Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 441291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ian Baird

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2190 på: April 05, 2016, 18:20:06 »
Tiden går, savnet etter Grayson består. Nok et Grayson-lag over SuperLeeds på tabellen.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Sydhagen

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2191 på: Juni 29, 2017, 14:26:05 »
Grayson i forhandlinger med Sunderland nå.

Former #lufc boss Simon Grayson given permission by Preston to speak to Sunderland about vacant managerial position.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2192 på: Juli 10, 2017, 17:08:40 »
FLASHBACK 2010:


Flashback - 2010:
Leeds United fend off rivals to keep hold of Simon Grayson

Simon Grayson.

LEE SOBOT 05:55Monday 10 July 2017 0 HAVE YOUR SAY

SIMON GRAYSON will lock horns with former employers Leeds United in August having recently been appointed manager of Sunderland on a three-year contract. Another three-year deal was signed by Grayson seven years ago this Thursday that was followed by his sacking 19 months further down the line. My intentions have always been to take the club forward and after achieving promotion last season, I hope we can go on to fulfil everyone’s dream of winning promotion back to the Premier League.

Simon Grayson Having been appointed to the Whites hotseat in December 2008, Grayson and Leeds were on their pre-season tour of Slovakia seven years ago this week with the club having sealed a return to the Championship at the third time of asking – in Grayson’s second attempt. Having also inspired Leeds to victory against Manchester United in the third round of the FA Cup, Grayson was in demand and Fulham were among the clubs interested in his services during the summer of 2010.

The Ripon-born manager was also linked with former club Leicester City after Nigel Pearson’s departure to Hull City. But after admitting that the then 40-year-old had received “enticing offers from elsewhere”, Whites chairman Ken Bates was able to announce on Tuesday, July 13 that Grayson had signed a new three-year deal – contracting him at the club until the summer of 2013.

As it happened, Grayson was at Preston North End by the summer of summer 2013 having taken the reins at the Lilywhites after a short-lived spell in charge of Huddersfield Town. Sealing back-to-back promotions was the obvious goal but Grayson ultimately paid the price for dropping out of the play-offs down to seventh in the season that followed the signing of his new contract.

Grayson was unable to get Leeds going the following season but there was clear optimism in the air as the manager signed his new three-year deal. “I’m delighted the club have offered me a longer contract,” Grayson said. “My intentions have always been to take the club forward and after achieving promotion last season, I hope we can go on to fulfil everyone’s dream of winning promotion back to the Premier League.” Whites chairman Ken Bates said: “I’m very pleased. Simon has committed his future to the club despite enticing offers from elsewhere. “We have every confidence in him. “He has won two promotions in his managerial career – one here and one at Blackpool – and we’re hoping he can make that a hat-trick at the club where he first started out.”

That then looked like happening on several occasions, with Leeds starting the season with 10 points out of a possible 15. Grayson’s side then went on a 12-game unbeaten league run throughout October, November, December and January – winning six – and after a 2-1 loss at Cardiff City on January 4, Grayson’s men responded with another seven game unbeaten run. But Leeds then hit the buffers and after a run of just one win from eight games over March and April, United and Grayson’s chance was gone with Leeds finishing seventh and just three points behind sixth-placed Nottingham Forest.

Bates and Leeds kept the faith with their man for the following season which began with back-to-back defeats but then featured four wins from seven in September and October. But three successive losses over the festive period proved impossible to recover from and – four games later – Grayson was dismissed after the galling 4-1 loss at home to Birmingham City which left Leeds tenth and three places from the Championship’s play-offs. Seven years on, Grayson is back in high demand after working the oracle at Preston and ready to welcome Leeds to the Stadium Of Light for a Saturday, August 19 televised tea-time treat.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/flashback-2010-leeds-united-fend-off-rivals-to-keep-hold-of-simon-grayson-1-8639813
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2193 på: August 19, 2017, 21:35:52 »
Grayson taper sin første kamp som Sunderland-manager. De fleste SAFC-fans virker å ta tapet med fatning.http://the72.co.uk/89772/grayson-loses-first-match-sunderland-boss-twitter-reacts/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2194 på: August 19, 2017, 21:41:25 »
Grayson taper sin første kamp som Sunderland-manager. De fleste SAFC-fans virker å ta tapet med fatning.http://the72.co.uk/89772/grayson-loses-first-match-sunderland-boss-twitter-reacts/

Grayson har aldri vunnet mot Leeds som manager. Dette var vel det femte tapet på 6 forsøk. Herlig  :)

He`s Leeds and he know he is  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2195 på: August 19, 2017, 21:59:00 »
Grayson taper sin første kamp som Sunderland-manager. De fleste SAFC-fans virker å ta tapet med fatning.http://the72.co.uk/89772/grayson-loses-first-match-sunderland-boss-twitter-reacts/

Grayson har aldri vunnet mot Leeds som manager. Dette var vel det femte tapet på 6 forsøk. Herlig  :)

He`s Leeds and he know he is  :)

auren

Hadde bare andre managere vært som Simon :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2196 på: August 19, 2017, 23:05:31 »
Grayson taper sin første kamp som Sunderland-manager. De fleste SAFC-fans virker å ta tapet med fatning.http://the72.co.uk/89772/grayson-loses-first-match-sunderland-boss-twitter-reacts/

Grayson har aldri vunnet mot Leeds som manager. Dette var vel det femte tapet på 6 forsøk. Herlig  :)

He`s Leeds and he know he is  :)

auren

Hadde bare andre managere vært som Simon :)

Hadde bare ALLE andre managere vært som Simon!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2197 på: August 19, 2017, 23:19:46 »
Mener jeg hørte bortesupporterne synge "There's only one Simon Grayson" i dag. Fin gest. Viktig å ta vare på minnene om folk som har gjort en ærlig og god jobb for klubben.

B_Ød

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2198 på: August 19, 2017, 23:45:15 »
Mener jeg hørte bortesupporterne synge "There's only one Simon Grayson" i dag. Fin gest. Viktig å ta vare på minnene om folk som har gjort en ærlig og god jobb for klubben.

Hell Yeah!!
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2199 på: August 19, 2017, 23:47:17 »
Mener jeg hørte bortesupporterne synge "There's only one Simon Grayson" i dag. Fin gest. Viktig å ta vare på minnene om folk som har gjort en ærlig og god jobb for klubben.

Hell Yeah!!
I hans tilfelle er det vel helt på sin plass å si at han var 'en f**king good manager'? :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2200 på: August 19, 2017, 23:52:33 »
Mener jeg hørte bortesupporterne synge "There's only one Simon Grayson" i dag. Fin gest. Viktig å ta vare på minnene om folk som har gjort en ærlig og god jobb for klubben.

Hell Yeah!!
I hans tilfelle er det vel helt på sin plass å si at han var 'en f**king good manager'? :)

Dette er også min mening, i alle fall! Jeg hugser Simon "Larry" Grayson som en positiv periode i Leeds - en kar som gjorde bra innkjøp, skapte opprykket ifra L1, vant mot Manu på Old Trafford, spilte offansiv fotball som underholdt (kanskje ikke Leeds-fans med hjerteproblemer er enig med meg) og stort sett var en "up-and-coming" manager som hadde passet perfekt for klubben. Med hans spillerhistorie og "fan-historie".

Jeg unner Larry all suksess. Bare synd det ikke kunne bli med Leeds.


Enn så lenge  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2201 på: August 19, 2017, 23:54:08 »

I hans tilfelle er det vel helt på sin plass å si at han var 'en f**king good manager'? :)

Dette er også min mening, i alle fall! Jeg hugser Simon "Larry" Grayson som en positiv periode i Leeds - en kar som gjorde bra innkjøp, skapte opprykket ifra L1, vant mot Manu på Old Trafford, spilte offansiv fotball som underholdt (kanskje ikke Leeds-fans med hjerteproblemer er enig med meg) og stort sett var en "up-and-coming" manager som hadde passet perfekt for klubben. Med hans spillerhistorie og "fan-historie".

Jeg unner Larry all suksess. Bare synd det ikke kunne bli med Leeds.


Enn så lenge  ;)
[/quote]

Hehe, muuulig eg prøvde meg på et ordspill mht hans sorti fra klubben... :o :o :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2202 på: August 20, 2017, 00:01:41 »
Andrew Dalton‏ @lufcstats  7m
7 minutes ago
Simon Grayson's record v Leeds. P6 W0 D1 L5.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2203 på: August 20, 2017, 16:40:53 »

I hans tilfelle er det vel helt på sin plass å si at han var 'en f**king good manager'? :)

Dette er også min mening, i alle fall! Jeg hugser Simon "Larry" Grayson som en positiv periode i Leeds - en kar som gjorde bra innkjøp, skapte opprykket ifra L1, vant mot Manu på Old Trafford, spilte offansiv fotball som underholdt (kanskje ikke Leeds-fans med hjerteproblemer er enig med meg) og stort sett var en "up-and-coming" manager som hadde passet perfekt for klubben. Med hans spillerhistorie og "fan-historie".

Jeg unner Larry all suksess. Bare synd det ikke kunne bli med Leeds.


Enn så lenge  ;)

Hehe, muuulig eg prøvde meg på et ordspill mht hans sorti fra klubben... :o :o :o
[/quote]

Aaaah, ser det nå. Det forble vel bare rykter?



Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2204 på: August 20, 2017, 17:00:54 »

Aaaah, ser det nå. Det forble vel bare rykter?
Ingen skriver om sånt i 'offisielle kanaler'. Men jo, såpass mange har bekreftet historien i uformelle sammenhenger at det var nok årsaken til avgangen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2205 på: August 26, 2017, 21:46:43 »
Hjem med 3-0 tap for Barnsley i dag. Det er ikke sikkert Grayson blir så lenge i Sunderland. Ikke at den klubben på noen måte driftes godt sportslig, men jeg antar at retur på direkten er et krav. Tidlig enda, men starten har vært svak for Simons gutter på tross av at laget er støvsugd for talent.
Marching on together!

RoarG

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2206 på: August 26, 2017, 22:10:38 »
Hjem med 3-0 tap for Barnsley i dag. Det er ikke sikkert Grayson blir så lenge i Sunderland. Ikke at den klubben på noen måte driftes godt sportslig, men jeg antar at retur på direkten er et krav. Tidlig enda, men starten har vært svak for Simons gutter på tross av at laget er støvsugd for talent.
Sunderland er gale dersom de ser seg som favoritter til opprykk. Det blir midt på tabellen som best for dem. Synd for Grayson dersom han skal ofres fordi klubben har urealistiske forventninger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2207 på: Februar 04, 2018, 15:32:46 »
Vi gjør som The Sun og tar denne litt på forskudd.....
For meg er dette helt greit,langt mer fornøyd enn om det hadde blitt svikeren Poyet.Blackpool har aldri vært så god som de er nå under Grayson,får han det til med Leeds så vinner vi Champions League og Premier League.Lykke til 8)

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5349967/Ex-Leeds-manager-Simon-Grayson-wants-Elland-Road-return.html

Sjelden det funker å gå tilbake til eksen, men vi har vel egentlig ikke spilt god offensiv fotball over tid siden Grayson var her.



Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Reaney

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2208 på: Februar 04, 2018, 16:08:49 »
Please stay away  >:(

RoarG

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2209 på: Februar 04, 2018, 16:25:12 »
Vi gjør som The Sun og tar denne litt på forskudd.....
For meg er dette helt greit,langt mer fornøyd enn om det hadde blitt svikeren Poyet.Blackpool har aldri vært så god som de er nå under Grayson,får han det til med Leeds så vinner vi Champions League og Premier League.Lykke til 8)

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5349967/Ex-Leeds-manager-Simon-Grayson-wants-Elland-Road-return.html

Sjelden det funker å gå tilbake til eksen, men vi har vel egentlig ikke spilt god offensiv fotball over tid siden Grayson var her.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Det blir en bråte 3-4 kamper, dette her. SG hadde jo null peiling på forsvarsorganisering sist. Altså: skal vi vinne kampene må forsvarsspillet sitte. Først. Kan vi ikke få en manager som skjønner denne enkle regelen? Please?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2210 på: Februar 04, 2018, 17:52:57 »
Av og til får jeg får skikkelig lyst til å sparke TC. Så leser jeg tråder som denne. Det får meg til å tenke at gresset ikke nødvendigvis er grønnere på andre siden av gjerdet.  :(
« Siste redigering: Februar 04, 2018, 18:49:23 av Jon R »
Jon R.

Eriksen55

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2211 på: Februar 04, 2018, 18:12:10 »
Av og til får jeg får skikkelig lyst til å sparke TC. Så leser jeg tråder som denne. Det får meg til å tenke at gresset ikke nødvendigvis er bedre på andre siden av gjerdet.  :(

Men er gresset ditt brunt, og bare blir brunere og brunere. 
Så kan det være verdt å prøve det på andre siden av gjerde i håp om at det kan snu til å bli grønt  ;D

samadhi

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2212 på: Februar 04, 2018, 18:16:34 »
En liten funfact om Grayson. Det har blitt skrevet nesten 600 innlegg i denne tråden etter at første melding om hans avgang kom.
Tydelig en som gjorde inntrykk. Men vil ikke ha en retur.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2213 på: Februar 04, 2018, 20:25:14 »
Jeg stemmer for Grayson ut sesongen! Fra imorra!

Promotion 2010

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2214 på: Februar 11, 2018, 13:45:05 »
Bradford City can today confirm the appointment of Simon Grayson as the club's new manager. Read the full statement here

bradfordcityfc.co.uk/news/2018/febr…
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2215 på: Februar 11, 2018, 14:03:55 »
Best of luck to Simon Grayson in is new job at League One Bradford. Grayson has an exceptional record as a manager in League One, winning four promotions to the Championship (Blackpool, Leeds, Huddersfield and Preston).





Rett nivå er det i hvert fall!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2216 på: Juni 04, 2019, 15:52:55 »
Grayson mener at Jansson godt kan selges før Clarke, Phillips og Roofe.

https://www.hitc.com/en-gb/2019/06/04/simon-grayson-comments-on-pontus-janssons-future/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2217 på: Juni 04, 2019, 16:22:59 »
Grayson mener at Jansson godt kan selges før Clarke, Phillips og Roofe.

https://www.hitc.com/en-gb/2019/06/04/simon-grayson-comments-on-pontus-janssons-future/

Det beste er at grayson helt sikkert hører til alle de som sa at vi må signere another striker, men som allikevel vil beholde Roofe
 

RoarG

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2218 på: Juli 06, 2019, 14:07:34 »
Og nå har Grayson fått jobb som manager i Blackpool. Gratulerer, Simon.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-live-phillps-16541637
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2219 på: Desember 13, 2019, 10:34:04 »
The Athletic med Simon Grayson-portrett i anledning 50-årsdagen...
Ikke Phil Hay-signert men nice anyway

Utdrag:
He did, though, play for the club he still supports even now. Life as an apprentice at Leeds brought him out of his shell, and there was good fortune in being allocated the coaching staff’s room — cleaning boots and mopping the floor of the open-plan gym, corridor and manager’s office — when it came to his chores at Elland Road. “I’d spend a lot longer doing my job, not because I was meticulous but because I was gobsmacked listening to Billy Bremner telling his stories. It was fascinating. He wasn’t the best coach or the best manager, but his enthusiasm was infectious.

“That time he joined in with the youth team in his suit and shiny shoes, he was still the best player on the pitch. I’d wash the floor and Billy would appear, get the ball out and say, ‘Right, we’ll have a circle’ and start playing that game with two people in the middle chasing the ball. I’d just got it all clean and he’d mess it all up again. But who was going to pass up that chance to play with Billy Bremner? I was lucky. Eddie Gray signed me at 14, and Billy gave me my debut at 17. Two of the biggest names connected with Leeds.”

That first appearance was a goalless draw with Huddersfield Town — “I cramped up after 65 minutes” — though the right-back turned central midfielder had to move on to secure regular game-time. “I was a sub at Queens Park Rangers on the night before I left for Leicester and Howard Wilkinson told me to go and warm up. There was this big round of applause from the away end, so I turned to the other lad who was with me and said, ‘Oh, that’ll be for me, because I’m leaving.’ He raised an eyebrow as if to say, ‘What are you on about?’ I really don’t think Eric Cantona got my dry sense of humour, to be fair.
“I had a tear in my eye leaving that club, but I had five visits to Wembley and a relegation from the Premier League in my six seasons at Leicester, and two player of the year awards.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan