Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 134799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #360 på: April 28, 2014, 16:31:43 »
Han eller Charlie Taylor bør få venstrebacken fast neste år.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #361 på: April 28, 2014, 17:42:52 »
Han eller Charlie Taylor bør få venstrebacken fast neste år.

Ã… herregud!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bromancer

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #362 på: April 28, 2014, 18:20:50 »
Synd at han aldri har slått skikkelig til. Glemmer aldri målet mot Everton i cupen forrige sesong!

GeirO

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #363 på: April 28, 2014, 19:12:50 »
Har en mistanke om at "ungkalvene" Aidy White og Tom Lees er akkurat litt for dårlig for Leeds United.
MOT

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #364 på: April 28, 2014, 22:37:07 »
Han eller Charlie Taylor bør få venstrebacken fast neste år.

Ã… herregud!

Jeg vet, det er en gamble.

Men det hadde vært gøy om en av dem kunne ha fått tillit over tid, og vise seg å være / bli en habil førstelagsspiller. De venstrebackene Leeds har kjøpt de siste årene har enten vært rask umiddelbart, eller utviklet seg i den retningen.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #366 på: Juli 05, 2014, 10:58:30 »
Vil bli fast på laget:

http://m.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-aidy-eyes-a-fresh-start-with-the-white-1-6712741

 :)
vore trevligt om han kunde få en startplats i Cellinos nya Leeds United, för en klubb med begränsad ekonomi minst sagt så är en backlinje med Byram Lees Pearce och White intressant,framåt tror jag vi kan överraska många med Morrison och Smith, förhoppningsvis kan vi säkert få in några duktiga italienare med, vi lär inte kunna konkurrera med klubbar som Cardiff och Norwich med helt andra ekonomiska förutsättningar, men jag är inte det minsta orolig att vi skall åka ur,
 

Xern

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #367 på: Juli 05, 2014, 15:01:30 »
Er få jeg har mer tro på enn leedsgutter. Kjemper som regel ræva av seg!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

baste

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #368 på: Juli 05, 2014, 19:57:27 »
Hva med å benytte Whites i en "Kewell" rolle? Fart vet vi han har, mål kan han og score.
Irriterer vettet av meg at han ikke får prøve seg mer, i en offansiv rolle. Angrep - e det beste forsvar


Trond Sollied ble spurt hvorfor B/G tapte en kamp, da sa han flg; førr at de scoret ett mål mer enn oss


I rest my case

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #369 på: Juli 05, 2014, 19:59:30 »
Problemet med White er at han definitivt er best uten ball!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv:
« Svar #370 på: Juli 05, 2014, 20:58:22 »
Hovedsvakheten hans er vel at han sjelden er skadefri mer enn fjorten dager i slengen.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #371 på: Juli 05, 2014, 21:56:25 »
Problemet med White er at han definitivt er best uten ball!

Han er definitivt ikke  bra uten ball. Han er taktisk talentløs uten ball. Med ball er han på venstresiden en San katastrofe selv med en trener løpende opp og ned på venstresiden ved siden av ham. ☺

Tror neppe han har sett en fotballkamp live i sitt liv. Det kunne han lært av.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #372 på: Juli 05, 2014, 23:11:04 »
Med rätt tränare som ser hans styrkor och kan jobba med hans svagheter så kan han ta en plats i laget,  vi har tagit in spelare för dyra pengar på vänsterback och vänstermittfält som definitivt inte varit bättre, ge honom tillit,att det finns potential såg man i FA cup-matchen mot Everton.
 

Runar

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #373 på: Juli 06, 2014, 04:46:12 »
Han eller Charlie Taylor bør få venstrebacken fast neste år.

Ã… herregud!

Jeg vet, det er en gamble.

Men det hadde vært gøy om en av dem kunne ha fått tillit over tid, og vise seg å være / bli en habil førstelagsspiller. De venstrebackene Leeds har kjøpt de siste årene har enten vært rask umiddelbart, eller utviklet seg i den retningen.

Setter penger på at det er bedre enn Pugh og Warnock som vi er vant til
 

Kontakinte

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #374 på: Juli 06, 2014, 10:57:19 »
Han har ikke hatt progresjon de siste åra, ikke noe og spare på.

Xern

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #375 på: Juli 06, 2014, 11:26:55 »
Hvordan kan du vite det når han ikke har spillt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #376 på: Juli 06, 2014, 13:54:20 »
Hvordan kan du vite det når han ikke har spillt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Taylor og White kunne vært våre venstrebacker. White kunne øvd på å legge inn i fart hele sommeren og Hockaday kunne lært han det taktiske. Kunne funket!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #377 på: Juli 06, 2014, 15:28:32 »
Det er vel en grunn til at ingen av manegerne  bruker han. Trenger man noen flere beviser på at han ikke er god nok?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #378 på: Juli 06, 2014, 16:22:33 »
White har dessverre alltid blitt ett offer for det "sikre" og aldri fått muligheten til å etablere seg, det samme hadde sikkert vært tilfelle med Byram om han ikke hadde fått en kanonstart i 12/13 sesongen, håper White omsider for muligheten og gjør venstrebacken til sin!

Kontakinte

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #379 på: Juli 06, 2014, 17:38:15 »
Hvordan kan du vite det når han ikke har spillt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så han i sandefjord, stor fart, alt for stor fart i forhold til teknikk. Mye armer og bein etter min smak.

Eriksen55

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #380 på: Juli 06, 2014, 17:44:14 »
White har dessverre alltid blitt ett offer for det "sikre" og aldri fått muligheten til å etablere seg, det samme hadde sikkert vært tilfelle med Byram om han ikke hadde fått en kanonstart i 12/13 sesongen, håper White omsider for muligheten og gjør venstrebacken til sin!

Eller at alle trenere og managere har sett at han ikke er god nok, og dermed ikke gitt han rikelig med spilletid.  Han har sjelden eller aldri imponert meg!


Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #381 på: Juli 06, 2014, 18:02:17 »
White har dessverre alltid blitt ett offer for det "sikre" og aldri fått muligheten til å etablere seg, det samme hadde sikkert vært tilfelle med Byram om han ikke hadde fått en kanonstart i 12/13 sesongen, håper White omsider for muligheten og gjør venstrebacken til sin!

Eller at alle trenere og managere har sett at han ikke er god nok, og dermed ikke gitt han rikelig med spilletid.  Han har sjelden eller aldri imponert meg!



Eller at han fikk ny 3-års kontrakt i 2012 og at vi nektet å selge han til Blackpool i 2013...fra mitt synspunkt hadde han vært i landslagsdiskusjon nå om Grayson hadde våget å satse i stedet for det trygge udugelige.

TK20

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #382 på: Juli 06, 2014, 18:23:55 »
White har dessverre alltid blitt ett offer for det "sikre" og aldri fått muligheten til å etablere seg, det samme hadde sikkert vært tilfelle med Byram om han ikke hadde fått en kanonstart i 12/13 sesongen, håper White omsider for muligheten og gjør venstrebacken til sin!

Eller at alle trenere og managere har sett at han ikke er god nok, og dermed ikke gitt han rikelig med spilletid.  Han har sjelden eller aldri imponert meg!



Eller at han fikk ny 3-års kontrakt i 2012 og at vi nektet å selge han til Blackpool i 2013...fra mitt synspunkt hadde han vært i landslagsdiskusjon nå om Grayson hadde våget å satse i stedet for det trygge udugelige.

Det var jo også et synspunkt. Agenda mot Grayson much?


Sent from my iPad using Tapatalk

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #383 på: Juli 06, 2014, 18:32:36 »
White har dessverre alltid blitt ett offer for det "sikre" og aldri fått muligheten til å etablere seg, det samme hadde sikkert vært tilfelle med Byram om han ikke hadde fått en kanonstart i 12/13 sesongen, håper White omsider for muligheten og gjør venstrebacken til sin!

Eller at alle trenere og managere har sett at han ikke er god nok, og dermed ikke gitt han rikelig med spilletid.  Han har sjelden eller aldri imponert meg!



Eller at han fikk ny 3-års kontrakt i 2012 og at vi nektet å selge han til Blackpool i 2013...fra mitt synspunkt hadde han vært i landslagsdiskusjon nå om Grayson hadde våget å satse i stedet for det trygge udugelige.

Det var jo også et synspunkt. Agenda mot Grayson much?


Sent from my iPad using Tapatalk

 :) Neida, ingen agenda mot Grayson, men skulle gjerne sett han spille fra Grayson-tiden, Warnock turde heller ikke å satse, han og ville rykke opp og satset på det "safe", det samme gjorde McD...håper han får muligheten nå.

Eriksen55

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #384 på: Juli 06, 2014, 20:11:38 »
White har dessverre alltid blitt ett offer for det "sikre" og aldri fått muligheten til å etablere seg, det samme hadde sikkert vært tilfelle med Byram om han ikke hadde fått en kanonstart i 12/13 sesongen, håper White omsider for muligheten og gjør venstrebacken til sin!

Eller at alle trenere og managere har sett at han ikke er god nok, og dermed ikke gitt han rikelig med spilletid.  Han har sjelden eller aldri imponert meg!



Eller at han fikk ny 3-års kontrakt i 2012 og at vi nektet å selge han til Blackpool i 2013...fra mitt synspunkt hadde han vært i landslagsdiskusjon nå om Grayson hadde våget å satse i stedet for det trygge udugelige.

Det var jo også et synspunkt. Agenda mot Grayson much?


Sent from my iPad using Tapatalk

 :) Neida, ingen agenda mot Grayson, men skulle gjerne sett han spille fra Grayson-tiden, Warnock turde heller ikke å satse, han og ville rykke opp og satset på det "safe", det samme gjorde McD...håper han får muligheten nå.
r

Nunez fikk også 3 år...så det føyer seg bare inn i rekken av merkelige kontrakteringer! ! Men Dem trodde vel kanskje han kunne slå til etterhvert da... Når 3 managere velger å ikke bruke han så er det nok spillern og ikke managerne som kan lastes for det!

Ingenting hadde vært bedre enn om jeg tar grundig feil. At White storspiller og eier venstresiden til Leeds hadde gledet meg, men tror nok toget har gått, for lenge siden!

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #385 på: Juli 29, 2014, 10:38:40 »
Ute i to til tre uker med ankelskade.


DAVID HOCKADAY is keeping his fingers crossed that Aidy White will only be sidelined for between two to three weeks after he was stretchered off in Saturday’s 2-2 friendly draw at Chesterfield.

White has some swelling of the outside of his foot/ankle and the United head coach is hoping that he has only sustained minor ligament damage, which would restrict his absence to just a few weeks.

On White, who came off in the second half at the Proact Stadium, Hockaday said: “Hopefully, it will be nothing more sinister than that and it will just be two to three weeks.

“We are hoping that is it.”

« Siste redigering: Juli 29, 2014, 10:41:02 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Håkon

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #386 på: Juli 29, 2014, 12:32:33 »
Ute i to til tre uker med ankelskade.


DAVID HOCKADAY is keeping his fingers crossed that Aidy White will only be sidelined for between two to three weeks after he was stretchered off in Saturday’s 2-2 friendly draw at Chesterfield.

White has some swelling of the outside of his foot/ankle and the United head coach is hoping that he has only sustained minor ligament damage, which would restrict his absence to just a few weeks.

On White, who came off in the second half at the Proact Stadium, Hockaday said: “Hopefully, it will be nothing more sinister than that and it will just be two to three weeks.

“We are hoping that is it.”



Synd, men burde ikke være noen hindring for white videre viss det "bare" er en sene som har fått en trykk. Håper white får et løft denne sesongen.
Leeds for alltid

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #387 på: Oktober 10, 2014, 22:15:40 »
Aidy White on the comeback trail

If you’re wondering where Aidy White has got to, the YEP are reporting today that he is hoping to be back in contention for the first team soon, which is just as well with Stephen Warnock seemingly cast into the outer darkness.

White has certainly suffered some misfortune in recent times. Last season he was out of favour under Brian McDermott, but was playing well in a loan spell at Sheffield United when that was brought to an end by an ankle injury. Then when he came back to Leeds he suffered a broken metatarsal in the pre-season friendly at Chesterfield in July 26, and hasn’t played a game since.

Yet today he told the Yorkshire Evening Post “I am just staying positive, really. Injury-wise, I am coming towards the last end of it and have started running again. It has been a slow process because with it being a bone injury, all you can do with it is give it time more than anything. It is one of those things you have to gradually build back up, but I am hoping to be back fairly soon.”

And he had a lot of praise for the backroom staff at the club. “Redders (Neil Redfearn) and Harvey (Sharman) and his team are very good. They are great physios and great lads and keep my spirits up most of the time. They get you through the days when the lads are out training. It could be a couple of weeks; it could be longer - it depends on how I do and how the physios want to handle it. I listen to the physios and take their advice on board. But I do want to get back as quick as I can.”

We’ll have to hope he can be back pretty soon after league action resumes next weekend, because Cellino’s instruction that Stephen Warnock is not to be selected has left us short of options on the left side of the field. We’ve now seen two other defenders playing out of position at left back, but although neither looked comfortable in the role it’s unlikely that Warnock’s exile will end any time soon after his row with Cellino went public.

White has always looked a little bit light-weight and I’ve always preferred to see him playing further forward on the left side of midfield than at left back, but he could still have much to offer if he can get fit and steer clear of injury. He is 23 today, and we’ll have to hope that as he matures he will fill out a bit and get stronger.

White’s contract will expire at the end of the season, and at the moment you could say that he’s got a lot to do before the club will offer him another one. But it could just be that Warnock’s difficulty will prove to be his opportunity.


http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/36515/?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #388 på: Desember 20, 2014, 12:21:57 »
Litt nytt om White:

Adam Pope
@APOPEY: #lufc Had a chat with Aidy White today who still has a protective boot on to help his metatarsal heal. Looks like it could be a while.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #389 på: Desember 20, 2014, 12:24:34 »
tråkigt att säga det men han kommer aldrig tbx  på toppnivå utan kommer bli som Ben Parker dvs en spelare som fick sin karriär förstörd av skador