Skrevet av Emne: Ex-spiller og ex-U-18 trener: Richard Naylor  (Lest 55733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MacMurder

« Siste redigering: Februar 03, 2018, 12:01:41 av Promotion 2010 »

Sølvreven

Rickard Naylor inn på lån
« Svar #1 på: Januar 14, 2009, 18:12:52 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1520135,00.html

En tøffing så vidt jeg husker. Lån lån lån. Når skal vi kjøpe kvalitet?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lars E

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #2 på: Januar 14, 2009, 18:13:53 »
Har ikke han leedstattoo eller er jeg helt på villspor nå? Husker i forbindelse med overgangen til Westlake, tror han uttalte seg om at han var Leedsfan osv..

Edit: Joda.. sto jo litt i saken i hvert fall

However, Richard was born and bred in Leeds and has never made any secret of his affection for the club.
Forever Leeds

Sølvreven

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #3 på: Januar 14, 2009, 18:15:19 »
Jo det stemmer det. Han har aldri lagt skjul på at han vil til Leeds. Han er jo en local lad i tillegg.  :D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #4 på: Januar 14, 2009, 18:26:12 »
Må innrømme at jeg er litt skeptisk til denne signeringen; lukter litt Telfer. Men liker at han er Leeds-fan. Da er han kanskje villig til å blø for drakta.   
Endre

Per-Stian

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #5 på: Januar 14, 2009, 18:29:35 »
Naylor, viss eg hugsar rett, ein hardhaus med årevis rutine. Var sikker på at han var eldre enn 31. Trur dette kan vere ei smart innhenting, og håpar vi har opsjon på å forlenge.
« Siste redigering: Januar 14, 2009, 18:32:40 av Per-Stian »

h.b

  • Gjest
Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #6 på: Januar 14, 2009, 18:43:19 »
En lånespiller som har vært utlånt en god del ganger tidligere har jeg mine tvil til. Tydeligvis ikke i nærheten av en plass på Ipswich. Nei takk til Rejects

Erik_

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #7 på: Januar 14, 2009, 18:44:14 »
Endelig en skikkelig midtstopper. Selv om jeg ikke akkurat jubler over lengden på låneoppholdet til denne skadeutsatte Leedssupporteren.

Forhenværende kaptein i Ipswich, som går under kallenavn som "Bam Bam" og "Psycho". Akkurat det som trengs der bak i et forsvar som absolutt ikke fungerer.

pedro

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #8 på: Januar 14, 2009, 19:12:23 »
Ja nå begynner det å bli en del lånespillere igjen, herregud det må vel finnes en stopper av høy kvalitet som kan kjøpes. Disse kortsiktige løsningene er bare vås. Enten kjøp eller lån ut sesongen >:(
Leedsomaniac

Sydhagen

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #9 på: Januar 14, 2009, 19:32:11 »
jeg har sagt det før, og sier det igjen:  forstår ikke dette med å låne inn en spiller for noen uker. viss man skal låne inn en spiller, så gjør det ut sesongen for pokker!!

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #10 på: Januar 14, 2009, 19:35:57 »
Jeeeez.....faen,no e eg frustrert.Vi e Leeds og vi bør ikkje opptre som om vi va Stockport eller nokke sånt....låne gamle rejects....kjøp nokke skikkelig for helvete 8)

MacMurder

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #11 på: Januar 14, 2009, 19:43:06 »
Han er ein god stoggar! Men merkelig at Ipswich vil låne ham ut, han har jo nesten spilt alle kampene til nå.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #12 på: Januar 14, 2009, 20:16:08 »
Han er ein god stoggar! Men merkelig at Ipswich vil låne ham ut, han har jo nesten spilt alle kampene til nå.


Er du sikker på det? Da er det underlig og mer enn det??? Lånespillerne florerer. Kanskje vil det hjelpe at han er fan!
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #13 på: Januar 14, 2009, 20:16:33 »
Det som er håpløst med disse lånene er at når de forsvinner om en måned, så vil de spillerne som er igjen være enda mere usikre på seg selv. Dette er faktisk å sparke seg selv bak mens man ligger.
Dette er håpløst. Bates viser nå for alle at han ikke vil satse penger på Leeds.
Leeds greier ikke opprykk og sparker Grayson i Juni. Men hele problemet til Leeds er en gammel nisse ved navn Bates :'(


kjelvi

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #15 på: Januar 14, 2009, 20:26:30 »
Har ikke han leedstattoo eller er jeg helt på villspor nå? Husker i forbindelse med overgangen til Westlake, tror han uttalte seg om at han var Leedsfan osv..
Edit: Joda.. sto jo litt i saken i hvert fall
However, Richard was born and bred in Leeds and has never made any secret of his affection for the club.

Ian Westlake revealed in the October/November 2006 issue of the Leeds, Leeds, Leeds magazine that "Bam-Bam's a massive Leeds fan - he's got the white rose tattooed on his arm and sings 'Marching On Together' in the shower after training"

raggen

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #16 på: Januar 14, 2009, 22:27:46 »
synes også dette er skuffende med alle disse lånesigneringene. vil også ha inn spillere på faste kontrakter men når det er sagt så er det jo en trygghet og vite at de kommer på korte lån og da får sett om de duger og er noe og samle på.....
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #17 på: Januar 14, 2009, 23:11:07 »
Herregud.Hele transferaktiviteten til Leeds United er jo en parodi!
Kjøp kvalitet for hælvete!!!!!!

mari

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #18 på: Januar 14, 2009, 23:18:29 »
Skal ikke uttale meg for mye om Naylors kvaliteter ettersom jeg ikke kan huske å ha sett han spille annet enn spiss for Ipswich (Joe Royle konverterte han til midtstopper i sin periode som Ipswich sjef) - men han går for å være en knallhard stopper med stor innsatsvilje, god på hodet - men noe treg og ikke av den spillende typen stoppere. Jeg har ihvertfall savnet den kontante spillertypen og innbiller meg at han og Rui kan utfylle hverandre ....

Og han har spilt tilnærmet fast som stopper i Ipswich de siste 4-5 årene. Var club captain ved inngangen til sesongen og spilte de første 20 kampene i årets sesong. Mistet plassen til den gamle Campo i desember og ønsker å spille fast - da Leeds kom på banen var han umiddelbart villig til å droppe ned en divisjon for å spille for klubben i hans hjerte.....

Ellers går kontrakten hans ut etter sesongen - så jeg er helt uenig med de som skriker om at det er håpløst å bare låne spilleren i en måned. Dersom han innfrir og vi ønsker å beholde han kan vi få en spiller gratis til sommeren som allerede er "innkjørt". Trolig vil vi også i midten av februar evt. kunne få til en billig avtale for å hente han permanent...

Ser at han har over 300 kamper i Ipswich på nivå 1 og 2. Minner om at vi pt er et middels lag på nivå 3. Har tro på at dette er en spiller som kan være med å flytte oss et hakk opp i ligasystemet - og det er det eneste som betyr noe i år....
 

sveifors

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #19 på: Januar 14, 2009, 23:30:12 »
jeg har sagt det før, og sier det igjen:  forstår ikke dette med å låne inn en spiller for noen uker. viss man skal låne inn en spiller, så gjør det ut sesongen for pokker!!



Kan av og til være lurt å prøve buksa før du kjøper den, dersom det ikke er bytterett
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

LEO

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #20 på: Januar 15, 2009, 09:19:41 »
Var inne på Team Talk, men fant han ikke i stallen.

Men merkelig at Ivan Campo som visst nok erstattet Naylor er jo skadet i 3 - 4 uker .
 

lojosang

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #21 på: Januar 15, 2009, 09:28:12 »
Nå har jeg sjakka fasiten i FM2009.
Naylor har høy determination, bravery og work rate. 14 i influence. Han er bedre offensivt enn Marquez, men er verken spesielt sterk i lufta eller taklingssterk. Så da vet vi det.  ;D
- Leif Olav

Dennis

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #22 på: Januar 15, 2009, 12:02:20 »
Og han har spilt tilnærmet fast som stopper i Ipswich de siste 4-5 årene. Var club captain ved inngangen til sesongen og spilte de første 20 kampene i årets sesong.

Høres veldig bra ut!

Fast - frem til kjøpet av Campo - i divisjonen over og en kontant, gammeldags stoppertype av hva du skriver. Det er vel akkurat hva vi trenger!
Marching on together!

Dennis

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #23 på: Januar 15, 2009, 12:02:43 »
Herregud.Hele transferaktiviteten til Leeds United er jo en parodi!
Kjøp kvalitet for hælvete!!!!!!

John Terry var ikke til salgs, dessverre...
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #24 på: Januar 15, 2009, 12:40:55 »
Herregud.Hele transferaktiviteten til Leeds United er jo en parodi!
Kjøp kvalitet for hælvete!!!!!!

John Terry var ikke til salgs, dessverre...
haha kaizer veldig morsomt....det finnes selvfølgelig ingen mellomting mellom Naylor og Terry.Tenkte å foreslå at vi kan leie Rio ut sesongen og kanskje Smith-2 Judas i en smekk....

torivar

  • Gjest
Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #25 på: Januar 15, 2009, 13:29:13 »
Fikk følgende mail fra en Ippsvipps kompis:

Vær forberedt på klareringer i hytt og pine og store hull i luften.... der han trodde ballen var...

Vel, jeg tror ikke dette styrker Play-off håpet ---- :)

Verken hos dere eller oss.

 


lojosang

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #26 på: Januar 15, 2009, 13:58:29 »
Vær forberedt på klareringer i hytt og pine og store hull i luften.... der han trodde ballen var...

Får vi plutselig klareringer får det våge seg om de blir litt i hytt og pine, vel?  ;D
- Leif Olav

Crazyleeds

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #27 på: Januar 15, 2009, 14:55:33 »
Synes dette er veldig rart jeg med disse låneovergangene, greit nok med lån altså, men andre spilleren vi har tatt inn på 1 mnd lån..Hvordan skal det lage noe stor trygghet i vårt forsvar og ikke minst for laget? Regner vi med at etter 1 måned så er dem andre forsvarspillerene utvikla seg som cannavaro og maldini? Merkelig spør du meg! ikke noe å si på signeringen, men skulle sett at vi kjøpte han eller tok han på lån ut sesongen iallefall!!

mac_gyver

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #28 på: Januar 15, 2009, 15:03:00 »
jeg HATER lån!
Pride of Yorkshire

kjelvi

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #29 på: Januar 15, 2009, 15:08:39 »