Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 134775 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #390 på: Desember 20, 2014, 13:18:20 »
Litt nytt om White:

Adam Pope
@APOPEY: #lufc Had a chat with Aidy White today who still has a protective boot on to help his metatarsal heal. Looks like it could be a while.


...prata med ham under julebordet forrige helg. Han var langtfra optimistisk.
- Hope you'll be back, Aidy!
- Well, I don't know...
- You being a local lad and all...
- Not so sure how it will work out...

Noe i den dur  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #391 på: Desember 20, 2014, 14:16:37 »
Litt nytt om White:

Adam Pope
@APOPEY: #lufc Had a chat with Aidy White today who still has a protective boot on to help his metatarsal heal. Looks like it could be a while.


...prata med ham under julebordet forrige helg. Han var langtfra optimistisk.
- Hope you'll be back, Aidy!
- Well, I don't know...
- You being a local lad and all...
- Not so sure how it will work out...

Noe i den dur  :D


[/quote    kommer aldrig glömma cupmatchen mot Everton för några år sedan, och spelet och drömmålet han gjorde i den matchen,
 

baste

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #392 på: Desember 20, 2014, 15:12:39 »
Løpet er nok kjørt for White. Leeds bør finne seg en ny venstre back  asp


Eriksen55

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #393 på: Desember 20, 2014, 15:20:19 »
Ut med han! Penger spart!

Andersen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #394 på: Desember 20, 2014, 21:11:29 »
Hvor lenge er klubben villig til å vente , med skaden hans !?  ???

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #395 på: Februar 05, 2015, 16:47:38 »
Ute av kontrakt til sommeren:

@LUFC: Redfearn says Aidy White has had a double operation & remains some way off a return: "It's still a long road for him." #lufc

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #396 på: Februar 05, 2015, 19:25:01 »

Ute av kontrakt til sommeren:

@LUFC: Redfearn says Aidy White has had a double operation & remains some way off a return: "It's still a long road for him." #lufc

 ::)

Nå har vel unge Aidy tjent noen millioner de siste 3 sesongene. Han forhandlet sammen med pappaen sin og fikk £10-15k i uka?
Neste sesong er det League One med en annen klubb eller en pay-off fra forsikringsselskapet!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #397 på: Februar 06, 2015, 07:07:22 »
Samme hva han har tjent. Jeg synes synd på gutten. Et stort talent som er ødelagt alt for tidlig av skader.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #398 på: Februar 17, 2015, 12:49:39 »
Some way off - Aidy White trener seg opp igjen:

@PPerkins_Physio: Good to see some old faces @performleeds. Pleased to help #aidanwhite10 and @czuczman11 from @LUFC #alterG #lufc http://t.co/y2jnkBNcwc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #399 på: Februar 17, 2015, 16:17:02 »
Some way off - Aidy White trener seg opp igjen:

@PPerkins_Physio: Good to see some old faces @performleeds. Pleased to help #aidanwhite10 and @czuczman11 from @LUFC #alterG #lufc http://t.co/y2jnkBNcwc



Håper han har tatt notater fra sykesengene opp gjennom årene, slik at han kan få autorisasjon som fysio etter et kort AMO-kurs. Trist skjebne for et stort talent.
- Leif Olav

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #400 på: Februar 17, 2015, 18:36:57 »
Tenk om Aidy White hadde fått samme run med kamper som Charlie Taylor får nå....
Jon R.

Runar

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #401 på: Februar 17, 2015, 19:11:39 »
Tenk om Aidy White hadde fått samme run med kamper som Charlie Taylor får nå....

Da hadde han holdt på Lennon og Bale i 90 minutter, hmm....

Gjorde han ikke det for 2 år siden?

Signeringen av Warnock kom inn overtok og dårlig ledelse gjorde at Aidy aldri får kred for hans prestasjoner..
 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #402 på: Februar 17, 2015, 20:13:57 »
Tenk om Aidy White hadde fått samme run med kamper som Charlie Taylor får nå....
Taylor borde fått chansen för något år sedan, hade inte warnockk gått till derby hade Taylor  som bäst fått nöta bänk
 

lojosang

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #403 på: Februar 18, 2015, 00:42:46 »
Tenk om Aidy White hadde fått samme run med kamper som Charlie Taylor får nå....
Taylor borde fått chansen för något år sedan, hade inte warnockk gått till derby hade Taylor  som bäst fått nöta bänk

Som trettenåring da eller?
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #404 på: Februar 18, 2015, 11:50:06 »
Tenk om Aidy White hadde fått samme run med kamper som Charlie Taylor får nå....
Taylor borde fått chansen för något år sedan, hade inte warnockk gått till derby hade Taylor  som bäst fått nöta bänk

Som trettenåring da eller?
nej men för  mellan 1 och 3 år sedan, efter hur han spelat har han alltid fått för lite chanser, han har aldrig gjort bort sig eller gjort en dålig kamp
 

Eriksen55

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #405 på: Februar 18, 2015, 12:03:48 »
Tenk om Aidy White hadde fått samme run med kamper som Charlie Taylor får nå....

Jeg tenker at det må være en grunn til at han aldri fikk den runen.. Maaaange managere som har oversett han! Ikke god nok, dårlig holdninger mm. Det kan være mange grunner!

lojosang

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #406 på: Februar 19, 2015, 15:11:24 »
Tenk om Aidy White hadde fått samme run med kamper som Charlie Taylor får nå....

Jeg tenker at det må være en grunn til at han aldri fikk den runen.. Maaaange managere som har oversett han! Ikke god nok, dårlig holdninger mm. Det kan være mange grunner!

Han har jo stort sett blitt skadet relativt tidlig i løpet av sine "runs".
- Leif Olav

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #407 på: Februar 19, 2015, 18:36:34 »
Tenk om Aidy White hadde fått samme run med kamper som Charlie Taylor får nå....

Jeg tenker at det må være en grunn til at han aldri fikk den runen.. Maaaange managere som har oversett han! Ikke god nok, dårlig holdninger mm. Det kan være mange grunner!

Han har jo stort sett blitt skadet relativt tidlig i løpet av sine "runs".
Runs har blitt til limps
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #408 på: Februar 21, 2015, 20:20:51 »
Tenk om Aidy White hadde fått samme run med kamper som Charlie Taylor får nå....

Jeg tenker at det må være en grunn til at han aldri fikk den runen.. Maaaange managere som har oversett han! Ikke god nok, dårlig holdninger mm. Det kan være mange grunner!

Han har jo stort sett blitt skadet relativt tidlig i løpet av sine "runs".
Runs har blitt til limps

 ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #409 på: April 09, 2015, 16:43:44 »
Leeds United: White close to ending injury nightmare

Aidan White.
15:16Thursday 09 April 2015

Forgotten left-back Aidan White is set to resume training on Monday, ending his season-long battle with injury.

The 23-year-old has finally overcome the broken foot bone which consigned him to the treatment room midway through Leeds United’s pre-second schedule. White was stretchered off during a friendly at Chesterfield in July and has undergone two operations in the past eight months.

The former academy player is at a critical stage of his career with is contract at Elland Road due to expire at the end of the season in the summer.

His most recent first-team appearance came in May of last year and he is unlikely to be available for any of United’s final five games of this season.

“Aidy’s back training on Monday, in light training,” Redfearn said. “Hopefully he can join in with the group which would be good for him.”

White made waves when he burst from Leeds’ academy as a teenager in 2008 but he came close to leaving United in the summer of 2012, reaching the end of his previous contract before belatedly agreeing a new three-year deal.

Derby County and Celtic were said to have shown an interest in him at the time.

He is still one of the leading appearance-makers in United’s squad having played 110 times for the club.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #410 på: April 09, 2015, 18:48:18 »
Du vet at det er gjennomtrekk når en permanent skadd 23-åring er blant de med flest kamper for klubben.

Håper White kommer tilbake.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #411 på: April 10, 2015, 11:28:15 »
Du vet at det er gjennomtrekk når en permanent skadd 23-åring er blant de med flest kamper for klubben.

Håper White kommer tilbake.

Det håper jeg også.
Kan være en fin backup på venstrebacken/vingen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #412 på: April 10, 2015, 14:03:16 »
Du vet at det er gjennomtrekk når en permanent skadd 23-åring er blant de med flest kamper for klubben.

Håper White kommer tilbake.

Det håper jeg også.
Kan være en fin backup på venstrebacken/vingen.

Talentløs og taktisk uklok ---- nei takk!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #413 på: April 10, 2015, 15:55:59 »
Du vet at det er gjennomtrekk når en permanent skadd 23-åring er blant de med flest kamper for klubben.

Håper White kommer tilbake.

Det håper jeg også.
Kan være en fin backup på venstrebacken/vingen.

Talentløs og taktisk uklok ---- nei takk!
Mye fart, armer og bein  :) Nei takk!!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #414 på: April 10, 2015, 21:57:20 »
Du vet at det er gjennomtrekk når en permanent skadd 23-åring er blant de med flest kamper for klubben.

Håper White kommer tilbake.

Det håper jeg også.
Kan være en fin backup på venstrebacken/vingen.

Talentløs og taktisk uklok ---- nei takk!
Mye fart, armer og bein  :) Nei takk!!
tyvärr har han ingen framtid i klubben  möjligtvis reserv  som vänsterback efter taylor
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #415 på: April 21, 2015, 21:22:33 »
@leedsunitedtv: WATCH: We speak to Redders & Aidy White after his first 45 minutes back in the White shirt #LUTV #LUFC  http://t.co/4Cydu4iCgm

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #416 på: Mai 01, 2015, 23:26:22 »
Hvis Redders blir og Aidy sier at han vil spille for "knapper og glansbilder" for å bevise at han er god nok lar vi han da bli?

Kan Redders få det beste ut av denne karen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #417 på: Mai 01, 2015, 23:46:07 »
Hvis Redders blir og Aidy sier at han vil spille for "knapper og glansbilder" for å bevise at han er god nok lar vi han da bli?

Kan Redders få det beste ut av denne karen?

Over the hill. Selv om han aldri har vært der før. Ved å la han bli i troppen. Ja da opptar han plass til bedre spillere

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #418 på: Mai 02, 2015, 07:38:39 »
Jeg tror Aidy har nok talent til å kunne lage en bra venstreside sammen med Taylor, hvis han får tillit og holder seg skadefri over tid.

Men han har nok ikke hatt sin siste skade, er jeg redd.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #419 på: Mai 02, 2015, 13:45:47 »
Hvis Redders blir og Aidy sier at han vil spille for "knapper og glansbilder" for å bevise at han er god nok lar vi han da bli?

Kan Redders få det beste ut av denne karen?

Over the hill. Selv om han aldri har vært der før. Ved å la han bli i troppen. Ja da opptar han plass til bedre spillere

I mitt hode opptar alle i troppen plasser der vi kunne hatt bedre spillere.
Super Leeds since 1968