Skrevet av Emne: Historiens verste Leeds lag  (Lest 4996 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Historiens verste Leeds lag
« på: Desember 13, 2008, 18:58:19 »
Fikk denne smsèn fra min kompis i Leeds(som forøvrig har vært på de fleste kampene hjemme/borte siden 1979!!!)

"Worst Leeds side i`ve ever seen...apart from Delph none of the others can pass,tackle or shoot.Not only Macca out,but he can take the players with him....."

Sier det meste om vår fallende storhet >:( >:( >:( >:( >:(

Macca er nå også i mine øyne patetisk 8)
« Siste redigering: Oktober 19, 2018, 18:59:23 av Hallgeir * »

Leedsfan

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #1 på: Desember 13, 2008, 19:04:25 »
Jeg trodde dette var sesongen vi skulle få over 100 poeng.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #2 på: Desember 13, 2008, 20:10:45 »
19 000 på kamp i dag.....heldig hvis vi har 15 000 over nyttår......da blir det vel så som så med økonomien også ???

Torgeir

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #3 på: Desember 13, 2008, 20:33:44 »
Fikk denne smsèn fra min kompis i Leeds(som forøvrig har vært på de fleste kampene hjemme/borte siden 1979!!!)

"Worst Leeds side i`ve ever seen...apart from Delph none of the others can pass,tackle or shoot.Not only Macca out,but he can take the players with him....."

Sier det meste om vår fallende storhet >:( >:( >:( >:( >:(

Macca er nå også i mine øyne patetisk 8)

Snakket med ett par stykker på fotballøya jeg og...ingen er direkte imponert.T.O.M supporterne var under pari dag.

Jeg er ikke så sikker på om Macca går eller får sparken. Hva skal geitebukken gjøre da..begynne å bruke penger..tror det ikke før jeg får se. KB`s største skrekk er vell att Macca trekker seg. Da er han nødt til å bruke penger...kanskje.

Vi sparer oss til fant...

 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Inge

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #4 på: Desember 13, 2008, 20:55:52 »
19 000 på kamp i dag.....heldig hvis vi har 15 000 over nyttår......da blir det vel så som så med økonomien også ???
Ja vi tåler ikke ett år til på dette nivået hvis interessen for leeds skal holde seg.Håper det snur snart ellers er jeg redd at det å gå på elland road i fremtiden blir som å gå på ullevål å se lyn.

Sheridan

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #5 på: Desember 13, 2008, 21:03:04 »
Har også kontakt med noen fra Yorkshire. De er også rimelig FED UP for å si det mildt! Han ene la igjen omkring 80 pund - spanderte billett på kompisen. Skulle bare holdt oss på puben og tatt en fest istedenfor er tonen.....for på Elland Road går man bare deppa hjem.

pedro

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #6 på: Desember 13, 2008, 21:06:34 »
Har også kontakt med noen fra Yorkshire. De er også rimelig FED UP for å si det mildt! Han ene la igjen omkring 80 pund - spanderte billett på kompisen. Skulle bare holdt oss på puben og tatt en fest istedenfor er tonen.....for på Elland Road går man bare deppa hjem.

Ingen grunn til å deppa dei som bor i Yorkshire, tenk på alle oss nordmenn som må reisa fra Norge og returnera etter ett tap ;)
Leedsomaniac

sportcarl1

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #7 på: Desember 13, 2008, 21:35:28 »
Fikk denne smsèn fra min kompis i Leeds(som forøvrig har vært på de fleste kampene hjemme/borte siden 1979!!!)

"Worst Leeds side i`ve ever seen...apart from Delph none of the others can pass,tackle or shoot.Not only Macca out,but he can take the players with him....."

Sier det meste om vår fallende storhet >:( >:( >:( >:( >:(

Macca er nå også i mine øyne patetisk 8)

Snakket med ett par stykker på fotballøya jeg og...ingen er direkte imponert.T.O.M supporterne var under pari dag.

Jeg er ikke så sikker på om Macca går eller får sparken. Hva skal geitebukken gjøre da..begynne å bruke penger..tror det ikke før jeg får se. KB`s største skrekk er vell att Macca trekker seg. Da er han nødt til å bruke penger...kanskje.

Vi sparer oss til fant...

 8) 8) 8) 8) 8)
rent logiskt sett så borde det vara det bästa för Bates om mcallister skulle gå frivilligt, då slipper han ju betala dubbla löner
 

Torgeir

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #8 på: Desember 13, 2008, 21:40:17 »
Fikk denne smsèn fra min kompis i Leeds(som forøvrig har vært på de fleste kampene hjemme/borte siden 1979!!!)

"Worst Leeds side i`ve ever seen...apart from Delph none of the others can pass,tackle or shoot.Not only Macca out,but he can take the players with him....."

Sier det meste om vår fallende storhet >:( >:( >:( >:( >:(

Macca er nå også i mine øyne patetisk 8)

Snakket med ett par stykker på fotballøya jeg og...ingen er direkte imponert.T.O.M supporterne var under pari dag.

Jeg er ikke så sikker på om Macca går eller får sparken. Hva skal geitebukken gjøre da..begynne å bruke penger..tror det ikke før jeg får se. KB`s største skrekk er vell att Macca trekker seg. Da er han nødt til å bruke penger...kanskje.

Vi sparer oss til fant...

 8) 8) 8) 8) 8)
rent logiskt sett så borde det vara det bästa för Bates om mcallister skulle gå frivilligt, då slipper han ju betala dubbla löner

Enig i det, men går Macca nå, så må vi hente kvalitet...og det koster.

 8) 8) 8) 8) 8)

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


marve

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #9 på: Desember 13, 2008, 21:44:03 »
Fikk denne smsèn fra min kompis i Leeds(som forøvrig har vært på de fleste kampene hjemme/borte siden 1979!!!)

"Worst Leeds side i`ve ever seen...apart from Delph none of the others can pass,tackle or shoot.Not only Macca out,but he can take the players with him....."

Sier det meste om vår fallende storhet >:( >:( >:( >:( >:(

Macca er nå også i mine øyne patetisk 8)

Snakket med ett par stykker på fotballøya jeg og...ingen er direkte imponert.T.O.M supporterne var under pari dag.

Jeg er ikke så sikker på om Macca går eller får sparken. Hva skal geitebukken gjøre da..begynne å bruke penger..tror det ikke før jeg får se. KB`s største skrekk er vell att Macca trekker seg. Da er han nødt til å bruke penger...kanskje.

Vi sparer oss til fant...

 8) 8) 8) 8) 8)
rent logiskt sett så borde det vara det bästa för Bates om mcallister skulle gå frivilligt, då slipper han ju betala dubbla löner

Enig i det, men går Macca nå, så må vi hente kvalitet...og det koster.

 8) 8) 8) 8) 8)



Vet ikke jeg men bør det koste så mye da ??.Se på millwall i år HVA har skjedd der da var ikke de elendige i fjor eller????
 

Tom S

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #10 på: Desember 13, 2008, 22:39:26 »
Ja, men historisk er det vel ikkje så ofte Leeds har vert på tredje nivå....

Leeds har, med nokre unntak, spillere i stallen som høyrer til i 3.divisjon.
Grunn: vi er på tredje nivå.

Vi har nok ikkje ein så mykje betre førsteellever enn de argeste konkurrentene våre, men eg meiner vi har større breidde og håper det vil komme til syne utover vinteren.

COME ON LEEDS !!

Torgeir

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #11 på: Desember 13, 2008, 22:53:48 »
Fikk denne smsèn fra min kompis i Leeds(som forøvrig har vært på de fleste kampene hjemme/borte siden 1979!!!)

"Worst Leeds side i`ve ever seen...apart from Delph none of the others can pass,tackle or shoot.Not only Macca out,but he can take the players with him....."

Sier det meste om vår fallende storhet >:( >:( >:( >:( >:(

Macca er nå også i mine øyne patetisk 8)

Snakket med ett par stykker på fotballøya jeg og...ingen er direkte imponert.T.O.M supporterne var under pari dag.

Jeg er ikke så sikker på om Macca går eller får sparken. Hva skal geitebukken gjøre da..begynne å bruke penger..tror det ikke før jeg får se. KB`s største skrekk er vell att Macca trekker seg. Da er han nødt til å bruke penger...kanskje.

Vi sparer oss til fant...

 8) 8) 8) 8) 8)
rent logiskt sett så borde det vara det bästa för Bates om mcallister skulle gå frivilligt, då slipper han ju betala dubbla löner

Enig i det, men går Macca nå, så må vi hente kvalitet...og det koster.

 8) 8) 8) 8) 8)



Vet ikke jeg men bør det koste så mye da ??.Se på millwall i år HVA har skjedd der da var ikke de elendige i fjor eller????

Neida. Det bør ikke koste en dritt, men skal vi begynne å se litt langsiktig på ting ,så bør vi ansette noen med kvalitet og det koster...

Vi bytter jo spillere og managere som andre bytter tampong(gadd ikke bruke truse uttrykket)...,
men KB og langsiktig...no...sukk.

 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


euphor9

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #12 på: Desember 13, 2008, 23:31:06 »
Til hælvete med dagens lag og alle "romantikere" som tror at Macca er løsningen for Leeds United. "wake up and smell the coffie"   Nu skal det sies at æ e hyperlei av situasjonen til Leeds og drikker hæftig og hører på satyricon......

Dennis

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #13 på: Desember 13, 2008, 23:53:54 »
Til hælvete med dagens lag og alle "romantikere" som tror at Macca er løsningen for Leeds United. "wake up and smell the coffie"   Nu skal det sies at æ e hyperlei av situasjonen til Leeds og drikker hæftig og hører på satyricon......

Hm, kanskje en kombinasjon av dette kunne vekket forsvaret vårt?  ::)
Marching on together!

Mats-

  • Gjest
Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #14 på: Desember 14, 2008, 23:46:01 »
We're f**ked, We,re f**ked,We're f**ked, We,re f**ked,We're f**ked, We,re f**ked!!!!

lojosang

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #15 på: Desember 15, 2008, 02:21:39 »
We're f**ked, We,re f**ked,We're f**ked, We,re f**ked,We're f**ked, We,re f**ked!!!!

Dette lyriske lille gullkornet finner man altså såpass velformulert og gjennomtenkt at det åpenbart burde være så interessant for den jevne forumleser at man ikke kunne komme av veien for å poste det i det man fant av tråder?  8)
- Leif Olav

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #16 på: Desember 15, 2008, 09:24:25 »
Dette sier vel mer enn det meste:


Lucas – a liability, should never play for the club again 5
Hughes – awful 5
Telfer – struggled 5
Rui Marques – must have been on drugs in 2007 5
Sheehan – can’t defend to save his life 5
Douglas – back to the old dougie 5
Kilkenny – stinker 5
Prutton – indiscipline cost him dear 5
Delph – youngest player in the team looks the nearest we have to a leader 6.5
Becchio – tried his best, but no real goal threat 6
Snodgrass – superb finish, biggest threat 6.5
Subs;

Christie – absolutely no impact 5.5
Showumni – no impact 6


Delph,Becchio og Snoddy godkjent.....resten søppel 8)

Henning

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #17 på: Desember 15, 2008, 10:19:03 »
Sitat
19 000 på kamp i dag.....heldig hvis vi har 15 000 over nyttår......da blir det vel så som så med økonomien også

Trur nok publikumstalet vil gå ned på nyåret om tapa fortsetter, men publikumstalet kan samanliknast med mange kampar tidlegare i år.

30 aug: Bristol Rovers: 21 024
6.sep: Crewe Alexandra: 20 075
21.oct: Leyton Orient: 18 990 (Riktignok tirsdagskamp)
22.nov: Hartlepool United: 21 182
13.des: Colchester United: 19.625

Promotion 2010

Sv: Historiens værste Leeds lag
« Svar #18 på: Oktober 19, 2018, 18:28:53 »
DET FINNES EN TRÃ…D FOR ALT!!!

Her er Leeds-life’s forsøk på den værste troppen:


Rachubka, Roque Junior, Ricketts - The worst 25-man squad Leeds United squad from the last 30 years - Leeds Live

While Leeds United are currently riding a wave of optimism under Marcelo Bielsa and eyeing a promotion charge just in time for their centenary season, it's not always been that way in recent years.

The Whites dropped out of the Premier League in 2004 and during that time have seen some very ordinary players turn out at Elland Road. And that's being charitable.


Earlier this season I brought you my 25-man squad containing the best Leeds United players I've seen since I started watching the Whites almost 30 years ago, but I'm flipping it on the head now and presenting the worst squad.

Which is a much harder enterprise.


While there are not necessarily speaking the worst players to pull on a Leeds shirt, they all have black mark against their name - an outburst against the fans, a failure to meet expectation levels or players that fans took a certain dislike to.

We'll install this man as the manager...
As with my best squad, the criteria here is players from my time watching Leeds United - which I'll round up to the start of the Wilkinson era.

You can let is know your squads below, but without further ado, there's my own personal Leeds United hall of shame...


Goalkeepers

Paul Rachubka

Leeds fans got used to this sort of pose
For a certain generation of Leeds United fans, it will perhaps go down as the worst individual performance in Ellland Road history.


Back in November 2011 Leeds went into the half-time dressing room 3-0 down to Blackpool, with Paul Rachubka at fault for all three goals.

He didn't come out for the second half. Or ever put on a Leeds shirt again.

He did manage to win the Indian Super League Player of the Month award las December during his time with Kerala Blasters, so it goes to show here's hope for everyone.

Felix Wiedwald

Felix was dropped twice in his only season at the club
I was tempted to include just one goalkeeper here, given how traumatising Rachubka's performance against Blackpool was, but thought he would need some imaginary company when this imaginary squad meets up. And then I was tempted to throw in one of the umpteen loan goalkeeper that Leeds have had through the years without making an appearance. I even almost let a personal grudge against Mervyn Day (for making a howler in my first-ever Leeds game, Barnsley (h) 1989-90) get the better of me.

But then I remember how bad things got last season with Felix Wiedwald between the sticks.

Defenders

Cameron Borthwick-Jackson

One Leeds worst loan signings... in a packed field
Arrived on loan from Manchester United with reasonably high expectations, after making some impressive first-team performances under Louis van Gaal a year earlier. But he just didn't look interested in a Leeds shirt and was saw his loan spell terminated early. Needless to say, he hasn't kicked on.

Raul Bravo

Bravo came with big expectation
If you sign a player called Raul Bravo from Real Madrid, who was only being kept out of their line-up by Roberto Carlos, you're expecting big things.


Alas, it was not to be. Leeds United were awash with overseas loan players in 2003 and it showed, as the Spaniard failed to get to grips with the Premier League. A year later, he would be in Spain's Euro 2004 squad, which sums up a lot of what was happening at Elland Road at the time.

Roque Junior

Enter Roque Senior joke here
A candidate for the captain's armband. In the summer of 2002 Roque Junior was lifting the World Cup with Brazil. Just over 12 months later he was wearing a Leeds United shirt, wandering around the Walkers Stadium in Leicester looking like he'd never played the game before.

After five league appearances and an outlier of a League Cup game where he netted twice in a 3-2 loss to Manchester United, Roque Junior (or Roque Senior as he was often dubbed in West Yorkshire) was on his way.

Marius Zaliukas

Marius Zaliukas turned in some sorry performances
Anyone who watched Sheffield Wednesday 6-0 Leeds United in January 2014 won't argue with the Lithuanian's inclusion in this side.

Giuseppe Bellusci

Bellusci had a messy exit from Elland Road
A messy Leeds United career that involved red cards, FA hearings, social media outbursts and his controversial withdrawal from the squad to face Charlton in 2015 citing 'injury' alongside five other Massimo Cellino signings, ended with his contract being cancelled after Leeds fans booed him during a pre-season friendly at Guisieley.

Midfielders

Carlton Palmer

He was no David Batty...
There's worse players than Carlton Palmer on this list (no, really), but the former England international appears on this list mainly because he was David Batty's replacement when he arrived in 1994. And that's one heck of a downgrade.

Michael Brown

A typical Michael Brown action shot
Neil Warnock's on-pitch embodiment? No thanks.

Adam Johnson

For obvious reasons.

Seth Johnson

No wonder he's smiling...
While the story of Peter Ridsdale throwing money at Johnson during negotiations to bring him to Elland Road is largely apocryphal, the £7.5m signing's injury hit four years at Elland Road were a mess. Again, like some others on the list he is more a victim of circumstance, as he should not be blamed for his enlarged transfer fee and generous wage packet - but football is a cruel game sometimes.

Paul Okon

Uninspiring.
Widely considered to be Terry Venables eyes and ears in the Elland Road dressing room, the Aussies just left Leeds fans wondering why the club's hierarchy couldn't have kissed and made up with Olivier Dacourt.

Kevin Nicholls

Kevin Nicholls in his favoured Luton Town getup
Leeds' gritty 2006-07 season saw them relegated to League One, with the Kevin Nicholls saga one of several uninspiring subplots.

He arrived from Luton in the summer of 2006 for £700,000, injuring knee ligaments in his first training session. Another injury soon followed which kept him out until December. During that lay-off Dennis Wise had made the midfielder captain, only for him to demand a transfer back to Luton by March. Wise dug his feet in, demanding Luton match the fee that Leeds paid for him, only for Preston to come in and cough up.

Cameron Stewart

See you in court...
When a move ends with the player suing the club in a London court, you know it's not gone well.

David Livermore

David Livermore is now assistant boss at Millwall
Perhaps a bit harsh, as the player himself didn't do a whole lot wrong at Elland Road, as he didn't really have time to do anything at all at Elland Road. Signed by Kevin Blackwell for £500,000 in the July 2006, he was sold to Hull City just ten days later.

Leeds' reason for doing so was that they believed their two main midfield transfer targets were unobtainable, only for that situation to change, as, erm, Ian Westlake and Kevin Nicholls were snapped up. Now assistant manager at Millwall.

Jimmy Kebe

Kebe failed to deliver
The general consensus was that Leeds needed wingers in the January 2014 transfer window, so in came Kebe and Cameron Stewart.

Kebe made his debut in the aforementioned 6-0 defeat to Sheffield Wednesday and it didn't really get any better from there on in. It wasn't much fun during the GFH years, was it?

Matt Grimes

Grimes' mother probably doesn't have this picture on her mantelpiece
A new one for Leeds this, as we saw the player's mother tear into the club and having a pop at their 'horrid' fans in a post on Facebook after a very underwhelming stint on loan from Swansea.

Andros Townsend

Townsend didn't last long
The England winger's blink-and-you'll-miss-it Elland Road loan spell can be summed up nicely in two choice quotes.

“There were a few options but Leeds United is a massive club and I couldn’t turn it down," said the player on January 6, 2012.

“Only a few years ago Leeds were in the Champions League and I’ve played here before and the fans are amazing so it’s a no-brainer to come here really.”

Fast forward six weeks and here's what boss Neil Warnock said about him.

“I had no idea he was going to go back," he said after being informed Townsend had gone AWOL. “I changed the system last weekend and he scores. I tell him he’s going to play in that role then his agent calls me to say he isn’t happy, hasn’t been happy here for weeks and wants to go.

“I said ‘I don’t suppose it’s anything to do with Birmingham City wanting him is it?’

Forwards

Tomas Brolin

Brolin came with a massive fee
I toyed with the idea of not putting him on this list, as his spell at Elland Road is not quite as bad as popular opinion suggests. Yes, he was a massive disappointment, given the transfer fee and excitement surrounding his arrival, but injuries and personality clashes were more the problem, rather than performance.

Michael Ricketts

He played for England once, you know
I was there when he scored the only goal of his miserable Leeds United career, a right-footed shot in front of an empty South Stand in the League Cup in 2004. Do I get a t-shirt?

El-Hadji Diouf

Leeds United and El-Hadji Diouf - a match made in heaven?
It didn't seem like a great idea at the time. The former Liverpool man had a decent enough start, but the red cards and disciplinary issues soon raised their head.

Eric Cantona

Cantona shortly before he made his Leeds United debut at Oldham in 1992
He had to be in, didn't he? While his role in Howard Wilkinson's side has been somewhat overstated down the years, it's the fact that he was the catalyst for the Fergie glory years over the other side of the Pennines which means he's a shoe-in here.

Steve Morison

THE SHIFT
This season's Zlatan comments reminded us why we all dislike the Millwall striker so much. Next.

Ian Rush

It's fair to say Rush's best years were behind him at this point
A lesson in why you don't sign players five years after their sell-by date.

Alfonso Pedraza

Pedraza has been linked with a move to Barcelona. No, really...
It seemed like a statement of intent at the time -a highly-rated Spanish youngster arriving with a £8.5million option to buy, should Leeds have gone up in the 2016-17 season.

Obviously, they did win promotion and Pedraza showed little of the talent that had won him a place in the Spain under-21 side. When he was linked with a move to Barcelona at the end of last year, Leeds fans rubbed their eyes in disbelief.

Adryan

The Brazilian arrived with a lot of fanfare
Sure, the dive was funny, but has a player ever promised so much and delivered so little? The Brazil youth international arrived in the summer of 2014 from Flamengo hailed as the next big thing, but left after making just 13 appearances with his only legacy being his infamous dive against Derby County which saw him make the national press and is still being posted on Twitter on a near daily basis...

Now it's over to you...

That's our 25-man squad... but who would you include? There are plenty of players bad enough to make this list, whether they were one of the legion of goalkeepers to arrive on loan and never play, or perhaps some of the League One strikers who were unable to get past the charitable third-tier defences, but a lot of this list is about personal preference.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Historiens verste Leeds lag
« Svar #19 på: Oktober 19, 2018, 19:03:19 »
Historieløst så det holder de vurderingene der...

Har heller aldri vært så begeistret for slike lister, skjønner ikke helt poenget..
Jon R.

RoarG

Sv: Historiens verste Leeds lag
« Svar #20 på: Oktober 19, 2018, 22:22:45 »
Historieløst så det holder de vurderingene der...

Har heller aldri vært så begeistret for slike lister, skjønner ikke helt poenget..
Angående Palmer: Han sa selv at han ikke så seg selv som noen Batty-replacement, da de er to forskjellige spilletyper. I flg Wilkinson ble Batty solgt fordi klubben trengte penger på det tidspunktet. Ser ikke poenget med å drite ut spillere som kom til klubben for å gjøre en jobb. Ja, ikke alle lykkes like godt, og noen spillere elsker vi mer enn andre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Historiens verste Leeds lag
« Svar #21 på: Oktober 19, 2018, 22:22:58 »
Laget som tok kun 18 poeng sesongen 1946/47, var vel rimelig svakt.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Historiens verste Leeds lag
« Svar #22 på: Oktober 19, 2018, 22:27:05 »
Laget som tok kun 18 poeng sesongen 1946/47, var vel rimelig svakt.
Før vår tid. Ingen har noe forhold til den utgaven av Leeds Utd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Historiens verste Leeds lag
« Svar #23 på: Oktober 19, 2018, 22:32:05 »
Laget som tok kun 18 poeng sesongen 1946/47, var vel rimelig svakt.
Laget var visstnok hardt rammet av krigen. Hadde mistet stammen fra før krigen, i større grad enn klubber flest. :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Historiens verste Leeds lag
« Svar #24 på: Oktober 19, 2018, 23:28:16 »
Laget som tok kun 18 poeng sesongen 1946/47, var vel rimelig svakt.
Før vår tid. Ingen har noe forhold til den utgaven av Leeds Utd.

Men det står jo "historiens" i tittelen. Da gjelder det vel ikke bare for den tiden du har levd?

Ellers synes jeg ikke noe spesielt om denne tråden.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Historiens verste Leeds lag
« Svar #25 på: Oktober 19, 2018, 23:48:11 »
Laget som tok kun 18 poeng sesongen 1946/47, var vel rimelig svakt.
Før vår tid. Ingen har noe forhold til den utgaven av Leeds Utd.

Men det står jo "historiens" i tittelen. Da gjelder det vel ikke bare for den tiden du har levd?

Ellers synes jeg ikke noe spesielt om denne tråden.

Enig. Aldri skjønt poenget med sånne kåringer og lag.

Og når jeg ser noen av spillerne på listen, så tenker jeg at det er utrolig at klubben ikke fikk mer ut av så gode spillere.. sier mer om klubb enn spiller.