Skrevet av Emne: 100 kamper for Leeds!  (Lest 4210 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per Arne

  • Gjest
100 kamper for Leeds!
« på: Oktober 29, 2008, 13:22:34 »
For en spiller er det en stor milepæl å runde 100 kamper for klubben sin. For en supporter er det mye, mye større.

Et enormt forbruk av tid, penger, og ressurser. Ofret på klubben han elsker. Sliteren, stayeren Geir Wang skal 15. november overvære sin kamp nr 100 på Elland Road. Trofast, oppofrende, mot vårt kjære Leeds.

Synes det var helt på sin plass med en egen tråd for ham her. Sikkert flere enn jeg jeg som har lyst til sende de største ovasjoner, gratulasjoner, og lykkeønskninger.

Stå på, Geir, du er det som kalles en ekte, helhjertet supporter.  :)
« Siste redigering: Oktober 29, 2008, 13:29:52 av Per Arne »

Budda

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #1 på: Oktober 29, 2008, 13:33:30 »
Vet ikke hvem det er snakk om, men gratulerer! En meget imponerende oppnåelse. Står respekt av dette.
Endre

lojosang

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #2 på: Oktober 29, 2008, 13:40:08 »
Vet ikke hvem det er snakk om, men gratulerer! En meget imponerende oppnåelse. Står respekt av dette.

Leser du ikke Pikåkk Njus, mann? Geirs Hjørne?

Gratulerer!
« Siste redigering: Oktober 29, 2008, 13:41:47 av lojosang »
- Leif Olav

Budda

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #3 på: Oktober 29, 2008, 13:58:37 »
Vet ikke hvem det er snakk om, men gratulerer! En meget imponerende oppnåelse. Står respekt av dette.

Leser du ikke Pikåkk Njus, mann? Geirs Hjørne?

Gratulerer!

Aaah, da ringer det noen bjeller. Da vet jeg hvem det er snakk om
Endre

ollan

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #4 på: Oktober 29, 2008, 14:29:14 »
Her stiller vi i gratulasjonskøen.... enda en 70 kamper til jeg er der.
Men skal være tilstede på samme kamp mot Huddersfield.

ollan


For en spiller er det en stor milepæl å runde 100 kamper for klubben sin. For en supporter er det mye, mye større.

Et enormt forbruk av tid, penger, og ressurser. Ofret på klubben han elsker. Sliteren, stayeren Geir Wang skal 15. november overvære sin kamp nr 100 på Elland Road. Trofast, oppofrende, mot vårt kjære Leeds.

Synes det var helt på sin plass med en egen tråd for ham her. Sikkert flere enn jeg jeg som har lyst til sende de største ovasjoner, gratulasjoner, og lykkeønskninger.

Stå på, Geir, du er det som kalles en ekte, helhjertet supporter.  :)
Ollan

Bjalle Skien

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #5 på: Oktober 29, 2008, 15:39:37 »
Gratulerer så mye Geir. Går utifra at du bor hos Peter som du pleier.

Hilsen
Jarle (Skien)

Tom S

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #6 på: Oktober 29, 2008, 19:36:24 »
Flott Geir, gratulerer!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #7 på: Oktober 29, 2008, 20:14:12 »
Gratulerer!  :)
Marching on together!

Torgeir

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #8 på: Oktober 29, 2008, 20:34:31 »
Grattis Geir!!

 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


h.b

  • Gjest
Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #9 på: Oktober 29, 2008, 20:52:32 »
Grattis Geir. En fryd å ta en pils og overvære en Leeds kamp sammen med deg på Elland Road. Ps mangler vel en 55-60 kamper til jeg er på ditt nivå Geir. Grattis

Geir W

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #10 på: Oktober 29, 2008, 21:48:01 »
 :)Takk takk folkens...det var da voldsomt!!
Nå må jeg understreke at det ikke er antall kamper som teller for å være en stor supporter.
Det er mange sjeler blandt oss som verken har tid eller mulighet til å reise ofte over for å følge vårt kjære Leeds....men det gjør dem ikke til mindre supportere av den grunn.

Jeg må understreke at jeg ikke har laget noen stor sak ut av dette overfor klubben annet enn å nevne det i en e-mail og forespurt om en signert drakt i forbindelse med akkurat Huddersfield kampen 15nov. Klubben svarer imidlertid med å trykke ett bilde ::) :o..og skrive noen ord om undertegnede i match-programmet til denne kampen. I tillegg har jeg fått beskjed om at Chairman Ken Bates vil treffe meg i Radebe Suite etter kampen..(her får jeg dessuten mulighet til å ta med 2stk fra mitt reisefølge). Synes dette var en meget fin gest av klubben...(minuset er nok at jeg må stille i dress til kampen :-\ ::), men det skal vel gå....!!

Vi er 6stk fra Larvik som reiser over tor/fre-søn. Vi har valgt felles bosted Bewley Hotell denne gangen. Satser på en omvisning fre ettermiddag for de som er innteresert....lørdagen blir jo hektisk på formiddagen, men regner med å møte nordmenn som vanlig på Commercial hos Peter både før og etter kampen...til ett par pints ;D :) ;)

Det viktigste med denne turen er tross alt seier og 3 poeng til Leeds....alt annet er bare litt ekstra krydder på oppholdet.
Litt rart å tenke på forresten: det er nøyaktig 25 år siden min første live kamp med Leeds!!
Det har altså tatt meg 25 år å få 100 kamper...... ::) :-\det spørs om jeg får oppleve 200.....!!!! 8) 8) :D :)
Vi er en LITEN/STOR FAMILIE vi Leeds-fans og jeg vet at "our following" blir lagt merke til langt utover landegrensene.....spessielt med tanke på hvor klubben befinner seg i ligasystemet.

TAKKER NOK EN GANG....VI SNAKKES TIL EN PINT I LEEDS MANGE AV OSS......

MOT
GEIR WANG 8) :-\

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #11 på: Oktober 29, 2008, 23:02:58 »
...og jeg slutter meg blant gratulantene :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #12 på: Oktober 29, 2008, 23:57:03 »
Gratulerar :)

RuneR

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #13 på: Oktober 30, 2008, 09:09:49 »
Bra jobba Geir.
Vi ses på Bewley's, hvor vi også skal bo denne gang......
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Blank_File

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #14 på: Oktober 30, 2008, 09:25:10 »
Ja det er intet mindre enn helt utrolig! Gratulerer noe helt vilt!

Sheridan

Sv: 100 kamper for Leeds!
« Svar #15 på: Oktober 30, 2008, 10:55:26 »
Grattis!  :)