Skrevet av Emne: På tur til Leeds  (Lest 52869 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Re: Sv: På tur til Leeds
« Svar #120 på: Oktober 04, 2011, 03:06:57 »
DET VAR SJUKT GØY I LEEDS!!!!!!!!!

               ;D  8) 8) 8)  ;D

Hvor i all verden er like-knappen?

-LeifO

Tsktsk! Nestenbannskap på juniorforumet, Lojosang!  ::)
« Siste redigering: Oktober 06, 2011, 01:15:34 av lojosang »
- Leif Olav

flynn

Sv: På tur til Leeds
« Svar #121 på: Oktober 05, 2011, 19:41:42 »
DET VAR SJUKT GØY I LEEDS!!!!!!!!!

               ;D  8) 8) 8)  ;D

Flott det, din snille gigant!
Men, kan jeg be om en mer utfyllende beskrivelse av turen? Du skal få slippe å tenke på alle de snåle tingene lærerne dine maser om når du skal skrive en tekst. Jeg er mest interessert i å høre hva dere holdt på med, hva som gjorde turen sjukt gøy osv  :)

flynn

The Gentle Giant

Sv: På tur til Leeds
« Svar #122 på: Oktober 06, 2011, 21:09:07 »
OK. Når vi kom til leeds gikk vi selfølgelig inn på hotellet etter det gjekk vi ute på gata og så la vi oss men neste dag då gikk vi i butiken altså leeds shappa der kjøpte vi masse. og etter det gjekk vi på billy's og åt etter det gjekk vi på Leeds City Museum det var kjempe gøy men vi fant ikkje den kvite tigereren :( og på kvelden var vi på bella italia ;D Og neste dag var vi jo selfølgelig på kamp. Vi gikk på The Pavillion.


                                                           
                                                                ;D DET VAR DET ;D
« Siste redigering: Oktober 06, 2011, 21:14:04 av The Gentle Giant »

flynn

Sv: På tur til Leeds
« Svar #123 på: Oktober 06, 2011, 21:25:21 »
OK. Når vi kom til leeds gikk vi selfølgelig inn på hotellet etter det gjekk vi ute på gata og så la vi oss men neste dag då gikk vi i butiken altså leeds shappa der kjøpte vi masse. og etter det gjekk vi på billy's og åt etter det gjekk vi på Leeds City Museum det var kjempe gøy men vi fant ikkje den kvite tigereren :( og på kvelden var vi på bella italia ;D Og neste dag var vi jo selfølgelig på kamp. Vi gikk på The Pavillion.


                                                           
                                                                ;D DET VAR DET ;D

Jeg har noen spørsmål til det du skriver;
- Hvorfor i all verden gikk dere ut på gata å la dere når det høres ut som om dere hadde hotellrom?
- Hva koster masse nå for tiden i supporterbutikken? Har salget startet?
- Hadde dere virkelig følge med en sel? (Kan det være derfor den hvite tigeren gjemte seg?)
- Hvilken kamp var det på The Pavillion denne dagen?

Ellers må du nesten trekkes for noen manglende komma, og for ord delings feil. Men, du viser engasjement og har et veldig levende språk samt godt ordforråd. Karakter 4+

flynn

Scott N.

Sv: På tur til Leeds
« Svar #124 på: Oktober 10, 2011, 11:31:55 »
Skal til Leeds i oktober skal med Pappa og Brian ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
LUSCOS 7189              03.01.2010 scum - Leeds United 0-1 Beckford 19. min

The Gentle Giant

Sv: På tur til Leeds
« Svar #125 på: Oktober 14, 2011, 22:39:26 »
HELDIGRIS ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Brian G.

Sv: På tur til Leeds
« Svar #126 på: November 13, 2011, 16:11:11 »
Da var jeg kommet hjem for 3 uker siden fra en vellykket Leedstur :)
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet