Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 440970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trond90

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #30 på: Desember 22, 2008, 16:58:28 »
Står ingen ting på leedsunited.com enda..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trond90

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #31 på: Desember 22, 2008, 17:05:54 »
Jeg har enda en følelse det blir Poyet..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

pedro

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #32 på: Desember 22, 2008, 17:09:11 »
Jeg har enda en følelse det blir Poyet..

Ikke jeg heller, men det som assistent!!
Leedsomaniac

raggen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #33 på: Desember 22, 2008, 17:09:45 »
overraskende men hadde som mange andre kanskje håpet på noe "bedre" men som alle andre manager så skal også grayson få en sjanse til og vise hva han kan.
Velkommen skal han være ;)
På tide å skifta underskrifta di? ;)




SKal fikse det ja ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

marve

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #34 på: Desember 22, 2008, 17:12:59 »
grayson tjaaaaa???? vet ikke jeg ,men mannen skal og må få tid til å bevise hva han er god for selvfølgelig .
Men er han klar da eller er dette bare et rykte ????.
 

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #35 på: Desember 22, 2008, 17:13:51 »
Nok en x - Leedsspilller altså, om enn ikke av det mest "glamorøse" slaget.  ::)

Føler meg litt skuffet, selv om jeg vet fint lite om Graysons CV innen managment. Må innrømme at jeg nok hadde ønsket meg et større navn.  :)

Når det er sagt: Grayson stiller med blanke ark og han får gode rammebetingelser å jobbe under. Spørsmålet er om han takler det enorme presset som følger stillingen som manager i Leeds United.  :-\
Jon R.

peacock

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #36 på: Desember 22, 2008, 17:15:35 »
Om det blir Grayson, sa kan vi se på det som et komplement. Mannen går ned en divisjon, men ser nok på det som et skritt opp på karrierestigen.

marve

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #37 på: Desember 22, 2008, 17:17:10 »
Nok en x - Leedsspilller altså, om enn ikke av det mest "glamorøse" slaget.  ::)

Føler meg litt skuffet, selv om jeg vet fint lite om Graysons CV innen managment. Må innrømme at jeg nok hadde ønsket meg et større navn.  :)

Når det er sagt: Grayson stiller med blanke ark og han får gode rammebetingelser å jobbe under. Spørsmålet er om han takler det enorme presset som følger stillingen som manager i Leeds United.  :-\

Føler meg også som deg litt skuffet  vet ikke hvorfor egentlig bare gjør det ,men for all del vet svært lite om grayson og ønsker av hele mitt hjerte at han skal lykkes i leeds .
 

Kenneth

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #38 på: Desember 22, 2008, 17:17:46 »
Hadde ønska ein manager som stod for ein spelande stil slik Macca har prøvd,men med meir trøkk i spelet. Er Grayson ein mann som er kjend for "HOOFBALL" så har me få spelarar offensivt som har sin styrke her :(. Er det Dougie og Hughes på midten no og Enoch på topp..
 

Ferre

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #39 på: Desember 22, 2008, 17:20:25 »
Hadde ønska ein manager som stod for ein spelande stil slik Macca har prøvd,men med meir trøkk i spelet. Er Grayson ein mann som er kjend for "HOOFBALL" så har me få spelarar offensivt som har sin styrke her :(. Er det Dougie og Hughes på midten no og Enoch på topp..

Kanskje spillerne i Blackpool passet en slik spillestil, men at han vil endre den når han kommer hit?

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #40 på: Desember 22, 2008, 17:21:29 »
grayson tjaaaaa???? vet ikke jeg ,men mannen skal og må få tid til å bevise hva han er god for selvfølgelig .
Men er han klar da eller er dette bare et rykte ????.

Det er ennå bare sterke rykter. Det er ikke bekreftet noe før det står på klubbens hjemmeside og/eller at de har sendt ut pressemelding. Jeg står på mailinglista og enn så lenge er innboksen tom.

SA

Per-Stian

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #41 på: Desember 22, 2008, 17:24:02 »
Eg er meget avventande og skeptisk til Grayson om det skulle bli han. Tek forbehald om at eg kjenner svært lite til hans trenarkarriere. Steget frå Blackpool til Leeds høyres alt for stort og skummelt ut, spør du meg.

Adis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #42 på: Desember 22, 2008, 17:34:43 »
Sitter og hører på BBC Radio Leeds og de er hvertfall veldig sikre på at det blir Grayson. En BBC reporter som prater om at han ikke fikk prate med Grayson i dag under en tilstelning, men at Grayson bare satt der og smila...sååå... kan virke som om noe er i gjerde her altså...
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Trond90

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #43 på: Desember 22, 2008, 17:39:27 »
Sitter og hører på BBC Radio Leeds og de er hvertfall veldig sikre på at det blir Grayson. En BBC reporter som prater om at han ikke fikk prate med Grayson i dag under en tilstelning, men at Grayson bare satt der og smila...sååå... kan virke som om noe er i gjerde her altså...
link?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #44 på: Desember 22, 2008, 17:40:05 »
Så lenge dette ikke er bekreftet så må vi "hold our horses". Spekulasjonen går fortsatt rundt Ferguson, så vi vet rett og slett ikke. Men Maverick whites sier at de fra sikkert hold vet det er Grayson, men som sagt vet vi IKKE
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

peacock

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #45 på: Desember 22, 2008, 17:43:56 »
Steget frå Blackpool til Leeds høyres alt for stort og skummelt ut, spør du meg.

Ja, han går NED fra CCC til League One...............

Adis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #46 på: Desember 22, 2008, 17:44:30 »
Sitter og hører på BBC Radio Leeds og de er hvertfall veldig sikre på at det blir Grayson. En BBC reporter som prater om at han ikke fikk prate med Grayson i dag under en tilstelning, men at Grayson bare satt der og smila...sååå... kan virke som om noe er i gjerde her altså...
link?

http://www.bbc.co.uk/leeds/local_radio/

jeg sitter og hører på som skrevet. Ingen nedskrevet kilde.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #47 på: Desember 22, 2008, 17:53:42 »
Melding fra pressesjefen nå, det ser ikke ut til at det kommer en bekreftelse i løpet av kvelden.

Så får man tolke og spekulere rundt det, om man vil. Som andre har kastet frem av rykter skal Grayson seløv ha sagt ja, men det står på kompensasjonsforhandlingene...

SA

marve

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #48 på: Desember 22, 2008, 18:15:07 »
Leser at leeds har spurt blackpool om å få snakke med grayson ,men de nekta tvert .Hva skjera???.Fra off blackpoll side .
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #49 på: Desember 22, 2008, 18:18:48 »
Blackpool rejects Leeds`approach for Simon Grayson......Sky Sports

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #50 på: Desember 22, 2008, 18:19:53 »
Blackpool rejects Leeds`approach for Simon Grayson......Sky Sports

Faen....no e vi nissene i England igjen....får ikkje den mannen vi vil ha ??? ??? ???

torivar

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #51 på: Desember 22, 2008, 18:20:18 »
For å skru opp prisen.

kjelvi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #52 på: Desember 22, 2008, 18:27:11 »
tullete tråd.
fortsatt bare et rykte.
Grayson er ikke klar før Leedsunited.com eller Bates sjøl sier det!

baste

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #53 på: Desember 22, 2008, 18:27:50 »
En ting gutter og jenter...det er aldri kjedelig/ stille rundt klubben vi elsker...

Gleder meg til neste kamp, spent på hvordan dette slår ut. Satser på en solid seier og 10 strake seire etter den. Da er Grayson plutselig geni erklært  ;)
« Siste redigering: Desember 22, 2008, 18:30:03 av baste »

harvey

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #54 på: Desember 22, 2008, 18:28:41 »
Hjelp meg!!!  Hvilken manager som er ansatt i vårt LEEDS har hatt god CV før han kom til LEEDS.
Vi slakter alt som kommer opp??

Adis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #55 på: Desember 22, 2008, 18:35:08 »
tullete tråd.
fortsatt bare et rykte.
Grayson er ikke klar før Leedsunited.com eller Bates sjøl sier det!

Noe rykte tror jeg neppe det er. Kommer jo fra offisielle hold (blackpools hjemmeside) og BBC Radio Leeds at Leeds har fått en forespørsel om å snakke med han avslått.

http://www.blackpoolfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10432~1497115,00.html

At han er klar er selvfølgelig bare et rykte.. men at noe er på gang er sikkert.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #56 på: Desember 22, 2008, 18:42:44 »
Simon Grayson could be officially named as Leeds manager within hours. The Blackpool Gazette is reporting that Simon Grayson and chairman Karl Oyston are "locked in talks" about his future and the Gazette also goes onto report that a "compensation figure has been agreed and that Grayson has been given permission to talk to Leeds".

Although the official site is now reporting an official approach has been rejected which could mean Blackpool are holding out for more compensation.

At the moment Grayson is still officially Blackpool manager, even signing autographs at todays signing session at the club shop but betting has been suspended on him joining Leeds United and Ken Bates is said to be "determined" to make an appointment before Tuesday.

Leeds have money to spend in January and it's crucial they appoint Larry before the transfer window opens if they are going to push on for the promotion in the second half of the season.

There's a lot of mixed reports at the moment so it will be interesting to see what happens.
« Siste redigering: Desember 22, 2008, 18:51:54 av Jon R »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

sveifors

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #57 på: Desember 22, 2008, 18:56:51 »
Hjelp meg!!!  Hvilken manager som er ansatt i vårt LEEDS har hatt god CV før han kom til LEEDS.
Vi slakter alt som kommer opp??

Enig med du, fordel med Grayson er at han har erfaring fra L1 og championship og det er det som er viktig NÃ…. Jeg er ikke sikker at disse "store" navnene er så veldig å satse på i de nedre divisjoner.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

raggen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #58 på: Desember 22, 2008, 19:13:21 »
så lenge ingenting er klart så bør mel moderator eller andre endre Tittelen på denne tråden eller ihvertfall sette ett ? bak
Forever Leeds United!!!!!!!!

Roy

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #59 på: Desember 22, 2008, 19:16:44 »
så lenge ingenting er klart så bør mel moderator eller andre endre Tittelen på denne tråden eller ihvertfall sette ett ? bak

Enig - trodde en stund at dette var klart. Skulle det bli Grayson så er jeg litt  :-\  men det kan vel vanskelig bli verre enn hva tilfellet er nå -resultatmessig mener jeg. Ville hatt Macca med videre jeg, tror han hadde snudd dette i januar.
Stand up and sing for LEEDS UNITED