Skrevet av Emne: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!  (Lest 12633 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

janesoer

VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« på: Januar 10, 2009, 19:10:21 »
Jeg tror vi bare må innse at det mannskapet Leeds rår over er høyst middelmådig. De andre lagene har innsett at Leeds ikke er noe å frykte og derfor taper vi mot de fleste for tiden.
Det blir for dumt dette vaset med at vi er Leeds United og dermed tro at de andre lagene frykter oss, tvert imot så har de funnet ut at vi ikke er noe stort lag og da går det som det går.
Det er en grunn til at vi er i League One og det er fordi vi ikke fortjener bedre.
Problemet har ikke oppstått over natta og når man følger laget uke etter uke, år etter år, så burde vi kanskje ikke være så overrasket.
Og det er klart at hovedårsaken til nedturen begynte med Ridsdale og O`Leary`s vannvittige sløsing med penger vi ikke hadde. Det vil sannsynligvis gjøre at vi i flere år enda vi slite med økonomien og dermed ikke kunne knytte til oss annet enn annenrangs spillere.
Stabiliteten som Bates og co. skal sørge for fra styrerommet virker også å være veldig tilfeldig og lite planlagt.
Snakket lenge med Jan Ove i romjulen for å få litt informasjon fra en som ser laget jevnlig og for
å sammenligne med mine egne meninger og tanker.

For alle oss nordmenn som var på Wembley i mai så kunne en der se at laget ikke var i nærheten. Doncaster kunne ledet 3-0 etter 5-6 minutter og vant etterhvert meget fortjent.

Vi har to keepere som er brukbar på streken, men desverre er helt hjelpesløs i feltarbeidet.
Forsvarsrekken er utrolig svak med backer som selger seg og stoppere som taper det meste av dueller. I forhold til frispilling og kapasitet med ballen så er vi også utrolig svake. Der starter vi angrepene og da skjønner alle at problemene sitter dypt.
Vi har lenge hatt en midtbane uten rene flankespillere. Nå brukes Snodgrass og Delph i disse posisjonene. Snodgrass er kanskje bedre som spiss, Delph er også bedre sentralt
Fatsoe som kom fra Swansea klarer jo ikke å bevege seg.
Midtbanen vår klarer ikke å styre en eneste kamp og da er det ikke vanskelig å forstå hvorfor vi taper mot dårlige lag på Elland Road.
Becchio er muligens en brukbar spiss og Beckford scorer en del mål. Men de kampene jeg har sett Beckford har han virket lite bevegelig og til tider direkte lat. Ingen skal ta fra han at han scorer mål, men jeg lurer litt på om det har gått til hodet på gutten at klubber høyere oppe i systemet har fulgt med utviklingen hans.

Jeg synes overhodet ikke at dagens spillerstall er god nok til å bringe Leeds opp på et høyere nivå. Sammensetningen er ikke god og jeg måtte le når Bates skrev i programmet til kampen mot Leicester at Mc Allister var meget fornøyd med keepere, forsvar og midtbane, men mente at laget kun trengte forsterkninger i fremste rekken før sesongen. HALLO!!!!!

Den dagen vi har gode nok spillere da rykker vi opp, og som vanlig så må vi bare smøre oss med tålmodighet og håpe at Grayson ser hvor skoen trykker og tør å ta de nødvendige grep.
Nok en skuffende lørdag men kjære Grayson RENSK OPP!

Skuffet ålesunder.
 

jarle

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #1 på: Januar 10, 2009, 19:37:07 »
rensk opp er er nok tingen...

mye møkk som kan sendes ut døra for å slanke budsjettene...
I tillegg må laget styrkes på et par punkter.

Og vi må bruke CASH!!!
Selg Delph hvis det kan gi oss 4-5 spillere fra CCC som kan hjelpe oss opp.

Ny keeper
Ny stopper
Ny høyreback
Ny midtbanemann eller 2 (her kan vi kvitte oss med 3-4 mann som er møøøøk)

Foran kan jeg ikke fatte at vi ikke skal være bra nok.

Tom S

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #2 på: Januar 10, 2009, 19:44:27 »
Tabellen lyger aldri.

Men, eg tviheld endå på at vi skal ha godt nok mannskap til å kjempe i toppen av denne divisjonen. No er det snakk om at Larry får tid med gutta for å gjere sine justeringer og finne sin 11'er.
Det kan også vere viktig å skippe ut ein del og få inn nokre nye i stallen.
Larry må få nullstilt gutta og retta opp sjølvtilliten.

Sesongen ser ut som den er gått i forhald til topp to, men topp seks er innan rekkevidde.
Lat oss sikte oss inn mot den i første omgang.

Men, som trådstarter korrekt poengterer vi er ikkje bedre enn nr.10 i L1 pr.dato.
COME ON LEEDS !!

OPM

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #3 på: Januar 10, 2009, 20:04:55 »
Det er noe som heter siganleffekt. Spillere kan ikke over tid leve på å ha prestert en 3/4s sesong i fjor samt å være "hypet opp" som soleklare favoritter i årets divisjon. Jeg forslår rett og slett å release eller transfer liste så mye som 1/3 av dagens stall: Frazer, begge keepere, Rui, Telfer,Sheehan, Hughes, + alt stallfyllet vi har som aldri kommer i betraktning. Det er rett og slett nødvendig å sette en støkk i et helt lag av underperformere (med noen hederlige unntak som Delph, Snodgrass, Becchio og delvis Beckford).
Vi tenger rett og slett en liten revolusjon, og det oppnås desverre ikke med ¨hente et par "loan signings"
 

jarle

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #4 på: Januar 10, 2009, 20:16:23 »
Management by kicking BUTT... legendarisk Perchy Nilegård filosofi...

I tillegg foreslår jeg følgende:
OPM som ny Styreformann
Undertegnede som Spillende Manager
Svend Anders - PR
Roaldsvig - Marketing

Første jeg vil gjøre er å finne tilbake til Smiley badge og drakt fra 74/75 med nummerlapp og Lilla treningsoveraller...
Og starte oppbyggingen av et nytt og mmmm Leeds... som verdens best klubblag!!!!

OPM

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #5 på: Januar 10, 2009, 20:24:09 »
Management by kicking BUTT... legendarisk Perchy Nilegård filosofi...

I tillegg foreslår jeg følgende:
OPM som ny Styreformann
Undertegnede som Spillende Manager
Svend Anders - PR
Roaldsvig - Marketing

Første jeg vil gjøre er å finne tilbake til Smiley badge og drakt fra 74/75 med nummerlapp og Lilla treningsoveraller...
Og starte oppbyggingen av et nytt og mmmm Leeds... som verdens best klubblag!!!!


Støtter forslaget ditt, med unntak av at jeg mener jeg burde få samme sjanse som Robinson. (Vingoppstilling med hoftefeste)  Vi er i samme vektklasse, ca 10 kg overvekt ;) ;)
 

Jon R

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #6 på: Januar 10, 2009, 20:46:40 »
" Underperforming" betyr at det er et potensiale i mange av spillerne som ikke helt kommer ut. Spillere som åpenbart ikke gidder å holde formen og vekten har vi allikevel ikke bruk for. Utfra bildene sliter feks Robinson fortsatt med overvekt og bør sparkes på hue og ræva ut døren på ER, ettersom han er et dårlig forbilde for de andre spillerne. Jeg mener allikevel at stallen er god nok som den er, kanskje med unntak av at vi mangler en skikkelig goalgetter når Beckford er ute. Det vi trenger mest av alt er å få tilbake selvtilliten og samhandlingen i laget. Dessverre må vi nok regne med å slite med etterdønningene av Mc Allisters misforståtte posession filosofi i noen tid ennå. En play-off plass er fortsatt realistisk og dette bør være målet som Grayson & co nå strekker seg etter.  :)
« Siste redigering: Januar 10, 2009, 20:49:55 av Jon R »
Jon R.

Kato

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #7 på: Januar 10, 2009, 20:49:31 »
Dette trådstarter sier er helt riktig.

Spillerne er rett og slett ikke gode nok, alt dette hypet mot gamle og nye spillere er bare tull. Middels 3.-divisjonsgjeng stort sett hele forbanna gjenget.

Og om ikke Papa Smurf bruker penger i januar er det bare å gi han tabletten.
 

h.b

  • Gjest
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #8 på: Januar 10, 2009, 20:52:52 »
Hvor lenge skal vi klynge oss til denne feilen at vi underpresterer. Pr dags dato har ikke Leeds noe å gjøre blandt topp 6 i denne divisjonen. Kanskje så har vi heller overprestert og burde ligget enda lenger nede. Det at vi er Leeds supportere gjør at vi tror enda bedre om spillerne enn hva realitetene er. Vi burde våkne og heller forlange at pappa smurf  åpner pengesekken. Ikke F om noen vil kjøpe opp et lag som er på 3 nivå i engelsk fotball

olsen leeds

  • Gjest
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #9 på: Januar 10, 2009, 20:58:34 »
Det skulle ikke vært mulig med den stallen vi har i dag skulle vi ligget i toppen kanskje et eller to kjøp så. og bare tenk på supporterne og trenings annleget og den flotte stadion vi har Elland Road. blir bare sur av å tenke på det!!!!!!!!  10 plass ikke bra 

                       LA OSS HÃ…PE!!


I Ã…R TAR VI PLAY OFF FINALE MED SEIER :D :D
« Siste redigering: Januar 10, 2009, 21:05:22 av olsen leeds »

Inge

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #10 på: Januar 10, 2009, 21:00:55 »
Dette trådstarter sier er helt riktig.

Spillerne er rett og slett ikke gode nok, alt dette hypet mot gamle og nye spillere er bare tull. Middels 3.-divisjonsgjeng stort sett hele forbanna gjenget.

Og om ikke Papa Smurf bruker penger i januar er det bare å gi han tabletten.

Helt enig

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #11 på: Januar 10, 2009, 21:01:49 »
CALM DOWN!!!

Simon Grayson har hatt ca 10 treninger med troppen. Han har nok begynt å få et bilde, men har knapt fått prøvd ut 'sine konstellasjoner' ennå.

Selv Tom Nordlie i egen 'skremme-dere-til-døde'-filosofi trenger mer tid på seg før han klarer å snu en trend...

I forrige kamp klarte vi å kjempe oss inn igjen i kampen. Det gikk ikke i dag.


...nå skal jeg ikke komme & påstå at 'alt er i orden', 'det ordner seg' osv... Men det er for tidlig å konkludere ennå. Play off er fortsatt en mulighet.

Det som dessverre vel 'avgikk ved døden' i dag, var at det bare var å skifte manager så ville forsvaret få orden på seg selv. Det var nok mye det samme i dag, som det har vært tidligere.

Så... vinduet er åpent, bring'em in! :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

p0ndus

  • Gjest
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #12 på: Januar 10, 2009, 21:14:39 »
Dette er ikke underprestasjon, dette er slik laget har prestert hele sesongen. Spillerne er
ikke gode nok, laget er ikke godt nok og tiden vil vise om Gray(son) er god nok. Notererer meg ihvertfall at forsvaret ikke holder mål, at det tydeligvis ikke investeres veldig i nye forsvarsspillere heller. Det virker som at laget nå er fullt av middelmådigheter sett i forhold til League One standard. Eksempelvis siste trekk med å hente inn en 32 årig spiss  på lån istedenfor å prøve en lokal unggutt blir totalt galt. Laget kommer ikke til å rykke ned, men sprer denne mentaliteten seg videre neste så kan neste sesong bli en utfordring. At det nå snakkes om tildels overvektige spillere(Robinson) så forklarer dette kansje at det er treninga som ikke holder mål.

jarle

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #13 på: Januar 10, 2009, 21:21:10 »
Jeg tror jeg kan gjenta meg til jeg.... men vi må ha en midtbane sjef!!! helst fler.

JonR lanserte Delph og lurte på om jeg var fornøyd... Han er å sammenligne med Speed!!!
Det betyr at vi mangler Macca, Batty og Strachan... Ledertyper alle sammen!!!

Douglas er desverre ikke god nok!!!... ikke smart nok!
Robinson en skuffelse...
Howson blir neppe bedre... for veik.
Pruttun? no no...
Snoddy mulig god nok.
Hughes - desverre midt på stammen max.
Johnson... mulig mulig...

DA sitter vi igjen med 1 mann som er god nok og han blir snart solgt!!! KONGE!...

vi må ha en holding man som binder laget og skaper ro i rekkene..som plukker opp baller, vinner dueller og sprer baller enkelt og greit. (BATTY)
vi må ha en kreativ hjerne i laget. (MACCA)
vi må ha raske hardtarbeidende kantspillere som kommer rundt på kantene og som kan utfordre med fart (STRACHAN og SPEED)

legg til et par raske backer så begynner det å ligne noe...
Huntington / Mickelick er gode nok.

Og en keeper som er høy og sterk i feltet.

foran bør de 4... Bec x 2 og Christie, Trundle være nok.


Fotball er faen ikke noen vitenskap!!!
Problemet er at vi kjøper i blinde uten mål og mening...

det er litt sånn ...faen nå er det tomt for vare X i kjøleskapet... så kjøper vi inn Y isteden for å etterfylle med X...

Vi er en klubb som roter rundt i mørket uten strategi... uten noen som helst tanker... på hvordan vi skal spille... hvilken manager vi da skal se etter... hvilke spillere vi skal kjøpe inn som passer inn i klubben og miljøet og spillestil... NO DNA anymore... bortsett fra Elland Road og hvite drakter og fansen... resten er søppel.
Vi bytter manager, trener og back staff oftere en en Russisk Oligarch bytter ut elskerinnene sine...

Det er nesten ikke til å tro det som foregår...

Tenk om en Big MAC smakte og så ut forskjellig hver gang du kjøpte en???

Sølvreven

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #14 på: Januar 10, 2009, 23:01:06 »
Det er noe som heter siganleffekt. Spillere kan ikke over tid leve på å ha prestert en 3/4s sesong i fjor samt å være "hypet opp" som soleklare favoritter i årets divisjon. Jeg forslår rett og slett å release eller transfer liste så mye som 1/3 av dagens stall: Frazer, begge keepere, Rui, Telfer,Sheehan, Hughes, + alt stallfyllet vi har som aldri kommer i betraktning. Det er rett og slett nødvendig å sette en støkk i et helt lag av underperformere (med noen hederlige unntak som Delph, Snodgrass, Becchio og delvis Beckford).
Vi tenger rett og slett en liten revolusjon, og det oppnås desverre ikke med ¨hente et par "loan signings"
Som du helt riktig påpeker, så er det sikkert noe som heter siganleffekt. Men jeg må nok innrømme at jeg har ikke peiling, som vanlig?   ::)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

TK20

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #15 på: Januar 10, 2009, 23:05:16 »
Herlig trådtittel forresten. Pr dato er vi altså ikke bedre. ;D ;D

Sølvreven

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #16 på: Januar 10, 2009, 23:10:42 »
CALM DOWN!!!

I forrige kamp klarte vi å kjempe oss inn igjen i kampen. Det gikk ikke i dag.

Jeg tror dessverre at forrige kamp bare var et blaff. Denne manageren er ikke moden for trykket fra Elland Road, og denne stallen er for dårlig til opprykk pr dags dato.
Gråsønn fortsetter med samme startellever, samme formasjon, samme kaptein, samme innsats. Mao. ser jeg ingen forskjell fra tiden med Macca. Hva er egentlig forandret siden før jul? Bortsett fra 4 poeng på de tre siste kampene :-\. Ikke all verden foreløpig. Nå må han prøve å forandre litt på laget sånn at man ser at han prøver på et eller annet ihvertfall. MOT
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #17 på: Januar 10, 2009, 23:25:51 »
Skuffende!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Kato

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #18 på: Januar 10, 2009, 23:26:13 »
Er godt fornøyd om vi beholder plassen i 3.-divisjon.  
 

GeirO

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #19 på: Januar 11, 2009, 00:34:35 »
Er godt fornøyd om vi beholder plassen i 3.-divisjon.  

Da vi var i Premier League var det utopi å rykke ned.
Vi rykket ned!
Da vi var i Championship var det utopi å rykke ned.
Vi rykket ned.
Når vi nå er i League One har det vært utopi å rykke ned.
Men nå?
MOT

Ferre

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #20 på: Januar 11, 2009, 00:48:45 »
Er godt fornøyd om vi beholder plassen i 3.-divisjon. 

Da vi var i Premier League var det utopi å rykke ned.
Vi rykket ned!
Da vi var i Championship var det utopi å rykke ned.
Vi rykket ned.
Når vi nå er i League One har det vært utopi å rykke ned.
Men nå?

Vil vel ikke akkurat kalle det utopi... ::)

Leedsfan

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #21 på: Januar 11, 2009, 00:49:02 »
CALM DOWN!!!

Simon Grayson har hatt ca 10 treninger med troppen. Han har nok begynt å få et bilde, men har knapt fått prøvd ut 'sine konstellasjoner' ennå.

Selv Tom Nordlie i egen 'skremme-dere-til-døde'-filosofi trenger mer tid på seg før han klarer å snu en trend...

I forrige kamp klarte vi å kjempe oss inn igjen i kampen. Det gikk ikke i dag.


...nå skal jeg ikke komme & påstå at 'alt er i orden', 'det ordner seg' osv... Men det er for tidlig å konkludere ennå. Play off er fortsatt en mulighet.

Det som dessverre vel 'avgikk ved døden' i dag, var at det bare var å skifte manager så ville forsvaret få orden på seg selv. Det var nok mye det samme i dag, som det har vært tidligere.

Så... vinduet er åpent, bring'em in! :)

Det meste er riktig foruten at Tom Nordli forandrer synkende skuter til et vinnerlag med en gang, dette har han gjort mange ganger...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #22 på: Januar 11, 2009, 00:52:01 »
Er godt fornøyd om vi beholder plassen i 3.-divisjon. 

Da vi var i Premier League var det utopi å rykke ned.
Vi rykket ned!
Da vi var i Championship var det utopi å rykke ned.
Vi rykket ned.
Når vi nå er i League One har det vært utopi å rykke ned.
Men nå?

Vil vel ikke akkurat kalle det utopi... ::)

 ;D
Marching on together!

peacock

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #23 på: Januar 11, 2009, 09:29:58 »
CALM DOWN!!!

I forrige kamp klarte vi å kjempe oss inn igjen i kampen. Det gikk ikke i dag.

Jeg tror dessverre at forrige kamp bare var et blaff. Denne manageren er ikke moden for trykket fra Elland Road, og denne stallen er for dårlig til opprykk pr dags dato.
Gråsønn fortsetter med samme startellever, samme formasjon, samme kaptein, samme innsats. Mao. ser jeg ingen forskjell fra tiden med Macca. Hva er egentlig forandret siden før jul? Bortsett fra 4 poeng på de tre siste kampene :-\. Ikke all verden foreløpig. Nå må han prøve å forandre litt på laget sånn at man ser at han prøver på et eller annet ihvertfall. MOT

Det tok deg 3 kamper å bestemme deg for at Grayson ikke holder mål? Idioti! La mannen få en sjanse, på samme måte som spillerne skal få det. Det eneste vi trenger er ro, stabilitet, forutsigbarhet i hverdagen, og en spillerstall som "setter" seg. Det vil si at de får en sjanse til å prestere før de sendes på dør. Det store gjennomtrekket må stoppes, både av spillere og støtteapparat.

Inge

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #24 på: Januar 11, 2009, 10:19:09 »

Grayson må få en sjans det er jeg enig i. Men det trengs store forandringer på spillersiden.
Vil påstå at mange av dagens spillere har bevist over lang tid at de ikke holder mål.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #25 på: Januar 11, 2009, 10:58:32 »
Det meste er riktig foruten at Tom Nordli forandrer synkende skuter til et vinnerlag med en gang, dette har han gjort mange ganger...

Feil. KIL tapte den første kampen, Viking trengte også et par kamper før det snudde...

Simon har hatt to kamper hittil...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #26 på: Januar 11, 2009, 11:03:17 »
Deprimerande tap igår, men dette er langt frå avgjort. Grayson må få sesongen ut før vi kan bedømme han. Blir kvalm av tanken på endå ein ny manager. Vi har ein stor tropp og sannsynlegvis er det elleve mann som er kapable til å snu dette for oss. Eg er, som mange andre, mest bekymra for forsvaret. Ein ny stoggar inn som kan organisere rekkja og mykje trening er forhåpentlegvis det som skal til. Spissane våre hadde ein "stang-ut-dag", men her skal vi vere godt skodd med Trundle, Christie, Becks, Becchio og Snoddy.

Leedsfan

Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #27 på: Januar 11, 2009, 11:16:50 »
Det meste er riktig foruten at Tom Nordli forandrer synkende skuter til et vinnerlag med en gang, dette har han gjort mange ganger...

Feil. KIL tapte den første kampen, Viking trengte også et par kamper før det snudde...

Simon har hatt to kamper hittil...



Hvis vi er på et såpass kort perspektiv som 1 til 2 kamper så har du rett...

Jeg har tiltro til at Grayson snur dette...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #28 på: Januar 11, 2009, 11:26:44 »

Hvis vi er på et såpass kort perspektiv som 1 til 2 kamper så har du rett...

Jeg har tiltro til at Grayson snur dette...

...for all del, Tom pleier å klare å snu trender. Men Simon har altså hatt to kamper hittil, og selv Tom har slitt med å få poeng på så kort sikt (dét var mitt poeng :) )

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Mats-

  • Gjest
Sv: VI ER IKKE BEDRE PR. DATO !!!!!
« Svar #29 på: Januar 11, 2009, 11:30:53 »
Det er vel strengt tatt ikke nøye lengre, jeg har akseptert at vi sitter fast i sumpen og jeg er blir ikke lengre "kanon" skuffet over et slikt tap. Vi må vel alle innse at dette er en gammel storhet, men som ikke har "våknet" enno. Jeg akter å sitte her gjennom et par imponerende seiere og mange "skuffende" tap, men en eller annen gang i 2012 er vi back on track.

Pr dags dato er vi en middelmådig 3 Divisjons klubb, og dette endres ikke på lang tid. Jeg vil heller glede meg over økonomisk stabilitet slik at det værste fienden likvidasjon ikke oppstår. Så får vi bare ligge her i divisjonen å "tråle" og akseptere at vi er på lik linje som lag som Huddersfield, Sheffield Wednsday og Bradford. Lag som engang var oppe i PL, men det siste tiåret har ikke prestert en f**k.

Nei her blir vi, bare å senke ambisjonene, oppturen kommer før eller siden, så lenge enn ikke blir likvidert som klubb. Men den kommer nok som en overraskelse. Leeds har ikke vært gode siden 2001/2002. Begge play off sesongene var bare noen "blaff", har det ikke vært for -15 og Wise som klarte å motivere på det har den sesongen nok vært like skuffende som denne.

Face it, lenge siden vi var god ;D