Skrevet av Emne: "We now have four home games in a row so we will be looking to climb the table,"  (Lest 2986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

4 hjemmekamper....4 seire og skyhøy selvtillitt resten av sesongen?
Det er uansett utrolig viktig å vinne hjemme, få med seg publikum, øke antallet, 30 000 tilskuere må jo være målet.

Spennende som alltid....i år rykker vi opp (som vi trur vi gjør hvert år) !!!!!

Marching on together

Klausen

Jeg håper det kommer relativt få mennesker på Elland Road denne sesongen...  ::) :o ;)
Vi har bevist at vi ikke takler 'The big stage' og flere spillere stivner til når det er trøkk på tribuna!

Når det er sagt har ikke spillet på bortebane bedret selvtilliten heller, så vi får satse på at en 'uviktig' cupkamp hvor vi kan senke skuldrene og tenke på noe annet enn opprykk kan få spillerne til å vise hva de er gode for..?

 

sportcarl1

minst 9 poäng gäller
 

Kickthemdown

minst 9 poäng gäller
Man må vel si seg fornøyd når man tar 9 poeng på 2 kamper i League One.  ::)

Ã… tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng...

Alta-White

Dennis

McAllister og Ankergren innrømmer på post match-klippene at Elland Road kan virke skremmende på deler av spillergruppen og at selvtilliten er noe de må jobbe med fremover. Synes begge to virker en smule resignerte og "betutta", noe som bekymrer meg.

Det er helt klart veldig trist at Elland Road virker mot sin hensikt. Stadion, den hengivne fansen og rammen rundt hjemmekampene bør skremme motstanderen, ikke egne spillere. Nei, vi trenger ledere, ingen tvil om det.
Marching on together!

Tom S

No er det vel ikkje alle desse fire heimekampene i ligaen, to av dei er mot Palace og Bradford i ligacup og malingscup. Så max vi kan hente ut er 6p.

Men, selvfølgelig kan vi bruke desse kampene til å "venne" oss til å spille på Elland Road, gjerne med to sekspoengere, avansement i malingscupen og eit hederlig resultat mot Palace, så kan det vere katalysatoren for resten av sesongen.


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

minst 9 poäng gäller
Man må vel si seg fornøyd når man tar 9 poeng på 2 kamper i League One.  ::)

Ã… tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng...

Alta-White
jag talar givetvis om de fyra hemmamatcherna i rad(ler), viktigaste är dock att vi vinner ligamatcherna av de fyra matcherna, ligan är prio nr1
 

Dennis

minst 9 poäng gäller
Man må vel si seg fornøyd når man tar 9 poeng på 2 kamper i League One.  ::)

Ã… tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng...

Alta-White
jag talar givetvis om de fyra hemmamatcherna i rad(ler), viktigaste är dock att vi vinner ligamatcherna av de fyra matcherna, ligan är prio nr1

Noe også Casper sier i det siste klippet på LUTV. Dog, med en rufsete start i ligaen, er et ekstremt viktig at gutta for en positiv opplevelse førstkommende tirsdag. Ã… slå et lag fra divisjonen over, hjemme på Elland Road i cupen, vil være en enorm boost for selvtilliten.

Macca sier at laget 'aim to progress' og de viste alvor mot Chester. Motstanden er noe helt annet nå, men jeg synes ikke presset nødvendigvis er hos Leeds. Håper Johnson, Kilkenny og Michalik får sjansen til å vise seg frem, kanskje også Delph og Douglas.

Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
minst 9 poäng gäller
Man må vel si seg fornøyd når man tar 9 poeng på 2 kamper i League One.  ::)

Ã… tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng...

Alta-White
jag talar givetvis om de fyra hemmamatcherna i rad(ler), viktigaste är dock att vi vinner ligamatcherna av de fyra matcherna, ligan är prio nr1

Noe også Casper sier i det siste klippet på LUTV. Dog, med en rufsete start i ligaen, er et ekstremt viktig at gutta for en positiv opplevelse førstkommende tirsdag. Ã… slå et lag fra divisjonen over, hjemme på Elland Road i cupen, vil være en enorm boost for selvtilliten.

Macca sier at laget 'aim to progress' og de viste alvor mot Chester. Motstanden er noe helt annet nå, men jeg synes ikke presset nødvendigvis er hos Leeds. Håper Johnson, Kilkenny og Michalik får sjansen til å vise seg frem, kanskje også Delph og Douglas.





Tror vi bør være beherskede når det gjelder cupen og møtet med Palace. Leeds og cup er ikke akkurat hånd i hanske for å si det sånn! Trepoengere i ligaen er derimot helt nødvendig nå!!!
Yeboahs vitne

Dennis

minst 9 poäng gäller
Man må vel si seg fornøyd når man tar 9 poeng på 2 kamper i League One.  ::)

Ã… tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng...

Alta-White
jag talar givetvis om de fyra hemmamatcherna i rad(ler), viktigaste är dock att vi vinner ligamatcherna av de fyra matcherna, ligan är prio nr1

Noe også Casper sier i det siste klippet på LUTV. Dog, med en rufsete start i ligaen, er et ekstremt viktig at gutta for en positiv opplevelse førstkommende tirsdag. Ã… slå et lag fra divisjonen over, hjemme på Elland Road i cupen, vil være en enorm boost for selvtilliten.

Macca sier at laget 'aim to progress' og de viste alvor mot Chester. Motstanden er noe helt annet nå, men jeg synes ikke presset nødvendigvis er hos Leeds. Håper Johnson, Kilkenny og Michalik får sjansen til å vise seg frem, kanskje også Delph og Douglas.





Tror vi bør være beherskede når det gjelder cupen og møtet med Palace. Leeds og cup er ikke akkurat hånd i hanske for å si det sånn! Trepoengere i ligaen er derimot helt nødvendig nå!!!

Så vi skal legge oss døde i cupen, fordi vi ikke akkurat har de beste tradisjonene de siste årene?  ???

Ligaen er første pri, men poenget var at de elendige forestillingene fra de siste to kampene neppe blir bedre om Palace-kampen i morra fungerer kun som trening frem mot helga. Jeg tror det vil bli ekstremt viktig å prestere en god kamp i det minste, med innsats og sjanseskaping og selvsagt helst holde nullen for første gang i år.

Jeg gråter meg ikke i søvn om vi går ut av ligacupen, men hadde vi vunnet de tre første i ligaen, hadde jeg vært mindre bekymret. Tror en dårlig kamp vil føre til enda mer svekket selvtillit. Om du har sett klippene fra LUTV etter Yeovil-kampen, virker den svak for tiden.
Marching on together!

auren

Jeg tipper fmtj mener at oss supportere bør være beherskede når det gjelder forventinger til cupkampen, og ikke Leeds. Slik tolket jeg det, og det skal jeg i såfall være enig i.

Jeg ser gjerne at Macca nå bytter litt på spillerne i morgendagens kamp ift lørdagens kamp. Lubo, Gardner, Delph, Kilkenny og Johnson bør alle være høyaktuelle. Samt Douglas, hvis ikke han er på vei ut da.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Alle er på vei ut. Det er bare prisen som spiller inn

Dennis

Jeg tipper fmtj mener at oss supportere bør være beherskede når det gjelder forventinger til cupkampen, og ikke Leeds. Slik tolket jeg det, og det skal jeg i såfall være enig i.

Jeg ser gjerne at Macca nå bytter litt på spillerne i morgendagens kamp ift lørdagens kamp. Lubo, Gardner, Delph, Kilkenny og Johnson bør alle være høyaktuelle. Samt Douglas, hvis ikke han er på vei ut da.

auren

Ok!  ;)

Men jeg håper uansett på fullt trøkk i morgen, gjerne med noen nye fjes fra start. Altfor mange bytter på en gang pleier å slå feil ut, men det er flere spillere som bør være på tynn is med tanke på startplass.
Marching on together!