Skrevet av Emne: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)  (Lest 26804 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #120 på: August 12, 2008, 22:25:18 »
kan de som ser på komme med noe nyttig info om spillestil... hvem som utmerker seg... lagdel for lagdel etc etc...



McVallister

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #121 på: August 12, 2008, 22:31:13 »
Spissparet burde være Becks og Enoch. Becchio virker ufarlig de gangene han har ballen. Han kommer sjelden rettvendt. Howson burde være dirigenten på midtbanen. Douglas krever ballen mye og sinker spillet til de grader. Minner om M Andresen. Snodgrass viker bra. Fin innleggsfot.

Fygle

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #122 på: August 12, 2008, 22:34:28 »
Skuffende 2. omgang. Lite sjanser, og total mangel på flyt i spillet. Byttene bør gi McAllister noen svar...?
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #123 på: August 12, 2008, 22:36:30 »
byttene kan nok gi noen svar men e nesten alltid slik at det laget som storspiller OG avgjør kampen i 1. slapper litt av i 2.

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #124 på: August 12, 2008, 22:38:01 »
Der var kampen ferdig....SEIER!!

Klingen

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #125 på: August 12, 2008, 22:38:07 »
Ankergren er solid i mål, forsvaret er så som så, Rui er litt rufsete, samme med Frazer og Sheehan, mens Huntington er best av forsvaret. På midten er Delph meget positiv, Howson var ok så lenge han var med. På kantane har både Snodgrass og Robinson overbevist, i tillegg har Johnson vært bra etter han kom inn. På topp har Beckford leka seg og Becchio har jobba som ein galeislave, skulle hatt to mål, eit som Beckford ikkje spelte til han på og eit som linjemannen snaut han for. Enoch og Douglas kom vel greit frå sine innhopp.
Klingen
Medlemnr. 456

Kato

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #126 på: August 12, 2008, 22:42:43 »
Ja hva skal vi si om andre omgang da.

1. Definisjon på begrepet "transportetappe"

2. Delph banens beste uten konkurranse.

3. Douglas i en rolle som setter mye premiss for tempo i spillet. Dessverre drar han tempoet voldsomt ned.

4. Showunimuimui med flott fart, dog bør vel avslutningsferdighetene trenes.

5. Delph og Johnson med to meningsløse gule kort.

6.  Leeds har bra bredde i stallen.

7. Chester skal få slite med å overleve i ligasystemet.

Forøvrig en flott kveld med bra bilde på livesport247.com
 

Klingen

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #127 på: August 12, 2008, 22:43:06 »
Seier med litt bismak, Leeds var gode når dei kjørte for fullt, men blei litt treningskamp i periodar, spesielt etter 2 - 0 og andre omgangen og då straffa sjølv eit lag som Chester dei.
Men da viktigaste var seier og fortsatt Cupkampar ;D ;D ;D, kanskje på TV neste runde også......
Klingen
Medlemnr. 456

Tom S

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #128 på: August 12, 2008, 22:43:12 »
Grei gjennomkøyring, men skuffande å "tape" andreomgangen 1-0.

Neste runde er vel PL-lagene (unntatt de som er i Europaspill) med i hatten.
Skal vi håpe på ein attraktiv motstander eller ei "lett" trekning ala Chester?
 
COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #129 på: August 12, 2008, 22:43:55 »
Beccio er vel den dårligste spissen jeg noensinne har sett i Leedsdrakt. Riu, Douglas og Frazer var direkte svake. Snodgrass, Howson, Delph, Hunty, Becks, Show og Robinson var gode i dag. Artig førsteomgang, dårlig andreomgang.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kato

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #130 på: August 12, 2008, 22:51:33 »
Gary McAllister på Sky Sports:

1. He is not for sale (Om Beckford)

2. Credit to Chester for their second half (Sagt av en hedersmann)
 

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #131 på: August 12, 2008, 22:52:06 »
Beccio er vel den dårligste spissen jeg noensinne har sett i Leedsdrakt. Riu, Douglas og Frazer var direkte svake. Snodgrass, Howson, Delph, Hunty, Becks, Show og Robinson var gode i dag. Artig førsteomgang, dårlig andreomgang.

Dårligste noensinne var vel litt drøyt! Men jeg ble laaaaaangt ifra imponert i dag! Faller altfor lett, tapte hodedueller, dårlige avleveringer, dårlig bevegelse, men han sprang mye, det skal han ha!

lufc86

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #132 på: August 12, 2008, 22:52:12 »
Då er årets fyrste cupkamp unnagjort. Synest Leeds spelte ein middels bra kamp i dag, det bar mykje preg av feriefotball etter at Leeds hadde dunka inn fem mål på ein omgang. Og fem mål på 6 sjansar. I tillegg til å verte snytt for eit klart mål, då Beckford blir feilmessig vinka for offside, noko reprisen visste å vera feil, då Beckford var onside, og Becchio kunne ha trilla ballen enkelt over linja. Leeds trilla ball, leika seg og tok denne kampen heilt med ro, ettersom sigeren allereie var sikra.

Den som imponerar meg mest i dag er utan tvil Beckford. Han viser prov på godt auge for mål. Fantastisk prestasjon av spissen vår i dag. No spørs det om det vil koma nokre bud på guten, som gjere at han forsvinn ut av porten på Elland Road.

Ein anna som imponerar, er ungguten Delph. Makan til talent. Han sprer gode pasningar, taklar, jobbar knallhardt og viser stor ballkontroll. Hadde det ikkje vore for Beckford sine tre scoringar, ville han ha fått publikumsprisen i dag. Kjempekamp.

Synest òg at vår nye kaptein, Frazer (for England) og Sheehan har bra kontroll på sidene sine. Er viljuge til å vera med i angrep når sjansen byr seg. Snodgrass og Robinson likar å utforde. Fyrstnemnde er flink til å utfordre ein mot ein, viser at han har fart, bra innleggsfot og teknikk. Robinson likar å vandre meir, og bevegar seg frå sin kantposisjon og inn i midten. Har glitrande teknikk og speleforståing.

Hunty og Casper er gode i dag. Rui er bra.

Men, Hughes er ikkje på benken i dag, kvifor?
Og Lubo verkar å vere ute i kulden, ein spelar eg har sans for. Er han på veg vekk?

@m_sortland på twitter

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #133 på: August 12, 2008, 22:53:04 »
Beccio er vel den dårligste spissen jeg noensinne har sett i Leedsdrakt. Riu, Douglas og Frazer var direkte svake. Snodgrass, Howson, Delph, Hunty, Becks, Show og Robinson var gode i dag. Artig førsteomgang, dårlig andreomgang.

Becchio imponerte ikkje meg heller,men e jo alvorlig latterlig å avskrive han etter denne kampen.....hadde scoret 2 hvis han hadde blitt spilt inn på blankt mål.

og har du glemt Kandol? 8)

Leeds04

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #134 på: August 12, 2008, 22:53:33 »
Beccio er vel den dårligste spissen jeg noensinne har sett i Leedsdrakt. Riu, Douglas og Frazer var direkte svake. Snodgrass, Howson, Delph, Hunty, Becks, Show og Robinson var gode i dag. Artig førsteomgang, dårlig andreomgang.

Dårligste noensinne var vel litt drøyt! Men jeg ble laaaaaangt ifra imponert i dag! Faller altfor lett, tapte hodedueller, dårlige avleveringer, dårlig bevegelse, men han sprang mye, det skal han ha!

og så var han ganske keen på å kline med gutta etter scoringene...
"Why settle for more, when you can settle for less"

B-m

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #135 på: August 12, 2008, 22:53:38 »
Beccio er vel den dårligste spissen jeg noensinne har sett i Leedsdrakt. Riu, Douglas og Frazer var direkte svake. Snodgrass, Howson, Delph, Hunty, Becks, Show og Robinson var gode i dag. Artig førsteomgang, dårlig andreomgang.

kommentatoren på sky sa at han syntes synd i becchio, at han var i perfekt scoringscposisjon 4 ganger men aldri fikk ballen. Pluss den feilaktige offsiden!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #136 på: August 12, 2008, 22:55:00 »
Ikke like morsomt for Chester-manager Simon Davies:

På spørsmål om håndgemeng i garderoben i pausen var svaret "Just Handbags"
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #137 på: August 12, 2008, 22:59:05 »
Ikke like morsomt for Chester-manager Simon Davies:

På spørsmål om håndgemeng i garderoben i pausen var svaret "Just Handbags"

Handbags betyr ikkje nokke meir dramatisk enn en poengløs/meningsløs diskusjon.... 8)

Erik_

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #138 på: August 12, 2008, 23:01:19 »
Beccio er vel den dårligste spissen jeg noensinne har sett i Leedsdrakt. Riu, Douglas og Frazer var direkte svake. Snodgrass, Howson, Delph, Hunty, Becks, Show og Robinson var gode i dag. Artig førsteomgang, dårlig andreomgang.
Dårligste noensinne var vel litt drøyt! Men jeg ble laaaaaangt ifra imponert i dag! Faller altfor lett, tapte hodedueller, dårlige avleveringer, dårlig bevegelse, men han sprang mye, det skal han ha!
Synes i grunn han vant mange dueller. Lovende start i Leeds-drakta.

Hvem er Beccio? :P (Tror noen bør se reprisen av kampen på SportN igjen jeg altså)

Hadde forventet at Douglas skulle vise seg frem litt mer.
« Siste redigering: August 12, 2008, 23:03:07 av Enrique »

Kato

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #139 på: August 12, 2008, 23:04:49 »
Ankergren - Sjanseløs på målene, helt grei kamp. Gode igangsettinger og en assist.

Richardson - Positiv offensivt. Defensivt lager han straffe, og roter det til når Chester får en  
                  stor sjanse på overtid (Opphever offside, og klarer ikke å klarere)

Marques - Endel smårusk men hadde lite å hanskes med. OK

Huntington - På bærtur når vi får straffe mot, ellers mer eller mindre arbeidsledig. Godkjent.

Sheehan - Virker å være en bra venstreback. God kontroll.

Robinson - Scorer et flott mål, og bidrar positivt før pause. Kvalitetsspiller.

Delph - Strålende med ball. Flink å variere mellom kort og langt. Kun satt i skyggen av en
          fantastisk Beckford.

Howson - borte i perioder, men helt grei førsteomgang.

Snodgrass - Scorer et flott mål, er involvert i mye før pause. Faller av etter hvilen, men god
                  signing.

Beckford - Different class

Becchio - Jobber bra, men blir lite ut av det. Trenger nok tilvenning i engelsk fotball. Ikke klar
            for noen startellever ennå.

Showunmi - Jobber bra, er rask, kommer til sjanser. Litt artig type. Mangler det siste.

Douglas - Drar ned tempoet i ankerrollen. Ikke god nok for dagens Leeds-lag.

Johnson - Gjør en god jobb på venstresiden. Viser at vi har styrke i dybden. Meningsløst gult.
« Siste redigering: August 12, 2008, 23:13:41 av kato »
 

Ferre

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #140 på: August 12, 2008, 23:10:38 »
Angergren 6 - Ikke skyld i noen av baklengsmålene, ellers lite å gjøre. Flink til å sette spillet hurtig i gang.
Frazer 6.5 - Synes Fraz gjør en godkjent kamp. Vanskelig å si om han er skyld i straffesituasjonen. Villig offensivt.
Rui 6 - Veldig slurvete til tider. Flere slike kamper så er vel ikke Michelik langt unna plass i start 11'ern.
Huntington 7 - Stort sett solid i dag. Var vel den i forsvarsfireren som klarte seg best.
Sheehan 6.5 - God kontroll, men er synes han gjør en del vanskelige pasningsvalg. Som Frazer, meget villig offensivt.
Snodgrass 8 - Lukter kvalitet av Snoddy. Flink til å utfordre, og har meget god innleggsfot. Noen små feil her og der, men alt i alt en stor kamp.
Howson 6.5 - Jobber hardt, men er alt for lite med i spillet. Virker som om han hadde den defensive rollen i dag og ble derfor litt for lite involvert i det offensive spillet.
Delph 8 - Imponerer stort i dag med godt driv og god ballbehandling. Bare 17 år, tror Delph kan bli en meget god spiller for Leeds i årene som kommer.
Robinson 7 - Litt for anonym til tider, men god når han har ballen. Fint mål.
Beckford 9 - Herlige mål! Sliter litt med førstetouchen til tider, men så lenge han scorer tre mål...
Becchio 6 - Litt skuffende, men hadde ingen lett dag på jobben. Burde blitt spilt fri flere ganger av både Beckford og Enoch. Jobber og sliter, men det ble bare med det i dag. Men har fortsatt trua på at han kan bli en god spiller for Leeds.

Enoch 7 - Positivt overrasket for Enoch, selv om vi tydelig ser at han ikke er noen avslutter. Rask, sterk og skaper problemer for forsvaret.
Johnson 6 - Tydelig at han ikke er i kampform. Misser noen avgjørende pasninger, ellers god innsats.
Douglas 6 - Klarer seg fint når han kan gjøre det enkelt og greit, når han skal slå de litt mer vanskelige pasningene ser vi fort hva som er Douglas sin svakhet. Er nok fjerdevalget, bak Prutton, Howson og Delph.

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #141 på: August 12, 2008, 23:11:34 »
Jeg har ikke annet enn å si FY FAEN! :D
-SirOlsen-

Leeds04

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #142 på: August 12, 2008, 23:13:52 »
Beccio er vel den dårligste spissen jeg noensinne har sett i Leedsdrakt. Riu, Douglas og Frazer var direkte svake. Snodgrass, Howson, Delph, Hunty, Becks, Show og Robinson var gode i dag. Artig førsteomgang, dårlig andreomgang.
Dårligste noensinne var vel litt drøyt! Men jeg ble laaaaaangt ifra imponert i dag! Faller altfor lett, tapte hodedueller, dårlige avleveringer, dårlig bevegelse, men han sprang mye, det skal han ha!
Synes i grunn han vant mange dueller. Lovende start i Leeds-drakta.

Hvem er Beccio? :P (Tror noen bør se reprisen av kampen på SportN igjen jeg altså)


Ser på Kampen nå, og den vanvittige lobben til Beckford, er fantastisk, men jævlig egoistisk. Håper han hadde spilt til Beccio i en annen kamp. Hadde han blåst ballen over, ville det sett latterlig ut.

Og til de som tror han blir solgt fordi han putter tre mot Chester tar helt feil.
Han hadde "flaks" på både mål 1, 2 og 3. Selv om "skuddene" på 2 og 3 var veldig bra. 









Hadde forventet at Douglas skulle vise seg frem litt mer.
"Why settle for more, when you can settle for less"

Lids

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #143 på: August 12, 2008, 23:15:51 »
Dette var virkelig trivelig, LENGE siden jeg så Leeds scora fem mål! Og for noen mål!!

Robinson oser det kvalitet av, blir mye moro med han i år.

Thomas

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #144 på: August 12, 2008, 23:19:49 »
Tror jeg aldri har sett Leeds skore 5 mål før. Men så har ikke jeg levd så lenge da ::) :P

Frode

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #145 på: August 12, 2008, 23:25:54 »
Skal selvfølgelig ikke dømme Becchio etter denne kampen alene, men i dag så jeg ikke mye kvaliteter.  Ikke spesielt god teknisk, ikke noe rykk, ingen fart ... kan dette bli bra etter hvert?  Hmmm ... skeptisk.
 

samadhi

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #146 på: August 12, 2008, 23:31:53 »
Til å være 1.runde i ligacupen mot ett lag fra Leauge Two synes jeg dagens kamp var topp underholdning. Hadde noen tilsvarende cupkamper i fjor som stort sett endte med 1-0, 0-0 eller 0-1.

I dag var deg skikkelig morsomt å se Leeds spille. Vi tar ut det vi trenger og vel så det i 1.omgang og 2. blir som ventet ett antiklimaks det vi cruiser igjennom.

Imponert over angrepsspillet i dag der vi kommer med mange mann og det går hurtigt. Med Robinson og Snodgrass på hver sin kant og Howson sentralt har vi mange alternativ. Som anker er det bare en fryd å se på 17 år gamle Delph - en kommen stjerne!

 På topp imponerer Beckford veldig, og vi får bare håpe han ikke blir for god nå før 31.august! Becchio trenger nok flere kamper i England før han er på topp, men Enoch synes jeg var overraskende positiv - mangler litt i siste finishen, men er rask og ikke minst sterk som en bjørn!

Alt i alt godt fornøyd med dagens kamp!
marching on together,
derudaf forever...

Larsen.

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #147 på: August 12, 2008, 23:32:20 »
Er Lubo Michalik helt ute eller?:S
Pride of Yorkshire

berlin

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #148 på: August 12, 2008, 23:42:50 »
Er Lubo Michalik helt ute eller?:S

De prioriterte at mb-spillere (Johnson og Douglas) skulle få en work-out, samt hvile Beckford når seieren virket grei. Da ble det ikke bytte på Michalik, som satt på benken.

Fikk dessverre ikke med meg kampen, men skal se 1.omgang i morgen på SportN ( ja, for det er vel 1.omgang som er verdt å se? )

Becchio er nok på benken igjen til helgen, med skumgummi og Beckford fra start.

Blir interessant om Delph får starte mot Oldham da, siden mange skriver at han gjorde en god kamp i kveld.

berlin

Sv: KAMP: vs. Chester City 12/8 (Ligacupen, 1. runde)
« Svar #149 på: August 12, 2008, 23:45:25 »
Noen som vet om Prutton ble hvilt i dag, han er vel ikke skadet?