Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 739573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Knut-

Sv: Kamper i dag
« Svar #60 på: Februar 24, 2009, 22:48:33 »
Det skal jeg love deg, men å sammenligne Leeds og Man U er som å sammenligne sykkel og Ferrari. Satser på sykkelen den dagen de møtes i samme race ;D

I tillegg er det jo litt gøy å terge noen her  :P

Makan :o



Min første kamp i England var mellom Leeds og Scum. Skal love deg at vi ikke hadde mye til overs for Man. United. Det var tider det.......
medlem 191

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #61 på: Februar 24, 2009, 22:50:53 »
De tidene vil aldri forandre seg 8)

Kickthemdown

Sv: Kamper i dag
« Svar #62 på: Februar 24, 2009, 22:55:14 »
Strålende resultater for oss selvsagt. S****horpe skal få slite på Elland Road til helgen og vips så er vi forbi..  :D

Oldham boblen sprekker ... De tar vi ! Play-off here we come!

Alta-White

Knut-

Sv: Kamper i dag
« Svar #63 på: Februar 24, 2009, 22:59:15 »
De tidene vil aldri forandre seg 8)

Leeds for alltid!

Men må innrømme at jeg er mer opptatt av rivalene i L1 enn de på øverste hylle.
medlem 191

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #64 på: Februar 24, 2009, 23:00:22 »
Facinerende tilskuertall idag:

Cheltenham-Millwall     1-3       2,942
Oldham-Bristol Rovers  0-2       3,745
Southend-Scunthorpe 2-0        6,028
Colchester-Stockport  1-0        3,179
Peterborough-Carlisle  2-0        5,103


Patetisk!   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Kamper i dag
« Svar #65 på: Februar 24, 2009, 23:15:01 »
Facinerende tilskuertall idag:

Cheltenham-Millwall     1-3       2,942
Oldham-Bristol Rovers  0-2       3,745
Southend-Scunthorpe 2-0        6,028
Colchester-Stockport  1-0        3,179
Peterborough-Carlisle  2-0        5,103


Patetisk!   :o
Nesten like mange som på Leeds kamper, om man legger sammen alletilskuerne.. KNALL bra resultater...MOT

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #66 på: Februar 25, 2009, 01:00:13 »
Facinerende tilskuertall idag:

Cheltenham-Millwall     1-3       2,942
Oldham-Bristol Rovers  0-2       3,745
Southend-Scunthorpe 2-0        6,028
Colchester-Stockport  1-0        3,179
Peterborough-Carlisle  2-0        5,103


Patetisk!   :o

Det er ikkje alle lag som har vert i Premier League og samla masse fans pga suksess. Det samme skjer kvar gong storlag kjem ned i denne divisjonen. Til dømes Manchester City og Nottingham Forest hadde voldsomme tilskodartal. Leeds skal for all del vere stolte av at folk møter opp i desse motgangstider, men det er ikkje grunnlag for å snakke nedsettande om andre hardtkjempande lag som ofte har enorm konkurranse frå naboklubber som gjerne ligger i PL. Kan nevne Everton og Liverpool.....

Eg har også sagt at eg ikkje skal skrive her inne, det står eg for så vidt på. Men greidde ikkje la dette stå ukommentert. Men som sagt, Leedsfansen skal vere stolte av lojaliteten til klubben.
« Siste redigering: Februar 25, 2009, 01:02:26 av Another_Roger »

Lars E

Sv: Kamper i dag
« Svar #67 på: Februar 25, 2009, 01:18:51 »
Facinerende tilskuertall idag:

Cheltenham-Millwall     1-3       2,942
Oldham-Bristol Rovers  0-2       3,745
Southend-Scunthorpe 2-0        6,028
Colchester-Stockport  1-0        3,179
Peterborough-Carlisle  2-0        5,103


Patetisk!   :o

Amatørlag :)
Forever Leeds

samadhi

Sv: Kamper i dag
« Svar #68 på: Februar 25, 2009, 07:34:04 »
Facinerende tilskuertall idag:

Cheltenham-Millwall     1-3       2,942
Oldham-Bristol Rovers  0-2       3,745
Southend-Scunthorpe 2-0        6,028
Colchester-Stockport  1-0        3,179
Peterborough-Carlisle  2-0        5,103


Patetisk!   :o

Det er ikkje alle lag som har vert i Premier League og samla masse fans pga suksess. Det samme skjer kvar gong storlag kjem ned i denne divisjonen. Til dømes Manchester City og Nottingham Forest hadde voldsomme tilskodartal. Leeds skal for all del vere stolte av at folk møter opp i desse motgangstider, men det er ikkje grunnlag for å snakke nedsettande om andre hardtkjempande lag som ofte har enorm konkurranse frå naboklubber som gjerne ligger i PL. Kan nevne Everton og Liverpool.....

Eg har også sagt at eg ikkje skal skrive her inne, det står eg for så vidt på. Men greidde ikkje la dette stå ukommentert. Men som sagt, Leedsfansen skal vere stolte av lojaliteten til klubben.

Enig med Tranmereren her. Som L1 klubb må vi bare innfinne oss med den situasjonene vi her i, og ikke heve oss over de andre lagene. Selv om det er kjipt å være i denne divisjonen er det også facinerene å møte alle disse små klubben og se at selv om de er mye mindre enn oss selv så er entusiasmen like stor, og til tider er de også gode nok til å slå oss sporstlig...

Ã… kalle disse tilskuertallen for patetisk er ja...patetisk  ::)
marching on together,
derudaf forever...

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #69 på: Februar 25, 2009, 07:39:16 »
Facinerende tilskuertall idag:

Cheltenham-Millwall     1-3       2,942
Oldham-Bristol Rovers  0-2       3,745
Southend-Scunthorpe 2-0        6,028
Colchester-Stockport  1-0        3,179
Peterborough-Carlisle  2-0        5,103


Patetisk!   :o

Det er ikkje alle lag som har vert i Premier League og samla masse fans pga suksess. Det samme skjer kvar gong storlag kjem ned i denne divisjonen. Til dømes Manchester City og Nottingham Forest hadde voldsomme tilskodartal. Leeds skal for all del vere stolte av at folk møter opp i desse motgangstider, men det er ikkje grunnlag for å snakke nedsettande om andre hardtkjempande lag som ofte har enorm konkurranse frå naboklubber som gjerne ligger i PL. Kan nevne Everton og Liverpool.....

Eg har også sagt at eg ikkje skal skrive her inne, det står eg for så vidt på. Men greidde ikkje la dette stå ukommentert. Men som sagt, Leedsfansen skal vere stolte av lojaliteten til klubben.

Det er en kommentar, som for min del, aksepteres. Jeg har stor sans og respekt for "davidene", uansett om de kommer fra en stor by som Liverpool eller mindre steder.

Det kan virke som du tror Leeds har mange tilskuere pga den seneste "storhetstiden" (som likevel ikke ga noen tofeer, kun CL-semifinale og hederlige plasseringer i PL). Du nevner også Forest og Man City. Disse lagene, i hvertfall Leeds og Man City har atskillig lengre tradisjon med stor fanbase, også i motgangstider.
Tilskuertall i Englang opplevde vel en ganske sterk nedgang i 80-årene, bl.a pga mye uro, hooligans, ulykker og uheldige episoder. Leeds hadde snitt under 20.000 på den tiden, såvidt jeg husker.

Anyway, at du er Tranmere-supporter kan jeg like. At jeg selv er Leeds-supporter har mest med tilfeldigheter og gjøre, men det er "et lykkelig ekteskap" som varer til en av "partene" dør. Hadde jeg i moden voksen alder valgt lag, ville jeg trolig valgt en kul, men liten klubb, men som sagt, ekteskapet er lykkelig!  :)

Det er sikkert smart å ikke skrive så mye her, det er tross alt et klubbforum for Leeds, og ikke et generelt fotballforum, men jeg antar at du fant veien hit av en eller flere av følgende grunner: Tranmere er i samme divisjon, du kjenner en/flere norske Leeds-supportere, men sist og ikke MINST: Dette er et aktivt, bra og engasjerende forum -NB! Meget vanedannende! Er du ikke "gift" med Tranmere, står du i fare for å bryte forlovelsen, fordi du faller for et nytt lag i helhvitt.  :)

Per-Stian

Sv: Kamper i dag
« Svar #70 på: Februar 25, 2009, 09:35:19 »
Det er ikkje alle lag som har vert i Premier League og samla masse fans pga suksess. Det samme skjer kvar gong storlag kjem ned i denne divisjonen. Til dømes Manchester City og Nottingham Forest hadde voldsomme tilskodartal. Leeds skal for all del vere stolte av at folk møter opp i desse motgangstider, men det er ikkje grunnlag for å snakke nedsettande om andre hardtkjempande lag som ofte har enorm konkurranse frå naboklubber som gjerne ligger i PL. Kan nevne Everton og Liverpool.....

Eg har også sagt at eg ikkje skal skrive her inne, det står eg for så vidt på. Men greidde ikkje la dette stå ukommentert. Men som sagt, Leedsfansen skal vere stolte av lojaliteten til klubben.

Du har heilt rett, vi har ingen rett eller grunn til å trakke på andre supporterar. Vi tilhøyrer same religionen, men trur på ulike gudar. Det får vere opp til våre respektive lag å gjere opp status om kven som er best.

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #71 på: Februar 25, 2009, 09:53:41 »
Facinerende tilskuertall idag:

Cheltenham-Millwall     1-3       2,942
Oldham-Bristol Rovers  0-2       3,745
Southend-Scunthorpe 2-0        6,028
Colchester-Stockport  1-0        3,179
Peterborough-Carlisle  2-0        5,103


Patetisk!   :o

Det er ikkje alle lag som har vert i Premier League og samla masse fans pga suksess. Det samme skjer kvar gong storlag kjem ned i denne divisjonen. Til dømes Manchester City og Nottingham Forest hadde voldsomme tilskodartal. Leeds skal for all del vere stolte av at folk møter opp i desse motgangstider, men det er ikkje grunnlag for å snakke nedsettande om andre hardtkjempande lag som ofte har enorm konkurranse frå naboklubber som gjerne ligger i PL. Kan nevne Everton og Liverpool.....

Eg har også sagt at eg ikkje skal skrive her inne, det står eg for så vidt på. Men greidde ikkje la dette stå ukommentert. Men som sagt, Leedsfansen skal vere stolte av lojaliteten til klubben.

Jeg var kanskje litt uklar her.  ;)

Med patetisk mener jeg at det er trist at Leeds United er i denne situasjonen og at dette er topplagene vi sammenligner oss med. Patetisk er vel også et spark til fansen som ikke gidder å følge de andre topplagene i Div 3.
Smilyen var den som uttykker sjokk. Jeg er sjokkert over at bl.a. Oldham med sine tradisjoner ikke trekker mer.

Noen av disse lagene bør se seg over skulderen og lærer av Bradford City i divisjonen under. De har ikke vært noe topplag i moderne tid, men samler jevnt over 12.000 tilskuere. Hva gjør de for å samle en så stor mengde tilskuere annenhver lørdag? Billettprisene er for voksne hele £20 og for studenter £15. Barn under 11 år går gratis!
http://www.bradfordcityfc.co.uk/page/Fixtures/0,,10266,00.html (sjekk tilskuertallene)

Faktisk så underer man seg i Leeds hvorfor klubben i alle år har trukket såpass FÃ… tilskuere. Det blir forklart med at det ikke finnes noen rivaliserende klubb i byen og dermed ingen å konkurrere med. I tillegg er byen Rugby-byen fremfor noen i England. For andre år på rad spiller Leeds Rhinos i finalen i verdensmesterskapet til helgen (på Elland Rioad).


Nåh...AR..... Husj, tilbake i lekegrinden din igjen.....  ;D

« Siste redigering: Februar 25, 2009, 09:55:28 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #72 på: Februar 25, 2009, 10:18:34 »
Jeg er sjokkert over at bl.a. Oldham med sine tradisjoner ikke trekker mer.

Noen av disse lagene bør se seg over skulderen og lærer av Bradford City i divisjonen under. De har ikke vært noe topplag i moderne tid, men samler jevnt over 12.000 tilskuere. Hva gjør de for å samle en så stor mengde tilskuere annenhver lørdag? Billettprisene er for voksne hele £20 og for studenter £15. Barn under 11 år går gratis!
http://www.bradfordcityfc.co.uk/page/Fixtures/0,,10266,00.html (sjekk tilskuertallene)


Enig, at Oldham trekker under 4.000, er trist for klubben. Forest, som jo trakk bra med tilskuere i L1, hadde noe av samme policy som Bradford har.

Men hva mener du med Bradford ikke har vært noe topplag i moderne tid?

Bradford har vel aldri vært noe topplag, med mulig unntak for - nettopp i moderne tid!
De var for første gang i toppdivisjonen(PL eller tilsvarende) i 2 sesonger fra 1999 til 2001.
Jeg vil vel heller si at de aldri har vært noe topplag, en snarvisitt på 2 sesongere teller nærmest ikke.
Ellers enig at Bradford trekker imponerende med tilskuere, og noen av de erindrer kanskje at de for ikke lenge siden "spiste rips med de store" og håper og tror at de i hvertfall etterhvert kan krabbe opp 2 trinn.

Jeg var forøvrig på begge bortekampene til Leeds mot Bradford når de var i PL, og det var en intim og fin stadion med bra trøkk, det var vel 20.000 + på tribunene.
« Siste redigering: Februar 25, 2009, 11:30:59 av berlin »

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #73 på: Februar 25, 2009, 10:40:33 »
Njaa, konkurranse frå naboklubbar er ikkje bra når nivåforskjellen er så stor. På tranmere sine kampar hender det at enkelte har på seg Liverpooldrakt. Og det irriterer sjølvsagt mange. I ei periode spelte Tranmere mange av heimekampane på fredagar pga Everton og Liverpool. Tranmere hadde en stor rival, og det var Bolton. Det var tider det, men dei vaks dessverre i frå oss.

Anyways, trur Leeds greier playoff. Eg og en kamerat som er Leedsfan skal til England visst det blir Leeds-Tranmere i playoff.  Sjansen er dog liten for at vi møtest.

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #74 på: Februar 25, 2009, 11:48:55 »
Trur det same som deg, Roger, at me(Leeds) klarer play-off. Er meir usikker på om Tranmere klarar det, så good luck! Skulle me då i så tilfelle verte trekt mot kvarrandre, legg eg sympatien for Tranmere på hylla for dei 2 kampane.  ;)

Meinar elles at Tranmere tok skalpen til enten Liverpool og/eller Everton i cupsammhang for ikkje så mange år tilbake, det må jo være noko av det gildaste ein Tranmere-supportar kan oppleve, kanskje t.o.m. betre enn opprykk?

Ellers ser eg at Tranmere som navn stammar fra Norske vikinger, som slo seg ned i området på 1000-talet, men det visste du om, kanskje?

pale

Sv: Kamper i dag
« Svar #75 på: Februar 25, 2009, 11:56:40 »
Sitat
Ellers ser eg at Tranmere som navn stammar fra Norske vikinger, som slo seg ned i området på 1000-talet, men det visste du om, kanskje?

Sitat
Jeg var forøvrig på begge bortekampene til Leeds mot Bradford når de var i PL

Jøss, er du språkforvirret idag Berlin? ;)

Var forresten på serieåpninga mellom Tranmere-Leeds i fjorårssesongen. Vi vant en heldig 2-1 seier...
Tranmere var jo tippet i toppen ifjor, uten å innfri. Og det ser vel tøft ut i år også.

Another_Roger

Sv: Kamper i dag
« Svar #76 på: Februar 25, 2009, 12:20:41 »
Trur det same som deg, Roger, at me(Leeds) klarer play-off. Er meir usikker på om Tranmere klarar det, så good luck! Skulle me då i så tilfelle verte trekt mot kvarrandre, legg eg sympatien for Tranmere på hylla for dei 2 kampane.  ;)

Meinar elles at Tranmere tok skalpen til enten Liverpool og/eller Everton i cupsammhang for ikkje så mange år tilbake, det må jo være noko av det gildaste ein Tranmere-supportar kan oppleve, kanskje t.o.m. betre enn opprykk?

Ellers ser eg at Tranmere som navn stammar fra Norske vikinger, som slo seg ned i området på 1000-talet, men det visste du om, kanskje?

Heheh. Kjente til det ja. Det stemmer at vi slo Everton 3-0 på Goodison Park i FA-Cupen for nokre år sia. Det var ganske kjekt ja ;)

Men no skal ikkje eg få dette forumet til å handle om Tranmere, så trur vi stanser der :)
« Siste redigering: Februar 25, 2009, 12:23:37 av Another_Roger »

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #77 på: Februar 25, 2009, 12:38:20 »
Sitat
Ellers ser eg at Tranmere som navn stammar fra Norske vikinger, som slo seg ned i området på 1000-talet, men det visste du om, kanskje?

Sitat
Jeg var forøvrig på begge bortekampene til Leeds mot Bradford når de var i PL

Jøss, er du språkforvirret idag Berlin? ;)

Var forresten på serieåpninga mellom Tranmere-Leeds i fjorårssesongen. Vi vant en heldig 2-1 seier...
Tranmere var jo tippet i toppen ifjor, uten å innfri. Og det ser vel tøft ut i år også.

Hehe, slett ikke. Jeg skrev nynorsk til jeg begynte på høyere utdanning, men mener fortsatt at jeg behersker begge målformene rimelig godt(eller dårlig?).

En gyllen regel, som ikke blir så mye brukt, ei heller i offentlig forvaltning, er at man skal svare på den målformen som avsender bruker. Jeg fikk bare lyst til å gjøre nettopp denne gang (siden Tran-Roger skriver nynorsk, selv om dette forumets regler ikke setter slike krav til deltagerne. Da hadde det nok blitt få innnlegg, og mye rabalder.

pale

Sv: Kamper i dag
« Svar #78 på: Februar 25, 2009, 12:46:26 »
Og jeg starter jo rabalderet....

Har ingenting å utsette på noen av målformene eller hvordan du uttrykker deg, Berlin.
Ble bare litt nysgjerrig.

Men denne gylne regelen er jeg i tvil om er spesielt gyllen. Jeg foretrekker å få et velskrevet svar framfor knoting på "feil" mål.
Off-topic, forresten. Sorry.

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #79 på: Februar 25, 2009, 13:01:49 »
Jeg er sjokkert over at bl.a. Oldham med sine tradisjoner ikke trekker mer.

Noen av disse lagene bør se seg over skulderen og lærer av Bradford City i divisjonen under. De har ikke vært noe topplag i moderne tid, men samler jevnt over 12.000 tilskuere. Hva gjør de for å samle en så stor mengde tilskuere annenhver lørdag? Billettprisene er for voksne hele £20 og for studenter £15. Barn under 11 år går gratis!
http://www.bradfordcityfc.co.uk/page/Fixtures/0,,10266,00.html (sjekk tilskuertallene)


Enig, at Oldham trekker under 4.000, er trist for klubben. Forest, som jo trakk bra med tilskuere i L1, hadde noe av samme policy som Bradford har.

Men hva mener du med Bradford ikke har vært noe topplag i moderne tid?

Bradford har vel aldri vært noe topplag, med mulig unntak for - nettopp i moderne tid!
De var for første gang i toppdivisjonen(PL eller tilsvarende) i 2 sesonger fra 1999 til 2001.
Jeg vil vel heller si at de aldri har vært noe topplag, en snarvisitt på 2 sesongere teller nærmest ikke.
Ellers enig at Bradford trekker imponerende med tilskuere, og noen av de erindrer kanskje at de for ikke lenge siden "spiste rips med de store" og håper og tror at de i hvertfall etterhvert kan krabbe opp 2 trinn.

Jeg var forøvrig på begge bortekampene til Leeds mot Bradford når de var i PL, og det var en intim og fin stadion med bra trøkk, det var vel 20.000 + på tribunene.

Det var da fælt hvor viktig det var å vri og vende på det jeg sier da. Bradford som jeg tok frem som et unikt eksempel har ALDRI vært noe topplag. Det ha heller ikke Wigan til tross for at de har overlevd i PL noen sesonger.

DET JEG PRØVER Å FORMIDLE ER DETTE:

2002-03:  12.500 i snitt (Div 1 / CCC)
2003-04:  11.377 i snitt (Div 1 / CCC)
2004-05:   8.856 i snitt   (i League 1)
2005-06:   8.264 i snitt    (i L1)
2006-07:   8.739 i snitt    (i L1)
2007-08:  13.756 i snitt i LEAGUE 2 (og så rykket de ikke opp)
2008-09:  12.800 i snitt i L2 (uten å feie alle andre lag vekk!)


ALTSÃ…: Klubben gjør noe for å trekke til seg folk. Hva dette noe er bør andre ta lærdom av.  ::)



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #80 på: Februar 25, 2009, 13:59:24 »
Jeg er sjokkert over at bl.a. Oldham med sine tradisjoner ikke trekker mer.

Noen av disse lagene bør se seg over skulderen og lærer av Bradford City i divisjonen under. De har ikke vært noe topplag i moderne tid, men samler jevnt over 12.000 tilskuere. Hva gjør de for å samle en så stor mengde tilskuere annenhver lørdag? Billettprisene er for voksne hele £20 og for studenter £15. Barn under 11 år går gratis!
http://www.bradfordcityfc.co.uk/page/Fixtures/0,,10266,00.html (sjekk tilskuertallene)


Enig, at Oldham trekker under 4.000, er trist for klubben. Forest, som jo trakk bra med tilskuere i L1, hadde noe av samme policy som Bradford har.

Men hva mener du med Bradford ikke har vært noe topplag i moderne tid?

Bradford har vel aldri vært noe topplag, med mulig unntak for - nettopp i moderne tid!
De var for første gang i toppdivisjonen(PL eller tilsvarende) i 2 sesonger fra 1999 til 2001.
Jeg vil vel heller si at de aldri har vært noe topplag, en snarvisitt på 2 sesongere teller nærmest ikke.
Ellers enig at Bradford trekker imponerende med tilskuere, og noen av de erindrer kanskje at de for ikke lenge siden "spiste rips med de store" og håper og tror at de i hvertfall etterhvert kan krabbe opp 2 trinn.

Jeg var forøvrig på begge bortekampene til Leeds mot Bradford når de var i PL, og det var en intim og fin stadion med bra trøkk, det var vel 20.000 + på tribunene.

Det var da fælt hvor viktig det var å vri og vende på det jeg sier da. Bradford som jeg tok frem som et unikt eksempel har ALDRI vært noe topplag. Det ha heller ikke Wigan til tross for at de har overlevd i PL noen sesonger.

DET JEG PRØVER Å FORMIDLE ER DETTE:

2002-03:  12.500 i snitt (Div 1 / CCC)
2003-04:  11.377 i snitt (Div 1 / CCC)
2004-05:   8.856 i snitt   (i League 1)
2005-06:   8.264 i snitt    (i L1)
2006-07:   8.739 i snitt    (i L1)
2007-08:  13.756 i snitt i LEAGUE 2 (og så rykket de ikke opp)
2008-09:  12.800 i snitt i L2 (uten å feie alle andre lag vekk!)


ALTSÃ…: Klubben gjør noe for å trekke til seg folk. Hva dette noe er bør andre ta lærdom av.  ::)





Jeg skal jaggu vri og vende på alt du sier promo, helt til du blir helt matt, og ber meg pent om holde opp (med tøyset mitt) !!  ;) ;D

Er McMidjo statistikk-kongen, så er du prinsen, promo!  :)

Tar du med de 3 foregående sesongene til Bradford, vil du trolig finne enda høyere tall. Just do IT! (Venter i spenning )

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #81 på: Februar 25, 2009, 14:18:48 »
Og jeg starter jo rabalderet....

Har ingenting å utsette på noen av målformene eller hvordan du uttrykker deg, Berlin.
Ble bare litt nysgjerrig.

Men denne gylne regelen er jeg i tvil om er spesielt gyllen. Jeg foretrekker å få et velskrevet svar framfor knoting på "feil" mål.
Off-topic, forresten. Sorry.

Må bare, for syns skyld, oppklare litt her, kan være jeg uttrykte meg klønete:

Hvis du pale skriver et brev på bokmål til bygningsetaten eller hva det måtte være, så har du faktisk krav på et svar på bokmål. Bruker du nynorsk (ja, ikke deg pale, da) har du rett på svar på nynorsk.

Dette temaet er vel omtrent så interessant som å diskutere ManU's reservelag, så avstår dermed fra en målform/skriftspråk diskusjon både her(hvor det def. er off-topic), men også hvis en tråd om det emnet dukker opp.

pale

Sv: Kamper i dag
« Svar #82 på: Februar 25, 2009, 14:30:00 »
Sitat
Hvis du pale skriver et brev på bokmål til bygningsetaten eller hva det måtte være, så har du faktisk krav på et svar på bokmål. Bruker du nynorsk (ja, ikke deg pale, da) har du rett på svar på nynorsk.

Vet det. Det er bare at jeg synes det er en tullete regel. Sorry igjen, vi blir vel snart nektet adgang her.

pedro

Sv: Kamper i dag
« Svar #83 på: Februar 25, 2009, 14:49:15 »
Gjesp ::)
Leedsomaniac

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #84 på: Februar 25, 2009, 15:04:45 »
Sorry igjen, vi blir vel snart nektet adgang her.

Nå neida, man kvitter seg ikke med kvalitet.  ;D ( Det er noe annet med laget vårt....,men det har vel ikke så mye med språk å gjøre  ::) )

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #85 på: Februar 25, 2009, 15:05:30 »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #86 på: Februar 25, 2009, 15:52:06 »
Yeboahs vitne

Leedsulf

Sv: Kamper i dag
« Svar #87 på: Februar 25, 2009, 16:32:15 »

Sølvreven

Sv: Kamper i dag
« Svar #88 på: Februar 25, 2009, 16:49:31 »

hehehehehe  ;D Fin detalj, The boy Eddie Gray.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

pedro

Sv: Kamper i dag
« Svar #89 på: Februar 25, 2009, 22:24:09 »
Lager ikke noen ny topic av denne, men reservene vant 4-0 i kveld, som er den femte seieren på rad. Grella scoret 2 mål. Har troa på denne Grella, virker som en riktig måltyv.
phttp://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/
Leedsomaniac