, 2008, 09:36:32 »
To lag som begge ønsker å spille fotball langs bakken, på det store og flate Wembley gresset. Det laget vinner da som makter å utnytte rommene på banen best. Tenker i så måte både på sidene, der jeg frykter at vi ikke har vår styrke akkurat, og mellomrommene mellom forsvar/midtbane og midtbane/angrep. Der mener jeg vi har gode folk, Douglas inntar Batty-rollen som anker på midten, mens Howson, Prutton og Freedman utnytter rom 2. Kilkenny tar med seg det han gjorde til 9.5 i stil i andre omgang mot Carlisle sist, nemlig å tre pasninger gjennom pressleddet.
Med Beckford på offisidegrensa hele tiden tør de nok ikke støte for tøft, og dermed blir det rom der om ballen går fort nok.

flynn

Joe Jordan

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #14 på: Mai 21, 2008, 10:09:02 »
Det blir jevnt og den som tar initiativet først tror jeg vinner kampen. Jeg er FRYKTELIG nervøs for at Dons skal komme til enkelt fra kantene, da får vi problemer med det samme. Dessverre er ikke Leeds per dato et lag som bruker kantspillere effektivt.

Punkt 2 ser jeg ikke noen mening med, de fleste på laget blir skjelven i beina med for mye folk på tribunene og spillet deretter. Angående CCC så hadde ikke fått utrettet mye i den ligaen med dagens lag. Om vi rykker opp (herregud jeg vet ikke hva jeg gjør dersom vi taper søndag!) må det flere forsterkninger til for å overleve.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Keeper-Nils

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #15 på: Mai 21, 2008, 11:16:42 »
Er Beckford fit for fight ???  En slik spiss er ofte nøkkelen i en slik kamp. 20 mål i sesongen mot bestemann på Doncaster (Heffernan med 7 mål). Og de beste spissenen markerer seg i avgjørende kamper - er Beckford en slik ?

Roy

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #16 på: Mai 21, 2008, 11:43:05 »
Dette bør være en kamp for Freedman. Han er rutinert og har vært ute en vinternatt før. Kantspillet er min største bekymring, både offensivt og defensivt. Men gutta viste mot Carlisle at de er moden for oppgaven, og "the real-table" viser at vi er overmoden for oppgaven.  ;D

MOT!

Dette vinner vi.  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

baste

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #17 på: Mai 21, 2008, 11:48:18 »
Nesten så jeg ikke gidder å gjenta meg selv, Freedman scorer 2 mål, vi vinner 3-1....Mitt tips fra de dager vi signet Freedman...... Og CCC neste sesong blir Leeds beste sesong på 8 år...

Vinner CCC med 5 poengs margin.

 ;D ;D

Roy

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #18 på: Mai 21, 2008, 11:50:53 »
Nesten så jeg ikke gidder å gjenta meg selv, Freedman scorer 2 mål, vi vinner 3-1....Mitt tips fra de dager vi signet Freedman...... Og CCC neste sesong blir Leeds beste sesong på 8 år...

Vinner CCC med 5 poengs margin.

 ;D ;D

Yes - Go for it  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

berlin

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #19 på: Mai 21, 2008, 12:03:28 »
Dette bør være en kamp for Freedman. Han er rutinert og har vært ute en vinternatt før.

Nuvel, rutinert er han, men tviler på om han har så mye erfaring fra arktiske strøk, selv om det kan være bikkjekaldt i Storbritannia.

Nei, da ville jeg heller satset på Frode Estil. Han holder dessuten distansen, og kan sikkert lett ta Donny-spillerne på kondisen siste kvarteret.

Men så er det jo sommer nå da, ja i allefall vår. OK, da dropper vi Estil og gir Freedman sjansen til å vise at han er vårkat!

....nok en ultratørr kommentar fra berlin.  8)

Einar

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #20 på: Mai 21, 2008, 12:40:02 »
....nok en ultratørr kommentar fra berlin.  8)

... men heldigvis er det meldt regn i berlin til fredag ...  ::)
 

Einar

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #21 på: Mai 21, 2008, 13:05:20 »
Legger til et pkt 6:

Sheehan kan spille, og han har scoret mot Doncaster før...
 

Erik M

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #22 på: Mai 21, 2008, 17:10:57 »
Det blir jevnt og den som tar initiativet først tror jeg vinner kampen. Jeg er FRYKTELIG nervøs for at Dons skal komme til enkelt fra kantene, da får vi problemer med det samme. Dessverre er ikke Leeds per dato et lag som bruker kantspillere effektivt.

Punkt 2 ser jeg ikke noen mening med, de fleste på laget blir skjelven i beina med for mye folk på tribunene og spillet deretter. Angående CCC så hadde ikke fått utrettet mye i den ligaen med dagens lag. Om vi rykker opp (herregud jeg vet ikke hva jeg gjør dersom vi taper søndag!) må det flere forsterkninger til for å overleve.

Leeds kommer til å forsterke - det kan du regne med.  Er veldig uenig i din vurdering av dagens mannskap. Husk at vi startet sesongen omtrent uten spillere, at ass. manager og manager gikk midt i sesongen og skapte downperioder vi ellers kanskje ikke hadde hatt.  I tillegg har vi altså 15 poeng for lite.  Uten disse elementene hadde vi vært en helt suveren liga-vinner.

Jeg tror definitivt at dagens mannskap ville klart seg i CCC - ville tippet dem over midten. Med forsterkninger blir Leeds å regne med i toppen i CCC neste år.  Ã… ja.
 

B-m

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #23 på: Mai 22, 2008, 19:00:14 »
Det blir jevnt og den som tar initiativet først tror jeg vinner kampen. Jeg er FRYKTELIG nervøs for at Dons skal komme til enkelt fra kantene, da får vi problemer med det samme. Dessverre er ikke Leeds per dato et lag som bruker kantspillere effektivt.

Punkt 2 ser jeg ikke noen mening med, de fleste på laget blir skjelven i beina med for mye folk på tribunene og spillet deretter. Angående CCC så hadde ikke fått utrettet mye i den ligaen med dagens lag. Om vi rykker opp (herregud jeg vet ikke hva jeg gjør dersom vi taper søndag!) må det flere forsterkninger til for å overleve.

Leeds kommer til å forsterke - det kan du regne med.  Er veldig uenig i din vurdering av dagens mannskap. Husk at vi startet sesongen omtrent uten spillere, at ass. manager og manager gikk midt i sesongen og skapte downperioder vi ellers kanskje ikke hadde hatt.  I tillegg har vi altså 15 poeng for lite.  Uten disse elementene hadde vi vært en helt suveren liga-vinner.

Jeg tror definitivt at dagens mannskap ville klart seg i CCC - ville tippet dem over midten. Med forsterkninger blir Leeds å regne med i toppen i CCC neste år.  Ã… ja.


Vi er et bedre lag nå enn laget vi stilte med mot Watford

Ratings

Casper: 6 ------- Sully: 6

Fraz: 6 --------- Kelly: 6
Michalick: 6.5 -------- Butler 5.5
Hunty: 7 ----- Gregan: 6.5
Sheehan: 6.5 --------- Killa(venstreback) : 5

Douglas: 7 ------Douglas: 6
Howson: 6,5(varierer fra 8 til 5) -----Derry 7.5
Johnson: 7 ----  Lewis: 7
 Prutton: 7.5  -----Miller: 6.5

Freedman: 7 ----- Fraz Høyreving: 5.5
Beckford: 7,5 ---- Hulse: 8



Innbyttere:

Kandol: 5 ---- Blake: 7
Kilkenny: 7 ---- Healy: 4
Carole: 6 ---- Bakke: 5
 Marques7  ----- Stone 2



 
« Siste redigering: Mai 22, 2008, 19:14:57 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sportcarl1

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #24 på: Mai 22, 2008, 20:23:26 »
Det blir jevnt og den som tar initiativet først tror jeg vinner kampen. Jeg er FRYKTELIG nervøs for at Dons skal komme til enkelt fra kantene, da får vi problemer med det samme. Dessverre er ikke Leeds per dato et lag som bruker kantspillere effektivt.

Punkt 2 ser jeg ikke noen mening med, de fleste på laget blir skjelven i beina med for mye folk på tribunene og spillet deretter. Angående CCC så hadde ikke fått utrettet mye i den ligaen med dagens lag. Om vi rykker opp (herregud jeg vet ikke hva jeg gjør dersom vi taper søndag!) må det flere forsterkninger til for å overleve.

Leeds kommer til å forsterke - det kan du regne med.  Er veldig uenig i din vurdering av dagens mannskap. Husk at vi startet sesongen omtrent uten spillere, at ass. manager og manager gikk midt i sesongen og skapte downperioder vi ellers kanskje ikke hadde hatt.  I tillegg har vi altså 15 poeng for lite.  Uten disse elementene hadde vi vært en helt suveren liga-vinner.

Jeg tror definitivt at dagens mannskap ville klart seg i CCC - ville tippet dem over midten. Med forsterkninger blir Leeds å regne med i toppen i CCC neste år.  Ã… ja.


Vi er et bedre lag nå enn laget vi stilte med mot Watford

Ratings

Casper: 6 ------- Sully: 6

Fraz: 6 --------- Kelly: 6
Michalick: 6.5 -------- Butler 5.5
Hunty: 7 ----- Gregan: 6.5
Sheehan: 6.5 --------- Killa(venstreback) : 5

Douglas: 7 ------Douglas: 6
Howson: 6,5(varierer fra 8 til 5) -----Derry 7.5
Johnson: 7 ----  Lewis: 7
 Prutton: 7.5  -----Miller: 6.5

Freedman: 7 ----- Fraz Høyreving: 5.5
Beckford: 7,5 ---- Hulse: 8



Innbyttere:

Kandol: 5 ---- Blake: 7
Kilkenny: 7 ---- Healy: 4
Carole: 6 ---- Bakke: 5
 Marques7  ----- Stone 2



 
Det må jag säga att vi har inget dåligt lag när en spelare som kilkenny sätts som avbytarbänken
 

rd1

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #25 på: Mai 22, 2008, 20:52:09 »
Vi vinner fordi vi må!!! vi må hører dere?? VI MÃ…?? VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII MÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…!!
VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII MÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…!!!!!!
MOT!!!

Never leauge 1 again!!!
"Who needs Cantona??"

Roy

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #26 på: Mai 22, 2008, 21:20:56 »
Det skal bli godt med CCC igjen  ;D, selv om det bare er et hvileskjær før PL og CL  8)

Ugh.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Lids

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #27 på: Mai 25, 2008, 01:24:55 »
Fordi Start vant over Odd, Roma slo Inter - og alle gode ting er tre.  :)
Thomas

eiru

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #28 på: Mai 25, 2008, 01:44:30 »
ble plutselig litt optimist :D er av natur pesimist foran kamper som dette men dette snudde nesten litt på humøret:D hadde ikke fått med meg at toppscoreren deiras var ute heller, denne kampen avgjør seriøst om eg fåår et bra liv de neste 12 månedene

mercruiser

Sv: Hvorfor vinner vi mot Doncaster?
« Svar #29 på: Mai 25, 2008, 01:55:10 »
Tøff tråd. Hver kamp lever sitt eget liv, og når SÃ… mye står på spill..
Vi er et bedre lag enn Doncaster, men klarer vi å vise det?
Dette blir jo Heaven or Hell.