Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 134357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #420 på: Mai 02, 2015, 18:42:34 »
Virket som at han hadde et positivt innhopp i dag, ihvertfall slik jeg tolket gutta på LUTV.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #421 på: Mai 02, 2015, 19:36:13 »
Virket som at han hadde et positivt innhopp i dag, ihvertfall slik jeg tolket gutta på LUTV.


Hva annet kunne de si, Jon?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #422 på: Mai 02, 2015, 22:28:00 »
Virket som at han hadde et positivt innhopp i dag, ihvertfall slik jeg tolket gutta på LUTV.


Hva annet kunne de si, Jon?   ::)

De kunne sagt han var " shite" hvis så var tilfelle.  ;)
Jon R.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #423 på: Mai 02, 2015, 23:01:17 »
Virket som at han hadde et positivt innhopp i dag, ihvertfall slik jeg tolket gutta på LUTV.


Hva annet kunne de si, Jon?   ::)

De kunne sagt han var " shite" hvis så var tilfelle.  ;)
var på matchen, han var lite ringrostig men kämpade bra, svårt se honom ta charlie taylors plats, White om han får kontrakt ser jag som en back up spelare
 

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #424 på: Mai 03, 2015, 07:50:06 »
Virket som at han hadde et positivt innhopp i dag, ihvertfall slik jeg tolket gutta på LUTV.


Hva annet kunne de si, Jon?   ::)

De kunne sagt han var " shite" hvis så var tilfelle.  ;)
var på matchen, han var lite ringrostig men kämpade bra, svårt se honom ta charlie taylors plats, White om han får kontrakt ser jag som en back up spelare
Etter som Taylor for øyeblikket er førstevalg på to plasser, bør det være muligheter. Men egentlig ønsker jeg at vi kjøper oss en venstreving.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Aidy White
« Svar #425 på: Juni 11, 2015, 14:29:22 »
Til Rotherham.......antagelig!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Sv: EX-SPILLER: Aidy White
« Svar #427 på: Juni 12, 2015, 00:23:30 »
En riktig avgjørelse. Farvel Aidy. Du var verdt å forsøke og satse på. Dessverre har skader ødelagt det meste.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #428 på: Januar 15, 2016, 12:17:40 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.

Les fra side 5 og utover! "Sam Byram-debatten" om igjen!

Nå synes jeg at Byram er en bedre fotballspiller enn Aidy, men fantastisk mye bedre er han ikke når man sammenligner 3 år tilbake og nå (hvis noen skjønner hva jeg mener:)!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #429 på: Januar 15, 2016, 20:41:02 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.

Les fra side 5 og utover! "Sam Byram-debatten" om igjen!

Nå synes jeg at Byram er en bedre fotballspiller enn Aidy, men fantastisk mye bedre er han ikke når man sammenligner 3 år tilbake og nå (hvis noen skjønner hva jeg mener:)!
Gidder ikke å lese tilbake men mener de to ikke er sammenlignbare. White så ut som et lovende prospekt i 2011-2012 men jeg husker bare en virkelig god kamp fra tiden i Leeds. (Everton). Byram derimot var fantastisk i nesten hele debutsesongen. Har ikke slått til for fullt etter det men har jevnlig prestert glimrende helt frem til nåtid. Dere som tviler burde gå inn på LUTV og se full 90 min vs Fulham borte i oktober (tror jeg det var). Den kampen er et strålende eksempel på  hva Leeds har mistet og Everton kan bygge videre på.
Jon R.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #430 på: Januar 16, 2016, 12:33:15 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.

Les fra side 5 og utover! "Sam Byram-debatten" om igjen!

Nå synes jeg at Byram er en bedre fotballspiller enn Aidy, men fantastisk mye bedre er han ikke når man sammenligner 3 år tilbake og nå (hvis noen skjønner hva jeg mener:)!
Gidder ikke å lese tilbake men mener de to ikke er sammenlignbare. White så ut som et lovende prospekt i 2011-2012 men jeg husker bare en virkelig god kamp fra tiden i Leeds. (Everton). Byram derimot var fantastisk i nesten hele debutsesongen. Har ikke slått til for fullt etter det men har jevnlig prestert glimrende helt frem til nåtid. Dere som tviler burde gå inn på LUTV og se full 90 min vs Fulham borte i oktober (tror jeg det var). Den kampen er et strålende eksempel på  hva Leeds har mistet og Everton kan bygge videre på.
jg instämmer i att byram gjort mer bra matcher än white i leedsdressen och därför inte så konstigt att vi får 4.5 miljoner pund för honom, white släppte vi gratis, white karriär kunde tagit en helt annan väg utan hans ständiga skador och dåliga managers som gjorde att hans bana dalade, först åren som han spelade såg jag många matcher han spelade som han var riktigt bra i,  allra allra bästa matchen var dock som du skriver cupmatchen mot everton där såg vi vad han kunde ha blivit
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-SPILLER: Aidy White
« Svar #431 på: Mars 08, 2019, 19:46:09 »
Det er fortsatt litt fotball igjen i Aidy White :o

#theplayerthatneverwas

 
Heart of Midlothian
Verified account
@JamTarts

 Craig Levein continues to build his first team squad for the future with addition of former Leeds Utd man Aidy White

 https://www.heartsfc.co.uk/news/article/aidy-arrives-at-hearts …
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Aidy White
« Svar #432 på: Juli 12, 2019, 10:25:47 »
Hyggelig!  :)


Former Leeds United star Aidy White makes return to football after nearly three years out

Sport Archives
archysport

Former Leeds United full-back Aidy White has made a sensational return to football after almost three years out of the game.

The academy graduate took part in a pre-season friendly with Hearts and has signed a contract with the Scottish club, a remarkable comeback for a player that surely will have feared his playing career was over.

White first broke into the Leeds senior team over a decade ago before going on to play a part in the club’s promotion from League One in the 2009-10 season.

He made over 100 appearances for the Whites but was allowed to leave at the end of his contract in 2015.

White came up through the Leeds United academy
Since then he spent half a season at Rotherham United before moving to Barnsley for the rest of the 2015-16 season, going on to win the Johnstones Paint Trophy and League One play-off final with the South Yorkshire club.

He hasn’t played a competitive game of football since January 2017. He was released by Barnsley a few months later and hasn’t been able to find a professional club since as he battled a debilitating groin problem.

But White, now 27, didn’t give up. He battled hard to put the injury behind him and was finally back on the pitch as Hearts took Glenavon on Saturday.

He completed the first 45 minutes of the friendly, which Hearts lost 2-1. A match report in the local outlet Edinburgh Evening News noted that “White showed good intent to get forward from left-back in his first outing after 30 months out injured”.

Having signed a two-year contract with the Jam Tarts back in March, the left-back clearly has the confidence of his manager Craig Levein, who rates him highly.

Levein was asked whether White would have been out of Hearts’ league had he not suffered with injuries. “Yes, and that was the risk and reward side of it,” he responded.

“We were taking on somebody who hadn’t played for that length of time against what he could offer if we got him fully fit.

“Nobody would dispute that he was a really good player before his injury troubles started. He has had to be patient, so have we, because he’s been out for a long time.

“I can see signs that he’s going to be useful for us. His speed and technical ability are good.”

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: EX-SPILLER: Aidy White
« Svar #433 på: August 11, 2021, 15:30:46 »
Aidy White har gått på free transfer fra Hearts.

Ny lønn betales av kassereren i Rochdale.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-SPILLER: Aidy White
« Svar #434 på: November 13, 2023, 23:51:13 »
Det blei ei karriere ut av Aidy White også.
En av disse som satte håpet vårt til...

🤍 #LUFCAcademy graduate Aidy White has announced his retirement from professional football at the age of 32

All the best for the future, Aidy!

#OneOfOurOwn | #LUFC

https://x.com/leedsutdacademy/status/1724170268862460146?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan