Skrevet av Emne: Ben Parker - treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...  (Lest 3152 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Ben Parker
« Siste redigering: Mars 03, 2009, 13:09:59 av Asbjørn »

abbe

  • Gjest
Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #1 på: Mars 03, 2009, 08:43:04 »
Og dette følte du trengte en egen tråd på forumet?

fjellhaugen

Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #2 på: Mars 03, 2009, 08:46:23 »
tja..
hvis dette er sett utfra gårsdagens kamp, er det vel flere som kunne hengt seg på den listen. ;)

men enig med abbe. egen tråd for dette?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #3 på: Mars 03, 2009, 08:50:16 »
 ::)
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #4 på: Mars 03, 2009, 08:56:18 »
tja..
hvis dette er sett utfra gårsdagens kamp, er det vel flere som kunne hengt seg på den listen. ;)

men enig med abbe. egen tråd for dette?

Når kommer tråden om Johnson, Bauer?  ;)


Kan vi ikke si at det er en ny stil - en sånn derre "jeg-dekker-på-utsiden-når-spissen-løper-på-innsiden-kind-of-style"!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Oggy

Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #5 på: Mars 03, 2009, 11:10:15 »
Treg, JA
Talentløs, NEI
Oggy

Budda

Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #6 på: Mars 03, 2009, 11:13:14 »
Ben Parker treg? Han er vel mye av det andre, men så veldig treg er han jo ikke.
Endre

Oggy

Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #7 på: Mars 03, 2009, 11:16:08 »
Ben Parker treg? Han er vel mye av det andre, men så veldig treg er han jo ikke.

Han ble fraløpt flere ganger i går
Oggy

Budda

Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #8 på: Mars 03, 2009, 11:20:18 »
Ben Parker treg? Han er vel mye av det andre, men så veldig treg er han jo ikke.

Han ble fraløpt flere ganger i går

Ja, ved å springe mot han og spenne ballen forbi. Han sprang jo de nesten igjen. Sier vel noe om posisjonering, men ikke særlig om fart. Godt mulig at jeg tar feil, men har oppfattet han som en med grei fart. 
Endre

jackbauer68

  • Gjest
Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #9 på: Mars 03, 2009, 11:22:31 »
burde egentlig lagt til "full" også,siden det var akkurat det eg va når eg lagde denne tulletråden :o
alt som er skrevet om Parker er forøvrig en meining eg har,men det trenger vi sjølsagt ikkje en egen tråd for ::)

Oggy

Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #10 på: Mars 03, 2009, 12:58:36 »
Ben Parker treg? Han er vel mye av det andre, men så veldig treg er han jo ikke.

Han ble fraløpt flere ganger i går

Ja, ved å springe mot han og spenne ballen forbi. Han sprang jo de nesten igjen. Sier vel noe om posisjonering, men ikke særlig om fart. Godt mulig at jeg tar feil, men har oppfattet han som en med grei fart. 

Du vet sikkert best.
Han er lynrask, snart oppkjøpt av Newcastle eller Spurs  :-[
Oggy

Promotion 2010

Ben Parker treg? Han er vel mye av det andre, men så veldig treg er han jo ikke.

Han ble fraløpt flere ganger i går

Ja, ved å springe mot han og spenne ballen forbi. Han sprang jo de nesten igjen. Sier vel noe om posisjonering, men ikke særlig om fart. Godt mulig at jeg tar feil, men har oppfattet han som en med grei fart. 

Du vet sikkert best.
Han er lynrask, snart oppkjøpt av Newcastle eller Spurs  :-[

Newcastle Blue Star....?  8)
« Siste redigering: Mars 03, 2009, 13:10:31 av Asbjørn »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...sånn. Da vet vi iallefall hvem vi diskuterer her...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: treg,ubesluttsom,unøyaktig,forvirra,....talentløs...
« Svar #13 på: Mars 03, 2009, 13:31:45 »
Ben Parker treg? Han er vel mye av det andre, men så veldig treg er han jo ikke.

Han ble fraløpt flere ganger i går

Ja, ved å springe mot han og spenne ballen forbi. Han sprang jo de nesten igjen. Sier vel noe om posisjonering, men ikke særlig om fart. Godt mulig at jeg tar feil, men har oppfattet han som en med grei fart. 

Du vet sikkert best.
Han er lynrask, snart oppkjøpt av Newcastle eller Spurs  :-[

Aner vi en tone av sarkasme her  :)
Endre

Sleivind

Siden denne tråden omhandler Parker.

Grayson sa på pressekonferansen før kampen på lørdag at det nå var opp til Parker å vise at han var god nok for en plass på laget. Videre sa Grayson at han hadde 3-4 venstrebacker på blokka si, som de kunne hente om Parker ikke viste seg god nok.

Og nå har vel Parker hatt to relativt svake kamper, så kanskje Grayson tar frem blokka si og tar seg en liten ringerunde før kampen på lørdag?

Dennis

Siden denne tråden omhandler Parker.

Grayson sa på pressekonferansen før kampen på lørdag at det nå var opp til Parker å vise at han var god nok for en plass på laget. Videre sa Grayson at han hadde 3-4 venstrebacker på blokka si, som de kunne hente om Parker ikke viste seg god nok.

Og nå har vel Parker hatt to relativt svake kamper, så kanskje Grayson tar frem blokka si og tar seg en liten ringerunde før kampen på lørdag?

Før kampen i går, var det helt klart Chris Taylor som var det største faremomentet for Leeds, noe vi også kunne se i arbeidsoppgavene Snodgrass fikk med å dekke opp høyresiden sammen med John Douglas. De klarte seg forøvrig meget bra syns jeg, og ettersom Douglas spiller out of position, var det imponerende nok. Synes det som oftest var når Taylor vandret at han fikk rom å spille i.

Han gikk vel aldri forbi Douglas i en ren duell? Jeg kan i alle fall ikke huske at Taylor kom fordi Douglas og skapte store farligheter i den grad jeg hadde fryktet på forhånd. Det er mulig jeg bommer her altså, så arrester meg gjerne, for jeg satt med hjertet i halsen hver eneste gang Taylor hadde ballen (håper vi signerer han!) men synes likevel Douglas var solid nok mot en god mostander.

Det var heller på venstre side av Oldham etterhvert kom frem, ved Smalley. Vi spilte med to venstrebacker i går i Parker og Johnson og ingen av de klarte å ta Oldham-vingen utav kampen. Synes hele venstresiden fremstod som meget svak, ettersom Johnson ikke bidro fremover heller, slik Snodgrass gjorde på høyre (Snoddy var MoM for meg, tross at Becchio var klarere delaktig i utfallet). Returløpet hans og den umiddelbare spurten fremover i kontringen langt ute i annen omgang, gjør meg varm langt inn i sjela!  :D

Jeg kan ikke forstå at Parker (eller Johnson!) har befestet en plass i startelleveren i går. Vi har et klart mer rufsete backspill uten Carl Dickinson, mens jeg synes Douglas virker å klare seg bra på høyreback. Forventer å se en venstreback komme på lån, eller om vi signerer denne litaueren. Håpet mitt er at Dicko kommer tilbake, han virker fortsatt å være bak Pugh i Stoke-elleveren. Poenget mot Villa tyder vel heller ikke på at det blir omrokert der med det første.

Når Howson og Robinson er tilbake på midtbanen, regner jeg med at Bradley Johnson flyttes utav laget. Synes det var småfeigt av Grayson og ikke bytte verken han eller Delph utav kampen i går, de var begge meget svake. Beckford kunne man selvsagt også argumentert for, men med hans goalgetteregenskaper (25 på 27 kamper er det ikke?) så må han nesten spille, lagspiller eller ikke.

Savnet også de dype løpene fra Jonny Howson i går! Simon Grayson får faktisk et lite luksusproblem når han og Robinson er tilbake. Jeg vil tro at Snodgrass beholder plassen, mens Becchio også spilte godt i år - og har andre kvaliteter enn Snoddy på topp. Arbeidskapasiteten til Snoddy tilsier også at et kantspill kan være det riktige for han. (Noen kritiserer han i en annen tråd for manglende teknikk?!!) En kommende stjerne!

Jeg håper Douglas beholder backrollen, mens Howson - Kilkenny tar den sentrale midtbanen med Snodgrass og Delph på kantene. Eventuelt kan Snoddy spille spiss og Robbo på kant avhengige av motstander. Syns vi ser Killers potensiale i gårsdagens kamp, tross scrappy kamp og dårlig bane. Innlegget hans på Beckfords heading i første omgang er det få som gjør etter han! Har også noen pasninger som åpner forsvaret i ett enkelt trekk. Har nok tatt til seg kritikken fra fansen, samt at han antakelig har en helt annen rolle under Grayson. Kan bii en nøkkel - igjen!

For å oppsummere; den var jo klart skrevet under innflytelse av fotballbrus, men tross at tråden var rimelig håpløs i starten  ;) så er jeg forøvrig ganske enig! Ben Parker er ikke god nok.
« Siste redigering: Mars 03, 2009, 14:36:30 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Bites Yer Legs

Når Parker ikke fikk hjelp fra Johnson ble det veldig tydelig, Parker kom på mellomdistanse og Smalley utnyttet det til det fulle. Men fart har fyren, kampens siste løp viste jo det, er nok posisjoneringen som skeiser ut(trenger ikke nødvedigvis være Parker sin feil). Håper absolutt Parker får forsette!

Merket meg forresten på pub igår at det var noen som mixet Parker med Naylor når det ble begått indivduelle feil, med kommentarer som 'Nei, ikke Parker igjen!', kanskje noen som har bommet litt her inne!? Parker hadde ingen stor kamp, men Naylor var også litt 'all over the place' til tider, syntes Rui og Dougie framsto tryggest!
« Siste redigering: Mars 03, 2009, 15:47:57 av bites yer legs »
KEEP FIGHTING!!

Sølvreven

Jeg mener fortsatt at Ben er en god spiller, men at han har mye bedre offensive kvaliteter, enn defensive. Skulle gjerne sett White på venstrebacken og Parker på venstre midtbane. Det tror jeg kunne vært et artig eksperiment. Og jeg føler meg sikker på at det ville vært mer vellykket enn den venstresiden vi hadde i går.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Torpe-do

Sier meg enig i det Sølvreven, at Parker i en mer offansiv plassering høres spennende ut.
Mener å hugse Johnson gjorde en habil jobb i play off forrige sommer, som back. Om White absolutt ikke var et alternativ for Grayson, kanskje gjøre så enkelt som et bytte mellom gårdagens venstreback og venstrekant?

Sølvreven

Sier meg enig i det Sølvreven, at Parker i en mer offansiv plassering høres spennende ut.
Mener å hugse Johnson gjorde en habil jobb i play off forrige sommer, som back. Om White absolutt ikke var et alternativ for Grayson, kanskje gjøre så enkelt som et bytte mellom gårdagens venstreback og venstrekant?
Ja der er jeg enig med deg. Johnson har ikke gjort noen dårlige kamper som back så lang, i mine øyner. Og jeg tror at Parker ville fungert bedre på venstre midt.
« Siste redigering: Mars 03, 2009, 20:39:48 av Sølvreven »
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

fjellhaugen

Jeg mener fortsatt at Ben er en god spiller, men at han har mye bedre offensive kvaliteter, enn defensive. Skulle gjerne sett White på venstrebacken og Parker på venstre midtbane. Det tror jeg kunne vært et artig eksperiment. Og jeg føler meg sikker på at det ville vært mer vellykket enn den venstresiden vi hadde i går.

to vannflasker hadde vel ikke gjort det VELDIG mye verre ;) ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

trondt

Jeg sitter med hjertet i halsen hver gang forsvaret vårt settes under press. Synes ikke noen av de 4 (5) bak virker sikre. Markering er til tider fraværende og på meg virker forsvarsspillerne våre usikre, og med en keeper som ikke akkurat sprer tillit så blir forsvarspillet vårt preget av usikkerhet. Men vi er jo i tredje divisjon og standarden blir vel deretter, det virker jo ikke som våre motstandere (kanskje bortsett fra Leicester) besitter spesielt mye større kvaliteter forsvarsmessig.