avstemning

Hvor lenge blir Beckford i Leeds?

Selges i dette transfervinduet (dvs før 1/9)
3 (3.8%)
Selges i neste transfervindu (januar 2009)
10 (12.5%)
Selges etter denne sesongen (sommeren 2009)
13 (16.3%)
Fullfører kontrakten med Leeds, og går gratis til annen klubb (sommeren 2010)
5 (6.3%)
Forlenger kontrakten med Leeds, og blir med oss tilbake til CCC og PL
49 (61.3%)

Stemmer totalt: 75

Avstemning er avsluttet: September 03, 2008, 10:48:15

Skrevet av Emne: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?  (Lest 6173 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« på: August 14, 2008, 10:48:15 »
Kunne være litt interessant å høre hva folk tror om Beckford. Er ganske sikker på at det er flere klubber i CCC som sikler på ham, og har til dels mye penger til disposisjon.

Synes denne saken også blir en reell test på Ken Bates sine intensjoner med Leeds United. Om vi skal tro noen av dere, er Bates kun ute etter å sope til seg mest mulig penger fortest mulig - og da selges Beckford jo før jo heller.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

ollan

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #1 på: August 14, 2008, 10:49:59 »
men håper han blir med hele veien opp i CCC
Ollan

Torgeir

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #2 på: August 14, 2008, 10:53:05 »
Kunne være litt interessant å høre hva folk tror om Beckford. Er ganske sikker på at det er flere klubber i CCC som sikler på ham, og har til dels mye penger til disposisjon.

Synes denne saken også blir en reell test på Ken Bates sine intensjoner med Leeds United. Om vi skal tro noen av dere, er Bates kun ute etter å sope til seg mest mulig penger fortest mulig - og da selges Beckford jo før jo heller.


Hvis han fortsetter i samme dur som han gjør nå utover høsten, så er jeg ganske sikker på att han forsvinner i januar og da bør Leeds United ha en erstatter klar....

 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #3 på: August 14, 2008, 10:58:18 »
Tror han blir ut denne sesongen,og med opprykk e jo Leeds største klubben i CCC så ingen grunn til å dra da heller 8)

....men hvis det kommer bud på over £2 mill så er det jo klart at det kan bli salg både nå og senere desverre.

Jon R

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #4 på: August 14, 2008, 11:43:19 »
Kunne være litt interessant å høre hva folk tror om Beckford. Er ganske sikker på at det er flere klubber i CCC som sikler på ham, og har til dels mye penger til disposisjon.

Synes denne saken også blir en reell test på Ken Bates sine intensjoner med Leeds United. Om vi skal tro noen av dere, er Bates kun ute etter å sope til seg mest mulig penger fortest mulig - og da selges Beckford jo før jo heller.


Bates har jo gått spenstig ut og annonsert at ingen spillere skal selges, med mindre Mc Allister ønsker det. Med styrke og bredde i nært sagt alle lagdeler, er det ingen grunn til å selge stallens eneste mål garantist. Jeg tror han blir med oss opp i CCC, med eller uten sikkel.  :)
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #5 på: August 14, 2008, 13:01:02 »
Håper på at han blir ut sesongen, men neimen ikke sikkert. Holder han koken er det monetas å hente og da vet vi hvordan det går..... :(
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #6 på: August 14, 2008, 13:34:19 »
viss det kommer et bra bud fra PL så kommer han til å forsvinne, uten tvil!
men tror ikke at han kommer til å gå til en klubb i championship
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #7 på: August 14, 2008, 14:06:22 »
Forundrer meg ikke et nanosekund om Bates selger.
 

berlin

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #8 på: August 14, 2008, 15:23:32 »
Hadde jeg vært Beckford, hadde jeg valgt å dælje inn mål for Leeds, i stedet for reservelaget til Blackburn Rovers.

....men så er ikke jeg Beckford da.  ::)

Jon R

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #9 på: August 14, 2008, 15:49:56 »
Hadde jeg vært Beckford, hadde jeg valgt å dælje inn mål for Leeds, i stedet for reservelaget til Blackburn Rovers.

....men så er ikke jeg Beckford da.  ::)

Det er igrunn veldig synd, da det hadde vært  moro å hatt en stjerne som Beckford som fast bidragsyter på forumet vårt.  :)
Jon R.

Per-Stian

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #10 på: August 14, 2008, 16:02:01 »
Kva kan karakteriserast som meir spennande og utfordrande enn å vere med på å gjenreise ein gamal kjempe innanfor engelsk og europeisk fotball? Det må i så fall vere deltaking i Champions League eller UEFA-cupen. Men det vil forundre meg om lag i denne kategorien i det heile vil vurdere Beckford.

Når det er sagt, så krev dette at vi rykker opp denne sesongen og snarast mogleg tek eit nytt steg tilbake mot toppen. Dette trur eg både Macca og Becks har ambisjonar og våte draumar om. Eg trur Becks blir hos oss så lenge vi vinn kampar og har opprykk i siktet.

Erik_

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #11 på: August 14, 2008, 16:52:35 »
Selg nå, før det er for sent! Vi må ha en mye bedre spiss enn dette. Fire mål på to kamper er ikke godt nok for Super Leeds United. Vi trenger en med erfaring fra Champions League, minst...


Einar

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #12 på: August 14, 2008, 17:07:51 »
;D Enrique. Jeg ser at folk er en smule optimistiske i forhold til hvor lenge Beckford blir. Bærer preg av ønsketenkning dette.

Hvis han fortsetter å delje inn mål på et høyere nivå neste sesong (gitt at vi rykker opp selvsagt) kan det vel fort hende at interessen fra toppklubber kommer - og da blir det verre å beholde han.

Vi får glede oss over målene så lenge vi kan, ettersom intet varer evig...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #13 på: August 14, 2008, 17:19:46 »
Selg nå, før det er for sent! Vi må ha en mye bedre spiss enn dette. Fire mål på to kamper er ikke godt nok for Super Leeds United. Vi trenger en med erfaring fra Champions League, minst...


Håkon, nå må du slutte å logge deg inn som 'Enrique'  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #14 på: August 14, 2008, 20:20:46 »
Nå ser jeg at Macca går ut på Teamtalk.com og sier at vi ikke selger Becks... så da er det vel like før han er på tur ut døra! Typisk siste utsang fra manager som desperat prøver å holde kjøpere unna.

Håper jeg tar feil og beck skyter oss til Premier Leauge! Første spiller som blir toppscorer i Leauge 1, CCC og Premier Leauge i løpet av 3 år!!
"Who needs Cantona??"

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #15 på: August 14, 2008, 21:44:31 »
Jeg håper at Beckford blir i denne klubben i noen år. Han er jo mannen som lager måla for oss, så vi burde ikke selge han. Han er jo mannen som får oss til PL om bare noen få år ;)

Leeds04

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #16 på: August 14, 2008, 22:03:28 »
Jeg håper at Beckford blir i denne klubben i noen år. Han er jo mannen som lager måla for oss, så vi burde ikke selge han. Han er jo mannen som får oss til PL om bare noen få år ;)

Jeg tviler sterkt på at han holder PL-nivå. Han er en god spiss, men vi må ikke glemme at han møter vesentlig dårligere spillere og lag nå, enn lagene i PL.

At han er viktig for opprykk til CCC er det ingen tvil om, men jeg er mer skeptisk til om det er mannen som skal skyte oss til himmelen....
"Why settle for more, when you can settle for less"

Lars E

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #17 på: August 14, 2008, 22:58:35 »
Leeds er nok litt for avhengige av Beckfords mål.. Bates må spørre seg selv om det er verdt å selge han for 2 mill £ hvis det koster oss opprykket. Jeg tror ikke han forsvinner i dette vinduet i hvert fall.
Forever Leeds

berlin

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #18 på: August 14, 2008, 23:07:11 »
Hadde jeg vært Beckford, hadde jeg valgt å dælje inn mål for Leeds, i stedet for reservelaget til Blackburn Rovers.

....men så er ikke jeg Beckford da.  ::)

Det er igrunn veldig synd, da det hadde vært  moro å hatt en stjerne som Beckford som fast bidragsyter på forumet vårt.  :)


takk skaru ha!  :)
Sveisen er ganske lik for tiden, men forøvrig er det få fysiske, og ikke minst psykiske, fellestrekk ved Beckford og meg.

Erik_

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #19 på: August 15, 2008, 00:17:17 »
Nå ser jeg at Macca går ut på Teamtalk.com og sier at vi ikke selger Becks... så da er det vel like før han er på tur ut døra! Typisk siste utsang fra manager som desperat prøver å holde kjøpere unna.
Var vel heller Yorkshire Post som gikk ut med utsangene hans, noe falsk vil jeg tro. :)

Han virket ikke akkurat desperat på intervjuet etter kampen, på SKY. Der han selvsagt ble spurt om et mulig salg av Beckford. Tror det er uungåelig å spekulere i fremtiden til Jermaine, uansett utsagn fra manageren. Det gjelder forsåvidt en hver spiller.

Personlig tror jeg ikke Kenneth William Bates er klar for å kvitte seg med sølvfunnet sitt helt ennå. Han har leid inn Macca for å polere... til gull.

nellejr

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #20 på: August 15, 2008, 01:11:22 »
Vi er heldigvis i en ny tidsalder nå, og trenger ikke selge for å holde skuta flytende. Det er heller ingen tvil om at Beckford er mye verdt for Leeds. Han blir derfor ikke solgt uten at det kommer et bud som er for godt til å være sant. (Ca £4mill?)
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #21 på: August 15, 2008, 17:13:15 »
YEP om Beckfords (eventuelle) avgang:

Jermaine Beckford's departure from Leeds United is the transfer story which, to the delight of all at Elland Road, has failed to grow legs this summer.

With 20 goals on Beckford's record after one year of serious involvement at Leeds, it seemed improbable that certain clubs lodged in the Championship would miss the opportunity to test the water and discover how serious United's not-for-sale sign was.

Norwich City's interest has been highlighted regularly without, it seems, maturing into a realistic cash offer, but Leeds appear to have avoided the challenge of looking a transfer fee in the eye and saying no.

Four goals in two matches – albeit against Scunthorpe United and Chester City – might now change that.

All the same, bids faxed to Elland Road are likely to be worth less than the paper they are printed on, in United's eyes at least.

Gary McAllister does not intend to sell before the August 31 deadline, and Ken Bates says likewise. It is good to hear them signing in harmony from an identical hymnsheet. When I asked Bates about Beckford's position recently, he said: "Jermaine wants to stay and we don't want to sell him. Even a journalist can work that one out."

The club's stance has effectively marked Beckford, right, as out-of-bounds, but so too has the striker's own attitude. It is one which does him great credit.

Of course his contract at Elland Road is lengthy and, naturally, he would cost a large sum but those factors have never restricted a player's freedom. Beckford could have worked to engineer a move this summer and would have found Championship wages with a bit of effort. He would not have been the first player to do that, or the last.

It may be that he feels a strong sense of loyalty to Leeds. He might also have looked at last season's Championship table and realised that not a single club were able to exceed United's average crowd or largest attendance of the season. Money aside, there is little he could reasonably ask for elsewhere that he does not already have.

If promotion eludes Leeds this season then a desire to leave on Beckford's part would be understandable. The club will have bigger issues to consider than how to retain their leading striker.

But the idea of him jumping ship while there is sun on the horizon is one he should treat with the contempt it deserves.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ToreLA

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #22 på: August 16, 2008, 00:28:33 »
Stallen og laget begynner å se spennende ut, men tror nok Leeds er avhengig av å rykke opp to kjappe år på rad nå for å kunne beholde spillere som Beckford og ikke minst Delph og Howson.

Dette er spillere som ikke er gode nok for øyeblikket til å gå inn på lag i Premier League, men helt klart kan bli det. La oss håpe de innser at de har godt av å følge utviklingen til Leeds istedet for å hoppe på det første og beste tilbudet som dukker opp.


festivaljunkie

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #23 på: August 16, 2008, 15:07:35 »
Føle meg rimlig sikker på at han blir ljå ås i heile denna sesonge, men vist d ikkje blir opprykk så tvila eg på om me klara å hålla på an :-\

Roy

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #24 på: August 16, 2008, 18:51:17 »
Beccs blir til vi selger han  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Andreas-H

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #25 på: August 16, 2008, 18:59:41 »
Jeg tipper han hvertfall blir ut sesongen, og hvis vi rykker opp så blir han med videre, men hvis ikke, tror jeg han forsvinner ganske fort !

Dennis

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #26 på: August 17, 2008, 11:24:42 »
På LUTV er Ken Bates også ganske bastant på at det er McAllister som bestemmer om han vil selge spillere eller ikke. Han sier igjen at vi ikke trenger selge med tanke på økonomien og avslutter teamet "Beckford" med å si noe sånt som:

"Why should we sell? Also, we've got the bugger on a long term contract."  :D
Marching on together!

MacMurder

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #27 på: August 19, 2008, 10:18:49 »
Rykter på Waccoe sier at Wigan skal være villige til å gi £4m for Beckford.....

Torgeir

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #28 på: August 19, 2008, 12:40:02 »
Rykter på Waccoe sier at Wigan skal være villige til å gi £4m for Beckford.....

Hmmmm...Wigan kan umulig ha sette Beckford`s kamp på lørdag.Trodde alle potensielle kjøpere hadde gitt f..., men så var det disse ryktene da...


 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


janove

Sv: Hvor lenge blir Beckford i Leeds?
« Svar #29 på: August 19, 2008, 13:20:32 »
Rykter på Waccoe sier at Wigan skal være villige til å gi £4m for Beckford.....

Hmmmm...Wigan kan umulig ha sette Beckford`s kamp på lørdag.Trodde alle potensielle kjøpere hadde gitt f..., men så var det disse ryktene da...


 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)


Du vet jo det Torgeir, at i Premier League, slipper han aa spille mot midtstoppere av Gregans kaliber.
Der moeter han bare slike som Terry, Vidic, Ferdinand etc!