Skrevet av Emne: 'Bollocks to Newcastle'  (Lest 18384 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #60 på: Januar 07, 2011, 13:01:03 »
Da har Hatem Ben Arfa signert til sommeren 2015! For en signering!

Ja, hurra, en fransk, overbetalt gnåleunge.  ::)

Mannen droppet Liverpool, Real Madrid og Arsenal for å spille i klubben med lavere lønn og ingen CL eller EL. Respekt!

Ja, det samme sa Jovanovic da han valgte Liverpool over Real Madrid - visstnok!  ::) ::)

Hatem Ben Arfa er en talentfull herremann, det er det liten tvil om. Tror derimot ikke du skal tro Newcastle har signert verken David Ginola eller Alan Shearer her. Han streiket seg vekk fra Marseille og opptrer dermed i takt med resten av de franske spillerne når det kommer til (mangelen på) profesjonalitet.

Det er ikke uvanlig at kreative spillere hauses opp ettersom de av og til gjøre det briljante, men ofte skaper de uro på sikt og mangler kanskje noe lagånd. Jeg mener ikke å dra alle over en kam her, men Ben Arfa virker litt av den typen, for min del.
« Siste redigering: Januar 07, 2011, 13:03:01 av Mr Kaizer »
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #61 på: Januar 07, 2011, 13:31:48 »
Da har Hatem Ben Arfa signert til sommeren 2015! For en signering!

Ja, hurra, en fransk, overbetalt gnåleunge.  ::)

Mannen droppet Liverpool, Real Madrid og Arsenal for å spille i klubben med lavere lønn og ingen CL eller EL. Respekt!







Hadde bytta ut respekt med mistenkelig jeg...!!!  :o
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #62 på: Januar 07, 2011, 18:56:45 »
Selfølgelig er ikke dette en Shearer(Vi har en ny en fra før av, guess who?) eller Ginola, men dette er en talentfull gutt som regnes som en av verdens beste kantspillere, så at vi får beholde ham i mange år fremover er fantastisk.

;D  ;D  ;D
Marching on together!

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #63 på: Januar 08, 2011, 00:20:26 »
Selfølgelig er ikke dette en Shearer(Vi har en ny en fra før av, guess who?) eller Ginola, men dette er en talentfull gutt som regnes som en av verdens beste kantspillere, så at vi får beholde ham i mange år fremover er fantastisk.

;D  ;D  ;D


I forhold til alderen er han langt innenfor kravene for hva som kan kalles en verdensklasse spiller.

I forhold til alderen? Langt innenfor kravene? Hvilke krav snakker vi om? Hvilken alder?

Jeg er ikke blant de som mener at en spiller absolutt må være fast på en europeisk toppklubb og sitt respektive landslag før puberteten setter inn for fullt for å kunne nå det som kalles 'toppen av fotballhimmelen', men jeg leser fra utsagnet at du mener Ben Arfa har tiden på sin side.

Det kan jeg forsåvidt være enig i, men gutten er verken 17 eller 19 år, han er 23 og om han virkelig skal nå toppen, er det jaggu på tide å begynne og innfri for fullt. En ting er folk som avskriver spillere som ikke har vunnet Ballon d'Or (eller hvordan det skrives) før de har fått sertifikatet, noe annet er spillere som mener Tommy Svindal Larsen fortsatt er "ung og lovende", for å dra det VEL langt.  :)

Vil han slå til i Newcastle? Det gjenstår å se, men du velger han å sette han i båsen 'verdensklassespiller' i posisjonen...?

Lionel Messi - 23 år
Eljero Elia - 23 år
Angel di Maria - 22 år
Alexandre Pato - 21 år
Pedro - 23 år
Thomas Müller - 21 år
Mezut Özil - 22 år

Det er spillere jeg vil karakterisere som verdensklasse i vingposisjonene (på samme alder) og det finnes flere navn - alle (som sagt, i mine øyne) har tross alt oppnådd mer enn Ben Arfa.

Nei du, Gæmbs. Det er fullt mulig Ben Arfa blir en god signering for Newcastle, men å klassifisere han "langt innenfor kravene til verdensklasse" blir noe optimistisk.

Marching on together!

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #64 på: Januar 08, 2011, 19:20:37 »
23 år er ingenting. Mannen har 15 år igjen av karrieren!

Ja, jeg er 26 og har dermed 12 år igjen av karrieren. Det betyr ikke at jeg er av verdensklasse!  ;)
Marching on together!

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #65 på: Januar 08, 2011, 19:41:59 »
23 år er ingenting. Mannen har 15 år igjen av karrieren!

Ja, jeg er 26 og har dermed 12 år igjen av karrieren. Det betyr ikke at jeg er av verdensklasse!  ;)

Hehe, håper du skjønner pointet. ;)
Mannen har en samlet salgsverdi på rundt 16-17 millioner euro/pund, så jeg regner med at pengene klubbene har brukt på ham viser at han er en world class spiller. :)

Selvsagt ser jeg meningen din, men jeg er fortsatt uenig. Hatem Ben Arfa er ikke en verdensklasse spiller.

Syns forøvrig diskusjonen i Smith-tråden er morsom. Newcastle synger ikke om Shearer fordi dere har Carroll? En av klubbens største spillere gjennom tidene er "glemt" på grunn av en kjevebrekkende langbein med frykt for frisører?  ;D ;D ;D
Marching on together!

berlin

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #66 på: Januar 08, 2011, 20:36:18 »
3-1 til Stevenage over Toon. Fullt fortjent vistnok.

Seieren til Notts County borte mot Sunderland er vel liekvel den største skrellen.

WBA og Blackpool ut er ikke spes overraskende.

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #67 på: Januar 08, 2011, 23:32:19 »
3-1 til Stevenage over Toon. Fullt fortjent vistnok.

Seieren til Notts County borte mot Sunderland er vel liekvel den største skrellen.

WBA og Blackpool ut er ikke spes overraskende.

Det beste med Stevenage-seieren er at den ikke var helt uten Leedspreg. Jan Ã…ge Fjørtoft (som er Leedssupporter) var denne uken på Stevenage-trening (tror det var VG jeg leste det i) og som Leedssupportere flest, går jeg utifra at han hevet nivået både på treningen og i form av motivasjon: "Kom igjen, gutter! Bevis at dere er gode mot Newcastle og jeg skal anbefale Leedsmanageren og ta en kikk på dere!"

8)

(vi mangler en smiley med solbriller og røyk, den hadde gitt det overlegne og selvsikre utrykket jeg var på jakt etter)
Marching on together!

Jørn Egil

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #68 på: Januar 09, 2011, 00:22:18 »
Merkelig stille fra denne Gambi fyren idag! ;D ;D

B-m

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #69 på: Januar 09, 2011, 19:29:38 »
Merkelig stille fra denne Gambi fyren idag! ;D ;D

HAHA, jeg husker selv hvordan et tap opplevdes når jeg var 13 år - hele verden raste sammen :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?