Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Luciano Becchio  (Lest 302617 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #60 på: August 27, 2010, 18:45:37 »
Hvis et bud på £1mill blir lagt på Becchio,
 (med ett år igjen av kontrakten) mener jeg: SELG
 

Emmery

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #61 på: August 27, 2010, 18:53:33 »
Ett år igjen av kontrakten og Celtic er visstnok interessert for en mill pund. Er dette slutten for Becchio? Paynter kan fort plassere Becchio på benken etterhvert, like greit og cashe inn nå?  :-\

IKKJE SELG BECCHIO!!!!

Ein av mine absolutt favorittar i Leeds drakten.


Helt enig! Håper virkelig kontrakten blir forlenget!

Selger vi Becciho skal jeg skyte Bates !


Godt du tar ansvar  ;)

Kickthemdown

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #62 på: August 27, 2010, 19:27:18 »
Ett år igjen av kontrakten og Celtic er visstnok interessert for en mill pund. Er dette slutten for Becchio? Paynter kan fort plassere Becchio på benken etterhvert, like greit og cashe inn nå?  :-\

IKKJE SELG BECCHIO!!!!

Ein av mine absolutt favorittar i Leeds drakten.


Helt enig! Håper virkelig kontrakten blir forlenget!

Selger vi Becciho skal jeg skyte Bates !
Om Bates for presset ut de pengene av Celtic så fortjener han nesten en medalje.  :o  Om vi i tillegg kan legge de pundsedlene på bordet for en midtbanemann av klasse så sier jeg som Kato : SELG

SupALeedS

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #63 på: August 27, 2010, 19:34:16 »
Hva i all verden er det du tenker på mann! Becchio er en bra spiller! kanskje ikke den som putter 20 + i løpet av en sesong, men som alltid gjør en solid innsats, og er et bra oppspillspunkt i det offensive spillet!


Gleder meg til å se ROSS HERJE!
Alex

Kickthemdown

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #64 på: August 27, 2010, 21:21:41 »
Hva i all verden er det du tenker på mann! Becchio er en bra spiller! kanskje ikke den som putter 20 + i løpet av en sesong, men som alltid gjør en solid innsats, og er et bra oppspillspunkt i det offensive spillet!


Gleder meg til å se ROSS HERJE!
Ehh.. Kontrakten?

Papi

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #65 på: August 28, 2010, 09:30:50 »
Litt tidlig og selge han.
Vent til vinter og se hvordan situasjonen er da.

Blir han et 3 eller 4 valg kan han fort bli solgt
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

sportcarl1

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #66 på: August 28, 2010, 12:44:13 »
Hvis et bud på £1mill blir lagt på Becchio,
 (med ett år igjen av kontrakten) mener jeg: SELG
otroligt vad lite sympati en del har för (våra) spelare, få ett bra bud så sälj, är väl inte som att byta skjorta, en del spelare har ju blivit leeds och som man förknippar med leeds, skulle göra ont i hjärtat att sälja spelare som tex, snoddy, bechio, howson, white, spelar ingen roll för mig vad vi får, får
 

Erik M

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #67 på: August 28, 2010, 14:20:49 »
Becchio spiller med hjertet utenpå drakta som det heter og har mye å bidra med i spillergruppa,  vil jeg tro.  Han kan muligens få mindre spilletid fremover, men han skal kun selges hvis han selv ønsker å gå videre.  Da bør ikke klubben "stå i veien". 
 

Kato

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #68 på: August 28, 2010, 15:01:22 »
Hvis et bud på £1mill blir lagt på Becchio,
 (med ett år igjen av kontrakten) mener jeg: SELG
otroligt vad lite sympati en del har för (våra) spelare, få ett bra bud så sälj, är väl inte som att byta skjorta, en del spelare har ju blivit leeds och som man förknippar med leeds, skulle göra ont i hjärtat att sälja spelare som tex, snoddy, bechio, howson, white, spelar ingen roll för mig vad vi får, får

Totalpakken:

1. Under middels Championship-spiss
2. Ett år igjen av kontrakten
3. Nevnt prislapp på en million

gjør et salg interessant.

Har ingenting med sympati for spillerne å gjøre. De fleste liker Becchio, jeg også.
Men jeg mener klubben skal gjøre ethvert grep som kan gjøre oss til en Premier League klubb. Og en million for Becchio er et godt grep, så fremst pengene skytes inn til forsterkninger.
 

B-m

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #69 på: August 28, 2010, 15:06:26 »
Hvis et bud på £1mill blir lagt på Becchio,
 (med ett år igjen av kontrakten) mener jeg: SELG
otroligt vad lite sympati en del har för (våra) spelare, få ett bra bud så sälj, är väl inte som att byta skjorta, en del spelare har ju blivit leeds och som man förknippar med leeds, skulle göra ont i hjärtat att sälja spelare som tex, snoddy, bechio, howson, white, spelar ingen roll för mig vad vi får, får

Totalpakken:

1. Under middels Championship-spiss
2. Ett år igjen av kontrakten
3. Nevnt prislapp på en million

gjør et salg interessant.

Har ingenting med sympati for spillerne å gjøre. De fleste liker Becchio, jeg også.
Men jeg mener klubben skal gjøre ethvert grep som kan gjøre oss til en Premier League klubb. Og en million for Becchio er et godt grep, så fremst pengene skytes inn til forsterkninger.

Har vært litt av og på i starten av sesongen, skal være enig i det. Mener fortsatt at Becchio er en kvalitetsspiss, som kan score 20 mål per sesong i Championship.
Synes det er litt tidlig å ta denne avgjørelsen Kato, gi han 8-10 kamper til. Blir mer innlegg når vi får Snod inn, Sam og Snod vil fore Becchio.

Becchio bør putte i dag, tror det blir en vanskelig kamp hvor kanskje angrep blir det beste forsvar. Det er ofte målrikt når Watford spiller.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #70 på: August 28, 2010, 15:09:29 »
Hvis et bud på £1mill blir lagt på Becchio,
 (med ett år igjen av kontrakten) mener jeg: SELG
otroligt vad lite sympati en del har för (våra) spelare, få ett bra bud så sälj, är väl inte som att byta skjorta, en del spelare har ju blivit leeds och som man förknippar med leeds, skulle göra ont i hjärtat att sälja spelare som tex, snoddy, bechio, howson, white, spelar ingen roll för mig vad vi får, får

Totalpakken:

1. Under middels Championship-spiss
2. Ett år igjen av kontrakten
3. Nevnt prislapp på en million

gjør et salg interessant.

Har ingenting med sympati for spillerne å gjøre. De fleste liker Becchio, jeg også.
Men jeg mener klubben skal gjøre ethvert grep som kan gjøre oss til en Premier League klubb. Og en million for Becchio er et godt grep, så fremst pengene skytes inn til forsterkninger.

Enig,sjøl om Becchio er på grensa til en kultfigur så er han neppe god nok hvis vi skal fortsette å utvikle oss.........når det e sagt så tviler eg bigtime på om noen betaler £ 1 000 000 for han 8)

Kato

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #71 på: August 28, 2010, 15:10:27 »
Mener ikke vi for all del skal selge Becchio, han vil sikkert bidra denne sesongen. Tror nok han blir et tredjevalg på topp.

Men hvis Celtic står der på tirsdag og legger en million på bordet, da mener jeg vi bør gå for salg.
 

bwirum

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #72 på: August 30, 2010, 09:04:31 »
Mener ikke vi for all del skal selge Becchio, han vil sikkert bidra denne sesongen. Tror nok han blir et tredjevalg på topp.

Men hvis Celtic står der på tirsdag og legger en million på bordet, da mener jeg vi bør gå for salg.
Både for vår egen og spillerens skyld faktisk.

Det begynner å bli trangt om plassene på topp nå, og jeg sitter med en følelse av at det kan bli litt lite spilletid på Becchio fremover. Så spørs det hvordan han takler det da. Han har jo for så vidt vært på benken noen kamper før og, og kommet sterkt tilbake, så det vitner jo om litt psyke på mannen. At han har rukket å bli et lite ikon i klubben er det vel ingen tvil om, så om han klarer å forsvare en plass i laget og putter 15-20 mål i år, så skal jeg være storfornøyd jeg.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Joe Jordan

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #73 på: August 30, 2010, 09:42:17 »
Setter meg ikke ned å griner om Becchio går for £1mill, det kan hjelpe på med å skaffe en sjef på midten, men ser helst at Grella lånes ut først...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bites Yer Legs

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #74 på: August 30, 2010, 11:52:43 »
Så lenge Paynter er ute med skade, virker det for meg at Becchio den eneste link-up spilleren vi har på topp, en oppgave jeg syntes han løser utmerket. Nå på lørdag var det "never say die"-attituden hans som skapte målet til Naylor. Savner den lille ekstra giftigheten i boksen, syntes han har hatt noen sjanser i npC, av det jeg har sett, han kunne fått mer ut av.

Becchio ser jeg gjerne i Leeds-drakt i mange år fremover, jeg mener han har det som skal til for enda et nivå høyere. Per dags dato er han faktisk en av våre mer etablerte spillere, ikke å kimse av det.
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #75 på: August 30, 2010, 12:06:03 »
Kanskje omskolering til en midtbanerolle...ingen jobber hardere enn LB
Ups & Ups!!

Sander

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #76 på: August 30, 2010, 12:13:19 »
Grayson uttalte vel tidligere i sommer at han skal sette seg ned med spilleren i september for å diskutere ny kontrakt. Kan hende Simon ville se an Becchio i CCC før han bestemte seg for om spilleren er god nok eller ikke på detta nivået.

Håper han får kontrakt for to nye år!
 

auren

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #77 på: August 30, 2010, 12:29:10 »
Kanskje omskolering til en midtbanerolle...ingen jobber hardere enn LB

 ???

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #78 på: August 30, 2010, 14:21:33 »
Kanskje omskolering til en midtbanerolle...ingen jobber hardere enn LB

 ???

auren


hæll kænskje itte..
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #79 på: August 30, 2010, 21:54:24 »
jag ytcker han har gjort en bra säsonöppning och visat att han lätt håller i denna divisoonen,  naylors mål i lördag kan han helt tacka bechio för som vann nickduellen , likadant med minst ett av sommas mål kan man tacka bechio för
 

ANNAN

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #80 på: August 30, 2010, 22:09:08 »
jag ytcker han har gjort en bra säsonöppning och visat att han lätt håller i denna divisoonen,  naylors mål i lördag kan han helt tacka bechio för som vann nickduellen , likadant med minst ett av sommas mål kan man tacka bechio för

Becchio gjør alltid manns jobb og har mange assist,men er litt temposvak og om scoringene uteblir,så blir det nok mindre spilletid utover høsten
LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #81 på: August 30, 2010, 22:54:54 »
Mener ikke vi for all del skal selge Becchio, han vil sikkert bidra denne sesongen. Tror nok han blir et tredjevalg på topp.

Men hvis Celtic står der på tirsdag og legger en million på bordet, da mener jeg vi bør gå for salg.
Både for vår egen og spillerens skyld faktisk.

Det begynner å bli trangt om plassene på topp nå, og jeg sitter med en følelse av at det kan bli litt lite spilletid på Becchio fremover. Så spørs det hvordan han takler det da. Han har jo for så vidt vært på benken noen kamper før og, og kommet sterkt tilbake, så det vitner jo om litt psyke på mannen. At han har rukket å bli et lite ikon i klubben er det vel ingen tvil om, så om han klarer å forsvare en plass i laget og putter 15-20 mål i år, så skal jeg være storfornøyd jeg.

Jeg tror Becchio pr idag er ganske bankers i laget. Klarer noen å kurerer han for fallesyken han led av mot Derby og Nott Forest, kan dette bli ganske bra.  :)
Jon R.

MOT

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #82 på: August 30, 2010, 23:13:23 »
jag ytcker han har gjort en bra säsonöppning och visat att han lätt håller i denna divisoonen,  naylors mål i lördag kan han helt tacka bechio för som vann nickduellen , likadant med minst ett av sommas mål kan man tacka bechio för

Becchio gjør alltid manns jobb og har mange assist,men er litt temposvak og om scoringene uteblir,så blir det nok mindre spilletid utover høsten

Egentlig VELDIG FÃ… assists::

2008-09:  6 assists i hele sesongen
2009-10:  2 assists i hele sesongen
2010-11:  2 hittil

 :(

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #83 på: August 31, 2010, 11:10:43 »
Becchio er en spiller jeg liker godt! Full av innsats, men lykkes i varierende grad! At han gjerne vil er det ingen tvil om- en blø for drakta type som jeg tror fansen er gla i! Imidlertid er det mange hensyn å ta og dersom et skikkelig bud foreligger må det tenkes fremover og helhet for laget. Om han forsvinner for en pen sum, som det i dette tilfellet er snakk om, kan han forlate ER med hodet høyt hevet og vil bli husket som en skikkelig fyr med hjerte for klubben han spilte i. MEN, så får vi nå se hva som skjer. Kanskje han blir og da er han like velkommen til det for min del!
Yeboahs vitne

Superfan


Hallgeir *

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #85 på: Oktober 19, 2010, 19:05:09 »
Utført!  8)
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #86 på: Oktober 19, 2010, 19:21:04 »
Inn og stem, folkens!

http://www.leedsunited.com/news/20101019/vote-for-luc-to-win-pfa-award_2247585_2188549

What? Må man legge igjen navn, e-post, brukernavn og passord for å stemme på dette mølet? U-hugh!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #87 på: Oktober 19, 2010, 22:27:10 »
Mål igjen altså! Bra  :)
Marching on together

magnuer

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #88 på: Oktober 23, 2010, 19:13:25 »
Har sansen for Becchio

JanPSyse

Sv: Spiller : Luciano Becchio !!
« Svar #89 på: November 13, 2010, 20:52:31 »
Om det kommer et bud på dagens tremålsscorer, skal vi da selge eller beholde vår kjære Luciano? (Mener at kontrakten hans går ut til sommeren, men er ikke helt sikker...)

Mannen har scoret åtte mål i serien så langt i år. Med denne farten kan han lett komme opp i 20 eller mer.
Jeg vil svært gjerne ha han med videre!

Hva sier folket?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-