Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Sam Sodje  (Lest 18257 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

EX-Lånespiller: Sam Sodje
« på: Mars 26, 2009, 14:56:51 »
« Siste redigering: Desember 09, 2013, 23:15:10 av Promotion 2010 »

rd1

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #1 på: Mars 26, 2009, 15:02:56 »
Får håpe han er mannen som gjør forsvaret vårt pottetett!!!!
"Who needs Cantona??"

kjelvi

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #2 på: Mars 26, 2009, 15:06:56 »
Litt skeptisk til at en spiller som bare har spilt 1 kamp denne sesongen (på utlån til Watford), skal være vår 'frelser'....

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #3 på: Mars 26, 2009, 15:41:47 »
Litt skeptisk til at en spiller som bare har spilt 1 kamp denne sesongen (på utlån til Watford), skal være vår 'frelser'....
;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #4 på: Mars 26, 2009, 16:11:36 »
Jeg har faktisk sett Sam Sodje live i kamp for Brentford. Den gangen la jeg godt merke til han,
han var blant banens beste, men det er vel 2-3 år siden nå.

Vel, uansett kan det ikke bety annet enn at Michalic har null tillit hos Grayson.

Budda

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #5 på: Mars 26, 2009, 16:22:45 »
Litt skeptisk til at en spiller som bare har spilt 1 kamp denne sesongen (på utlån til Watford), skal være vår 'frelser'....

Godt poeng, har vel ikke akkurat match-formen inne da.
Endre

sveifors

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #6 på: Mars 26, 2009, 16:48:15 »
Litt skeptisk til at en spiller som bare har spilt 1 kamp denne sesongen (på utlån til Watford), skal være vår 'frelser'....

Godt poeng, har vel ikke akkurat match-formen inne da.

Mannen har hatt en langvarig kneskade, derfor...

Var/Er vel en rimelig god stopper....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

mac_gyver

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #7 på: Mars 26, 2009, 17:18:01 »
Litt skeptisk til at en spiller som bare har spilt 1 kamp denne sesongen (på utlån til Watford), skal være vår 'frelser'....

Vi trenger ingen frelser, bare en back-up i forsvaret...
Pride of Yorkshire

Per-Stian

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #8 på: Mars 26, 2009, 17:25:47 »
Det var ein gong at Sam Sodje var ein veldig solid stoggar. Kan han kome tilbake på nokonlunde same nivået, vil han utvilsomt vere eit betre alternativ enn Michalik.

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #9 på: Mars 26, 2009, 17:29:53 »
Litt skeptisk til at en spiller som bare har spilt 1 kamp denne sesongen (på utlån til Watford), skal være vår 'frelser'....

Vi trenger ingen frelser, bare en back-up i forsvaret...

Vi trenger 11 frelsere!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #10 på: Mars 26, 2009, 17:34:39 »
sam sodje faktisk ??? :o

Sleivind

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #11 på: Mars 26, 2009, 18:06:19 »
Er i utgangspunktet veldig skeptisk til alle nykommere nå som vi er så godt i siget! Men vi trenger vel kanskje en backup i midtforsvaret nå som Rui er ute på ubestemt tid, og Michalik stort sett har vært som bambi på isen hele denne sesongen.

Dennis

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #12 på: Mars 26, 2009, 18:09:41 »
Nøktern optimist. Håper Hunty kan vise seg som en dugelig utfordrer til Rui og Naylor neste år, for Lubo har virkelig tapt seg.
Marching on together!

Erik_

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #13 på: Mars 26, 2009, 19:06:33 »
Synes dette var et positivt lån. :)

raggen

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #14 på: Mars 26, 2009, 19:10:49 »
positivt lån og virker som om lubo ikke har tillit hos grayson da han henter inn sodje
Forever Leeds United!!!!!!!!

peacock

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #15 på: Mars 26, 2009, 19:44:20 »
Sodje har et godt rykte i de lavere divisjoner; positivt!

Trond90

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #16 på: Mars 26, 2009, 20:16:58 »
Er nok ikke dumt dette her, men er trist og se hvor lavt Lubo har sunket.. han var jo KANON når vi var i championship og var vel ok i fjor også..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sindre12

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #17 på: Mars 26, 2009, 20:29:43 »
var ikke han en av hovedgrunnene til at Reading rykket opp?
Beckford 4 England!

Sander

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #18 på: Mars 26, 2009, 20:34:00 »
Skjønner ikke helt denne. Grayson sa Powell var god på trial, men han trengte noen som var i form og kunne steppe inn nå..

Tviler på Sodje er særlig matchfit
 

berlin

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #19 på: Mars 26, 2009, 20:56:09 »
var ikke han en av hovedgrunnene til at Reading rykket opp?

Nei, han har kun 3 kamper for Reading.

Han skapte seg et navn hos Brentford når de var i League 1 ( de leder nå League 2 og kan meget vel returnere til League 1 for neste sesong.

Jeg har ellers en "soft spot" for Brentford, pga at jeg er ganske kjent i strøket der de holder til.

testo

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #20 på: Mars 26, 2009, 23:02:27 »
replace injured Marques



Sam Sodje has joined Leeds United on loan and the Reading central defender could make his debut against MK Dons at Elland Road on Saturday.

With Rui Marques doubtful after picking up a hamstring injury at Crewe last week, Sodje, 28, could make his debut.

Meanwhile, captain Frazer Richardson has promised not to rock the boat if manager Simon Grayson keeps him waiting for a recall on recovery from injury.

The right back, who is Leeds’ longest serving player, is in contention for a return after being out since mid-January with thigh and calf injuries.

In his absence Leeds have won eight, lost three and drawn two matches, including a seven-match winning run at home.

Richardson, who has watched every home game during his absence and listened to the away matches on radio, admits: “The lads have been doing a great job so I wouldn’t expect to walk straight back into the team.

“The home form has been excellent in recent weeks.

“I believe it is important not to disturb a winning team. Simon has been getting good results from the team he has been playing so I am not one to say I should go straight back in.”

Nor will Richardson complain if Grayson continues to give the captain’s armband to Richard Naylor.

He said: “Nails has been different class. He is a very strong character who we can all learn from, including myself. I am proud to be captain but I wouldn’t spit my dummy out if the manager kept him wearing the band.”

Richardson praises Grayson for restoring the players’ self-belief since Leeds lost at MK Dons and parted company with Gary McAllister.

He added: “After the first few games you could see the confidence coming back to the likes of Robert Snodgrass and Andy Robinson.”

Robinson and Andrew Hughes are also back in contention after injury.

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/football/footballleeds/4238823.Sodje_in_frame_to_replace_injured_Marques/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kickthemdown

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #21 på: Mars 26, 2009, 23:59:47 »
Knallsignering som forhåpenligvis holder Rui ute av laget selv når han er frisk :)

Alta-White

lojosang

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #22 på: Mars 27, 2009, 01:50:54 »
Er nok ikke dumt dette her, men er trist og se hvor lavt Lubo har sunket.. han var jo KANON når vi var i championship og var vel ok i fjor også..

"Slett ikke ille" tenker jeg vi sier. Hadde han vært KANON ville viikke rykka ned.  ;D
- Leif Olav

ToreLA

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #23 på: Mars 27, 2009, 06:26:40 »
He aint Efe. He's his brother.

Var ikke Sam Sodje på vei til Leeds for et par år siden også?


kjelvi

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #24 på: Mars 27, 2009, 08:46:25 »
He aint Efe. He's his brother.

Var ikke Sam Sodje på vei til Leeds for et par år siden også?

SODJE SET FOR LOAN TO LEEDS: http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_headline=sodje-set-for-loan-to-leeds%26method=full%26objectid=18012473%26siteid=94762-name_page.html

Ser ut som Wise bringer inn en ny spiller. Er vel stopper hvis jeg ikke tar feil. Noen som har noen kunnskap om denne spilleren?

Her er vel en mer eller mindre komplett  liste over rykter :

In
Darren Powell (Southampton, £150k), Martin Djetou (Un-attached, Trial), Giorgos Koltzos (Un-attached, Trial), Chris Lucketti (Sheffield United, Loan), Gary McAllister (Un-attached, Hired), Danny Mills (Manchester City, £?), Alan Smith (Manchester United, Loan), Sam Sodje (Reading, Loan), David Thompson (Portsmouth, Loan), Andy Todd (Blackburn Rovers, £?), Richard Wright (Everton, Bosman)

Out
Matthew Kilgallon (Charlton Athletic, £2m), David Healy (Charlton Athletic, £?), Steve Stone (Hull City, -)   

FOR SALE: 1 set of morals, never used, will sell cheap ..

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #25 på: Mars 27, 2009, 10:51:02 »
Antagelig er dette et meget nødvendig grep fra Grayson og så gjenstår det å se om det lykes. Det vil kun fremtiden gi svar på!
Yeboahs vitne

Leppan

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #26 på: Mars 27, 2009, 12:06:09 »
Ryktet sier han har stor fart og med kyndig veiledning ifra Naylor håper jeg han slår til og gjør oss tettere bakover.
Glory years will come again!

Jon R

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #27 på: Mars 27, 2009, 17:02:35 »
Er nok ikke dumt dette her, men er trist og se hvor lavt Lubo har sunket.. han var jo KANON når vi var i championship og var vel ok i fjor også..

"Slett ikke ille" tenker jeg vi sier. Hadde han vært KANON ville viikke rykka ned.  ;D

Da Lubo kom til klubben hadde vi kun tatt et stakkars poeng på 5 kamper. Lubo spilte deretter 7 kamper for oss før han ble tilbakekalt til Bolton. På disse 7 hadde 4 seire, to uavgjort og bare et tap. På de tre siste uten Lubo, tok vi kun et poeng. Han utgjorde med andre ord en signifikant forskjell i laget våren 2007.  :)

Jeg er derfor ikke så sikker på at introduksjonen av  en unfit ( ?) Sodje er hva vi trenger nå. Gi Lubo sjansen istedet. Kontinuitet i laget og troppen har vært en vinneroppskrift til nå. Skulle ønske Grayson holdt seg til denne planen ut sesongen istedet for å ta sjansen på å forrykke balansen i troppen.  :-\
Jon R.

Crazyleeds

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #28 på: Mars 27, 2009, 19:29:05 »
Jeg deler litt det synspunktet, samtidig viser det at vi er en klubb som satser nå, det er veldig godt å se, det skal ikke være automatikk at en stopper som er nr 2 skal nødvendihvis ta plassen, sodje blir en sterk forsterkning tror nå jeg, selv om jeg ikke er stor fan av å rulere på stopperne, det er den lagdelen som burde være best kjent med hverandre spør du meg. men spennende for all del, måtte det gå veien!

Papi

Sv: Lånespiller: Sam Sodje
« Svar #29 på: Mars 28, 2009, 16:12:26 »
Nå som Sodje går rett inn på laget, må dette gi tydlige signaler om at Grayson ikkje er fornøgd med Michalik. Personlig trur at Michalik lenge har "levd" på navnet og at han kom fra Premier Leauge.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil