Skrevet av Emne: Staunton  (Lest 1603 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Staunton
« på: Oktober 19, 2008, 02:54:16 »
det e opplest og vedtatt at den godeste steve staunton har ansvar for vårt defensive arbeid.....de teoriene som kommer fra irsk hold når det gjelder han e mildt sagt grunn til bekymring.

irland ser nå tilbake på tiden under "katastrofen" staunton,alle irer er enig om at han var en stor vits som manager der.de snakker om trappatoni som tidenes geni som har visket vekk minnet om vår assistent.
og det viktigste momentet som har forandret seg e at de nå e defensivt trygg,mens de under staunton var åpen som en låvedør.

rett og slett autobahn for motstanderen under staunton....kjenner vi oss igjen???

ragnar

Sv: Staunton
« Svar #1 på: Oktober 19, 2008, 12:11:18 »
Det kan vel tenkes at det er her problemet ligger. At Staunton ikke er noe særlig som  trener...

Trapatonni er jo et lite steg opp da. ;-)

Tror det etterhvert kan vise seg at Staunton var et dårlig valg som assistent. En så uerfaren trener som Macce trengte egentlig en erfaren ringrev ved sin side. Ala Sammy Lee. Enda en uerfaren som assistent kan vise seg nå å bli sjebnesvanger. Men Macca /Staunton har fortsatt tid på seg til å overbevise oss.
*In El Loco we trust!*

Karl Hot Shot

Sv: Staunton
« Svar #2 på: Oktober 20, 2008, 15:18:03 »
Steve Staunton bør være bra nok som assistentmanager. I tillegg har han vel rolla som sjefsspeider? Han bør ha et rimelig våkent øye for fremtidige forsvarsspillere. I alle fall tror jeg ikke Staunton skal lastes særlig mye for resultatene i de tre siste bortekampene. Der bør Gary Mac ta på seg ansvaret, samt hele den defensive gjengen som blir sendt utpå gressmatta for å spille ball.
 

Dennis

Sv: Staunton
« Svar #3 på: Oktober 20, 2008, 16:12:46 »
Skal ikke forhaste meg med å arrestere Steve Staunton for det slette forsvarsarbeidet som er gjort i årets sesong. Utover våren spilte vi bedre og bedre defensivt og da ble Staunton roset for den jobben han gjorde. Ã… skaffe et navn som Staunton - en tidligere landslagssjef - som assistent i en tredjedivisjonsklubb er på papiret en meget god handel, i mine øyne. Landslagskarrieren var elendig, men det burde ha skaffet han verdifull erfaring. Dessuten er landslag og klubb, hovedtrener og assistent, noe helt forskjellig, bare se på Ã…ge Hareide eller Carlos Quieroz.

Tror mye av feilene som gjøres i forsvarsspillet grunner ut i både manglende selvtillit og fraværet av en forsvarsdirigent. Vi har Huntington og Michalik som er relativt unge talenter, men som tydeligvis er nødt til å ha en erfaren, litt mer dyptligende organisator ved siden av seg. Rui Marquez virker ikke å være den, mens Paul Telfer er altfor mye skadet og primært en backspiller.

Om det står tre spillere rundt en ball og ingen tør gå frem og tuppe den vekk fra eget felt, så sitter det mellom ørene på spillerne, ikke manglende formasjonstrening. Nå er det også mange mål som har kommet av feilmarkering, veikt duellspill og slapt press, men jeg tror en bauta i forsvaret hadde hjulpet betraktelig! I tillegg må fireren få flere kamper sammen, da det er minst like viktig å være komfortabel med medspillerne i forsvaret, som ved dannelsen av et giftig spisspar.

Ikke misforstå meg nå, for jeg er ikke lei meg for at de er vekke, men vi hadde faktisk trengt en spillertype som Paul Butler eller Sean Gregan i dagens forsvar. Da tenker jeg ikke på manglende fart eller utenomsportslige krumspring, men nettopp lederegenskapene. Grunnen til at jeg nevner nettopp de navnene og ikke John Terry eller Rio Ferdinand, er divisjonen vi spiller i.

Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Staunton
« Svar #4 på: Oktober 21, 2008, 13:16:14 »
For enkel forklaring synes jeg. Prestasjonene svinger veldig for laget. At det er snakk om bobesikkert spill i bakre rekka er vel å overdrive. Vi har vist usikkerhet, men jeg tror dette må være et ansvar som fordeles på fler enn Staunton, også Macca må med i bildet der. Forsvar spilles av hele laget når en ikke har ballen i laget! Ikke bare de fire bakerste!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Staunton
« Svar #5 på: Oktober 24, 2008, 14:29:09 »
Alt som har med trening å spilleopplegg er selvsagt managerens ansvar. Funker ikke trenerapparatet, må jo manageren skaffe seg bedre assistenter, og valget av Staunton var etter managerens ønske, eller...?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Staunton
« Svar #6 på: Oktober 25, 2008, 07:21:27 »
Enten man i utgangspunktet er for eller i mot eller for Staunton så er det enkelt, sjanser eller eller mål som kommer i mot Leeds ved at motstander vinner ballen og har kontring kan "lastes" Macca like mye som Staunton like mye som Leeds spillende spillende spillestil.

Man trenger ikke være en dårlig assisten manager bare fordi man slipper inn mål i hytt å gævær når hovedtreneren ønsker å trille ball, i mye større grad enn den forrige manageren.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Staunton
« Svar #7 på: Oktober 25, 2008, 22:14:03 »
Waccoe:

...som vanlig må man spørre seg om sannhetsgestalten, men ellers virker denne 'grei':


was chatting to a non playing menber of the first team squad today. Which ment I actually missed becchio's goal. He was saying that contrary to the rumours that Staunton is well liked by the squad. He does tend to play the role of the "hard cop" on the training field but he has their respect.

Both Casper abd Robbo have been "tongue lashed" by Staunton but neither player has had a major bust up with old Stan. it's just the usual stuff you get when a couple of players believe they should be playing and their not.

Lets hope the bad vibes against Staunton can stop now. 


Thanks for that. Too many internet sources making smoke. No doubt he'll be back to being a first class c*nt who does f**k all for the team the next time we lose a game, but he's always come across as a decent coach and answers questions honestly.

did notice today that he gave robinson a right earfull not long after he came on,position on the pitch i think he was having a go at
I've no problem with him at all. It was no surprise his appointment last season coincided with 9 clean sheets in 12 games.

We've been shipping goals to beat the band this season cos of individual errors, Stan aint accountable for that

The defence still looked shaky today on the rare occasions that Walsall pushed forward. He may be a decent bloke but his job is to coach the back four.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan