Skrevet av Emne: Becchio  (Lest 11022 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Becchio
« på: Mars 03, 2009, 01:47:37 »
Soleklart Leeds`beste i går....fy faen for en "dedication" fra en argentiner. 8 out of 10,nummer 2 i går(Snoddy) 6 poeng....Johnson 3 poeng,Parker 0,5 poeng.....resten 5 p  8) 8)

samadhi

Sv: Becchio
« Svar #1 på: Mars 03, 2009, 08:15:22 »
Becchio viser stor arbeidsinnsats og det ser ut som han vil mye. I tillegg er han en god hodespiller når innlegg kommer fra kant.

Bortsett fra det synes jeg ikke Becchio fremstår som noen stor spiller. Taper som regel alle hodedueller når det komme pasning bakfra, har ikke noe særlig god teknikk og heller ikke noen god avslutter med beina.

Opererer som møtende spiss, men klarer ALDRI å dempe ballen når han står med ryggen mot mål. Må alltid springe 2 meter tilbake da han aldri får kontroll på ballen med en gang.

I gårsdagens kamp var han svak helt til han fikk scoringen sin. Etter det fikk han mer selvtillitt, men det ble litt mye "jeg vil jeg vil, men får det ikke til"  :)

...ellers er jeg enig i at Becchio var blant våre bedre spillere i går. Noe som gir han ca 6,5 p på børsen.
marching on together,
derudaf forever...

Kontakinte

Sv: Becchio
« Svar #2 på: Mars 03, 2009, 08:45:26 »
???????????????? Så du kampen?? Han vant vell bortimot 90% av hodeduellene han var involvert i.

AndyMathie

Sv: Becchio
« Svar #3 på: Mars 03, 2009, 08:56:30 »
Ja han vant vel alle bortsett fra 1 hodeduell hele kampen igjennom. Må bare si at jeg elsker Becchio! Han har virkelig spilt seg inn i mitt hjerte denne sesongen. Minner meg om min gamle helt Alan Smith i måten han fighter på i hver eneste kamp.

Han var klart vår beste spiller i går. Mens Bradley Johnson er den soleklart svakeste Leeds spilleren. I tillegg synes jeg Delph skuffet enormt igår og burde ikke ha noen 5 eller 6 på børsene. Han slår jo i alle fall 4 horrible tversoverpasning i en og samme kamp.
We are Leeds and we are proud of it!

peacock

Sv: Becchio
« Svar #4 på: Mars 03, 2009, 09:41:07 »
Soleklart Leeds`beste i går....fy faen for en "dedication" fra en argentiner. 8 out of 10,nummer 2 i går(Snoddy) 6 poeng....Johnson 3 poeng,Parker 0,5 poeng.....resten 5 p  8) 8)


Beccio var ikke best. Faktisk var Naylor, Douglas og Snodgrass klart bedre. Men, "best in show" var Kilkenny, lysår foran alle andre.

Ja, Beccio skal ha for innsatsen, men bør legge vekk unotene med høye albuer i hodedueller.

Budda

Sv: Becchio
« Svar #5 på: Mars 03, 2009, 13:06:30 »
Soleklart Leeds`beste i går....fy faen for en "dedication" fra en argentiner. 8 out of 10,nummer 2 i går(Snoddy) 6 poeng....Johnson 3 poeng,Parker 0,5 poeng.....resten 5 p  8) 8)


Beccio var ikke best. Faktisk var Naylor, Douglas og Snodgrass klart bedre. Men, "best in show" var Kilkenny, lysår foran alle andre.

Ja, Beccio skal ha for innsatsen, men bør legge vekk unotene med høye albuer i hodedueller.

Kilkenny overrasket meg positivt. Var Leeds beste i går. Sikker med ballen og hadde mange farlige bakromspasninger. Får håpe han fortsetter denne formen
Endre

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Becchio
« Svar #6 på: Mars 03, 2009, 14:39:22 »
Jeg må si jeg blir mer og mer imponert av Becchio.
Var skikkelig usikker på han da han kom, men han imponerer meg til stadighet.
Deilig å se noen som får det til!!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Dennis

Sv: Becchio
« Svar #7 på: Mars 03, 2009, 14:57:05 »
Hadde alle spilt med innsatsen Becchio la ned i går, hadde Leeds plukket en enorm mengde med poeng. Kriger i samtlige dueller og om han luker bort disse håpløse armene og denne evinnelige sutringen til dommeren (som etterhvert antakelig resulterer i ferre frispark enn han fortjener) så kan han bli en veldig viktig brikke ut sesongen.

Gjør en meget utakknemlig jobb i går, med en Beckford som går rundt og dasser i nitti minutter. Vi er alle klare over den mannens potensiale og antakeligvis er han uhelbredelig på det området, men skulle likt å se Becks i bedre samspill med sin makker.
Marching on together!

Crazyleeds

Sv: Becchio
« Svar #8 på: Mars 03, 2009, 16:30:02 »
Skjønner ikke hvem som kan kritisere Bechhio jeg, han var Leeds klart beste spiller i går! Dere må også huske på at dette er hans debutsesong, og første år i engelsk fotball, jeg synes Becchio viser seg som en av våre abselutt beste spillere, og han var jo friskere enn det beckford visste igår, jeg synes det er synd å se Beckford i går, han virker litt umotivert og slapp til tider, men vi vet jo alle at han er en ekte målscorer! Det er LENGE siden jeg har sett en så hodesterk spiller i Leeds drakta som Becchio, han lager farligheter med en gang på dødballer, og bare en verdensklasse redning i går stoppet han i å avgjøre matchen!

Torpe-do

Sv: Becchio
« Svar #9 på: Mars 03, 2009, 16:48:15 »
Hehe men Beckford kan jo som tidligere nevnt virke som sol eller natt. Om han ikke scorer, eller med andre ord "ikke får det til" blir han sur og grinete som en liten 4-åring. Hadde bare det fungert som ekstra motivasjon.... Noe det for meg ikke ser ut som.

Forskjellig arbeidskurve på førstelagsspissene våre, ja!

B-m

Sv: Becchio
« Svar #10 på: Mars 03, 2009, 17:12:52 »
Becchio er en godkar!  ;D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Promotion 2010

Sv: Becchio
« Svar #11 på: Mars 03, 2009, 17:31:31 »
Gjør en meget utakknemlig jobb i går, med en Beckford som går rundt og dasser i nitti minutter. Vi er alle klare over den mannens potensiale og antakeligvis er han uhelbredelig på det området, men skulle likt å se Becks i bedre samspill med sin makker.

Dette er vel grunnen til at vi får beholde Beckford også etter denne sesongen. Hvorfor betale en dillion for en spiller sok bare står der til tider....?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Becchio
« Svar #12 på: Mars 03, 2009, 17:39:44 »
Dersom jeg har "regnet" riktig så har Becchio scoret 12 mål på 32 kamper. Beckford har 25 mål på 31 kamper.

Beckford har dog bare scoret i 14 forskjellige kamper, mens Becchio har scoret i 12 forskjellige kamper.

Dette er intersant fordi Beckford scorer flere mål når han først scorer (kun scoret 1 mål i 5 av 14 kamper) Det kan indikere at han spillere like mange "gode" kamper som Becchio.

Beckford har jo en tendens til å score når han spillere godt. Becchio kan vel kanskje tenkes å spille gode kamper uten å lage mål.

Uansett så scorer de i mer eller mindre like mange kamper.
 

Crazyleeds

Sv: Becchio
« Svar #13 på: Mars 03, 2009, 17:52:44 »
Tror becchio er på 13 mål nå med målet i gårsdagens kamp...imponerende i en debutsesong spør du meg med 12 kamper igjen å spille..

Boxman

Sv: Becchio
« Svar #14 på: Mars 03, 2009, 17:56:51 »
Soleklart Leeds`beste i går....fy faen for en "dedication" fra en argentiner. 8 out of 10,nummer 2 i går(Snoddy) 6 poeng....Johnson 3 poeng,Parker 0,5 poeng.....resten 5 p  8) 8)


Beccio var ikke best. Faktisk var Naylor, Douglas og Snodgrass klart bedre. Men, "best in show" var Kilkenny, lysår foran alle andre.

Ja, Beccio skal ha for innsatsen, men bør legge vekk unotene med høye albuer i hodedueller.

Snodgrass? Hvordan forklarer du det? Han utfordret og kom seg til innlegg kanskje to ganger i løpet av hele kampen. Resten feiget han ut, og slo en støttepasning. Dog jobbet han godt defensivt, men hvis det er hva som skal til for at det kalles godt flankespill, ligger jammen ikke lista høyt!
Proud to be Leeds!

Crazyleeds

Sv: Becchio
« Svar #15 på: Mars 03, 2009, 18:50:16 »
Må vel også taes med at han hadde assist som førte til at vi klarte 1 poeng i går da:)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Becchio
« Svar #16 på: Mars 03, 2009, 18:55:35 »
Dersom jeg har "regnet" riktig så har Becchio scoret 12 mål på 32 kamper. Beckford har 25 mål på 31 kamper.



Artig statistikk, Runar.

...på Sky i går sa de vel at Beckford hadde 25/32, men jeg har ikke sjekket factsene altså

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Sv: Becchio
« Svar #17 på: Mars 03, 2009, 19:09:00 »
Beccio var ikke best. Faktisk var Naylor, Douglas og Snodgrass klart bedre. Men, "best in show" var Kilkenny, lysår foran alle andre.

Ja, Beccio skal ha for innsatsen, men bør legge vekk unotene med høye albuer i hodedueller.

Einig med deg, Peacock. Forsvaret utanom Parker var meget bra. Marques bomma fatalt på ein ball, men ut over dette var han solid. Kilkenny overbeviste meg med sitt blikk og frekke stikkarar. Snoddy varierte i prestasjonane, men jobbar godt også defensivt.

peacock

Sv: Becchio
« Svar #18 på: Mars 03, 2009, 19:47:40 »
Soleklart Leeds`beste i går....fy faen for en "dedication" fra en argentiner. 8 out of 10,nummer 2 i går(Snoddy) 6 poeng....Johnson 3 poeng,Parker 0,5 poeng.....resten 5 p  8) 8)


Beccio var ikke best. Faktisk var Naylor, Douglas og Snodgrass klart bedre. Men, "best in show" var Kilkenny, lysår foran alle andre.

Ja, Beccio skal ha for innsatsen, men bør legge vekk unotene med høye albuer i hodedueller.

Snodgrass? Hvordan forklarer du det? Han utfordret og kom seg til innlegg kanskje to ganger i løpet av hele kampen. Resten feiget han ut, og slo en støttepasning. Dog jobbet han godt defensivt, men hvis det er hva som skal til for at det kalles godt flankespill, ligger jammen ikke lista høyt!

Da så vi ikke samme kamp.

Sheridan

Sv: Becchio
« Svar #19 på: Mars 05, 2009, 00:41:52 »
Leeds beste i enda en scrappy kamp.

bmoen

Sv: Becchio
« Svar #20 på: Mars 05, 2009, 07:46:55 »
Det ser ut som om mine spådommer før sesongstart ang. Becchio og Johnson slår til. Så Becchio og Johnson i kamp i Dublin mot Shelbourne. Så med en gang at Becchio hadde kvaliteter som Leeds mangler, mens Johnson som er stor og keitete ikke holder mål. Becchio er god i lufta, snur på en femøring og har et bra skuddbein. Når det gjelder Beckford er jeg enig at han virker som et bortskjemt enebarn som bare går og sutrer det meste av kampen når han ikke får det som han vil. Elendig holdning, og han bør legge av seg alle unoter som albuer etc. Er egentlig ganske så overvurdert og det er ikke noen stor grunn til at han forsvinner.
BMo - Leeds-fan siden 1964

stian

Sv: Becchio
« Svar #21 på: Mars 05, 2009, 09:03:03 »
Det ser ut som om mine spådommer før sesongstart ang. Becchio og Johnson slår til. Så Becchio og Johnson i kamp i Dublin mot Shelbourne. Så med en gang at Becchio hadde kvaliteter som Leeds mangler, mens Johnson som er stor og keitete ikke holder mål. Becchio er god i lufta, snur på en femøring og har et bra skuddbein. Når det gjelder Beckford er jeg enig at han virker som et bortskjemt enebarn som bare går og sutrer det meste av kampen når han ikke får det som han vil. Elendig holdning, og han bør legge av seg alle unoter som albuer etc. Er egentlig ganske så overvurdert og det er ikke noen stor grunn til at han forsvinner.

Nå har han vel scoret 25 mål på 32 kamper, så totalt overvurdert for League 1 kan han vel ikke være? Han er i så fall et bortskjemt enebarn som scorer mye mål. Det er mange gode spisser i den kategorien

pedro

Sv: Becchio
« Svar #22 på: Mars 05, 2009, 09:11:27 »
Beckford er forskjellen på vinn/tap for vår klubb. Når det gjelder nykkene hans er ikke disse værre enn det vi ser av halvparten av spradebassene som spiller i PL. her nevnes kort; Ronaldo, Berbatov, Torres, Carew,......osv
Leedsomaniac

peacock

Sv: Becchio
« Svar #23 på: Mars 05, 2009, 09:47:43 »
Det ser ut som om mine spådommer før sesongstart ang. Becchio og Johnson slår til. Så Becchio og Johnson i kamp i Dublin mot Shelbourne. Så med en gang at Becchio hadde kvaliteter som Leeds mangler, mens Johnson som er stor og keitete ikke holder mål.

Du verden, hvilken innsikt! Johnson er keitete, og Beccio teknisk slepen? Det skrives nå så mye rart her inne, at jeg bør ta meg en pause. Ikke bra for blodtrykket......

B_Ød

Sv: Becchio
« Svar #24 på: Mars 05, 2009, 10:48:06 »
Beckford....litt mindre syt og klag innimot dommer, litt mer innsats som førsteforsvarer, men målraten taler for seg den.
Ups & Ups!!

bmoen

Sv: Becchio
« Svar #25 på: Mars 05, 2009, 13:49:03 »
Hvis blodstrykket ditt er avhengig av at du ikke takler hva andre mener, bør du hvirkelig ta deg en pause. Da er det en del her på forumet som har negativ innvirkning på deg. Hvis du tror du er den eneste her som har innsikt og at alle andre ikke har peiling, vitner det om at DU ikke har innsikt i det hele tatt! Du må finne deg i at andre har andre meninger enn deg uten at du prøver å latterliggjøre dem. Du bør vise litt mer respekt for andres meninger enn som så.Ta deg en pause, du, og god bedring!  :D :D ;)

Det ser ut som om mine spådommer før sesongstart ang. Becchio og Johnson slår til. Så Becchio og Johnson i kamp i Dublin mot Shelbourne. Så med en gang at Becchio hadde kvaliteter som Leeds mangler, mens Johnson som er stor og keitete ikke holder mål.

Du verden, hvilken innsikt! Johnson er keitete, og Beccio teknisk slepen? Det skrives nå så mye rart her inne, at jeg bør ta meg en pause. Ikke bra for blodtrykket......
BMo - Leeds-fan siden 1964

Klausen

Sv: Becchio
« Svar #26 på: Mars 05, 2009, 14:41:30 »
Hvis blodstrykket ditt er avhengig av at du ikke takler hva andre mener, bør du hvirkelig ta deg en pause. Da er det en del her på forumet som har negativ innvirkning på deg. Hvis du tror du er den eneste her som har innsikt og at alle andre ikke har peiling, vitner det om at DU ikke har innsikt i det hele tatt! Du må finne deg i at andre har andre meninger enn deg uten at du prøver å latterliggjøre dem. Du bør vise litt mer respekt for andres meninger enn som så.Ta deg en pause, du, og god bedring!  :D :D ;)

Det ser ut som om mine spådommer før sesongstart ang. Becchio og Johnson slår til. Så Becchio og Johnson i kamp i Dublin mot Shelbourne. Så med en gang at Becchio hadde kvaliteter som Leeds mangler, mens Johnson som er stor og keitete ikke holder mål.

Du verden, hvilken innsikt! Johnson er keitete, og Beccio teknisk slepen? Det skrives nå så mye rart her inne, at jeg bør ta meg en pause. Ikke bra for blodtrykket......

 ;D  Take some personal time du, og lett på blodtrykket påfuglen...
Kanskje alle er samstemte innen du er tilbake! ;)

R - R

Sv: Becchio
« Svar #27 på: Mars 06, 2009, 11:50:39 »
Det ser ut som om mine spådommer før sesongstart ang. Becchio og Johnson slår til. Så Becchio og Johnson i kamp i Dublin mot Shelbourne. Så med en gang at Becchio hadde kvaliteter som Leeds mangler, mens Johnson som er stor og keitete ikke holder mål. Becchio er god i lufta, snur på en femøring og har et bra skuddbein. Når det gjelder Beckford er jeg enig at han virker som et bortskjemt enebarn som bare går og sutrer det meste av kampen når han ikke får det som han vil. Elendig holdning, og han bør legge av seg alle unoter som albuer etc. Er egentlig ganske så overvurdert og det er ikke noen stor grunn til at han forsvinner.

Rimeleg lite innsiktsfullt å seie at Beckford er overvurdert og ikkje trengs i klubben. Sjå på dei gangane han har vore ute av laget. Hadde ikkje Beckford hatt skadeavbrekket før jul hadde antakelegvis McAllister vore litt lenger i jobben i alle fall, og når han var suspendert i tre kampar var ikkje akkurat poengfangsten imponerande.

Dessutan, når ein spelar puttar 25/32, så gjer han jobben som spiss. Så får vi heller irritere oss over haldninga hans. Overvurdert? Nei.q
- Rune

mac_gyver

Sv: Becchio
« Svar #28 på: Mars 06, 2009, 11:59:57 »
Det ser ut som om mine spådommer før sesongstart ang. Becchio og Johnson slår til. Så Becchio og Johnson i kamp i Dublin mot Shelbourne. Så med en gang at Becchio hadde kvaliteter som Leeds mangler, mens Johnson som er stor og keitete ikke holder mål. Becchio er god i lufta, snur på en femøring og har et bra skuddbein. Når det gjelder Beckford er jeg enig at han virker som et bortskjemt enebarn som bare går og sutrer det meste av kampen når han ikke får det som han vil. Elendig holdning, og han bør legge av seg alle unoter som albuer etc. Er egentlig ganske så overvurdert og det er ikke noen stor grunn til at han forsvinner.

Rimeleg lite innsiktsfullt å seie at Beckford er overvurdert og ikkje trengs i klubben. Sjå på dei gangane han har vore ute av laget. Hadde ikkje Beckford hatt skadeavbrekket før jul hadde antakelegvis McAllister vore litt lenger i jobben i alle fall, og når han var suspendert i tre kampar var ikkje akkurat poengfangsten imponerande.

Dessutan, når ein spelar puttar 25/32, så gjer han jobben som spiss. Så får vi heller irritere oss over haldninga hans. Overvurdert? Nei.q

Enig. Beckford er ekstremt viktig, men becchio har scora mange vikitge mål....
Pride of Yorkshire

Budda

Sv: Becchio
« Svar #29 på: Mars 06, 2009, 12:27:07 »
Det ser ut som om mine spådommer før sesongstart ang. Becchio og Johnson slår til. Så Becchio og Johnson i kamp i Dublin mot Shelbourne. Så med en gang at Becchio hadde kvaliteter som Leeds mangler, mens Johnson som er stor og keitete ikke holder mål. Becchio er god i lufta, snur på en femøring og har et bra skuddbein. Når det gjelder Beckford er jeg enig at han virker som et bortskjemt enebarn som bare går og sutrer det meste av kampen når han ikke får det som han vil. Elendig holdning, og han bør legge av seg alle unoter som albuer etc. Er egentlig ganske så overvurdert og det er ikke noen stor grunn til at han forsvinner.

Rimeleg lite innsiktsfullt å seie at Beckford er overvurdert og ikkje trengs i klubben. Sjå på dei gangane han har vore ute av laget. Hadde ikkje Beckford hatt skadeavbrekket før jul hadde antakelegvis McAllister vore litt lenger i jobben i alle fall, og når han var suspendert i tre kampar var ikkje akkurat poengfangsten imponerande.

Dessutan, når ein spelar puttar 25/32, så gjer han jobben som spiss. Så får vi heller irritere oss over haldninga hans. Overvurdert? Nei.q

Er så enig. Ã… si at Beckford er overvurdert er så urimelig at jeg ikke helt greier å ta det alvorlig. Lurer på hvilken vurdering du tar utgangspunkt i. Med tanke på hvor mange mål han har puttet for oss, så vil jeg heller si at han er undervurdert. 
Endre