Skrevet av Emne: Spiller : Andy Robinson !  (Lest 34132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #30 på: Mai 21, 2008, 17:49:29 »
Robinson har vært en av Swansea's beste spillere de siste årene, men jeg er skeptisk til denne signeringen. Han er 29 år gammel og har ALDRI spilt i CCC før. Han er en målscorer fra midtbane posisjon i league one, men er han det i CCC?

Han ble signert på free transfer, men ingenting er gratis i fotball. Uansett er det respekt av Robinson å signere før han vet hvilken divisjon Leeds er i. Det blir spennende å se på mandag hvilke spillere som er på vei ut porten og se hvem som er på vei inn.......

 

RuneSve

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #31 på: Mai 21, 2008, 17:52:45 »
Jeg er positiv fordi folk er skeptiske her. Folk var dritglade for Da Costa (meg inkludert), men skeptiske til Freedman.
 

Yeboah

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #32 på: Mai 21, 2008, 17:56:19 »
Haha, Da Costa. Han hadde jeg glemt!

Spennende denne Andy Robinson. En spiller som tydeligvis VIL spille for Leeds UANSETT. Viktig det!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #33 på: Mai 21, 2008, 17:57:17 »
sorry...klart vi vinner:)
men da må vi også begynne å signe premier league spillere,for det trenger vi for å rykke opp fra CCC,og pr i dag har vi kanskje ingen??
Er det deg H.B?  ::)

Alta-White
He he,H.B.? heimebrent?heia brann? :D

mari

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #34 på: Mai 21, 2008, 18:01:26 »

28 år og helt på toppen av sin karriere.

Scoringsnitt på ca 10 mål fra en kantrolle på midtbanen i Swansea siste 5 år. Like komfortabel på begge kanter av midtbanen..

Har vært med å spille klubben opp 2 divisjoner i løpet av tiden i Swansea.

Player of the year i Swansea 2006-2007

Med på "all star" valgt av spillerne i Lge 1 2007-2008.

Gratis !

JA TAKK.  :D
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #35 på: Mai 21, 2008, 18:40:47 »

Er det deg H.B?  ::)

Alta-White

He he,H.B.? heimebrent?heia brann? :D
HB er en bruker her på forumet, tidligere riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimelig aktiv, og kjent for sin [ironialarm]overdrevne positivisme[/ironialarm] og ønske om å ta en Ridsdale II for å ordne en ny kortsiktig storhetsperiode, nå mest kjent for sin lederrolle i oppbygningen av en ny [ironialarm]storklubb[/ironialarm] på Romerike.   :)

...tror forresten HB stod for HeBbe lille..., eller så kan det ha vært initialene i navnet hans...


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #36 på: Mai 21, 2008, 18:46:18 »
hehe,okei.....ingen fare for at denne karen vil ha en Ridsdale2 periode......men vi bør jo opp gjennom ccc på ett år og da bør vi ha 4-5 spillere som KAN hevde seg i PL allerede......L1 ja,og ccc kanskje på Robinsen,PL neppe....

sportcarl1

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #37 på: Mai 21, 2008, 19:09:24 »
Haha, Da Costa. Han hadde jeg glemt!

Spennende denne Andy Robinson. En spiller som tydeligvis VIL spille for Leeds UANSETT. Viktig det!
tror det säkert är en duktig spelare ingen tvekan om det, men det är pengarna som styr helt klart, han ville vänta tills måndag för att bestämma sig men det gick ju självklart inte swansea med på, så då först bestämde han sig för leeds, hade inte gillat läget och det varit tvärtom med en spelare i leeds vars kontrakt hade gått ut
 

Joe Jordan

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #38 på: Mai 21, 2008, 20:35:01 »
Høres greit ut, hverken mer eller mindre. Jeg får meg uansett ikke til å juble for spillere som aldri har spilt høyere enn L1. Vi får se....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Roy

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #39 på: Mai 21, 2008, 20:41:59 »
Vi trenger kantspillere, og forhåpentligvis er Robinson mannen til å bekle en av kantene.

Positivt  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Hallgeir *

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #40 på: Mai 21, 2008, 20:58:51 »

28 år og helt på toppen av sin karriere.

Scoringsnitt på ca 10 mål fra en kantrolle på midtbanen i Swansea siste 5 år. Like komfortabel på begge kanter av midtbanen..

Har vært med å spille klubben opp 2 divisjoner i løpet av tiden i Swansea.

Player of the year i Swansea 2006-2007

Med på "all star" valgt av spillerne i Lge 1 2007-2008.

Gratis !

JA TAKK.  :D
  Synes den oppsummeringen din var fin!  :) De facts-detaljene BØR borge for at det er en rimelig bra spiller det er snakk om her.....spennende!
Super Leeds since 1968

Ferre

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #41 på: Mai 21, 2008, 21:43:23 »
Vet lite om Robinson, men ut av det jeg har lest diverse steder virker dette som en signering som kan gjøre en meget god jobb for oss både i L1 og CCC. Gratis var han også!

Velkommen!

lojosang

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #42 på: Mai 22, 2008, 00:20:05 »
Jeg er positiv fordi folk er skeptiske her. Folk var dritglade for Da Costa (meg inkludert), men skeptiske til Freedman.

Ikke noe å utsette på den logikken.  ;D
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #43 på: Mai 22, 2008, 00:24:41 »
Takker Asbjørn. Ses vel på søndag. Men det med Premier league spillere en annen her på forumet foreslår stiller jeg meg positiv til. Opp med flagget og gå heller ned for full telling når vi er på toppen.Hva skal vi med Frazer når vi kan få Del Piero eller Costa. Ps Henry og Messi er vel tilgjengelig. Så Bates. Er det vilje så finner du midlene din gale stabeis av an geitebukk  

Er det deg H.B?  ::)

Alta-White

He he,H.B.? heimebrent?heia brann? :D
HB er en bruker her på forumet, tidligere riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimelig aktiv, og kjent for sin [ironialarm]overdrevne positivisme[/ironialarm] og ønske om å ta en Ridsdale II for å ordne en ny kortsiktig storhetsperiode, nå mest kjent for sin lederrolle i oppbygningen av en ny [ironialarm]storklubb[/ironialarm] på Romerike.   :)

...tror forresten HB stod for HeBbe lille..., eller så kan det ha vært initialene i navnet hans...




Larsen.

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #44 på: Mai 22, 2008, 09:37:53 »
At han er på årets lag sier vell sitt, så en kamp av Swansea denne sesongen og da var han outstanding.
Pride of Yorkshire

Per-Stian

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #45 på: Mai 22, 2008, 09:43:10 »
Inntil det motsatte er bevist, så føyer Robinson seg inn i rekkja blant mislukka midtbanekjøp som Wright, Westlake, Da Costa og Sorsa. Ser ikkje heilt det store med ein slik spelar. Vil mykje heller ha ein ung og rask kantspelar.

berlin

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #46 på: Mai 22, 2008, 10:08:10 »
En typisk engelsk spiller har jeg hørt, jobber steinhardt i kampene, og er hard på flaska på fritida.
Supert forbilde for Delph, Hotchkiss og Howson.  ;D
« Siste redigering: Mai 22, 2008, 16:20:24 av berlin »

Annesj

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #47 på: Mai 22, 2008, 10:42:55 »
Har sett robinson ved et par anledninger å dette er virkelig en god signing. Dette er en spiller som jobber knallhardt, blør for drakta å gir 200% hver eneste gang. En type spiller vi trenger. Kantspiller med fart å utfordingsferdigheter er han også. Ã… det har vi skreket etter i hele år. Ã… sammenligne dette kjøpet med Da Costa, sorsa osv blir litt feil. Dette er en spiller som er kåret til årets beste i vår liga og er vi uheldige å blir der et år til så er dette spillere vi må karre til oss. Ã… forvente å få stjerner i vår situasjon blir litt optimistisk. Nei, dette syns jeg utelukkende er positivt å et scoop å få gratis. ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #48 på: Mai 22, 2008, 12:27:52 »
Følgende skriver en skribent på VG-forumet om Robinson (mikemodano er nicket hans):

"La oss være så ærlige: Andy Robinson er kjent for sin voldsomme arbeidskapasitet, og han rakk å gjøre seg til noe av et ikon i Swansea, mest for sin forrykende innstilling, men du er neppe aleine om å undres over hvorvidt han har kvalitet nok i seg til å mestre ei Championship-tilværelse. Han begynte som rein venstreflanke, og var en rebell i den forstand at han ofte blei overøst med kort fra dommernes never tidlig i sesongen. I mer voksen alder (soccerbase.com avslører at scouseren er 29) har han lagt av seg noe av grisetaktene, og har etter hvert også flytta inn sentralt, der ballvinneregenskapene kommer mer til si rett.

Dødballer er også hans force, og flere ganger har han senka lyrer fra hold godt utafor straffeboksen, samtidig som han ikke er helt ueffen ved straffespark."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #49 på: Mai 22, 2008, 14:05:09 »
Dette ser jo for meg ut som en god signering. Hvis vi kan plukke de 3 andre spillerne til Swansea som er bra(les. Scotland, Bodde og Rangel) så sier ikke jeg nei takk til noen. Dette er tross alt spillere som i utgangspunktet er bedre spillere enn det vi i dag har. Sier aldri nei takk til spillere som forsterker laget. Er mer skeptisk til spillere som ikke er gode nok lengere i sine egne lag(les. Sweeney).
We are Leeds and we are proud of it!

ragnar

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #50 på: Mai 22, 2008, 21:51:47 »
Blir forhåpentlig en god tilvekst han robbo.

Tror det blir en liten mini ryddesjau fra Maccas side i sommer. Kan med fordel kvitte seg med noen spillere og forsterke laget med noen spillere.
*In El Loco we trust!*

Sleivind

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #51 på: Mai 22, 2008, 22:07:11 »
Ser ikke helt poenget? Dette er vel bare en eldre utgave av Sweeney?

B-m

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #52 på: Mai 22, 2008, 22:20:40 »
bare for å opplyse.

De som slaktet Freedman og mente Macern skulle få sparken etter 3 uker er de samme folka som slakter denne signering.

Trodde de hadde lært!



Da går jeg utifra jeg at Robinson blir kåret til beste spiller neste sesong  :D
(
slik RuneSve på en måte sier)
« Siste redigering: Mai 22, 2008, 22:23:16 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

testo

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #53 på: Mai 22, 2008, 22:33:16 »
vet noen om spillere som kjøpes / lånes nå,kan de spille i finalen? Hadde vært ok å ha med en kriger som Robinson.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #54 på: Mai 22, 2008, 22:36:28 »
bare for å opplyse.

De som slaktet Freedman og mente Macern skulle få sparken etter 3 uker er de samme folka som slakter denne signering.

Trodde de hadde lært!



Da går jeg utifra jeg at Robinson blir kåret til beste spiller neste sesong  :D
(
slik RuneSve på en måte sier)


e vel rettere å si at de som synes robinson e en spennende/positiv signing mest sannsynlig e de samme folkene som synes da costa,crainey,nicholls,weston,heath og flere var spennende ???

Leeds er big ;)

Ove

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #55 på: Mai 22, 2008, 23:24:18 »
Jeg synes denne signeringen ser bra ut. Han virket å være sentral i Swansea-laget. Sweeney, Weston & Co. var vel mer stallfyll i sine lag.
Jeg er veldig beroliget med signeringen av Robbo og Rui, og ikke minst at planleggingen av neste års stall allerede er godt i gang. Tenker med gru på tilstanden for et år siden..
 

Erik_

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #56 på: Mai 22, 2008, 23:35:12 »
vet noen om spillere som kjøpes / lånes nå,kan de spille i finalen? Hadde vært ok å ha med en kriger som Robinson.
Hehe. Det går nok ikke, fordi transfervinduet ikke åpner igjen før etter sesongslutt. Robinson er nok ikke helt klar for å ikle seg seg drakta ennå. Han har vel kontrakt med Swansea ut sesongen, men har sagt ja til Leeds og går nok offisielt over en gang i juni eller juli.

berlin

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #57 på: Mai 23, 2008, 00:28:31 »
Andy Robinson kan vise seg dugende, også i CCC.
Men jeg er mest beroliget fordi vi da styrker våre muligheter til å gå direkte opp hvis vi mislykkes på søndag, i tillegg til Rui selvfølgelig.

Forventer at det kommer et par-tre hetere navn inn, dersom vi rykker opp nemlig. Ikke det at det garanterer suksess i comeback-sesogen i CCC, men tror det vil bli satset litt, Bates eller ikke.

Runar

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #58 på: Mai 23, 2008, 00:57:35 »
Om vi blir i League one er dette en kjempe signering. Det er jeg ikke i tvil om, men jeg er mer skeptisk til han i CCC. Ikke fordi jeg tror han vil gjøre seg helt bort, men fordi jeg tror vi kan få bedre spillere. På samme måte som jeg mener at vi bør strekke oss langt for å få Dougie til Leeds dersom vi ikke rykker opp, men at han ikke bør være aktuell dersom vi skulle vinne finalen
 

samadhi

Sv: Ny spiller : Andy Robinson !
« Svar #59 på: Mai 23, 2008, 08:05:17 »
Stiller meg positivt til denne signeringen. At vi henter en av de beste spilleren fra Swansea, som har vært divisjonens klart beste lag, virker på meg som ett kjempekupp. Dette viser hvilket status vi fremdeles har som klubb. Synes egentlig det er rart å Robinson selv ikke vil være med Swansea opp til CCC, men i stedet nå risikerer en ny sesong i L1.

Ser en del er skeptiske da han ikke holder PL nivå. Må huske på at vi ikke er noe PL nå, men er faktisk ca 50% sjanse fo at vi befinner oss i L1 også neste år. Vi har dessverre ikke mulighet til å kjøpe spillere på øverste hylle, men det er viktig at Macca er lur på tranfermarkedet og henter spillere som hele tiden hever nivået på laget. Skal vi bli ett PL lag innen 2-4 år må vi bygge sten for sten...tror Robinson er en god byggeklosse!
marching on together,
derudaf forever...