Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Leigh Bromby  (Lest 23137 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
EX-SPILLER: Leigh Bromby
« på: August 30, 2009, 18:43:01 »
Signer 4-års kontrakt i morra-"subject to medical" 8)

positivt at han e local lad 8)

http://www.leedsunited.com/news/defender-bromby-poised-to-join-united-20090830_2247585_1782894
« Siste redigering: Juni 24, 2014, 12:43:46 av Promotion 2010 »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bromby klar
« Svar #1 på: August 30, 2009, 18:46:39 »
må no være mulig nå å få Huntington og Michalik vekk fra lønningslista ???

josoer

Sv: Bromby klar
« Svar #2 på: August 30, 2009, 18:56:48 »
Heh...hvem er dette?Nok en gratis/billig spiller? Spinke spare lenge vare...

sportcarl1

Sv: Bromby klar
« Svar #3 på: August 30, 2009, 18:57:47 »
Nu har vi 6 jämbördiga mittbackar, men bara 2 anfallare av klass, men synd att klaga på Grayson då vi  Ã¤r obesegrade
 

Sterland

Sv: Bromby klar
« Svar #4 på: August 30, 2009, 19:01:59 »
Meget fornøyd med denne signingen. Massevis erfaring fra CCC og en allsidig forsvarsspiller. Håper Grayson får fatt i en venstrekant, selvom B.J. har levert over all forventning så langt denne sesongen. Men det å beholde Beckford blir det desdiert viktigste

Papi

Sv: Bromby klar
« Svar #5 på: August 30, 2009, 19:08:59 »
Michalik/Huntington.
Ein av desse må være historie i klubben, kan ikkje fatte nok annet.

1. Naylor
2. Kisborno
3. Margues
4. Bromby

I tillegg har me nokre unggutter.
Ser ikkje bort fra at Michalik/Huntington blir leigd ut meget snart..
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bromby klar
« Svar #6 på: August 30, 2009, 19:33:45 »
Positivt med ny spiller, spennende om det kan dukke opp en spennende angriper også.

Tom S

Sv: Bromby klar
« Svar #7 på: August 30, 2009, 19:35:26 »
Trur dette er ein god signing. Har veldig god dekning i forsvar no, og det er viktig.

Ettersom både Rui og Kisnorbo kommer til å vere vekke med sine landslag i ny og ne, er dette ein fornuftig signing. Naylor er vel også litt plaga med skader (?).

Men, samtidig seier Larry at det ikkje er noko framtid for Hunty og Lubo hos oss. Desse vil nok bli skippa ut på lån så fort muligheten byr seg.
COME ON LEEDS !!

Corleone

Sv: Bromby klar
« Svar #8 på: August 30, 2009, 19:36:11 »
Håper han kan gi konkurranse til Rui og Naylor om plassene.
Jeg ser ikke helt poenget med en ny back-up.   :-\

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bromby klar
« Svar #9 på: August 30, 2009, 19:43:28 »
Passerer Bromby medisinsk vil jeg tro han debuterer til helgen med Kisnorbo og Margues på oppdrag for sine hjemland og Naylor mest sannsynlig fremdeles på skadelisten. Dvs at enten Michalik eller Huntington skal spille, eventuelt skrekksenariet begge to samtidig :-\


 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bromby klar
« Svar #10 på: August 30, 2009, 19:53:19 »
Passerer Bromby medisinsk vil jeg tro han debuterer til helgen med Kisnorbo og Margues på oppdrag for sine hjemland 
Må man ha 3 stk på landslagsoppdrag for å få utsatt kampen???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bromby klar
« Svar #11 på: August 30, 2009, 19:57:09 »
Passerer Bromby medisinsk vil jeg tro han debuterer til helgen med Kisnorbo og Margues på oppdrag for sine hjemland 
Må man ha 3 stk på landslagsoppdrag for å få utsatt kampen???



jepp,tror det

berlin

Sv: Bromby klar
« Svar #12 på: August 30, 2009, 20:08:08 »
sålangt har vi ikke hatt så veldig mye å klage på når det gjelder Grayson og spillere inn.

det blir spennende å se hvorvidt bromby kan tilrive seg en plass, uansett må han være bra cover både som h.back og midtstopper.

hvorvidt grayson lager gull av gråstein er vel fortsatt et åpent spørsmål, men det har ikke blir pukk av gråsteinen(e) foreløpig.
« Siste redigering: August 30, 2009, 20:09:51 av berlin »

Dennis

Sv: Bromby klar
« Svar #13 på: August 30, 2009, 20:10:58 »
Heh...hvem er dette?Nok en gratis/billig spiller? Spinke spare lenge vare...

Ja, fysj! Tenk å få kvalitetsspillere fra divisjonen over, uten å måtte betale masse penger.  >:(
Marching on together!

josoer

Sv: Bromby klar
« Svar #14 på: August 30, 2009, 20:22:56 »
Heh...hvem er dette?Nok en gratis/billig spiller? Spinke spare lenge vare...

Ja, fysj! Tenk å få kvalitetsspillere fra divisjonen over, uten å måtte betale masse penger.  >:(


Jepp, og mer brus på Bates blir det.

Noen her som vet noe om denne Bromby? Som alt annet som blir hentet inn, så er han totalt ukjent for meg.

Har troen på Grayson og teamet hans :)

Giske

Sv: Bromby klar
« Svar #15 på: August 30, 2009, 20:39:27 »
Dette tror jeg er en kanon-signing!! Masse rutine fra CCC, og en solid forsterkning av stallen! God trua på han!!

h.b

  • Gjest
Sv: Bromby klar
« Svar #16 på: August 30, 2009, 21:26:25 »
Synes det er merkelig at SU lar han gå. Greit nok at de får 250.000 pund for ham. Men dette gjør da at SU kun har 2 midtstoppere i stallen. Merkelig egentlig

samadhi

Sv: Bromby klar
« Svar #17 på: August 30, 2009, 21:43:59 »
Er pent på å se hva Bromby vil tlføre dagens Leeds lag. Leser at han kan spille både stopper og høyreback så han er nok med på å gi både Crowe og Naylor/Kirsnbo kamp om plassene.

Kirsnbo og Marques blir vel en del borte med landslag og i tillegg kan det være at skadeproblemene til Naylor er større enn først antatt.

Noe overrasket over at vi henter en forsvarspiller, men det gir uansett stallen større bredde. Får håpe Grayson har en plan med dette også.

Håper også at vi rensker opp litt i stallen før transfervinduet stenger. Sheehan, Michalik, Huntington, Prutton og Kandol går vel spennende dager i møte?
marching on together,
derudaf forever...

fjellhaugen

Sv: Bromby klar
« Svar #18 på: August 30, 2009, 22:13:39 »
velger å være den første i tråden til virkelig å vrake denna karen >:(

en totalt ukjent spiller for de fleste, kjøpt inn for penger vi kunne brukt på TA. ::)
vedder på at han ikke er bedre en tanta mi og at han sikkert har fått mer enn 6K £ i uka, dette kun for å lage splid i spiller gruppa  :P
dessuten er han nok også bates ukjente barnebarn.  :-X

nei nå er det nok ikke lenge før sesongen er over :-[


























sånn....
da har jeg vel fått dekket såpass mye negativt omkring både spiller og klubb at han i forumets rette ånd slår til som dynamitt ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Svend Anders

Sv: Bromby klar
« Svar #19 på: August 30, 2009, 22:43:09 »
Aner ikke hva han står for, men kvalitetsmessig vil jeg tro han er mer enn god nok for laget vårt i L1. At han får fireårskontrakt tyder jo på at Grayson mener han vil spille i CCC også.

Det som overrasker meg er prioriteringen av nok en midtstopper, både hva gjelder transersum, lønn og bemanning i stallen. Vi har fra før Naylor, Kisnorbo, Marques, Michalik, Huntington, Webb (til 1.jan) og Lees (utlånt). Jeg kan ikke helt se Larry sette ut verken Naylor eller Kisnorbo når de begge er friske.

Cover og utfordrer til Crowe er han derimot også, og det kan nok være et sentralt poeng. Til Liam Darvills skuffelse vil jeg tro.

Huntington og Michalik er som tidligere skrevet blant de "uønskede" i troppen, men inntil vi finner nye klubber til de, synes jeg jo de holder mål by a mile som 4. og 5. valg i en L1-klubb. De er tross alt de to spillerne vi har betalt mest for i dagens stall, om jeg ikke ser feil. I tillegg har jo Grayson vært keen på lån dersom det blir skader, og det skulle vel gjelde også om Kisnorbo, Naylor, Marques eller de andre skulle bli slått ut samtidig.

Jeg undrer meg også over at Sheffield lar ham gå etter å ha hentet han bare for et par måneder siden (riktignok på free), og om hb har rett i at de står igjen med bare to stoppere kan det jo ligge andre motiver bak også. Men så kan det selvsagt være på trappene at SU har folk på vei inn, og vi har Lubo og Hunts på vei ut, samt at Larry anser Webb for ikke god nok.

Ser uansett frem til hva Bromby har å gi i Leeds-trøya!

SA

stefan

Sv: Bromby klar
« Svar #20 på: August 30, 2009, 22:47:59 »
En solid signering som gir a)cover og konkurranse på høyrebacken b) konkurranse i en posisjon hvor 1: Naylor er skadet. 2. Kisnorbo og Marques får landslagsoppdrag i ny og ne, Marques er dessuten såpass gammel at tempoet ikke kommer til å holde i CCC neste sesong. 3: huntington trenger mer tid på å komme i form igjen. 4: Michalik er ikke i form.
Huntington har jeg troen på i et litt lengre perspektiv. Utlån til en klubb som gir ham førstelagsfotball vil være gull verdt, da helst med en  24 timers tilbakekallingsklasul. Michalik er jeg mer usikker på. Har sett ham for lite til at jeg vet hva han står for.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

R - R

Sv: Bromby klar
« Svar #21 på: August 30, 2009, 23:03:39 »
Er som dei fleste litt overraska over at vi signerar ein ny midtstoppar. Bromby har stor erfaring frå CCC, og har til og med 17 kampar i PL. Kvalitetsmessig er han god nok, sjølv om folk ikkje kjenner så godt til han.

Er nok redd løpet er gått for Huntington. Eg hadde stor tru på han, men virkar ikkje å ha tillit. Sleit i fjor før han blei skada (var visst skadeforfulgt når han var i Newcastle og), var ute mesteparten av sesongen, og har berre fått tillit i ein cupkamp til no i år. Kontrakten hans går ut etter sesongen, og han må tenke på karriera si og kjem nok ikkje til å signere ny kontrakt (tvilsomt om han ville fått ny).

Michalik har vore ei stor skuffelse. Presterte i PL, falt gjennom i L1 etter at overgangen blei permanent. Er nok klubbens best betalte, og håpar han blir solgt. Blir ikkje overraska om ein CCC-klubb hentar han.

Basert på korleis dei har spelt, så blir Kisnorbo og Naylor vårt midtstopparpar i år. Dette avhenger av at Naylor kjem tilbake i den formen han var i fjor. Viss ikkje vil Bromby stå klar. Han er uansett avhengig av at Naylor/Kisnorbo/Crowe opplever formsvikt før Grayson endrar på laget.

Ønsker han uansett lukke til. Kvalitetsmessig er han god nok, spørsmålet er om dette er det vi treng i år!
- Rune

Trond90

Sv: Bromby klar
« Svar #22 på: August 31, 2009, 00:11:08 »
6 midstopperer nå.. jaja, håper Bromby imponerer meg som Naylor gjorde MOT  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sander

Sv: Bromby klar
« Svar #23 på: August 31, 2009, 01:40:45 »
Heh...hvem er dette?Nok en gratis/billig spiller? Spinke spare lenge vare...

Ja, fysj! Tenk å få kvalitetsspillere fra divisjonen over, uten å måtte betale masse penger.  >:(


Jepp, og mer brus på Bates blir det.

Noen her som vet noe om denne Bromby? Som alt annet som blir hentet inn, så er han totalt ukjent for meg.

Har troen på Grayson og teamet hans :)

Enten må du begynne å følge mer med på fotball generelt, eller så må du spille FM ;)
 

fjellhaugen

Sv: Bromby klar
« Svar #24 på: August 31, 2009, 07:18:24 »
Trur dette er ein god signing. Har veldig god dekning i forsvar no, og det er viktig.

Ettersom både Rui og Kisnorbo kommer til å vere vekke med sine landslag i ny og ne, er dette ein fornuftig signing. Naylor er vel også litt plaga med skader (?).

Men, samtidig seier Larry at det ikkje er noko framtid for Hunty og Lubo hos oss. Desse vil nok bli skippa ut på lån så fort muligheten byr seg.

jeg prøver å dra positivitet ut av dette nok en gang;
som tom nevner vil vi risikere å være uten våre pr dags dato 3 førstevalg på stopperplass en del kamper i løpet av sesongen. jeg nevner i fleng:

skader
landslagsopphold
karantener
formsvikt
salg?

før vi signerte kisnorbo har det flere ganger vært stilt spørsmål til hva vi skulle gjøre denne sesongen dersom naylor skulle bli skadet el. det ble snakket om et skrekk senario med rui og lubo sammen eller en av de nevnte og hunty.
slik jeg ser det slipper vi det nå. nå har vi forhåpentligvis en stopper som kan gå rett inn i troppen og gjerne på siden av kisnorbo i elveren frem til naylor er tilbake, og evt et kanon 3. valg etterpå. dersom han skulle miste plassen.

jeg tror også at veldig få hadde stilt spørsmål ved stopper signeringen dersom det var sodje som kom inn?

nei jeg sier som rudi;
JEG HAR TROEN ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sveifors

Sv: Bromby klar
« Svar #25 på: August 31, 2009, 08:02:50 »
Her skal det stenges igjen bak.

"and it is about f%%&&& time" for å bruke et annet uttrykk.

Vi tapte direkte opprykk ifjor pga av elendig stopperspill i høstsesongen.

Richard Naylor er ingen ungsau, og avlastning trengs 46 kamper +++ er tøft. Vi har nå 3 stoppere på CCC nivå. Kirsnobo kan bli opptatt mye med landslaget. RUI og Huntington får kjempe om 4 plassen.

Tipper at Lubo og  går på lån eller selges.

Nå kan vi faktisk spille med 3 bak i enkelte kamper  også, i tillegg til at Bromby også kan være Hback.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

stian

Sv: Bromby klar
« Svar #26 på: August 31, 2009, 08:57:00 »

dessuten er han nok også bates ukjente barnebarn.  :-X

nei nå er det nok ikke lenge før sesongen er over :-[


Mest sannsylig er han vel da sønn av Dennis Wise  ;D

lojosang

Sv: Bromby klar
« Svar #27 på: August 31, 2009, 11:39:06 »
Kan noen tipse Grayson om tanta til Fjellhaugen? Hvilken posisjon spiller hun i?  ;D
- Leif Olav

baste

Sv: Bromby klar
« Svar #28 på: August 31, 2009, 11:47:57 »
Kan noen tipse Grayson om tanta til Fjellhaugen? Hvilken posisjon spiller hun i?  ;D

Må jo være den mest useriøse innlegget i denne saken. At Fjellhaugen har så dårlig tru på Grayson er nesten ufoståelig. Syns ting har gått i riktig retning siden Grayson tok over. Mulig Fjellhaugen ikke er enig i det, men jeg blir dritt lei av alle "negative" innlegg.

Marching on together

lojosang

Sv: Bromby klar
« Svar #29 på: August 31, 2009, 11:49:00 »
Kan noen tipse Grayson om tanta til Fjellhaugen? Hvilken posisjon spiller hun i?  ;D

Må jo være den mest useriøse innlegget i denne saken. At Fjellhaugen har så dårlig tru på Grayson er nesten ufoståelig. Syns ting har gått i riktig retning siden Grayson tok over. Mulig Fjellhaugen ikke er enig i det, men jeg blir dritt lei av alle "negative" innlegg.

Marching on together

Ehm... Satire, Baste, satire.  :)
- Leif Olav