Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 194593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Sv: LUTV
« Svar #30 på: Oktober 18, 2010, 17:00:20 »
Fungerer ikke LUTV for macbrukere?
vurderer og signe meg opp så jeg får sett kampen i morgen.

flynn

Sv: LUTV
« Svar #31 på: Oktober 18, 2010, 17:28:59 »
Fungerer ikke LUTV for macbrukere?
vurderer og signe meg opp så jeg får sett kampen i morgen.


Nope, jeg bruker mac hjemme og har foreløpig gitt opp LUTV  :(
Fikk noen tips om ting som skulle lølse problemet, men ingenting virket dessverre..

flynn

bwirum

Sv: LUTV
« Svar #32 på: Oktober 18, 2010, 19:30:35 »
Hele LUTV stinker. Kunne like gjerne kalt det LURadio. For det er en skam at man ikke kan se kamper direkte. For dere som har sesongkort. Ja da burde det være mulighet for direktesendte kamper.
Wow! Det var det du brukte post nr 10000 på? Jubileumsposten? Den ene posten som skulle definere deg som forumbruker for all fremtid? Og så var det det beste du kom opp med?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

ollan

Sv: LUTV
« Svar #33 på: Oktober 18, 2010, 20:08:40 »
Hele LUTV stinker. Kunne like gjerne kalt det LURadio. For det er en skam at man ikke kan se kamper direkte. For dere som har sesongkort. Ja da burde det være mulighet for direktesendte kamper.
Wow! Det var det du brukte post nr 10000 på? Jubileumsposten? Den ene posten som skulle definere deg som forumbruker for all fremtid? Og så var det det beste du kom opp med?


Hmmmmmmmmmmmm og du følger med?? Det innlegget ble skrevet for snart 10 mnd siden... (hver gang du poster blir det en oppdatering på profilen din ang antall poster) ;)
Ollan

flynn

Sv: LUTV
« Svar #34 på: Oktober 18, 2010, 20:10:35 »
Hele LUTV stinker. Kunne like gjerne kalt det LURadio. For det er en skam at man ikke kan se kamper direkte. For dere som har sesongkort. Ja da burde det være mulighet for direktesendte kamper.
Wow! Det var det du brukte post nr 10000 på? Jubileumsposten? Den ene posten som skulle definere deg som forumbruker for all fremtid? Og så var det det beste du kom opp med?

Neida, dette var slett ikke hbs innlegg nr 10000. Det kom i en annen tråd her forleden, http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15192.0.html

Sjekk datoen...

bwirum

Sv: LUTV
« Svar #35 på: Oktober 18, 2010, 23:09:01 »
Eh... ja... jeg så det der... nå var det andre like lite givende da, så... det gjelder på en måte allikevel :P
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Hobben

Sv: LUTV
« Svar #36 på: Desember 29, 2010, 00:07:59 »
Om de trekker deg automatisk når året ditt har gått ut på LUTV? Jeg fikk beskjed om at mitt gikk ut 19 des, men kan enda bruket det... :S
Rogaland Whites

lojosang

Sv: LUTV
« Svar #37 på: Desember 29, 2010, 00:10:08 »
Fornyes automagisk så lenge kredittkortet du brukte i første omgang er gyldig.
- Leif Olav

Kickthemdown

Sv: LUTV
« Svar #38 på: Desember 29, 2010, 00:32:50 »
Noen vil kanskje si at det er småfrekt?  ::) Jaja, gjør jo jobben enklere for pengene blir jo uansett overført..

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #39 på: Juni 30, 2011, 16:26:40 »

Sleivind

Sv: LUTV
« Svar #40 på: Juni 30, 2011, 16:55:11 »
Pre-season kampene kan sees på LUTV!

http://www.leedsunited.com/news/20110630/watch-pre-season-live_2247588_2384328


Good!

Var det ikke £5 vi betalte for kampene som gikk på ppv tidligere i sesongen?

Leedsulf

Sv: LUTV
« Svar #41 på: Juni 30, 2011, 17:20:24 »
Pre-season kampene kan sees på LUTV!

http://www.leedsunited.com/news/20110630/watch-pre-season-live_2247588_2384328

Good!

Var det ikke £5 vi betalte for kampene som gikk på ppv tidligere i sesongen?


Stemmer det. Var da vi drev på med dette proxy-prosjektet som LUTV fant ut av, og etterhvert blokka oss helt fra. Funka jo godt i et par kamper :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #42 på: Juni 30, 2011, 17:25:48 »
Pre-season kampene kan sees på LUTV!

http://www.leedsunited.com/news/20110630/watch-pre-season-live_2247588_2384328

Good!

Var det ikke £5 vi betalte for kampene som gikk på ppv tidligere i sesongen?


Stemmer det. Var da vi drev på med dette proxy-prosjektet som LUTV fant ut av, og etterhvert blokka oss helt fra. Funka jo godt i et par kamper :)

Slpper dette proxygreiene denne gangen. Ã…pent for hele verden ;D

13/7 kl. 20:45 Falkirk - LU
16/7 kl. 16:00 Motherwell - LU
19/7 kl. 20:30 Rochdale - LU
23/7 kl. 14:00 Sheffield W. - LU
31/7 kl. 15:00 LU - Newcastle

MOT!

Tom S

Sv: LUTV
« Svar #43 på: Juni 30, 2011, 20:14:32 »
Pre-season kampene kan sees på LUTV!

http://www.leedsunited.com/news/20110630/watch-pre-season-live_2247588_2384328

Good!

Var det ikke £5 vi betalte for kampene som gikk på ppv tidligere i sesongen?


Stemmer det. Var da vi drev på med dette proxy-prosjektet som LUTV fant ut av, og etterhvert blokka oss helt fra. Funka jo godt i et par kamper :)

Slpper dette proxygreiene denne gangen. Ã…pent for hele verden ;D

13/7 kl. 20:45 Falkirk - LU
16/7 kl. 16:00 Motherwell - LU
19/7 kl. 20:30 Rochdale - LU
23/7 kl. 14:00 Sheffield W. - LU
31/7 kl. 15:00 LU - Newcastle

MOT!

Gledelig :)
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: LUTV
« Svar #44 på: Juli 01, 2011, 09:16:19 »
Pre-season kampene kan sees på LUTV!

http://www.leedsunited.com/news/20110630/watch-pre-season-live_2247588_2384328

Good!

Var det ikke £5 vi betalte for kampene som gikk på ppv tidligere i sesongen?


Stemmer det. Var da vi drev på med dette proxy-prosjektet som LUTV fant ut av, og etterhvert blokka oss helt fra. Funka jo godt i et par kamper :)

Slpper dette proxygreiene denne gangen. Ã…pent for hele verden ;D

13/7 kl. 20:45 Falkirk - LU
16/7 kl. 16:00 Motherwell - LU
19/7 kl. 20:30 Rochdale - LU
23/7 kl. 14:00 Sheffield W. - LU
31/7 kl. 15:00 LU - Newcastle

MOT!

sender du de fra mobilen din?  :D smarbeider du med Kjell så kan vi kansje får kameravinkel fra flere steder på stadion og gode intervjuer fra den vanlige pubsupporter :D :D
Ollan

Hobben

Sv: LUTV
« Svar #45 på: Juli 01, 2011, 15:04:03 »
Pre-season kampene kan sees på LUTV!

http://www.leedsunited.com/news/20110630/watch-pre-season-live_2247588_2384328

Good!

Var det ikke £5 vi betalte for kampene som gikk på ppv tidligere i sesongen?


Stemmer det. Var da vi drev på med dette proxy-prosjektet som LUTV fant ut av, og etterhvert blokka oss helt fra. Funka jo godt i et par kamper :)

Funket godt etter de fant det ut også :D
Rogaland Whites

Papi

Sv: LUTV
« Svar #46 på: Juli 31, 2011, 15:41:52 »
Oppdaterte Mac med nytt operativsystem, og vips så var muligheten for bruk av LUTV borte, igjen.....:(

Får ikke startet kommentatorene.
Eg fikk dette ordnet i fjor, men hakje snøring på hvordan eg fikk det til, og hvem som hjelpte meg.
Nokon som kan gi meg tips på hvordan eg får ordnet dette?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Mr. Leeds

Sv: LUTV
« Svar #47 på: August 01, 2011, 14:28:27 »
Noen som har problem med å få inn "radio phone in"  programmet etter kampene? Opplever at det ble kuttet etter 4-5 minutters sending etter Newcastle kampen. Selv om jeg logger ut og inn igjen på lutv og velger "live" så er det ingen radiosignal.. Jeg abbonnerer fast på lutv så det skulle egentlig ikke være noe problem.

Betaler gjør jeg også ;D

Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #48 på: September 01, 2011, 10:08:37 »
Ser frem til SG,s forklaringer på pressekonferansen i dag!

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #49 på: September 01, 2011, 10:26:03 »
Hvorfor betaler dere for lutv egentlig? Er ikke det bare å fore oppunder det regimet som styrer klubben?
Alle vet vel pr nå hva som kommer av statements og uttalelser, pluss at disse kommer jo for en dag uansett?
Kampene får man jo både sett og hørt uten denne "støtten" til "klubben"?
Må jo være et greit sted å starte en evt boikott av regimet?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: LUTV
« Svar #50 på: September 01, 2011, 10:32:48 »
Hvorfor betaler dere for lutv egentlig? Er ikke det bare å fore oppunder det regimet som styrer klubben?
Alle vet vel pr nå hva som kommer av statements og uttalelser, pluss at disse kommer jo for en dag uansett?
Kampene får man jo både sett og hørt uten denne "støtten" til "klubben"?
Må jo være et greit sted å starte en evt boikott av regimet?

Jeg kan jo ikke mase om nye signeringer hvis jeg ikke støtter klubben? :-*

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #51 på: September 01, 2011, 10:33:06 »
Hvorfor betaler dere for lutv egentlig? Er ikke det bare å fore oppunder det regimet som styrer klubben?
Alle vet vel pr nå hva som kommer av statements og uttalelser, pluss at disse kommer jo for en dag uansett?
Kampene får man jo både sett og hørt uten denne "støtten" til "klubben"?
Må jo være et greit sted å starte en evt boikott av regimet?

Et bra poeng, men interessen for Leeds United er for stor, i hvertfall for mitt vedkommende!

Sleivind

Sv: LUTV
« Svar #52 på: September 01, 2011, 10:36:55 »
Ser frem til SG,s forklaringer på pressekonferansen i dag!

Jeg har fasiten allerede nå!

"Vi er veldig skuffet, fordi vi hadde ett par spillere på blokka. Vi var veldig nære å få de signert, men klubbene trakk seg i siste liten. Det var også noe greier med noen agenter som var grådige. Vi er også veldig fornøyd med at Grella og Bessone endelig får masse spilletid i andre klubber. Og vi er veldig fornøyde med laget slik som det er nå. Det var kjedelig å miste Gradel, men det spiller ingen rolle."

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #53 på: September 01, 2011, 10:41:42 »
Jeg kan jo ikke mase om nye signeringer hvis jeg ikke støtter klubben? :-*
Litt av poenget mitt her var..nyter "klubben" godt av støtten din?
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: LUTV
« Svar #54 på: September 01, 2011, 10:43:44 »
Et bra poeng, men interessen for Leeds United er for stor, i hvertfall for mitt vedkommende!
...ser den, denne var mer myntet på de hvor resignasjonen har tatt et steg videre  ;)
Ups & Ups!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #55 på: September 01, 2011, 10:44:03 »
Ser frem til SG,s forklaringer på pressekonferansen i dag!

Jeg har fasiten allerede nå!

"Vi er veldig skuffet, fordi vi hadde ett par spillere på blokka. Vi var veldig nære å få de signert, men klubbene trakk seg i siste liten. Det var også noe greier med noen agenter som var grådige. Vi er også veldig fornøyd med at Grella og Bessone endelig får masse spilletid i andre klubber. Og vi er veldig fornøyde med laget slik som det er nå. Det var kjedelig å miste Gradel, men det spiller ingen rolle."

Er nok noe i den duren vi har i vente ja!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: LUTV
« Svar #56 på: September 01, 2011, 15:01:10 »
Ser frem til SG,s forklaringer på pressekonferansen i dag!

Jeg har fasiten allerede nå!

"Vi er veldig skuffet, fordi vi hadde ett par spillere på blokka. Vi var veldig nære å få de signert, men klubbene trakk seg i siste liten. Det var også noe greier med noen agenter som var grådige. Vi er også veldig fornøyd med at Grella og Bessone endelig får masse spilletid i andre klubber. Og vi er veldig fornøyde med laget slik som det er nå. Det var kjedelig å miste Gradel, men det spiller ingen rolle. Dessuten er det nok masse bra på lånemarkedet"

Er nok noe i den duren vi har i vente ja!

DenHviteYeboah

Sv: LUTV
« Svar #57 på: September 01, 2011, 15:06:22 »
Ser frem til SG,s forklaringer på pressekonferansen i dag!

Jeg har fasiten allerede nå!

"Vi er veldig skuffet, fordi vi hadde ett par spillere på blokka. Vi var veldig nære å få de signert, men klubbene trakk seg i siste liten. Det var også noe greier med noen agenter som var grådige. Vi er også veldig fornøyd med at Grella og Bessone endelig får masse spilletid i andre klubber. Og vi er veldig fornøyde med laget slik som det er nå. Det var kjedelig å miste Gradel, men det spiller ingen rolle."

haha-drit bra!
Kan bare sette på repeat knappen på både Grayson og MOB ;D
For en parodi!

fjellhaugen

Sv: LUTV
« Svar #58 på: Januar 30, 2012, 22:34:27 »
Mulig å bruke lutv på iPad?
Noen som vet?

Prøvde å logge på nå og fikk beskjed om at jeg måtte ha Windows eller Mac. iPad er vel en slags Mac...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Sv: LUTV
« Svar #59 på: April 02, 2012, 09:17:33 »
Mulig å bruke lutv på iPad?
Noen som vet?

Prøvde å logge på nå og fikk beskjed om at jeg måtte ha Windows eller Mac. iPad er vel en slags Mac...

Har selv prøvd dette men ser ikke ut som om det går... Kjedelig!
Rogaland Whites