Skrevet av Emne: Spiller : Andy Robinson !  (Lest 33982 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Spiller : Andy Robinson !
« på: Mai 21, 2008, 14:49:58 »
« Siste redigering: Januar 27, 2011, 17:55:22 av Jon R »

lufc86

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #1 på: Mai 21, 2008, 14:57:34 »
God nyhet, me treng kantspelerar.
Korleis har Robinson vore for Swansea i år me tanke på Assists og Mål? Er han hurtig? Bra innleggsfot?

MOT
@m_sortland på twitter

Snow

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #2 på: Mai 21, 2008, 15:00:15 »
God nyhet, me treng kantspelerar.
Korleis har Robinson vore for Swansea i år me tanke på Assists og Mål? Er han hurtig? Bra innleggsfot?

MOT
Han burde være hurtig og ha en god innlegsfot, ellers har Leeds United gjort en feil...


lidsjunaited

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #3 på: Mai 21, 2008, 15:01:13 »

Kickthemdown

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #4 på: Mai 21, 2008, 15:01:20 »
http://www.swanseacity.premiumtv.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10354~23280,00.html

18 mål fra midtbaneposisjon !  :o God på frispark...  :D

Alta-White

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #5 på: Mai 21, 2008, 15:03:23 »
Lykke til da Andy Robinson.
Håper du gjør det bra i Leeds United.

auren

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #6 på: Mai 21, 2008, 15:03:41 »
Frisparkspesialist for Swansea. "He possesses a terrific work-rate with a never say die attitude" står det på wikipedia. Blir 29 år i november. Vet plent lite om spilleren, men smått imponerende 42 mål på 157 kamper for svanene.

Stallfyll i CCC, god å ha i L1 er mitt tips.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #7 på: Mai 21, 2008, 15:05:52 »
Andy Robinson

Ja, hadde vel egentlig tenkt å si LITT mer enn det.

http://uk.youtube.com/watch?v=XJwAesOoASk
« Siste redigering: Mai 21, 2008, 15:08:44 av lojosang »
- Leif Olav

Erik_

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #8 på: Mai 21, 2008, 15:09:30 »
Jøss, en kantspiller jo... :)

Har sett han spille én kamp via nettstream, Swansea - B. Rovers. Sammen med et spillende Swansea imponerte han meg mest med god ballkontroll. Han var også relativt bra til å slå pasninger med begge føtter. Selv om han i den kampen var mer en offensiv midtbane enn kantspiller så kan han nok passe inn som den venstrevingtypen vi mangler. Må innrømme at jeg under kampen også så smått tenkte at det var synd han ikke spilte for Leeds.

Bra spiller å få gratis dette. Ti ganger bedre enn Sweeney...
« Siste redigering: Mai 21, 2008, 15:11:05 av Enrique »

B_Ød

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #9 på: Mai 21, 2008, 15:16:26 »
fra Swansea
"BUT with at least �6000 a week now freed up within the wages struture Martinez will have greater flaxability in the transfer market and no doubt will find someone betere to replace him (i.e. a left footer, with pace and ability to CROSS and complete 90 mins)."..
..virker ikke å være såå lei seg at han drar...8)
Ups & Ups!!

Stifler

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #10 på: Mai 21, 2008, 15:18:13 »
Frisparkspesialist for Swansea. "He possesses a terrific work-rate with a never say die attitude" står det på wikipedia. Blir 29 år i november. Vet plent lite om spilleren, men smått imponerende 42 mål på 157 kamper for svanene.

Stallfyll i CCC, god å ha i L1 er mitt tips.

auren


Han er absolutt god nok for CCC!

Sett han spille et par ganger! utrolig god spiller:)

kompis av meg som er Swansea fan sier Robinson var en av deres beste spillere i år.
-Nr 2 er den første taperen-

auren

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #11 på: Mai 21, 2008, 15:22:07 »
fra Swansea
"BUT with at least �6000 a week now freed up within the wages struture Martinez will have greater flaxability in the transfer market and no doubt will find someone betere to replace him (i.e. a left footer, with pace and ability to CROSS and complete 90 mins)."..
..virker ikke å være såå lei seg at han drar...8)

Har vi kjøpt inn en ny spiller som ikke er utpreget ving OG med lite fart og stamina? Da blir det nok mannefall på sentral midtbane fra og med neste sesong. Kanskje like greit.

auren, fortsatt småskeptisk til Robbo...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Stifler

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #12 på: Mai 21, 2008, 15:28:07 »
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #13 på: Mai 21, 2008, 15:30:11 »
At vi henter en av de beste spillerne for laget som vant ligaen (også på The Real Table) i årets sesong, med fortsatt usikkerhet om vi spiller i CCC eller L1 neste år, synes jeg er meget positivt!
Marching on together!

berlin

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #14 på: Mai 21, 2008, 15:38:38 »
Absolutt positivt, rykker vi opp og supplerer med et par-tre kjente navn kan vi forvente en god neste sesong. Rykker vi IKKE opp, har vi sikret oss spillmateriale som kan føre til direkte opprykk.
Beklager at jeg nevner det, vi rykker SELVFØLGELIG opp!!!!!

Når det gjelder alder, er det viktig med en miks og vi har jo en del ungsau.

Signering av eldre spillere: Hvis fyllte 30 år er et ankepunkt, ja da hadde vi ikke hatt Gordon Strachan, som var 31/32 år når han kom til Leeds og spilte 6 fabelaktige sesonger,
antagelig de beste i hele hans karriere. ( Denne kommentaren er ikke rettet mot noen spesielle,
men det nevnes stadig at vi ikke må signere avdanka spillere "på vei nedover".

Det finnes nok av eksempler på spillere som har fått en ny vår, ja i vår har vel Freedman bokstavelig talt fått en ny vår!

B_Ød

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #15 på: Mai 21, 2008, 15:44:17 »
Det finnes nok av eksempler på spillere som har fått en ny vår, ja i vår har vel Freedman bokstavelig talt fått en ny vår!
...mener du å si at denne våren, har vår Freedman fått en ny vår i vår ?
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #16 på: Mai 21, 2008, 15:49:16 »
Det finnes nok av eksempler på spillere som har fått en ny vår, ja i vår har vel Freedman bokstavelig talt fått en ny vår!
...mener du å si at denne våren, har vår Freedman fått en ny vår i vår ?

 ;D

B_Ød

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #17 på: Mai 21, 2008, 15:49:42 »
 ;D
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #18 på: Mai 21, 2008, 15:51:31 »
Dette er rett og slett nydelige nyheter ;D  ;D ;D ;D ;D ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sheridan

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #19 på: Mai 21, 2008, 15:54:41 »
fra Swansea
"BUT with at least �6000 a week now freed up within the wages struture Martinez will have greater flaxability in the transfer market and no doubt will find someone betere to replace him (i.e. a left footer, with pace and ability to CROSS and complete 90 mins)."..
..virker ikke å være såå lei seg at han drar...8)

Swansea gav ett tilbud til han som ville gjort ham til en av klubbens aller best betalte.
Det forteller vel alt om hvor mye de ønsket å ha han med videre...?  ::)

La oss håpe Macca er en rev på transfermarkedet 8)
Spennende!
« Siste redigering: Mai 21, 2008, 15:57:18 av Sheridan »

Blank_File

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #20 på: Mai 21, 2008, 15:56:15 »
Utfra filmen til Lojosang, så syns jeg dette så meget spennende ut for å være ærlig. Vi har brukt for å styrke stallen i alle ledd dersom vi rykker opp!

Hadde vært klar for Angel Rangel også i samme slengen....
« Siste redigering: Mai 21, 2008, 16:01:11 av Blank_File »

Runar

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #21 på: Mai 21, 2008, 16:07:09 »
Styr unna :-\
 

B-m

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #22 på: Mai 21, 2008, 16:08:34 »
Styr unna :-\

ikke god nok på fm?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #23 på: Mai 21, 2008, 16:10:42 »
herregud for nokken ambisjoner noen her inne har.....
venter med å juble over signings til eg hører om noen eg veit vil føre oss rett opp i premier league,gamling som aldri har kommet seg vekk fra swansea????..........kun det som er målet neste år(hvis vi vinne søndag)

Snow

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #24 på: Mai 21, 2008, 16:21:21 »
herregud for nokken ambisjoner noen her inne har.....
venter med å juble over signings til eg hører om noen eg veit vil føre oss rett opp i premier league,gamling som aldri har kommet seg vekk fra swansea????..........kun det som er målet neste år(hvis vi vinne søndag)
hvis vi vinne søndag!? Selvfølgelig vinner vi på søndag!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #25 på: Mai 21, 2008, 16:25:10 »
sorry...klart vi vinner:)
men da må vi også begynne å signe premier league spillere,for det trenger vi for å rykke opp fra CCC,og pr i dag har vi kanskje ingen??

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #26 på: Mai 21, 2008, 16:28:17 »
sorry...klart vi vinner:)
men da må vi også begynne å signe premier league spillere,for det trenger vi for å rykke opp fra CCC,og pr i dag har vi kanskje ingen??

Du glemmer at vi må ha noen spillere som tar oss igjennom CCC når vi rykker opp, og det er her noen av sommerens kjøp og stallen forøvrig kommer inn.

MOT

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #27 på: Mai 21, 2008, 16:44:42 »
sorry...klart vi vinner:)
men da må vi også begynne å signe premier league spillere,for det trenger vi for å rykke opp fra CCC,og pr i dag har vi kanskje ingen??
Er det deg H.B?  ::)

Alta-White

Trond90

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #28 på: Mai 21, 2008, 16:58:40 »
sorry...klart vi vinner:)
men da må vi også begynne å signe premier league spillere,for det trenger vi for å rykke opp fra CCC,og pr i dag har vi kanskje ingen??

Du glemmer at vi må ha noen spillere som tar oss igjennom CCC når vi rykker opp, og det er her noen av sommerens kjøp og stallen forøvrig kommer inn.

MOT


Go blanding av Championship spillere, "kremen" i League1 er jo fint og ha det til neste år i :). Etter det så må vi handle Premier League kvalitet ;) MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #29 på: Mai 21, 2008, 17:11:16 »
Jeg tror også at langt flere spillere er mer tilbøyelig til å ta et steg ned til CCC enn de er til å spille i L1, som de fleste nok anser som en bakgårdsliga. At de eventuelt vil få spille for selveste Leeds United (på vei opp) vil nok også bidra til å tiltrekke ytterligere med gode navn.

Når man snakker om å signe PL-spillere, hva med folk som Paul Huntington og Lubomir Michalik? Klart at de ikke alltid presterer top notch, men de må da være blant de klart beste L1-stopperne og holder sikkert meget godt i CCC, med talent for PL.

Vi kan ikke signe spillere som allerede er godt etablert i PL, for de vil andre PL-klubber eller topp-CCC klubber snappe opp lenge før oss. Synes Hunty og Lubo er klare tegn på bedring på overgangsfronten.

Robbo er da også godt proven i L1 og de burde holde godt nivå, også i CCC. Jeg tror derimot at forskjellen på spillere vi blir linket til, blir stor dersom vi går opp på søndag. Hva mer man kan be om per i dag, kan jeg ikke helt forstå er realistisk.
« Siste redigering: Mai 21, 2008, 17:14:51 av Mr Kaizer »
Marching on together!