avstemning

Hvilken plassering forventer du at Leeds skal kjempe om til neste sesong?

Direkte opprykk
14 (10.9%)
Play-off
41 (31.8%)
Øvre halvdel
26 (20.2%)
Midtsjiktet
33 (25.6%)
Nedre halvdel
9 (7%)
Nedrykkskamp
5 (3.9%)
De rykker rett ned
1 (0.8%)
Vet ikke
0 (0%)

Stemmer totalt: 120

Avstemning er avsluttet: August 06, 2010, 20:30:36

Skrevet av Emne: Poll #1: Forventninger til sesongen 2010/2011  (Lest 9625 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Poll #1: Forventninger til sesongen 2010/2011
« Svar #60 på: Juli 28, 2010, 22:58:29 »
 Ifølge Vital QPR havner vi på plass nr. 15 kommende sesong, mest pga at vi mangler spillere med rutine på dette nivået. Selv antar jeg at vi blir en "middelhavsfarer", men forhåpentligvis godt klar av alt nedrykkstress.
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Poll #1: Forventninger til sesongen 2010/2011
« Svar #61 på: Juli 29, 2010, 15:47:53 »
Fra bloggen 'Dirty Leeds", skrevet i dag 29.juli. Det er en kommentar som muligens passer bedre inn i aurens poll#2, som jeg antar han starter om en knapp uke. Det virker som Alex Bruce er på vei inn, selv om dette enda ikke er bekreftet fra offisielt hold.

En ting som kan forpurre "verdien" av aurens poll#2, er det faktum at overgangsvinduet ikke stenger før vi har spilt våre første 4 ligakamper pluss FLC-kampen mot Lincoln. Resultatene fra disse kampene og mulige nye spillere vil sikkert endre forumdeltagernes oppfatning(?).

En mulighet, er å lage en poll#3 1.september, og stenge poll#2 før Derby-kampen. Men nå lager jeg "et stort problem" av en liten ting, hehe.

Jeg er forøvrig på linje med blogglederen i hans oppfatning/forventning, som følger under.

"This new season holds a strange new attitude, for me at least. For the first time in probably 6 years I won’t be entering Elland Road each week with the belief that defeat is unacceptable. Of course, too many defeats become a worry, but the fact that we are no longer the leading club in the division, in terms of starting XI, squad, finances or wage bill, would suggest that we will be on the receiving end of a few adverse score lines this season. I think it’s important that fans adjust their expectations accordingly… A relegation fight would be classed as an underachievement by all, but mid-table mediocrity is attainable and respectable – Anything above 10th position would be a magnificent season for Leeds United."


http://dirtyleedscom.blogspot.com/2010/07/mid-table-mediocrity-acceptable-you-bet.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Dirtyleedscom%2Fblog+%28DirtyLeeds.com%2FBlog%29

baste

Sv: Poll #1: Forventninger til sesongen 2010/2011
« Svar #62 på: Juli 29, 2010, 15:51:51 »
Play off, og en finale som vi vinner (for en gangs skyld)   ;D

auren

Sv: Poll #1: Forventninger til sesongen 2010/2011
« Svar #63 på: Juli 29, 2010, 17:34:40 »
En mulighet, er å lage en poll#3 1.september, og stenge poll#2 før Derby-kampen. Men nå lager jeg "et stort problem" av en liten ting, hehe.

Ingen problemer berlin ;) Har tenkt samme tanken selv, og det kan være spennende å se om folk endrer oppfatning i løpet av august. Tenker jeg starter poll nr. 2 på mandag, og så bør den jo stenges like før kampstart 7.august.

Forøvrig bør i grunnen denne pollen bare synke vekk fra forsida. Folk bør helst ikke huske hva de sist tippet/trodde, ei heller bli påvirket av resultatene både den ene og andre veien.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.