Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 439410 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
EX-Manager: Simon Grayson
« på: Desember 22, 2008, 16:24:28 »
Vi gjør som The Sun og tar denne litt på forskudd.....
For meg er dette helt greit,langt mer fornøyd enn om det hadde blitt svikeren Poyet.Blackpool har aldri vært så god som de er nå under Grayson,får han det til med Leeds så vinner vi Champions League og Premier League.Lykke til 8)
« Siste redigering: Oktober 25, 2012, 11:31:47 av Promotion 2010 »

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1 på: Desember 22, 2008, 16:25:08 »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #2 på: Desember 22, 2008, 16:26:04 »
kor ser du det?

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #3 på: Desember 22, 2008, 16:26:27 »
Da var det klart
nææææææææææææskeptisk!Blir vel en 7. plass da....

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #4 på: Desember 22, 2008, 16:27:39 »
Litt fra Wiki:

Grayson began his career at Leeds United in June 1988 as a midfielder/defender. He did not manage to make the big breakthrough at Leeds, playing just twice in four years. He signed for Leicester City in March 1992, and went on to make 229 appearances in five years, enjoying some silverware along the way, winning the League Cup in 1997, and was voted the club's player of the season in the same year.

He moved to Aston Villa in 1997, and made another 49 Premier League appearances at Villa Park. He signed for Blackburn Rovers in July 1999, where he made 34 appearances in his first season. He lost his place the following season, and spent most of the next two years on loan, with spells at Sheffield Wednesday, Stockport County, Notts County and Bradford City.

Grayson signed for Blackpool on a free transfer on 19 July 2002.[1] He made more than 100 appearances for the Seasiders, and captained the side. He started his career at Blackpool in the right-back berth, but was moved to midfield by former boss Colin Hendry to bolster an area of weakness.

STATISTIKK i Blackpool som manager: 160 kamper, 59 seirere, 51 uavgjort, 50 tap - seiersmargin: 36.87%.

SA

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #5 på: Desember 22, 2008, 16:28:20 »
Hold trådene litt samlet, slå sammen  denne og "Grayson" eller steng en av de.

MODERATORER!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #6 på: Desember 22, 2008, 16:29:15 »
Litt fra Wiki:

Grayson began his career at Leeds United in June 1988 as a midfielder/defender. He did not manage to make the big breakthrough at Leeds, playing just twice in four years. He signed for Leicester City in March 1992, and went on to make 229 appearances in five years, enjoying some silverware along the way, winning the League Cup in 1997, and was voted the club's player of the season in the same year.

He moved to Aston Villa in 1997, and made another 49 Premier League appearances at Villa Park. He signed for Blackburn Rovers in July 1999, where he made 34 appearances in his first season. He lost his place the following season, and spent most of the next two years on loan, with spells at Sheffield Wednesday, Stockport County, Notts County and Bradford City.

Grayson signed for Blackpool on a free transfer on 19 July 2002.[1] He made more than 100 appearances for the Seasiders, and captained the side. He started his career at Blackpool in the right-back berth, but was moved to midfield by former boss Colin Hendry to bolster an area of weakness.

STATISTIKK i Blackpool som manager: 160 kamper, 59 seirere, 51 uavgjort, 50 tap - seiersmargin: 36.87%.

SA
Den statistikken skremmer jo alle...dette blir nok opprykk....

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #7 på: Desember 22, 2008, 16:29:42 »
Hold trådene litt samlet, slå sammen  denne og "Grayson" eller steng en av de.

MODERATORER!

jepp....kan bare stenge min 8)

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #8 på: Desember 22, 2008, 16:33:23 »
Sjønner ikke hva Bates tenker. Grayson har absolutt inget å vise frem. Greit at han tok opp Blackpool til CCC, men Leeds er ikke i den posisjonen at klubben bør satse på nok  et ubeskrevet blad

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #9 på: Desember 22, 2008, 16:34:38 »
Sjønner ikke hva Bates tenker. Grayson har absolutt inget å vise frem. Greit at han tok opp Blackpool til CCC, men Leeds er ikke i den posisjonen at klubben bør satse på nok  et ubeskrevet blad

Men Keane hadde vært grei?

SA

berlin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #10 på: Desember 22, 2008, 16:34:58 »
Da var det klart
http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=512106


det er ikke klart før Leeds sier det er klart, selv om det er meget sannsynlig.
trodde ikke du var så oppmerksomhetskåt, h.b.?  ;)

veteranen

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #11 på: Desember 22, 2008, 16:35:59 »
Aidy Boothroyd var Ken Bates sitt førstevalg som manager, men han takket nei til jobben.

Den offisielle begrunnelsen Boothroyd gav, var at han trengte mer tid før han tok på  seg en ny managerjobb. Den egentlige årsaken til at han takket nei finner dere i tråden "Hovedproblemet".

Kan også legge til at Boothroyd tidligere har gitt Simon Grayson rosende omtale, så jeg ser ikke bort fra at han anbefalte Bates å gå for ham.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #12 på: Desember 22, 2008, 16:37:30 »
Da var det klart
http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=512106


det er ikke klart før Leeds sier det er klart, selv om det er meget sannsynlig.
trodde ikke du var så oppmerksomhetskåt, h.b.?  ;)

Tenkte at Bates muligens så hva jeg skrev og skrinla Grayson. Han vil vel ikke være upoppis med meg. Eller vil han det

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #13 på: Desember 22, 2008, 16:38:25 »
Sjønner ikke hva Bates tenker. Grayson har absolutt inget å vise frem. Greit at han tok opp Blackpool til CCC, men Leeds er ikke i den posisjonen at klubben bør satse på nok  et ubeskrevet blad

Men Keane hadde vært grei?

SA
Det må da ha vært andre kandidater å spørre enn Grayson og ScumKeane....
Tror ikke dette faller i god jord på North Stand....eller tror du det SA???

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #14 på: Desember 22, 2008, 16:39:28 »
Spennende nok dette. Grayson har jo allerede gått læretida i Blackpool hvor han har vært manager i ca 2 år, og med god suksess.

Iflg Wikipedia;
Overtok etter Colin Hendry på slutten av 2005/2006 sesongen og styrte klubben bort fra nedrykk.
Sesongen etter kom laget på 3.plass og rykket deretter opp via playoff. Blant annet satte han ny klubbrekord med 10 strake seierer, som ble etterfult av 2 nye i CCC året etter.
Første sesongen i CCC kom laget på 16.plass og unngikk dermed nedrykk.

Ett ubeskrevet blad for de fleste dette sikkert, men så absolutt ett spennende valg av Bates og han fortjener helt klart en sjanse!
marching on together,
derudaf forever...

Torpe-do

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #15 på: Desember 22, 2008, 16:41:51 »
Eg har truen på karen eg

Sheridan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #16 på: Desember 22, 2008, 16:41:52 »
Sjønner ikke hva Bates tenker. Grayson har absolutt inget å vise frem. Greit at han tok opp Blackpool til CCC, men Leeds er ikke i den posisjonen at klubben bør satse på nok  et ubeskrevet blad

Enig, hb.

isak

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #17 på: Desember 22, 2008, 16:42:19 »
Dette er spanande! Nokon som veit litt om kva spelestil Grayson føretrekk??

torivar

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #18 på: Desember 22, 2008, 16:43:42 »
Sorry, dette var ikke helt det jeg hadde håpet på.

Fordelen er at vi ikke får en gammel kødd som type Kinnear. Bakdelen er at jeg ikke tror denne fyren klarer å dra spillerene etter ørene ut av league one.

Men jeg kan ta feil. Det gjør jeg hver dag.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #19 på: Desember 22, 2008, 16:43:45 »
Dette er spanande! Nokon som veit litt om kva spelestil Grayson føretrekk??

Dette er en ball gutter. Får dere den inn i nota til motstanderne oftere enn det de gjør på oss, så har vi vunnet kampen. Ps motstanderen er de med andre drakter

Boxman

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #20 på: Desember 22, 2008, 16:44:35 »
Dette er spanande! Nokon som veit litt om kva spelestil Grayson føretrekk??

Ifølge Waccoe, så har han en spillestil, og det er "hoofball". Trenger vel ikke utdypes....
Proud to be Leeds!

Sheridan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #21 på: Desember 22, 2008, 16:45:35 »
Fikk akkurat denne meldingen fra en kamerat av Lucas The Kop Cat i Leeds:

"by all accounts Grayson is a done deal!!!!! bookies have stopped taking bets as he is 1/10....

 ::)

Ferre

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #22 på: Desember 22, 2008, 16:46:32 »
Fra WACCOE:

SSN just said

-Just speculation, not confirmed yet
-Leeds fan as a boy
-Great job at Blackpool with limited resources


Ikke helt klart ennå...

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #23 på: Desember 22, 2008, 16:47:35 »
Jeg tror vel ikke Grayson er upopulær i seg selv, men forventningene blant Leeds Uniteds fans er ALLTID ENORME ved slike ansettelser.

Roy Keane vil jeg helst unngå å kommentere. Som flere andre er han en av, om ikke DEN mest forhatte spilleren på Elland Road.

Jeg kjenner svært lite til hva Grayson står for fotballmessig. At han har gjort det ok med Blackpool (eller heller bra, ut i fra forutsetningene) betyr ikke nødvendigvis at han ikke kan gjøre det minst like bra i Leeds.

Før en skjeller ut Bates & Co for ikke å ansette en bedre en (og vi har vel vansker nok med å enes selv hvem som er god/skikket), bør man høre hva de har lagt til grunn for vurderingen (dette gjelder uansett hvem de hadde valgt).

Og ikke minst ta i betraktning at enkelte som kanskje var mer ønsket, selv takket nei. Jeg vet ikke om det stemmer med Boothroyd, etc, men det kan jo godt være. Curbishley har på sin side utelukket (inntil videre) å flytte nordover. Listen går sikkert videre...

Grayson fortjener uansett sjansen når han først er ansatt. Vi som supportere kan ikke gjøre stort annet enn å støttre laget videre.

SA

peacock

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #24 på: Desember 22, 2008, 16:48:50 »
Way to go, lads >:( Slakt mannen før han starter, og det uten at dere vet en dritt om hva han står for. By the way; hva forventer dere? Tror dere vi kan velge og vrake på øverste hylle?

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #25 på: Desember 22, 2008, 16:49:52 »
Way to go, lads >:( Slakt mannen før han starter, og det uten at dere vet en dritt om hva han står for. By the way; hva forventer dere? Tror dere vi kan velge og vrake på øverste hylle?

Skriver under igjen, peacock!
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #26 på: Desember 22, 2008, 16:52:14 »
Way to go, lads >:( Slakt mannen før han starter, og det uten at dere vet en dritt om hva han står for. By the way; hva forventer dere? Tror dere vi kan velge og vrake på øverste hylle?

Skriver under igjen, peacock!

Skal selvsagt ikke slakten. Men hadde håpet på noen med en merittliste som viste at dette kunne han. Blir vel som om sønnen drar på missefeiring og ringer hjem til meg at han har funnet en ny dame. Først når jeg ser henne skjønner jeg at det ikke var helt etter forventningene. Guttungen dukket opp med Erna Solberg

Ferre

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #27 på: Desember 22, 2008, 16:53:21 »
De fleste på diverse engelske forum er positivt overrasket over ansettelsen(?) av Grayson. De vet vel litt mer om han enn det vi gjør? Ikke mannen jeg håpet på, men han skal selvfølgelig få sjansen til å vise hva han er god for.

raggen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #28 på: Desember 22, 2008, 16:54:05 »
overraskende men hadde som mange andre kanskje håpet på noe "bedre" men som alle andre manager så skal også grayson få en sjanse til og vise hva han kan.
Velkommen skal han være ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

isak

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #29 på: Desember 22, 2008, 16:56:25 »
overraskende men hadde som mange andre kanskje håpet på noe "bedre" men som alle andre manager så skal også grayson få en sjanse til og vise hva han kan.
Velkommen skal han være ;)
På tide å skifta underskrifta di? ;)