Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 194534 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: LUTV
« Svar #150 på: Juni 30, 2017, 09:34:23 »
En som skrev på Facebook at det vil koste 5 pund per kamp. Pay per view.
Dette vil jo uansett være akseptabelt for meg.  :)

"Faq på lutv. From next season any overseas* Leeds United supporters will be able to live stream eligible** league games to their PC or phone with our new live streaming service. These games will be available on a Pay-Per-View basis and will be charged at £5 per game."

Ikke bare får LUTV et solid løft, men ting blir langt mer tilgjengelig. Alle ikke kampdag-sendinger blir gratis.

Radrizzani er en mediemann og skjønner at merkevarebyggingen og "eierskapet" til klubben er viktig.  Bare den videoen som ble lagt ut i forkant av nyheten om tilbakekjøp av Elland Road, feks.   Og #TheOnlyPlaceforUs som levde på Twitter i forkant. Leeds har føltes litt amatørmessig ut de siste ti-tolv årene, men på den korte tiden virker alt å bli langt mer profesjonelt og moderne.

I all hovedsak kommer Radrizzani til å jobbe hardt i det stille, der hvor Bates og Cellino brukte veldig mye tid foran kamera og mindre ble gjennomført. Husker feks med gru de manustunge intervjuene med Ben Fry og Ken Bates på LUTV. Og det faktum at man ikke fikk kjøpt en drakt i bryen vekke fra Elland Road.

Nye tider!
Marching on together!

Xern

Sv: LUTV
« Svar #151 på: Juni 30, 2017, 10:45:09 »
En som skrev på Facebook at det vil koste 5 pund per kamp. Pay per view.
Dette vil jo uansett være akseptabelt for meg.  :)

"Faq på lutv. From next season any overseas* Leeds United supporters will be able to live stream eligible** league games to their PC or phone with our new live streaming service. These games will be available on a Pay-Per-View basis and will be charged at £5 per game."

Ikke bare får LUTV et solid løft, men ting blir langt mer tilgjengelig. Alle ikke kampdag-sendinger blir gratis.

Radrizzani er en mediemann og skjønner at merkevarebyggingen og "eierskapet" til klubben er viktig.  Bare den videoen som ble lagt ut i forkant av nyheten om tilbakekjøp av Elland Road, feks.   Og #TheOnlyPlaceforUs som levde på Twitter i forkant. Leeds har føltes litt amatørmessig ut de siste ti-tolv årene, men på den korte tiden virker alt å bli langt mer profesjonelt og moderne.

I all hovedsak kommer Radrizzani til å jobbe hardt i det stille, der hvor Bates og Cellino brukte veldig mye tid foran kamera og mindre ble gjennomført. Husker feks med gru de manustunge intervjuene med Ben Fry og Ken Bates på LUTV. Og det faktum at man ikke fikk kjøpt en drakt i bryen vekke fra Elland Road.

Nye tider!
Spesielt den delen med eierskap til klubben er viktig. Mange som reagerer på at det å være fotballfan er dyrt, men om man får noe tilbake er det ikke nødvendigvis så dyrt likevel. Det skal være der for å glede, og akkurat det gjør Radrizziani nå; han gleder mange mennesker. Så får vi se fortsettelsen.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV
« Svar #152 på: Juni 30, 2017, 11:08:22 »
YEP:

New viewing deal agreed for Leeds United’s overseas fans
Getting a new view: Leeds United FC, Elland Road. Phil Hay Email 09:42 09:57 Friday 30 June 2017

 Leeds United’s overseas supporters will be able to watch live broadcasts of the club’s games next season via a new online streaming service. United are setting up a pay-per-view channel allowing fans abroad to receive coverage of most of their 2016-17 fixtures following the introduction of a new initiative by the EFL. The governing body recently created the iFollow digital platform to provide foreign broadcasts of matches involving all 72 clubs in the Football League.

Leeds are one of a number of teams who have opted out of the iFollow scheme but the club will provide their own streaming service to supporters during the forthcoming season. Under EFL rules, the broadcasts will not be available to fans in the UK or the Republic of Ireland.

The scheme marks a shift in the handling of EFL television rights, a contentious subject which brought Leeds and the governing body to blows under previous United owner Massimo Cellino. Cellino fought to challenge the EFL’s domestic broadcast deal with Sky Sports, claiming the agreement represented poor value for United.

Derby County were another club who voiced concerns about the existing arrangement. The two clubs considered staging a friendly at Pride Park in March in an attempt to demonstrate the revenue potential of online streaming. The plan was later dropped amid doubts at Leeds about its likely success.

Sky’s contract runs for another two seasons but the EFL announced earlier this month that the broadcaster had declined an option to extend it to the end of the 2019-20 season.The rights have now been put out to tender by the EFL after what it said was a “thorough and rigorous evaluation” of the existing arrangement.Leeds have also announced that all non-matchday content on their in-house TV station, LUTV, will be free from next week

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/new-viewing-deal-agreed-for-leeds-united-s-overseas-fans-1-8624298
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #153 på: Juni 30, 2017, 11:11:47 »
En ting som jeg ikke kan se kommer klart frem.
Vil alle pre-season kampene bli sendt live på LUTV?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: LUTV
« Svar #154 på: Juni 30, 2017, 11:12:00 »
En som skrev på Facebook at det vil koste 5 pund per kamp. Pay per view.
Dette vil jo uansett være akseptabelt for meg.  :)

"Faq på lutv. From next season any overseas* Leeds United supporters will be able to live stream eligible** league games to their PC or phone with our new live streaming service. These games will be available on a Pay-Per-View basis and will be charged at £5 per game."

Ikke bare får LUTV et solid løft, men ting blir langt mer tilgjengelig. Alle ikke kampdag-sendinger blir gratis.

Radrizzani er en mediemann og skjønner at merkevarebyggingen og "eierskapet" til klubben er viktig.  Bare den videoen som ble lagt ut i forkant av nyheten om tilbakekjøp av Elland Road, feks.   Og #TheOnlyPlaceforUs som levde på Twitter i forkant. Leeds har føltes litt amatørmessig ut de siste ti-tolv årene, men på den korte tiden virker alt å bli langt mer profesjonelt og moderne.

I all hovedsak kommer Radrizzani til å jobbe hardt i det stille, der hvor Bates og Cellino brukte veldig mye tid foran kamera og mindre ble gjennomført. Husker feks med gru de manustunge intervjuene med Ben Fry og Ken Bates på LUTV. Og det faktum at man ikke fikk kjøpt en drakt i bryen vekke fra Elland Road.

Nye tider!
Spesielt den delen med eierskap til klubben er viktig. Mange som reagerer på at det å være fotballfan er dyrt, men om man får noe tilbake er det ikke nødvendigvis så dyrt likevel. Det skal være der for å glede, og akkurat det gjør Radrizziani nå; han gleder mange mennesker. Så får vi se fortsettelsen.

Det er akkurat det. Føler man klubber er på vei fremover og i samme retning både innad og mot fansen, så vil det utvilsomt skape engasjement; flere på tribunen, mer leven og på den måte høyere omsetning osv. Og som du påpeker: For noen er hobbyen fotball dyr, men en "liten" endring som at ledelsen snakker og jobber MED fansen og ikke mot, så er samme antall kroner/pund brukt en lavere kostnad.

Her tror jeg Radrizzani (og hans medsammensvorne!) tiltaler "alle" hos fansen. Det er både sunt og forståelig å ikke gå helt all in for egen mental helse, men det baserer seg nok langt mer på historien enn på Radrizzani isolert sett. En type som Cellino (og Bates) splitta jo fansen før de hadde satt sine bein på Elland Road.

Og en vital forandring fra Bates, Cellino og GFH; Radrizzani bruker penger for å tjene penger, der de andre besparte og på sånn måte satte klubben tilbake og kvelte engasjement. Jeg skal ikke påstå at ikke noe var nødvendig, men det er som regel investering og ikke kostnadsbesparing som er mest skapende.

LUTV ser nå ut til å kunne bli det produktet jeg (naivt) trodde da jeg lagde tråden. Ikke at jeg da trodde kampene noen gang ville gå på kanalen, men små doser av videoer, intervjuer og klipp fra treningsanlegget og hverdagen i klubben kan bli en viktig del av merkevaren Leeds United.

Føles det ikke egentlig litt som at Leeds United er i ferd med å ta steget 20-30 år frem til 2017 om dagen?

Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV
« Svar #155 på: Juli 20, 2017, 19:34:24 »
Det har nok vært en HÆR av twitter-tilbakemeldinger til Andrea mht LUTV etter de siste kampene,
I alle fall...

Andrea Radrizzani‏ @andrearadri  3m
3 minutes ago
We are on it. It's a busy summer of work @LUFC. Only few weeks we are in charge, lot to fix, build and rebuild. Thank you for the feed back
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: LUTV
« Svar #156 på: Juli 26, 2017, 07:53:23 »
Noen som har noen erfaringer med LUTV på ios? Husker for et par år siden at man måtte trikse med en annen nettleser eller noe; håper kanskje det er blitt mer kompatibelt nå?


Sent from my iPad using Tapatalk

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #157 på: Juli 26, 2017, 08:51:06 »
Noen som har noen erfaringer med LUTV på ios? Husker for et par år siden at man måtte trikse med en annen nettleser eller noe; håper kanskje det er blitt mer kompatibelt nå?


Sent from my iPad using Tapatalk

Det gikk helt fint i fjor. PUFFIN er ut!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #158 på: Juli 29, 2017, 19:05:22 »
Svar fra LUTV etter noen fortvilte mailer:

Hi,

Thanks for your email.

We are sorry about the issues during the LUTV broadcast of the Oxford friendly today. Our payment provider had issues with no confirmation emails and the web provider had issues with logins. These are both fixed now.

The live match is available here - https://www.leedsunited.com/live-video

If you changed your password via a password reset please use the last password sent to you.

We apologise for the inconvenience caused today.

Kind regards,


--
Jack M
lutvsupport@streamamg.com


Da satser vi det er på stell neste gang det er kamp.

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #159 på: Juli 29, 2017, 19:43:56 »
Svar fra LUTV etter noen fortvilte mailer:

Hi,

Thanks for your email.

We are sorry about the issues during the LUTV broadcast of the Oxford friendly today. Our payment provider had issues with no confirmation emails and the web provider had issues with logins. These are both fixed now.

The live match is available here - https://www.leedsunited.com/live-video

If you changed your password via a password reset please use the last password sent to you.

We apologise for the inconvenience caused today.

Kind regards,


--
Jack M
lutvsupport@streamamg.com


Da satser vi det er på stell neste gang det er kamp.
Basert på tilbakemeldinger sliter man visst både med teknikk/ funksjonalitet og brukervennlighet. Virker nesten som det er vanskeligere å oppgradere LUTV til et akseptabelt nivå enn å kjøpe tilbake Elland Road.  ::)

Jeg står han av foreløpig.  :(
Jon R.

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #160 på: Juli 29, 2017, 19:49:14 »
Ingen problemer for meg i dag!

LUTV streamet uten problemer på 42 tommer. Ok kvalitet, langt bedre med appen enn i fjor fra PC.


Hva kan man egentlig kreve fir 20 kroner. Litt smålig å klage så fælt over dette.

Mitt råd: Bestill i god tid og logg deg inn før hordene kommer.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #161 på: Juli 29, 2017, 19:50:41 »
Club statement


HOME  NEWS   CLUB NEWS
29 Jul 2017
CLUB STATEMENT: LUTV
Share this story   
inShare
 CLUB STATEMENT: LUTV
Club Statement regarding the LUTV issues experienced during today's friendly against Oxford

We apologise for the technical difficulty experienced on LUTV during this afternoon's friendly game with Oxford United.
       
We will automatically issue a refund to all those who subscribed to today's fixture.
   
This issues that were experienced today, have been identified, and they won't reoccur for the start of the season. 
   
If you have any further queries regarding LUTV please contact us at lutvsupport@streamamg.com

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #162 på: Juli 29, 2017, 20:11:33 »
Ingen problemer for meg i dag!

LUTV streamet uten problemer på 42 tommer. Ok kvalitet, langt bedre med appen enn i fjor fra PC.


Hva kan man egentlig kreve fir 20 kroner. Litt smålig å klage så fælt over dette.

Mitt råd: Bestill i god tid og logg deg inn før hordene kommer.
Akkurat. Du opplevde ikke problemer så da trenger ingen andre å klage?  ::)

Det er ikke småelig å klage når folk bruker mesteparten av kampen på å navigere seg frem til rett link for LIVE streaming.  Det var åpenbart mange på FB og her som slet med det samme. Det er heller ikke greit når betalingssystemet ikke funker, enten det er 2 timer før kamp eller 10 min etter kampstart. Og verktøylinjen for noe så essensielt som å bestille medlemskap må være noe av det minst intiutive som er laget i 2017.

Supporterne er kunder. Dette er veldig basalt og det er altså bare en drøy uke til seriestart.
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #163 på: Juli 29, 2017, 20:23:39 »
Ingen problemer for meg i dag!

LUTV streamet uten problemer på 42 tommer. Ok kvalitet, langt bedre med appen enn i fjor fra PC.


Hva kan man egentlig kreve fir 20 kroner. Litt smålig å klage så fælt over dette.

Mitt råd: Bestill i god tid og logg deg inn før hordene kommer.

Smålig? Hele Twitter og Facebook koker for det LUTV ikke har orden i sysakene, support hos LUTV jobber på høygir for å svare alle fortvilte som ikke får varene de har kjøpt og innlogging som plutselig detter ut, du er ikke god du :D

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #164 på: Juli 29, 2017, 20:52:25 »
Ingen problemer for meg i dag!

LUTV streamet uten problemer på 42 tommer. Ok kvalitet, langt bedre med appen enn i fjor fra PC.


Hva kan man egentlig kreve fir 20 kroner. Litt smålig å klage så fælt over dette.

Mitt råd: Bestill i god tid og logg deg inn før hordene kommer.
Akkurat. Du opplevde ikke problemer så da trenger ingen andre å klage?  ::)

Det er ikke småelig å klage når folk bruker mesteparten av kampen på å navigere seg frem til rett link for LIVE streaming.  Det var åpenbart mange på FB og her som slet med det samme. Det er heller ikke greit når betalingssystemet ikke funker, enten det er 2 timer før kamp eller 10 min etter kampstart. Og verktøylinjen for noe så essensielt som å bestille medlemskap må være noe av det minst intiutive som er laget i 2017.

Supporterne er kunder. Dette er veldig basalt og det er altså bare en drøy uke til seriestart.


20 - tjue - kroner for å få streamet en kamp fra Elland Road, eller ikke få det!

Min støtte har Rad og co uansett.


Jeg synes det klages over en lav sko over kjøp eller ikke-kjøp og over hva klubben tilbyr av tjenester.


Hvis du betaler et par hundre kroner så ER DU LURT!

Følger vi med her så har klubbens nye styre INGEN intensjon om å lure oss!

Statementet på hjemmesiden sier at ALLE får igjen sine 20 kroner!

Det tar TID å forbedre Bates' sin LUTV slik at den blir optimal for oss alle!


Og Jon, det kan hende at utrolig mange hadde det slik som meg: opplevde at det virket!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #165 på: Juli 29, 2017, 21:14:55 »
Du forstår virkelig ikke du promp, ikke 20 kroner som diskuteres her, men hele systemet, jeg kjøpte kampen i 12 tiden, så langt ingen problemer bortsett i fra at bekreftelsen som jeg skulle motta på Mail aldri kom, litt over kl 13 fikk jeg Mail fra LUFC med voucher til kampen siden jeg har Platinum medlemskap, skulle selvsagt hatt den mailen mye tidligere så hadde jeg spart den berømte 20 kroningen ;D, så var jeg borte fra PCen en stund for så å logge meg inn igjen....umulig, feil på brukernavn eller passord, jahei, da blir man litt frustrert, men ikke spør meg hvordan men plutselig var jeg inne igjen og fikk sett hele kampen.

Konklusjon, LUTV er fremdeles litt mikkemus.

Fint du støtter Radz ubetinget, det er slike gutter vi vil ha :D

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #166 på: Juli 29, 2017, 22:47:17 »
Ingen problemer for meg i dag!

LUTV streamet uten problemer på 42 tommer. Ok kvalitet, langt bedre med appen enn i fjor fra PC.


Hva kan man egentlig kreve fir 20 kroner. Litt smålig å klage så fælt over dette.

Mitt råd: Bestill i god tid og logg deg inn før hordene kommer.
[/quote



Nå må du rulle inn!

Jeg har ikke bestilt noe som helst, men kom ikke inn på audio overføring av kampen engang. Så pass må man kunne forvente for £52 i året i det herrens år 2017 og med den teknologien som finnes.

Smålig, nei over hodet ikke i nærheten!
« Siste redigering: Juli 29, 2017, 22:50:02 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #167 på: Juli 31, 2017, 08:58:48 »
så...da er vi klare til "ikke tv-produserte" på LUTV som ppv løsning..eller? Kvalitet bra nok? Støttes alle platformer?
Noen som har klaget/reist spørsmål til klubben ang kvaliteten så langt? Har liksom fått det for meg at ikke har vært helt "toppers" så langt...
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: LUTV
« Svar #168 på: Juli 31, 2017, 13:22:21 »
fick nytt lösenord i lördags pga strul att logga in på LUTV, men vill ändra till något som är lättare att komma  ihåg, var går man in från startsidan för att göra det?  stod i mailet  man skulle gå in på my account men har letat förgäves efter det, någon snäll person som kan hjälpa mig? sedan en fråga till! om man har betalat membership platinium då skall man väl inte längre behöva betala för LUTV vecko eller månadsvis, utan endast pay per wiev matchdagen?
 

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #169 på: Juli 31, 2017, 22:51:40 »
fick nytt lösenord i lördags pga strul att logga in på LUTV, men vill ändra till något som är lättare att komma  ihåg, var går man in från startsidan för att göra det?  stod i mailet  man skulle gå in på my account men har letat förgäves efter det, någon snäll person som kan hjälpa mig? sedan en fråga till! om man har betalat membership platinium då skall man väl inte längre behöva betala för LUTV vecko eller månadsvis, utan endast pay per wiev matchdagen?

Logg inn med mailadresse og tilsendt passord, klikk på "welcome carl". Da kommer du til Personal Area, og nede på den siden finner du change password.

Håper du klarer det nå.   :)
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #170 på: Juli 31, 2017, 23:30:16 »
Merkelig. Fikk mail fra LUTV at pengene jeg betalte inn for å se kampen, ja de ble tilbakebetalt igjen, og idag klikka summen inn på kontoen in

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #171 på: Juli 31, 2017, 23:55:42 »
Merkelig. Fikk mail fra LUTV at pengene jeg betalte inn for å se kampen, ja de ble tilbakebetalt igjen, og idag klikka summen inn på kontoen in

De gikk ut med en pressemelding om dette etter problemene i kampen mot Oxford.
Jeg fikk det samme.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: LUTV
« Svar #172 på: August 01, 2017, 01:16:57 »
fick nytt lösenord i lördags pga strul att logga in på LUTV, men vill ändra till något som är lättare att komma  ihåg, var går man in från startsidan för att göra det?  stod i mailet  man skulle gå in på my account men har letat förgäves efter det, någon snäll person som kan hjälpa mig? sedan en fråga till! om man har betalat membership platinium då skall man väl inte längre behöva betala för LUTV vecko eller månadsvis, utan endast pay per wiev matchdagen?

Logg inn med mailadresse og tilsendt passord, klikk på "welcome carl". Da kommer du til Personal Area, og nede på den siden finner du change password.

Håper du klarer det nå.   :)
det hoppas jag med
 Tusen tack för hjälpen. Skall kolla upp det under dagen
 

sportcarl1

Sv: LUTV
« Svar #173 på: August 01, 2017, 12:14:01 »
funkade perfekt :). nemas problemas
 

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #174 på: August 01, 2017, 16:59:08 »
funkade perfekt :). nemas problemas

 8)
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #175 på: August 08, 2017, 14:18:20 »
Noen som har noen formening om hvordan dette vil fungere med tanke på oss overseas-supporters til helgen?
Skal visstnok kun være mulig å spille av match på pc/laptop..men det er også alt jeg vet...anyone??
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #176 på: August 08, 2017, 14:29:39 »
Noen som har noen formening om hvordan dette vil fungere med tanke på oss overseas-supporters til helgen?
Skal visstnok kun være mulig å spille av match på pc/laptop..men det er også alt jeg vet...anyone??
Basert på siste års erfaringer er det bare å finne frem syrenøytraliserende og blodtrykksenkende godsaker sammen med ølet.
Jon R.

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #177 på: August 08, 2017, 14:40:11 »
Noen som har noen formening om hvordan dette vil fungere med tanke på oss overseas-supporters til helgen?
Skal visstnok kun være mulig å spille av match på pc/laptop..men det er også alt jeg vet...anyone??
Basert på siste års erfaringer er det bare å finne frem syrenøytraliserende og blodtrykksenkende godsaker sammen med ølet.

kanskje noe sånn.. : https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/search?q=chili%20skud%20vindstyrke%2012
prøvde denne på fisketur i hælja...kommer nok til å vare en stund denne ja..

Ellers kan jeg foreslå google chrome, med casting til chromecast..gjorde test mot tv fra lutv igår..funket storveis  ;D
Ups & Ups!!

FredRaw

Sv: LUTV
« Svar #178 på: August 08, 2017, 15:24:55 »
For dem som vurderer en Chromecast, så har jeg en nesten ubrukt Chromecast ultra liggende som kan bytte eier til en god pris :D
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #179 på: August 09, 2017, 18:18:22 »
LUTV MATCHDAY SHOW

LUTV MATCHDAY SHOW
LUTV will begin its matchday coverage of tonight’s Carabao Cup first round tie with Port Vale from 7:15pm.

The show will get underway from pitchside with Rich Williams, Emma Jones and Eddie Gray.

Build up will include team news from Elland Road, exclusive interviews with head coach Thomas Christiansen and attacker Ezgjan Alioski will feature in our Thorp Arch Report.

Eddie will reflect on the opening day win over Bolton and the importance of a good cup run early on in the season and we’ll take a look back at our Carabao Cup run from the last campaign.

There will also be an exclusive preview of some brand new and exciting content coming to LUTV in the near future.

We will then have full matchday commentary from LUTV commentators Thom Kirwin and Eddie Gray, along with their half time and full time assessments.

Fans can get in touch throughout the night on twitter @leedsunitedtv #lutvlive with their predictions and questions for Eddie.

This is all available for 99p, when you purchase the LUTV Matchday Pass.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973