Skrevet av Emne: Livet er merkelig  (Lest 1965 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Livet er merkelig
« på: Februar 28, 2009, 21:54:21 »
Etter at jeg har begynt å håpe at Leeds taper, så vinner Leeds kamp etter kamp. Kun en gang håpet jeg at de skulle vinne i det siste. Da tapte de. Nei nå er det tilbake til det å håpe at Laget taper og taper ;D

Oggy

Sv: Livet er merkelig
« Svar #1 på: Februar 28, 2009, 23:02:30 »
Fortsett med det, heimbrenten  :) :) :)
Oggy

auren

Sv: Livet er merkelig
« Svar #2 på: Mars 01, 2009, 15:23:44 »
Er du Leedsfan mellom kampene da, eller er det slik at du lenger ikke bryr deg om laget?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Livet er merkelig
« Svar #3 på: Mars 01, 2009, 15:27:05 »
JEG, forstår hva du mener h.b ;D

trondt

Sv: Livet er merkelig
« Svar #4 på: Mars 02, 2009, 08:05:34 »
Hvordan man i det hele tatt klarer å lokke fram taps-følelsen for favorittlaget sitt er for meg helt uforståelig...........................

pale

Sv: Livet er merkelig
« Svar #5 på: Mars 02, 2009, 09:33:33 »
Jeg husker at jeg bestemte meg for å håpe på Leeds-tap en gang....

Vi skulle møte Arsenal helt på slutten av sesongen og hadde minimalt å spille for.
Hvis Arsenal vant villle de ha bra sjanse på seriegull, med tap lå bordet dekket for scum.
Før kampen annonserte jeg klart og tydelig til alle at jeg for første gang skulle håpe på Leeeds-tap.

Det holdt i akkurat to minutter, så var det full jubel for alt våre gutter gjorde.

Selvsagt vant vi kampen, og de røde vant ligagull- igjen.

Ronald

Sv: Livet er merkelig
« Svar #6 på: Mars 02, 2009, 11:37:58 »
Jeg husker at jeg bestemte meg for å håpe på Leeds-tap en gang....

Vi skulle møte Arsenal helt på slutten av sesongen og hadde minimalt å spille for.
Hvis Arsenal vant villle de ha bra sjanse på seriegull, med tap lå bordet dekket for scum.
Før kampen annonserte jeg klart og tydelig til alle at jeg for første gang skulle håpe på Leeeds-tap.

Det holdt i akkurat to minutter, så var det full jubel for alt våre gutter gjorde.

Selvsagt vant vi kampen, og de røde vant ligagull- igjen.

Snakker vi her om siste kamp 2003 på Highbury?
Den kampen betydde mye for begge laga. Med tap hadde vi fAKTISK RISIKERT NEDRYKK.
Leeds vinner 3-2 i en forrykende kamp, dessverre vinner scum ligaen. No ble det nedrykk sesongen etter, men likevel.
Husker forøvrig et liknende kamp senario noen år tidligere der det ikke betydde noe for Leeds, men der seier til det andre laget betydde at scum ikke fikk tittelen. Leeds taper, men supporterne jubler for at scum ikke blir liga mestre. Ganske spesielt.

rd1

Sv: Livet er merkelig
« Svar #7 på: Mars 02, 2009, 12:26:28 »
Tipper det er snakk om kampen i 99 da hasselbaink headet inn 1-0 på lengste stålpe:)

"Who needs Cantona??"

pale

Sv: Livet er merkelig
« Svar #8 på: Mars 02, 2009, 12:50:54 »
Blir litt svar skyldig her faktisk..
Men det var da kanskje i 99.

Det var ihvertfall en totalt ubetydelig kamp for oss. Ville jo aldri vurdert å håpe på Leedstap ellers. Nå ble det jo ikke noe av akkurat det uansett.....

Runar

Sv: Livet er merkelig
« Svar #9 på: Mars 02, 2009, 13:00:47 »
Det var i 99 -

Foresten var dette en av de beste TV kamper jeg har sett Leeds spille i min levetid.
 

Totto

Sv: Livet er merkelig
« Svar #10 på: Mars 02, 2009, 13:09:10 »
Den kampen huskes som det var i går!
Første kamp på Elland Road for min del.

Masse sjanser hvor Ian Harte satt et straffespark i tverrliggeren som jeg mistenker rister fortsatt...

På en flombelyst og stjerneklar vårkveld med godt over 40.000 på tribunen var det ikke en tanke i meg som ønsket tap i hvertfall.

Jeg mener målet kom i det 86. minutt, og stemmen kom tilbake tre dager etterpå  ;)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

auren

Sv: Livet er merkelig
« Svar #11 på: Mars 02, 2009, 13:25:27 »
Den kampen huskes som det var i går!
Første kamp på Elland Road for min del.

Masse sjanser hvor Ian Harte satt et straffespark i tverrliggeren som jeg mistenker rister fortsatt...

På en flombelyst og stjerneklar vårkveld med godt over 40.000 på tribunen var det ikke en tanke i meg som ønsket tap i hvertfall.

Jeg mener målet kom i det 86. minutt, og stemmen kom tilbake tre dager etterpå  ;)


Hehe... Herlig beskrevet :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Livet er merkelig
« Svar #12 på: Mars 03, 2009, 19:08:18 »
Etter at jeg har begynt å håpe at Leeds taper, så vinner Leeds kamp etter kamp. Kun en gang håpet jeg at de skulle vinne i det siste. Da tapte de. Nei nå er det tilbake til det å håpe at Laget taper og taper ;D


Da er det bare å holde frem med dette håpet om tap, som sikkert er et resultat av at du er lei av å håpe det motsatte og deretter bli skuffa!!!
Yeboahs vitne