Skrevet av Emne: 'Bollocks to Newcastle'  (Lest 18423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
'Bollocks to Newcastle'
« på: Oktober 03, 2008, 12:04:20 »
Sirkus Newcastle ruller videre, og jeg tror jammen tilstanden der oppe er verre nå, enn den noen gang var i Leeds.

Joe Kinnear har kommet inn som midlertidig manager, og ingen vet tydeligvis hvor lenge han blir sittende, iom at heller ingen vet hvordan det går med salget av klubben.

Historien om Kinnears første pressekonferanse går allerede sin seiersgang i tabloidavisene, og Kinnear er også suspendert i sin første kamp som Newcastlemanager pga synder i sin forrige managerjobb!!

The Guardian har en lang utskrift fra pressekonferansen:

http://www.guardian.co.uk/football/2008/oct/03/newcastleunited.premierleague

Og The Mirror har lagt ut lydfilen – ’pip- pip –pip’

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/10/02/audio-joe-kinnear-swears-an-amazing-52-times-in-a-five-minute-rant-at-the-daily-mirror-115875-20767990/

(og midt inne i dette sitter det antakeligvis en pressesjef fra Newcastle som prøver å opprettholde en god relasjon til journalistene…)

God helg sier nå jeg!  ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Sleivind

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #1 på: Oktober 03, 2008, 12:27:56 »
Tror ikke pressesjefen til Newcastle hadde noen kjekk dag på jobben, nei. Jeg tillater meg å lime inn noe av det siste som blir sagt på pressekonferansen. Hvertfall noe av de siste som er notert ned på Mirror sine sider.

Press officer: What has been said in here is off the record and doesn’t go outside.

Journalist: Well is that what Joe thinks?

JK: Write what you like. Makes no difference to me. Don’t effect me I assure you. It’ll be the last time I see you anyway. Won’t effect me. See how we go at Everton and Chrissy can do it, someone else can do it. Don’t trust any of you’s. I will pick two local papers and speak to them and the rest can f*** off. I ain’t coming up here to have the **** taken out of me. I have a million pages of **** that has been written about me. I am ridiculed for no reason. I am defenseless. I can’t say nothing. I can’t do nothing. Then half of you are trying to get into the players... and I am not going to tell you what the players think of you all. So you will think I have a split camp. It just doesn’t stop.

Journalist: But it’s only been a week!

JK: Exactly. It already feels like it has been a year.

Journalist: It’s early days for you to be like this.


Vi kan vel ikke gjøre annet enn å le? Synes nesten synd på Newcastlefansen.


flynn

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #2 på: Oktober 03, 2008, 13:38:56 »
Herregud, at det går an!
Uansett hva slags talent man har som trener eller manager (og jeg tror ikke Kinnears er særlig store), ingen klubber kan ha "talsmenn" av denne sorten.

Poor old toons fans

flynn

75 SOLLI


Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #4 på: Oktober 03, 2008, 17:58:07 »
Vi er i tredje divisjon, men jeg er glad jeg ikke er Newcastle-supporter.

Sier som Balle Klorin: Det er bare rør!
Marching on together!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #5 på: Oktober 05, 2008, 13:22:45 »
Min kjære er virkelig på BÃ…NN nå og er vel ikke akkurat fornøyd med den nye assisterende manageren. Ashley dreit seg ut å slapp Keegan. Få både han og Fit**-trynet Wise VEKK!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Torpe-do

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #6 på: Oktober 05, 2008, 15:03:44 »
Er det sadistisk å glede seg, om berre litt, over dette?

Tom S

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #7 på: Oktober 05, 2008, 17:35:54 »
Er det sadistisk å glede seg, om berre litt, over dette?

Nei, det er heilt normalt.
Håper de synker som ein stein.
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #8 på: Oktober 05, 2008, 18:13:18 »
Er det sadistisk å glede seg, om berre litt, over dette?

not at all......
Ollan

Kickthemdown

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #9 på: April 27, 2009, 23:37:44 »
Mohahha... Newcastle er på tur ned !!  ;D  Om bare Middlesborough våkner nå så slår Hull følge ned .. Alt dette avgjøres 24 mai.... kan fort bli en helt nydelig dag dette
  ;D

Alta-White

Budda

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #10 på: April 27, 2009, 23:46:06 »
Mohahha... Newcastle er på tur ned !!  ;D  Om bare Middlesborough våkner nå så slår Hull følge ned .. Alt dette avgjøres 24 mai.... kan fort bli en helt nydelig dag dette
  ;D

Alta-White

Er jo fortsatt fire kamper igjen. Trur Newcastle kan fort holde jeg oppe. Hull er i fryktelig dårlig form og de skal møte Middlesbrough. Tipper de holder seg oppe
Endre

Bites Yer Legs

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #11 på: April 28, 2009, 01:59:10 »
Alan Shearer må vel spille selv om det skal bli noen gållinger. Gjør vondt i hjertet å se Smiths talent skuslet bort på midtbanen.
KEEP FIGHTING!!

Kickthemdown

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #12 på: April 28, 2009, 03:49:05 »
Mohahha... Newcastle er på tur ned !!  ;D  Om bare Middlesborough våkner nå så slår Hull følge ned .. Alt dette avgjøres 24 mai.... kan fort bli en helt nydelig dag dette
  ;D

Alta-White

Er jo fortsatt fire kamper igjen. Trur Newcastle kan fort holde jeg oppe. Hull er i fryktelig dårlig form og de skal møte Middlesbrough. Tipper de holder seg oppe
Liverpool borte, Fulham hjemme og Villa borte i siste kamp. Om de greier dette blir jeg voldsomt imponert. Ã… bruke argumentet om at Hull er i dårlig form så derfor går de ned er vel noe vagt? Med tanke på at Newcastle´s form er søppel den å ..  ;D Men for guds skyld. Hull ser jeg gjerne rykke ned. COME ON BORO !!!


Alta-White

berlin

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #13 på: April 28, 2009, 09:41:21 »
Hull har vunnet 2 ligakamper siden 25.oktober 2008. Hvis ikke det er nedrykksform så vet ikke jeg. De fleste husker kanskje at Hull lå på 2 elle 3.plass i oktober, men med negativ målforskjell så forstod man at det ikke ville holde.

Jeg trodde Hull var den klareste dumpekandidaten når sesongen starter, men selv jeg trodde de ville klare seg når de pr 1.november var blant de 5-6 øverste.

Deres statistikk siden seieren borte mot nettopp WBA 26.oktober er:

2 seire (mot Mboro og Fulham)
8 uavgjort
15 tap

D.v.s 14 poeng på siste 26 kamper.

Til sammenligning tok de 20 poeng på de 9 første kampene i sesongen:
6 seire
2 uavgjort
1 tap


Siden Newcastle og Mboro strever sånn og også skal møte hverandre kan Hull fortsatt klare seg,
men mitt tips er at Hull, Mboro og WBA rykker ned.


Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #14 på: April 28, 2009, 10:30:33 »
Jeg har også større deler av sesongen trodd at Hull er det siste laget som rykker ned, sammen med Middlesbrough og West Bromwich. Men ser man på de siste kampene, så er det fortsatt mye som kan skje.

Newcastle (31 p) har igjen Liverpool (B) M'boro (H) Fulham (H) Aston Villa (B) - Jeg tror de får fire poeng utav disse kampene (seier over Boro og ett poeng mot Fulham) Totalt 35 poeng

Hull (34 p) har igjen Aston Villa (B) Stoke (H) Bolton (B) Manchester United (H) - Hull vinner svært få kamper, men de har en gylden mulighet til å ta tre poeng hjemme mot bortesvake Stoke. Totalt 37 poeng.

Sunderland (35 p) har igjen Everton (H) Bolton (B) Portsmouth (B) Chelsea (H) - Sunderland har ikke noe lett program igjen, men jeg har på følelsen at de plukker poeng mot et ferdigspilt Everton hjemme, samt at det bør være muligheter også mot Portsmouth borte, som antakelig er sikret ny kontrakt. To poeng gir totalt 37 p.

Nå hadde et lag med mer selvtillit scoret på sjansene N'castle hadde i går og til tross for kun ett poeng, er det kanskje noen små lys i sikte. Jeg tror neppe de tar poeng på Anfield, mot et Liverpool som må vinne, mens Boro bør slås hjemme. Fulham er også et lag N'castle nok blir favoritter (sett i lys av situasjonen) mot, men Fulham spiller om UEFA-cup og slutter aldri å overraske. Villa på Villa Park er aldri noen lett oppgave, til tross for at Villa har sluttet å vinne kamper.

Ender opp med enten Hull eller Newcastle som det siste laget som rykker ned. Nå er jeg ingen god tipper, men holder Hull som 60-40% til å holde seg i PL. De har tre poeng å gå på (dog dårligere målforskjell, så i realiteten er de to poeng foran) mens de har en skrekkelig form. Det blir en nøkkelkamp mot Stoke hjemme!
Marching on together!

berlin

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #15 på: April 28, 2009, 13:16:33 »
Har du avskrevet M'boro Mr Kaizer?

De møtet riktignok Man U og Newcastle(borte), men Aston Villa hjemme og West Ham borte er "winnable" når man har kniven på strupen, og hverken Villa eller West Ham har noe å spille for.

Konklusjon: Det er meget åpent hvem som rykker ned, bortsett fra WBA, som riktignok ikke matematisk er fortapt, men det skal mye til: De må nok vinne vinne minst 3 av resterende 4 kamper.

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #16 på: April 28, 2009, 13:54:39 »
Har du avskrevet M'boro Mr Kaizer?

De møtet riktignok Man U og Newcastle(borte), men Aston Villa hjemme og West Ham borte er "winnable" når man har kniven på strupen, og hverken Villa eller West Ham har noe å spille for.

Konklusjon: Det er meget åpent hvem som rykker ned, bortsett fra WBA, som riktignok ikke matematisk er fortapt, men det skal mye til: De må nok vinne vinne minst 3 av resterende 4 kamper.

Ja, jeg har avskrevet M'boro!  ;)

Neida, det er hovent overfor Bårrah kanskje, men jeg tviler på at de makter å unngå nedrykk i år. (Kanskje er det litt ønsketenkning også, da jeg syns laget er ekstremt grått og kjedelig.) De har selvsagt en mulighet, men jeg tror de slås av både Man United og Newcastle (6 poenger) som du sier, mens jeg ikke tror de tar poeng på Upton Park/Boleyn Ground og dermed holder ikke engang en eventuell seier mot Villa.

Ã… si at West Ham ikke har noe å spille for per i dag, er vel ikke riktig? Så vidt jeg forstår, har de fortsatt en god sjanse på UEFA cup?
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #17 på: April 28, 2009, 21:51:41 »
Tror Newcastle berger seg på målforskjellen - med samme poengsum som Boro og Hull....

Må si jeg har mye sympati for Hull, og håper virkelig de holder seg. Synes de har satset friskt og fornuftig denne sesongen, og de har jo allerede tatt over tre ganger så mye poeng som Derby gjorde ifjor.

På sett og vis litt morsomt med Newcastle, de har jo fulgt samme 'suksessoppskrift' som mange hadde ønsket seg i Leeds - med å få inn en 'styrtrik eier med hjerte i klubben'.... :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

The Gentle Giant

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #18 på: April 30, 2009, 20:32:07 »
Newcastle - LOL

JanPSyse

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #19 på: Mai 01, 2009, 21:05:03 »
Må innrømme at jeg håper at Newcastle rykker ned i år. Selvfølgelig er det synd for klubben om dette skal skje, ettersom Newcastle faktisk er at lag jeg i utgangspunktet synes er ok.

Men...

Hovedgrunnen min til dette ønsket er begrunnet i fryktelig barnslig hevnlyst mot et par kompiser som holder med, ja, nettopp Newcastle. De var veldig ivrige i å påpeke begge nedrykkene til Leeds ovenfor meg titt og ofte og vel så det. Så nå er det payback.

Veldig barnslig og umodent av meg, det er jeg klar over. Jeg burde egentlig bare heve meg over slik teit oppførsel, men jeg klarer bare ikke å la være å godte meg over at de nå ser ut til å gå ned. Jeg avslutter med noe jeg aldri trodde jeg skulle se meg selv skrive noengang; HEIA LIVERPOOL (bare på søndag vel og merke) .
 ;D ;D
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Corleone

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #20 på: Mai 24, 2009, 14:57:50 »
Krysser fingrene for N'castle i dag..

berlin

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #21 på: Mai 24, 2009, 15:10:34 »
Har ikke noe spes forhold til Newcastle, men at et slikt storlag rykker ned på bekostning av f.eks Hull, er bare positivt for sporten. Pengene har ikke altså ikke reddet Newcastle, og ikke vet jeg hva de holder på med der, men noen mønsterklubb er de ikke (for tiden).

Tom S

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #22 på: Mai 24, 2009, 15:55:48 »
Krysser fingrene for N'castle i dag..


Eg og... for at de rykker ned!
COME ON LEEDS !!

peacock

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #23 på: Mai 24, 2009, 16:07:08 »
Jøss! Vi må da håpe "nabo" Hull rykker ned, ikke Newcastle!

fjellhaugen

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #24 på: Mai 24, 2009, 16:49:51 »
Har ikke noe spes forhold til Newcastle, men at et slikt storlag rykker ned på bekostning av f.eks Hull, er bare positivt for sporten. Pengene har ikke altså ikke reddet Newcastle, og ikke vet jeg hva de holder på med der, men noen mønsterklubb er de ikke (for tiden).

jeg vet; de kjøpte joey barton ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #25 på: Mai 24, 2009, 19:01:25 »
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #26 på: Mai 24, 2009, 19:11:00 »
Har ikke noe spes forhold til Newcastle, men at et slikt storlag rykker ned på bekostning av f.eks Hull, er bare positivt for sporten. Pengene har ikke altså ikke reddet Newcastle, og ikke vet jeg hva de holder på med der, men noen mønsterklubb er de ikke (for tiden).

Newcastle har - ifølge Andy Cole - PLs 4. største lønnsbudsjett. Klubben har med det satt seg i en elendig situasjon for å sprette tilbake på direkten. Antakelig har laget godt av å renske opp i mange overbetalte, underpresterende spillere, men for klubben er det en katastrofe.
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #27 på: Mai 24, 2009, 19:54:34 »
Har ikke noe spes forhold til Newcastle, men at et slikt storlag rykker ned på bekostning av f.eks Hull, er bare positivt for sporten. Pengene har ikke altså ikke reddet Newcastle, og ikke vet jeg hva de holder på med der, men noen mønsterklubb er de ikke (for tiden).

Newcastle har - ifølge Andy Cole - PLs 4. største lønnsbudsjett. Klubben har med det satt seg i en elendig situasjon for å sprette tilbake på direkten. Antakelig har laget godt av å renske opp i mange overbetalte, underpresterende spillere, men for klubben er det en katastrofe.

hææ? andy cole? den cole? hvordan vet han dette?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #28 på: Mai 24, 2009, 20:07:18 »
Har ikke noe spes forhold til Newcastle, men at et slikt storlag rykker ned på bekostning av f.eks Hull, er bare positivt for sporten. Pengene har ikke altså ikke reddet Newcastle, og ikke vet jeg hva de holder på med der, men noen mønsterklubb er de ikke (for tiden).

Newcastle har - ifølge Andy Cole - PLs 4. største lønnsbudsjett. Klubben har med det satt seg i en elendig situasjon for å sprette tilbake på direkten. Antakelig har laget godt av å renske opp i mange overbetalte, underpresterende spillere, men for klubben er det en katastrofe.

hææ? andy cole? den cole? hvordan vet han dette?

Det vet jeg ikke, men han fortalte om det i et intervju med Dag Solheim. Slike ting er vel som regel ingen stor hemmelighet heller? Om de er akkurat nr 4 vet ikke jeg for sikkert, men at Owen, Viduka, Nolan, Jonas, Duff Coloccini m.fl. får bra med havre i sekken, er jeg sikker på.
Marching on together!

Budda

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #29 på: Mai 24, 2009, 22:00:57 »
Smith har 60 000 pund i uka. Joey Barton skal også være en de best betalte. Galskap
Endre