Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1371779 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #120 på: Mai 27, 2012, 20:58:21 »
F5 er utslitt....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #121 på: Mai 27, 2012, 21:08:38 »
Tror vi må smøre oss med en aning tålmodighet.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #122 på: Mai 27, 2012, 21:22:21 »
Leeds all quiet on the transfer front
By Andy Baggott
May 27 2012
Leeds have gone worryingly quiet on the transfer front as the fans wait the promised influx of new signings.  The only player signed up is Portsmouth centre back Jason Pearce, but no other deals have been forthcoming.
Boss Neil Warnock said he had expected a few players in by now, but despite several rumours (Ward, Halford, Derry, Kenny and Diouf to name but a few), there has been nothing...So why?  Again, rumours abound, ranging from no money, to possible takeover. 

Warnock wants to have the new players in for pre season, so the next month should see huge movement - both in and out, but things really do need to start moving.  There is nothing coming out of Elland Road at all, with even the Chairman's weekly radio updates pulled for the summer.  Is there something going on in the background?  Possibly so, but what is anyone's guess...

http://www.thefootballnetwork.net/main/s277/st177773.htm?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #123 på: Mai 27, 2012, 21:24:54 »
Trodde jeg så SvendAnders på denne tråden før jeg klikket inn, opprømt. Hehe. Blir vel å ta en tidlig kveld, og kanskje våkne opp til gode nyheter ;)

eggus

Sv: Takeover
« Svar #124 på: Mai 27, 2012, 21:31:42 »
Jeg tør virkelig ikke håpe..
..men sånn i tilfelle; er det helligdag i England også i morgen? I så fall blir det vel neppe noen nyheter før tirsdag.
 

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #125 på: Mai 27, 2012, 21:37:11 »
Jeg har aldrig håpet en eller annen sjeik kjøper klubben å leker FM manager ala city med mitt kjære leeds. Men nå om dagen må jeg si at samme faen bare Bates blir lempet ut av klubben. Så kommer til å drømme inatt om at mannen er ferdig med å besudle klubben min veit jeg. Håper i det lengste på takeover  :P
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #126 på: Mai 27, 2012, 21:59:34 »
Jeg har aldrig håpet en eller annen sjeik kjøper klubben å leker FM manager ala city med mitt kjære leeds. Men nå om dagen må jeg si at samme faen bare Bates blir lempet ut av klubben. Så kommer til å drømme inatt om at mannen er ferdig med å besudle klubben min veit jeg. Håper i det lengste på takeover  :P
;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #127 på: Mai 27, 2012, 22:21:13 »
Har til nå hatt ett avslappet forhold til disse twitterryktene, men fikk en melding nå som tente et håp. McC på vei til ferie på Ibiza, bekrefter til felles venner at en Canadisk-Amerikansk gruppe har møter med klubben angående "takeover"  :)


marve

Sv: Takeover
« Svar #128 på: Mai 27, 2012, 22:28:16 »
Har til nå hatt ett avslappet forhold til disse twitterryktene, men fikk en melding nå som tente et håp. McC på vei til ferie på Ibiza, bekrefter til felles venner at en Canadisk-Amerikansk gruppe har møter med klubben angående "takeover"  :)


off blir nervøs av detta jeg .please please la det bli virkelig .
Vi hadde fortjent en eier med litt penger nå.
 

Erik_

Sv: Takeover
« Svar #129 på: Mai 27, 2012, 22:35:05 »
Så kommer til å drømme inatt om at mannen er ferdig med å besudle klubben min veit jeg. Håper i det lengste på takeover  :P
Du det der anbefaler jeg ikke.

Etter alt pjattet rundt om på nett de siste dagene og etter noen øl innabords i går, så bestemte jeg meg tydeligvis for å drømme at jeg var med i forhandlingene på ER, som selvsagt var en suksess. Godfølelsen ga seg fort i det jeg våknet... i det minste var det bare en søndag. For deg blir det en skikkelig blåmandag.

La det bli med håpet. Ikke dra inn drømmen. :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #130 på: Mai 27, 2012, 22:35:07 »
Har til nå hatt ett avslappet forhold til disse twitterryktene, men fikk en melding nå som tente et håp. McC på vei til ferie på Ibiza, bekrefter til felles venner at en Canadisk-Amerikansk gruppe har møter med klubben angående "takeover"  :)
...på twitter tidligere i dag ble det også hevdet at Bromby hadde sagt noe lignende - men det er såå lett & bare slenge ut noe sånt på twitter.. (så jeg tok ikke den på alvor)

Men hvis flere uavhengige kilder går i samme retning...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #131 på: Mai 27, 2012, 22:40:01 »
Rekna med det er Bill Gates og Thomson familien som har slått seg sammen :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #132 på: Mai 27, 2012, 22:48:39 »
Rekna med det er Bill Gates og Thomson familien som har slått seg sammen :)

Om så er det bare til å la fantasien vandre ;D

The Magnificents

Sv: Takeover
« Svar #133 på: Mai 27, 2012, 23:08:24 »
la oss kryssa fingrane og verkeleg håpa at dette stemmer , blir det ein takeover då skal da pina meg feirast!

WERE GONNA STAY WITH YOU FOREVER , AT LEAST UNTIL THE WORLD STOPS GPING ROUND!
Leeds Leeds Leeds!!

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #134 på: Mai 27, 2012, 23:17:23 »
Mange som spør her på OEF, på sms, telefon og Facebook - jeg vet ikke noe mer enn jeg gjorde tidligere i dag. Det skjer neppe noe på en søndag kveld. Jeg tror det kan komme noen utspill ila kommende uke, men jeg har ikke noen klar formening om tidshorisonten her.

Jeg vet ikke hvem amerikaner-gruppen egentlig er, personlig holder jeg heller den andre budgiver-gruppa som mitt ønske om ny eier dersom dette realiseres.

Men jeg understreker, INGEN utenfor et hus i Monaco vet hva Bates selv tenker om situasjonen. Det er han som sitter med ballen nå.

SA

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #135 på: Mai 27, 2012, 23:21:42 »
Mange som spør her på OEF, på sms, telefon og Facebook - jeg vet ikke noe mer enn jeg gjorde tidligere i dag. Det skjer neppe noe på en søndag kveld. Jeg tror det kan komme noen utspill ila kommende uke, men jeg har ikke noen klar formening om tidshorisonten her.

Jeg vet ikke hvem amerikaner-gruppen egentlig er, personlig holder jeg heller den andre budgiver-gruppa som mitt ønske om ny eier dersom dette realiseres.

Men jeg understreker, INGEN utenfor et hus i Monaco vet hva Bates selv tenker om situasjonen. Det er han som sitter med ballen nå.

SA

Og hvem er den andre gruppen da
Personlig vil jeg ha den som vil bruke mest penger på klubben

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #136 på: Mai 27, 2012, 23:26:33 »
@BatesOut: Apparantly Leigh Bromby has said the takeover bid is from Qatar. Unable to corroborate this as yet... #BatesOut #LUFC
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #137 på: Mai 27, 2012, 23:33:36 »
Og hvem er den andre gruppen da
Personlig vil jeg ha den som vil bruke mest penger på klubben

Du stiller feil spørsmål. Det kommer da ikke an på hvem som bruker MEST på klubben, spørsmålet er jo HVORDAN de brukes. Jeg håper for all del ikke vi får eiere som setter klubben opp med skyhøye driftsutgifter som ikke er garantert for ut kontaktsperioder, etc.

SA

Lundewhites

Sv: Takeover
« Svar #138 på: Mai 27, 2012, 23:36:11 »
Og hvem er den andre gruppen da
Personlig vil jeg ha den som vil bruke mest penger på klubben

Du stiller feil spørsmål. Det kommer da ikke an på hvem som bruker MEST på klubben, spørsmålet er jo HVORDAN de brukes. Jeg håper for all del ikke vi får eiere som setter klubben opp med skyhøye driftsutgifter som ikke er garantert for ut kontaktsperioder, etc.

SA

Men den andre gruppen er også "utelandsk" ?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #139 på: Mai 27, 2012, 23:47:15 »
Og hvem er den andre gruppen da
Personlig vil jeg ha den som vil bruke mest penger på klubben

Du stiller feil spørsmål. Det kommer da ikke an på hvem som bruker MEST på klubben, spørsmålet er jo HVORDAN de brukes. Jeg håper for all del ikke vi får eiere som setter klubben opp med skyhøye driftsutgifter som ikke er garantert for ut kontaktsperioder, etc.

SA

Bruker. Da menes mest av egne penger. Og det med å se på hvordan det brukes. Det høres ut som en norsk helsevesenpolitikk

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #140 på: Mai 27, 2012, 23:58:53 »
Bruker. Da menes mest av egne penger. Og det med å se på hvordan det brukes. Det høres ut som en norsk helsevesenpolitikk

Det vet jeg ikke hva du mener med. Poenget mitt er at man må være ansvarlig og fornuftig, og prioritere bærekraft. Hvis du ikke henger med på det så la oss bare enige om at vi to har litt ulikt syn på økonomi i livet.

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #141 på: Mai 28, 2012, 00:08:33 »
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=17141&utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook




"Toronto" a good thing? Are Leeds set-to turn over a new "Leaf"?
Sun 27th May 2012 22:14

Takeover talk intensifies.



Toellandback understand that rumour has been rife on the internet the past 72 hours that Leeds are subject to a takeover bid -hence the lack of transfer activity at the club.

Leeds boss Neil Warnock has gone on holiday this weekend with just one signing, Jason Perce in the bag when he public ally declared he would be disappointed without signing two or even three more players.

Instantly fingers were pointed in the direction of much-maligned Leeds Chairman Ken Bates, who many accuse of keeping an iron grip on the transfer kitty and many suggested that Warnock was on the verge of quitting citing broken promises as his actual budget was revealed.

However there is a school of thought that the reason Leeds are not spending I because aossible takeover is imminent.

One name that keeps cropping up is the MLSE group, based in Canada who own the Toronto Maple Leafs Ice Hockey franchise.

Toellandback stress we have no idea if there is any truth in this rumour or it is merely internet legend.

However it could be argued that it is easy to get carried away by such stories.

Even without the blinkers on, Leeds are an attractive proposition, a healthy profit return for the past three years, a one city club which is a global brand with a worldwide following and still a known name in the world of football.

The golden era of Don Revie still overshadows the more recent shame of financial mismanagement and hooliganism.

With a refurbished stadium and set up, it could be argued that Leeds have everything set up for the Premiership other than the team itself.

It is understood that Bates has opted not to broadcast any of his infamous Wednesday radio addresses during the close season, fuelling more speculation that the 80 year old has had enough running the club and being subject to a barrage of abuse throughout last season.

As we stress it is all conjecture sweeping the net and we have no idea if the next significant influx at Leeds will be new owners.
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J-R

Sv: Takeover
« Svar #142 på: Mai 28, 2012, 00:22:57 »
MOT!

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #143 på: Mai 28, 2012, 00:59:54 »
WACCOE on rumours:
I repeat my info of a takeover from QSI in Qatar who own PSG and Malaga

Flush with oil and gas wealth, the Qatar Sports Investment fund has also bought the Paris St. Germain football team and the Spanish football team in Malaga.

Heard a whisper that there's a consortium of the Yunnan Tin Company, ITRI (International Tin Research Institute), and Thaisarco are highly interested in our tinpot owner Ken Bates. One unnamed executive of Thaisarco was quoted as saying, "You just don't find huge deposits like that above ground anymore, and with a little encouragement, the world's tinpot supply will be guaranteed for our lifetime at least." Could be complete bollox, but Mr. Bates has been extremely quiet lately.

WACCOE on YEP:
Is it not odd that the club have not denied these rumours? Dews has been quick to dismiss rumours in the past but not this one. Also Phil Hay has said next to nothing on twitter for 2 days now!





Vel vel! Håpe i en dag eller to kan vi vel. Men kanskje bare en investor eller to på vei inn?  ::)










Jeg hadde tatt en multimillionær i stedet!   :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Takeover
« Svar #144 på: Mai 28, 2012, 07:43:40 »
Kan jo være et fint tidspunkt å selge på. Før de store sommerinvesteringene gjøres, ha ha.
 

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #145 på: Mai 28, 2012, 08:04:34 »
Huff, jeg bare venter på at det kommer en offisiell uttalelse om at forhandlingene er strandet og at de interesserte har forsvunnet...så kommer det en masse svada fra gnomen og vi står der med buksene ned på knea....
og forbanner oss selv at vi tillot oss selv å tro på at klubben kom til å bli solgt, for atter en gang bli enormt skuffet >:(

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #146 på: Mai 28, 2012, 10:07:16 »
Huff, jeg bare venter på at det kommer en offisiell uttalelse om at forhandlingene er strandet og at de interesserte har forsvunnet...så kommer det en masse svada fra gnomen og vi står der med buksene ned på knea....
og forbanner oss selv at vi tillot oss selv å tro på at klubben kom til å bli solgt, for atter en gang bli enormt skuffet >:(


Det er vel utfallet ja

auren

Sv: Takeover
« Svar #147 på: Mai 28, 2012, 10:19:12 »
Ingen umulighet. Interessen kjølner nok når de finner alle skjelettene i de nyoppussede skapene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #148 på: Mai 28, 2012, 10:55:19 »
Huff, jeg bare venter på at det kommer en offisiell uttalelse om at forhandlingene er strandet og at de interesserte har forsvunnet...så kommer det en masse svada fra gnomen og vi står der med buksene ned på knea....
og forbanner oss selv at vi tillot oss selv å tro på at klubben kom til å bli solgt, for atter en gang bli enormt skuffet >:(

Fornuftig å skru forventningene ned og stålsette seg med min. 4-5 nye år med Bates.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #149 på: Mai 28, 2012, 10:58:55 »
Huff, jeg bare venter på at det kommer en offisiell uttalelse om at forhandlingene er strandet og at de interesserte har forsvunnet...så kommer det en masse svada fra gnomen og vi står der med buksene ned på knea....
og forbanner oss selv at vi tillot oss selv å tro på at klubben kom til å bli solgt, for atter en gang bli enormt skuffet >:(

Fornuftig å skru forventningene ned og stålsette seg med min. 4-5 nye år med Bates.

80 år er en fin alder å trekke seg tilbake i da!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973