Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 439466 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SveinArve

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #60 på: Desember 22, 2008, 19:36:26 »
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #61 på: Desember 22, 2008, 19:52:09 »
Ferguson aktuell som ny manager! >:(

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2482627.ece

Old story.

Saken er den at Ferguson har gjort sitt i Peterborough og tatt de så langt det er mulig. Derfor har han noen folk rundt seg som forsøker å skaffe ham (i det minste linke ham) til bedre jobber. Blir han for lenge i Posh "gror han fast" mtp anseelsen utad - han er ikke lenger "ung og spennende". Derfor vil han bort mens leken ennå er god. Agentene hans (?) forsøkte/forsøker å koble han til Man City-jobben også, om/når Hughes mister den.

Vedrørende Boothroyd og at problemet heter Ken Bates så er det vel slik at Aidy også takket nei til Huddersfield-jobben? Og grunnen er at han vil ha mer tid....?

SA

Leif Egil

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #62 på: Desember 22, 2008, 20:27:21 »
Ferguson aktuell som ny manager! >:(

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2482627.ece

Får da for all del håpe at vi ikke får noe scum-aktig til Leeds! Ferguson - det gjør nesten vondt bare å skrive navnet... :o
« Siste redigering: Desember 22, 2008, 20:39:55 av Asbjørn »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #63 på: Desember 22, 2008, 20:41:48 »
så lenge ingenting er klart så bør mel moderator eller andre endre Tittelen på denne tråden eller ihvertfall sette ett ? bak

I likhet med en moderatorkollega med bart sliter jeg med stabil nettilgang 'de heteste juledagene'...

Men, vi er her, så bare vær forsiktig, we'll be watching you   >:(

« Siste redigering: Desember 22, 2008, 20:45:55 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #64 på: Desember 22, 2008, 20:58:07 »
WTF??? Jeg trodde at dette var en spøk. Da logger jeg rett ut, og så håper jeg at det står et mer fornuftig navn på hjemmesiden når jeg logger inn igjen. Jeg hadde håpet på en som kan redningsoperasjoner fra før av. >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".


Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #66 på: Desember 22, 2008, 21:22:38 »
?

Modererte tittelen på denne tråden. Tøysete å opprette en slik " bekreftet- tråd" før det hele faktisk er bekreftet fra offisielt Leeds- hold.  >:(
Jon R.

berlin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #67 på: Desember 22, 2008, 21:22:57 »
så lenge ingenting er klart så bør mel moderator eller andre endre Tittelen på denne tråden eller ihvertfall sette ett ? bak

Som jeg, SA og flere kommenterte allerde tidlig i tråden, Simon Grayson er IKKE klar, tittelen bør endres,
alt dette hører til under "Hvem er aktuell som ny manager?

Disksjonen her er grei nok, men trådtittelen er forskuttert. Se til å endre den, eller slå sammen (modsa!)


berlin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #68 på: Desember 22, 2008, 21:23:45 »
?

Modererte tittelen på denne tråden. Tøysete å opprette en slik " bekreftet- tråd" før det hele faktisk er bekreftet fra offisielt Leeds- hold.  >:(

......og takk for det, Jon R!  ;)

Sleivind

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #69 på: Desember 22, 2008, 21:24:05 »
Mye usikkert ja....
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Blackpool-reject-Leeds-United39s-Grayson.4815752.jp


Artikkelen er 3 timer gammel. Men jeg ser at det ikke lenger går an å spille på Leeds neste manager på SkyBet nå, har det vært slik lenge?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #70 på: Desember 22, 2008, 21:24:48 »
?

Modererte tittelen på denne tråden. Tøysete å opprette en slik " bekreftet- tråd" før det hele faktisk er bekreftet fra offisielt Leeds- hold.  >:(

må få presisere at min tråd opprinnelig hette "Simon Grayson",så vil ikkje ha noe kjeft her ;D ;D ;D

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #71 på: Desember 22, 2008, 21:38:33 »
WTF??? Jeg trodde at dette var en spøk. Da logger jeg rett ut, og så håper jeg at det står et mer fornuftig navn på hjemmesiden når jeg logger inn igjen. Jeg hadde håpet på en som kan redningsoperasjoner fra før av. >:(

Om jeg har forstått det riktig:

* Da Grayson tok over i november 2005 var klubben på vei mot nedrykk, noe han styrte de unna som spillende manager.

* Påfølgende sesong ledet han Blackpool til opprykk fra League One til Championship. Det ble tredjeplass på tabellen og seier i play-off.

* Han holdt/holder videre klubben i CCC i deres første sesong der etter opprykket. I årets sesong ligger de midt på.

Alt med begrensede ressurser.

Det er faktisk ett år og en dag siden han skrev under sin nyeste kontrakt med klubben. Den løper i halvannet år til. Så det må være grenser for hvor dyr han kan være å kjøpe fri.

SA

GeirO

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #72 på: Desember 22, 2008, 21:50:31 »
Når det gjelder ansettelser av Leeds-manager, så har jeg blitt totalt immun. Så mange rare personer har styrt klubben de siste åra, så det er nesten revnende likegyldig hvem det blir.

Det ENESTE som betyr noe er om klubben vinner kamper og gjør det bra. Det vil vise seg i løpet av kort tid. Og siden Leeds er inne på trenden som alle dårlige klubber har, nemlig å sparke managere etter kort tid, så tipper jeg at enda en manager har fått fyken når våren nærmer seg.

For et sirkus!

Ønsker meg et nytt liv som styreformann i Leeds United! Tror nesten jeg da ville statuert et eksempel og ansatt en bra mann på livstid. En god blanding av Nils Arne Eggen og Alex Ferguson.
MOT

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #73 på: Desember 22, 2008, 21:52:23 »
The fact that Leeds want Grayson is no surprise. A Yorkshire lad, a Leeds fan and a manager who has already got one club out of League One looks an ideal choice. However, it's interesting with so many good names around that Leeds want to go through the hassles of attempting to appoint someone who already has a club.
COME ON LEEDS !!

veteranen

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #74 på: Desember 22, 2008, 21:55:45 »
Vi får si som hb "garantert muligens" ville formulert det hvis han var i skikkelig godelune: "Gin en sjans!"  ;D

Hva skal vi si om Simon Grayson? Fakta er at han har gjort en meget god jobb i Blackpool. Ã… ta dem opp til The Championship på første forsøk var en sterk prestasjon, men personlig synes jeg nesten det var enda mer imponerende at han klarte å holde dem der. Dette har han gjort med svært begrensede ressurser.

Folk snakker gjerne om at de vil ha en "proven" manager. Da er det jo naturlig å stille spørsmålet, "proven" til hva? Grayson har "proved" at han er i stand til å ta et lag opp fra League One, og det er vel det vi også er ute etter for tiden. Personlig har jeg for øyeblikket lagt tilside alle tanker om Premier League, og nøyer meg med noen halvfuktige drømmer om en tilværelse i The Championship.

Grayson har altså gjort en meget god jobb, med svært begrensede resurser. I Leeds vil han få langt større resurser å jobbe med, men også et helt annet press og trøkk mot seg. Fotballfaglig tør jeg påstå at han har vist at han holder mål, men nå må han også vise at han er mentalt sterk nok til å takle presset som uungåelig oppstår for en manager i en så stor klubb som Leeds United.

Jeg aner ikke hvordan dette vil gå, men jeg gjentar : "Gin en sjans!"  ;)

arneg

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #75 på: Desember 22, 2008, 22:07:07 »
Stiller meg bak Veteranen her også.  Gin ein sjangs.  Vi hverken har råd til eller nytte av en av de store managerene.  Jeg har tidligere etterlyst en proven manager, og helst da en proven manager på vårt nivå.  Ikke en proven manager i å bruke penger, eller proven som spiller.

Gin ein sjangs!  Hvis det blir han da......
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #76 på: Desember 22, 2008, 22:07:46 »
?

Modererte tittelen på denne tråden. Tøysete å opprette en slik " bekreftet- tråd" før det hele faktisk er bekreftet fra offisielt Leeds- hold.  >:(

So did I. Men så lenge noen er tøysete nok til å svare på innlegg der vi ikke har mioderert tittelen er vi like langt  >:(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #77 på: Desember 22, 2008, 22:11:09 »
Vi får si som hb "garantert muligens" ville formulert det hvis han var i skikkelig godelune: "Gin en sjans!"  ;D

Hva skal vi si om Simon Grayson? Fakta er at han har gjort en meget god jobb i Blackpool. Ã… ta dem opp til The Championship på første forsøk var en sterk prestasjon, men personlig synes jeg nesten det var enda mer imponerende at han klarte å holde dem der. Dette har han gjort med svært begrensede ressurser.

Folk snakker gjerne om at de vil ha en "proven" manager. Da er det jo naturlig å stille spørsmålet, "proven" til hva? Grayson har "proved" at han er i stand til å ta et lag opp fra League One, og det er vel det vi også er ute etter for tiden. Personlig har jeg for øyeblikket lagt tilside alle tanker om Premier League, og nøyer meg med noen halvfuktige drømmer om en tilværelse i The Championship.

Grayson har altså gjort en meget god jobb, med svært begrensede resurser. I Leeds vil han få langt større resurser å jobbe med, men også et helt annet press og trøkk mot seg. Fotballfaglig tør jeg påstå at han har vist at han holder mål, men nå må han også vise at han er mentalt sterk nok til å takle presset som uungåelig oppstår for en manager i en så stor klubb som Leeds United.

Jeg aner ikke hvordan dette vil gå, men jeg gjentar : "Gin en sjans!"  ;)


Jeg sier egentlig (foreløpig) hverken det ene eller det andre.

Men selvfølgelig må vi gjøre som både hb, Håkon, vettisen & Asbjørn sier, gin en sjans :)

I det minste tar vi ikke jubelropene på forhånd denne gangen (det var jo en del som ikke gjorde det umiddelbart da Macca ble ansatt også)...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #78 på: Desember 22, 2008, 22:15:25 »
Er litt "open minded" med tanke på ny manager, sjølv om eg føler vi treng ein erfaren sjef til å lede klubben opp i divisjonssystemet.

Vi må vere såpass realistiske at vi ikkje kan velge på øverste hylle, dette pga økonomi og at vi faktisk er eit tredjedivisjonslag.
Dersom Davies eller Jewell er tilgjengelige trur eg det er det beste vi kan håpe på, men om Grayson no vert utnemt vil eg absolutt gi mannen ein sjanse.
Vert litt deppa over å lese alle negative innlegg om ein person ingen av oss kjenner eller veit kva står for.

Det viktigaste er å unngå Keane (har store problem med å forstå at nokon i det heile kan foreslå ein sånn psyko), Ince og Wise. Dette er valg som eg hadde hatt problem med å akseptere, det begrunner eg i historie.

Det viktigste er å få den neste manageren for Leeds United installert fort som faen.
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #79 på: Desember 22, 2008, 22:17:36 »
Vi får si som hb "garantert muligens" ville formulert det hvis han var i skikkelig godelune: "Gin en sjans!"  ;D

Hva skal vi si om Simon Grayson? Fakta er at han har gjort en meget god jobb i Blackpool. Ã… ta dem opp til The Championship på første forsøk var en sterk prestasjon, men personlig synes jeg nesten det var enda mer imponerende at han klarte å holde dem der. Dette har han gjort med svært begrensede ressurser.

Folk snakker gjerne om at de vil ha en "proven" manager. Da er det jo naturlig å stille spørsmålet, "proven" til hva? Grayson har "proved" at han er i stand til å ta et lag opp fra League One, og det er vel det vi også er ute etter for tiden. Personlig har jeg for øyeblikket lagt tilside alle tanker om Premier League, og nøyer meg med noen halvfuktige drømmer om en tilværelse i The Championship.

Grayson har altså gjort en meget god jobb, med svært begrensede resurser. I Leeds vil han få langt større resurser å jobbe med, men også et helt annet press og trøkk mot seg. Fotballfaglig tør jeg påstå at han har vist at han holder mål, men nå må han også vise at han er mentalt sterk nok til å takle presset som uungåelig oppstår for en manager i en så stor klubb som Leeds United.

Jeg aner ikke hvordan dette vil gå, men jeg gjentar : "Gin en sjans!"  ;)


Helt utrolig. Jeg og veteranen. Enige om et tema rundt Leeds United?

Da blir det jul i år likevel, da.  ;D

SA

veteranen

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #80 på: Desember 22, 2008, 22:29:27 »

Jeg sier egentlig (foreløpig) hverken det ene eller det andre.

Men selvfølgelig må vi gjøre som både hb, Håkon, vettisen & Asbjørn sier, gin en sjans :)

I det minste tar vi ikke jubelropene på forhånd denne gangen (det var jo en del som ikke gjorde det umiddelbart da Macca ble ansatt også)...

Her kom jeg til å tenke på Jon Ragnar. Han kom jo tidlig med et kraftig utbrudd mot Maccas spillestil, og fortalte oss i klartekst at denne McAllister ikke hadde snøring på hvordan man skulle komme seg ut av denne divisjonen.  >:(

Etter hvert tok imidlertid resultatene seg opp, og Jon (høflig og dannet som han er) kom nærmest luskende inn igjen og ba pent om unnskyldning.  :-[

Men det viste seg altså til slutt at den tidlige utskjellingen var helt på sin plass og spot on.  ;D

veteranen

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #81 på: Desember 22, 2008, 22:33:04 »

Helt utrolig. Jeg og veteranen. Enige om et tema rundt Leeds United?

Da blir det jul i år likevel, da.  ;D

SA

Vi er nok oftere enig enn du tror, kjære venn. Vi er faktisk enig hver gang du skriver noe fornuftig!  ;D

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #82 på: Desember 22, 2008, 23:08:06 »
Vi er nok oftere enig enn du tror, kjære venn. Vi er faktisk enig hver gang du skriver noe fornuftig!  ;D

Men vi er litt uenige om hvor ofte det er jeg gjør det, da.  ;) :D

SA

Sølvreven

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #83 på: Desember 22, 2008, 23:10:43 »

Grayson har altså gjort en meget god jobb, med svært begrensede resurser. I Leeds vil han få langt større resurser å jobbe med, men også et helt annet press og trøkk mot seg. Fotballfaglig tør jeg påstå at han har vist at han holder mål, men nå må han også vise at han er mentalt sterk nok til å takle presset som uungåelig oppstår for en manager i en så stor klubb som Leeds United.

[/quote]Leeds United er for tiden en opplæringsanstalt for uerfarne managere........
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #84 på: Desember 22, 2008, 23:19:32 »

Jeg sier egentlig (foreløpig) hverken det ene eller det andre.

Men selvfølgelig må vi gjøre som både hb, Håkon, vettisen & Asbjørn sier, gin en sjans :)

I det minste tar vi ikke jubelropene på forhånd denne gangen (det var jo en del som ikke gjorde det umiddelbart da Macca ble ansatt også)...

Her kom jeg til å tenke på Jon Ragnar. Han kom jo tidlig med et kraftig utbrudd mot Maccas spillestil, og fortalte oss i klartekst at denne McAllister ikke hadde snøring på hvordan man skulle komme seg ut av denne divisjonen.  >:(

Etter hvert tok imidlertid resultatene seg opp, og Jon (høflig og dannet som han er) kom nærmest luskende inn igjen og ba pent om unnskyldning.  :-[

Men det viste seg altså til slutt at den tidlige utskjellingen var helt på sin plass og spot on.  ;D


Skulle virkelig ønske jeg hadde tatt feil, vettis. For en gangs skyld var det dessverre dugg på krystallkula til kato den kloke også. Nå er jeg mest av alt spent på hva vi får istedet for Macca. :-[
« Siste redigering: Desember 22, 2008, 23:23:27 av Jon R »
Jon R.

Boxman

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #85 på: Desember 22, 2008, 23:22:42 »
Etter å ha fått tenkt gjennom saken, og roet meg litt ned, tror jeg dette er et valg jeg kan klare å leve med. Men jeg blir nok veldig utålmodig i forhold til resultater her, så la det være sagt med en gang - jeg forventer opprykk! Noe annet er ikke engang tema. Sånn er det bare.
Jeg må jo si at jeg selvsagt ikke har noe imot personen Grayson. Min kritikk går utelukkende på Bates' komplette mangel på å gjøre riktig valg, når det går på den sportslige siden ved jobben hans. Historien viser at han er ganske så udugelig når det gjelder manager-valg. Men når det er sagt - selv ei klokke som står stille, viser riktig to ganger i døgnet. Så kanskje kan vi være litt heldige her, for en gangs skyld!?
Grayson er altså ikke mitt førstevalg, men for å se positivt på det, så kan vi jo ta frem at han tross alt er Leeds United-fan. Og det skal man ikke kimse av. Så startet han sin fotball-karriere i klubben, og kjenner da forholdene en del bedre enn mange andre alternativ. Han er "up-and-coming", og visstnok veldig ambisiøs.
Han har gjort en ok(strekker meg ikke lenger) jobb i Blackpool, med lite ressurser. Men akkurat det spiller liten rolle i mine øyne. Det er mye lettere å gjøre en jobb, hvor alle vet at du ikke har penger å bruke, og ingen stiller noe særlig til forventninger til deg. Nå blir hverdagen en annen. This is Leeds United! Og her er det både krav og forventninger. Her skal han svare for spillerkjøp til titalls millioner(kroner), og her må han behandle spillere som tjener ei årslønn på ei uke eller tre. Det blir en annen hverdag, og vi får bare håpe at han er mann nok til å takle det.
Hvis dette er i orden før fredag, så er 3 poeng mot Leicester en ypperlig måte å redusere min skepsis på.
Proud to be Leeds!

whitelocks

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #86 på: Desember 22, 2008, 23:40:33 »
Sikkert en grei kar han Grayson. Men hvilken gal mann vil gå med åpne øyne inn i en jobb hvor det kun er en ting som er godt nok: nemlig opprykk til CCC!!!! Finnes det en slik manager? Hvilket foreventningspress må ikke det være, når den nye manageren allerede har dette presset ved å bli ny manager i verdens beste klubb (i mine øyne). Har vært sagt tidligere og jeg støtter det og tror vi må få kloa i en manager med hår på brystet og som kan stå i mot sterk storm når det trengs. Hvem? Vet ikke, men vi må kanskje kjøpe noen ut. :) :)

kjelvi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #87 på: Desember 23, 2008, 00:07:35 »
Ken Bates will have to dig deep to land Simon Grayson for Leeds United



Leeds United may have to pay a six-figure compensation fee for Simon Grayson after Blackpool rejected an approach for their manager last night. Grayson, who began his playing career at Elland Road, is the surprise name to have emerged for the vacant role after Gary McAllister was dismissed on Sunday, followed by Steve Staunton, his assistant, yesterday.
Adrian Boothroyd, who left Watford last month, and Gustavo Poyet, the former Tottenham Hotspur first-team coach, were thought to be in contention to take over at the Coca-Cola League One club. Despite Blackpool’s refusal, the Championship side are not believed to be willing to stand in the way of Grayson should he ask to leave. “Simon would be desperate to go,” a source close to Grayson said.
Grayson has a substantial get-out clause in his contract, which has 18 months left, but coming to an agreement will not be straightforward, with Karl Oyston, the Blackpool chairman, and Ken Bates, his Leeds counterpart, both strong-willed characters. Despite Leeds’s fall from grace — they were Champions League semi-finalists seven years ago — Grayson is attracted to the post. He lives in Skipton, North Yorkshire, and would be used to the tight financial constraints that he might expect at Elland Road, from his time at Bloomfield Road.
Grayson, who ended his playing career at Blackpool, took charge of the reserve squad and was appointed manager in 2006 after a spell as caretaker when Colin Hendry was dismissed. They were promoted to the Championship two seasons ago and are sixteenth in the table this campaign. “The club can confirm Leeds United have approached the club and the approach has been firmly rejected,” a Blackpool statement said.
McAllister was dismissed after Leeds lost their fifth consecutive game away to Milton Keynes Dons on Saturday. The Scot replaced Dennis Wise in January and they were beaten by Doncaster Rovers in the play-offs final at Wembley.

The Times 23/12

torivar

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #88 på: Desember 23, 2008, 00:26:04 »
Etter å ha tenkt meg litt om skal jeg ikke si at jeg er skuffet over et evt engasjement av Grayson. Jeg kjenner for lite til han og slutter meg til gin en sjans.

Sannsynligvis må ny manager basere seg på nåværende stall, med litt nytt i januar. Tror neppe vi ser 6-7 nye i dette vinduet, får i allefall ikke håpe det,

Uansett er jeg litt skuffet over at ikke mac fikk fortsette, selv om jeg som før påpekt synest det har blitt mye dilldall på midtbanen. Med en annen assistent tror jeg mye kunne vært bedre.

Det som gjør meg forbanna er det sviket enkelte av spillerene har gjort mot mac. Selv om manglende kontinuitet blant de fem bak er tildels mac sitt ansvar, er latterlig innsats etter mitt syn enkeltspilleres ansvar. Mange bør se seg om etter et speil og spørre, gjorde jeg mitt beste?

Er veldig spent på hva som skjer, ikke minst med unggutta.

Vi har på en måte overlevd mye rart, og alt er bedre enn Peter Reid. Alt.

MOT


berlin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #89 på: Desember 23, 2008, 00:28:40 »
Stiller meg også bak vettis m.fl.

Vi driver å starter på nytt, og dette med "proven" er jeg ambivalent til.

Grunnen til det, er at alle må ha sin første suksess et sted, og hvorfor skulle ikke det være Leeds? Grayson har hatt en viss suksess, men om han tar Leeds fra L1 via CCC til PL, vil
Blackpool være nesten en parantes på hans CV.

Det er noen som mener at vi ikke har tid - eller kan ta noen sjanse ifm managervalget.
Til det vil jeg si: Hverken Curb, Davies, Coppell (tilfeldige navn) gir noen som helst garanti for suksess. Se på f.eks Curb, eller Allardyce, eller Hughes, eller Burley eller Jewell (tilfeldig valgt).
Alle har feilet eller ser ut til å feile etter årevis med suksess med et eller flere lag.

Gin en sjans, ja!

Kankje han er den nye Don Revie, han var i hverfall ikke kjent? Ja, altså ikke at personlig er lik DR, vi snakker om 50 år og forskjell på både fotball og hvilke krav som stilles til managere )