Skrevet av Emne: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)  (Lest 58301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #390 på: August 26, 2008, 22:40:23 »
Leeds skal jo til Wembley 3 ganger i år, Ligacupfinalen, JPT og FA Cupen!

4 - fire - ganger

FA-cupens semifinale mot Arsenal på Wembley har du glemt. Resultat 4-1 til Leeds!  :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sheridan

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #391 på: August 26, 2008, 22:40:53 »
Vert spennande å sjå kva lag Macca komponerer til helga, var nok ein del idag som meldte seg på for alvor.

we all love leeds

Akkurat det er veldig gledelig ja  :)

Klausen

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #392 på: August 26, 2008, 22:41:14 »
Kan noen bekrefte at høydepunktene blir lagt ut om en halvtime?
Vanligvis kommer de jo ikke før dagen etterpå, men det er kanskje forskjell på serie- og cupkamper?

Ta en titt på overseas-seksjonen... Der ligger høydepunktene ute ca 30 min etter kampslutt når det er hjemmekamp!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #393 på: August 26, 2008, 22:41:54 »
Warnock.... ;)


Sorry, liten skriveleif.



Skutt, 4-0!

Veldig gledelig og overraskende, spesielt med tanke på laget vi stilte med.
Dette viser at vi har ein brei og god stall.
Veldig positivt at vi klarer å spille fotball også i andre halvdel av kampen.

No har vi ny kamp på Elland Raod kommende lørdag, måtte vi berre ta med oss sjølvtilliten inn i ligaen også.
Vert spennande å sjå kva lag Macca komponerer til helga, var nok ein del idag som meldte seg på for alvor.

we all love leeds
Hvem skulle vært skutt, Tom?  ;D
COME ON LEEDS !!

MagZ

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #394 på: August 26, 2008, 22:42:15 »
Leeds skal jo til Wembley 3 ganger i år, Ligacupfinalen, JPT og FA Cupen!

4 - fire - ganger

FA-cupens semifinale mot Arsenal på Wembley har du glemt. Resultat 4-1 til Leeds!  :P

Ah, shit, stemmer! Gleder meg allerede!

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #395 på: August 26, 2008, 22:42:21 »
Dette var en stykk veldig hyggelig Leedskveld  :)

berlin

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #396 på: August 26, 2008, 22:42:32 »
  Tror uansett at 10000 +++ viser seg å være et bra antall i denne runden. Kanskje skuffende for oss, men ta en titt når de andre kampene er over... og sammenlign.

Coventry 1 Newcastle 2  
Attend: 19,249
    
Ipswich 2 Colchester 1  
Attend: 17,084    
  
Wigan 3 Notts County 0  
Attend: 4,100  


Mest overraskende - begge veier...

Selv om Norwich er erkefienden til Ipswich, er Ipswich en godbit for Colchester og uhorvelige store fanbase. Fra spøk til revolver, har vært i Colchester og det er 20 min med tog til Ipswich. De skal selvfølgelig bort å erte opp Ipswich-fansen. Billige billetter er det også, og mye morsommere enn de fleste kampene de skal spille i League 1.

Trond90

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #397 på: August 26, 2008, 22:43:02 »
Dette var en sterk seier, la oss håpe ett Premier League lag på ER da i neste runde! :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

MagZ

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #398 på: August 26, 2008, 22:43:51 »
Dette var en sterk seier, la oss håpe ett Premier League lag på ER da i neste runde! :)

United, og enda en 4-0 seier...

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #399 på: August 26, 2008, 22:43:57 »
Kan noen bekrefte at høydepunktene blir lagt ut om en halvtime?
Vanligvis kommer de jo ikke før dagen etterpå, men det er kanskje forskjell på serie- og cupkamper?

Ta en titt på overseas-seksjonen... Der ligger høydepunktene ute ca 30 min etter kampslutt når det er hjemmekamp!

Overseas-seksjonen... Hvor finner jeg den. Ingen fane på min LUTV!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #400 på: August 26, 2008, 22:45:11 »
Til høyre under Match Highlights
Marching on together!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #401 på: August 26, 2008, 22:46:01 »
Ha en fortreffelig Leedsnatt, venner!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #402 på: August 26, 2008, 22:46:19 »
19.000 i Coventry
17.000 i Ipswich
15.000 i Middlesbough
11.000 i Southampton



....og altså 10.765 i Leeds
Coventry mot Premier League-lag ..ikke overraskende med 19000
 Ipswich-Colchester er lokaloppgjør...(vent til vi møter Bradford i malingscupen)
 Overrasket over antallet i Middlesbrough
 Bra i Southampton mot topp CCC motstand
 Wigan som forventet.

Super Leeds since 1968

raggen

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #403 på: August 26, 2008, 22:49:26 »
fantastisk sterk og deilig seier dette her folkens. hiver meg på bølgen som ønsker stor lag til ER og fulle tribuner og selvfølgelig seier til Leeds ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

arne armoen

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #404 på: August 26, 2008, 22:49:45 »
Ha en fortreffelig Leedsnatt, venner!

we all love leeds
Det gikk bra uten konjakken Tom !
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

JanPSyse

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #405 på: August 26, 2008, 22:52:29 »
Når er trekningen av neste runde? Innbiller meg at det er 30 august eller noe sånt.
Stemmer det?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Dennis

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #406 på: August 26, 2008, 22:54:30 »
Når er trekningen av neste runde? Innbiller meg at det er 30 august eller noe sånt.
Stemmer det?

Du har rett i det!
Marching on together!

Klausen

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #407 på: August 26, 2008, 22:54:31 »
Neste runde??

Var ikke dette finalen....?

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #408 på: August 26, 2008, 22:55:49 »
http://www.breakingnews.ie/sport/mhqlojaueyau/

Palace ute mot Nwcastle.

Ja-ja, fort gjort å mikse top-fire lag!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #409 på: August 26, 2008, 23:00:36 »
Mc Allisters post match kommentar til Eddie: " I think Johnatan Douglas in particular played well. I was delighted seeing him on the scoresheet. Linked up well with the two footballers in front him.   ;D

Videre, om young boy White: ..he did really well...i really don`t know how old he is, but if you`re good enough you`re old enough.  :D
« Siste redigering: August 26, 2008, 23:02:19 av Jon R »
Jon R.

Klausen

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #410 på: August 26, 2008, 23:00:51 »
Sammendrag av førsteomgang er klart...

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #411 på: August 26, 2008, 23:01:01 »
Leeds 4 Crystal Palace 0

Crystal Palace's miserable start to the season continued as they were dumped out of the Carling Cup by Coca-Cola League One side Leeds at Elland Road.
Neil Warnock's men have struggled for form in the Championship so far this season, failing to win and score in their three games and the reasons why were evident here as they had no answer to a rampant Leeds performance.
Warnock has made no secret of his hunt for a new striker to bolster his flagging attack and he will have no doubt watched on enviously as the Leeds pairing of Luciano Becchio and Jermaine Beckford ran his side ragged for most of the night.
Both were joined on the scoresheet by Republic of Ireland midfielder Jonathan Douglas and Enoch Showunmi as the home side brushed off a couple of sub-standard showings in their last two league outings to secure their place in the third round.
With unsettled midfielder Ben Watson making his first appearance for the visitors, they started brightly with an effort from Kieron Djilali that stung David Lucas' palms, but Leeds soon took control and also the lead with their first real attack.
There appeared to be little danger when Beckford flicked on a long ball, but the Palace defence were slow to react and Douglas made them pay as he ran through to lob the advancing Darryl Flahavan.
It was Douglas' first goal of the season on his first start and a timely reminder to manager Gary McAllister of his abilities.
Palace hit back with a couple of snap shots from Johannes Ertl and Victor Moses but the pace and movement of Beckford was causing them serious problems and so it proved when he doubled Leeds' advantage just after the half-hour mark.
Flahavan had already denied him with two fine saves when the goal came, the second of which was a superb stop low to his left after Beckford had got on the end of a neat free-kick from Neil Kilkenny.
But from the resulting corner, the same duo linked up again and Beckford rose the highest to power a header beyond the keeper's reach.
Watson curled a free-kick straight at Lucas as Palace attempted to hit back but they were lucky not to go in further behind at the break as Fabian Delph, Becchio and Kilkenny all went close with long-range efforts.
The hosts continued in a similar vein at the start of the second period and were soon a further goal ahead as Becchio grabbed his second strike in as many games.
The Argentinean scored in the draw at Yeovil on Saturday and did so again here as he met Frazer Richardson's 52nd-minute cross with a strong header that went in via the fingertips of Flahavan and the post.
Becchio was soon replaced by Showunmi although Leeds did not lose any of their momentum and the latter should have added a fourth when he wasted a glorious chance, firing straight at Flahavan after Beckford had created an opportunity that was easier to convert.
The former Bristol City man did not have to wait too long to make amends though as he slid a curling shot through a crowd of players into the bottom corner with 14 minutes remaining, before spurning a chance for a fifth when over-running the ball after being sent clear.

PA Sport

Ferre

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #412 på: August 26, 2008, 23:01:05 »
Høydepunkter fra 1. omgang ligger ute nå.

Dennis

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #413 på: August 26, 2008, 23:04:14 »
Klart frispark for dytt i ryggen da Beckford header inn 2-0. Uansett, virket han veldig frisk i dag, det samme med Delph, Douglas og Kilkenny i første omgang.

Delph har uttalt at center midfield er hans posisjon, men hans teknikk og mot virker å passe godt, også på kanten.
Marching on together!

Ferre

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #414 på: August 26, 2008, 23:07:12 »
Delph har uttalt at center midfield er hans posisjon, men hans teknikk og mot virker å passe godt, også på kanten.

Enig. Delph har virkelig potensiale til å bli en meget god PL-spiller!

Leedsulf

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #415 på: August 26, 2008, 23:08:12 »
Hmm. Hvorfor er ikke denne kampen under Match Highlights hos meg, tro?

Klausen

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #416 på: August 26, 2008, 23:09:13 »
Match highlights, helt til høyre: Overseas

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #417 på: August 26, 2008, 23:09:26 »
Mc Allisters post match kommentar til Eddie: " I think Johnatan Douglas in particular played well. I was delighted seeing him on the scoresheet. Linked up well with the two footballers in front him.   ;D

Videre, om young boy White: ..he did really well...i really don`t know how old he is, but if you`re good enough you`re old enough.  :D

Jeg hørte den...footballers...hva gjør det Douglas til? Ikke kaptein i hvert fall... ::)  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #418 på: August 26, 2008, 23:09:31 »
Hmm. Hvorfor er ikke denne kampen under Match Highlights hos meg, tro?

Trykk på "Overseas" (helt til høyre) under fanen Match Highlights

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: KAMP: vs. Crystal Palace 26/8 (Carling Cup)
« Svar #419 på: August 26, 2008, 23:11:07 »
Ahh der, ja.
Takker!  ;)