Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Davide Somma  (Lest 147562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sveifors

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #30 på: September 01, 2009, 21:56:48 »
Vent og se signing. Kan jo slå ut i full blomst ala Becchio.

Ã…penbart at potensialet er der.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jackbauer68

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #31 på: September 01, 2009, 22:15:40 »
Vent og se signing. Kan jo slå ut i full blomst ala Becchio.

Ã…penbart at potensialet er der.

e det hans 3 mål du sikter til?

Masinga

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #32 på: September 01, 2009, 22:34:56 »
Frustrerende med alle disse spillerne jeg absolutt aldri har hørt om før. Sånn sett hadde det jo moro med Viduka... Regner med at Grayson har den nødvendige oversikten. Vi kan ikke annet enn vente og se hva Somma er god for.

Er han svart eller hvit?
Masinga, medl.nr. 1250

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #33 på: September 01, 2009, 22:37:41 »
Frustrerende med alle disse spillerne jeg absolutt aldri har hørt om før. Sånn sett hadde det jo moro med Viduka... Regner med at Grayson har den nødvendige oversikten. Vi kan ikke annet enn vente og se hva Somma er god for.

Er han svart eller hvit?

Hvit, født i Johannesburg S.A, oppvokst i Florida USA og har italienske foreldre!

Budda

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #34 på: September 01, 2009, 22:39:04 »
Han har jo ikke engang en skrytevideo på Youtube  :o
Endre

auren

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #35 på: September 01, 2009, 22:39:18 »
Frustrerende med alle disse spillerne jeg absolutt aldri har hørt om før. Sånn sett hadde det jo moro med Viduka... Regner med at Grayson har den nødvendige oversikten. Vi kan ikke annet enn vente og se hva Somma er god for.

Er han svart eller hvit?

Du kom meg i forkjøpet Rudi. Her er en link til et bilde. Mannen med det sorte, lange håret:

http://cache.daylife.com/imageserve/02CHdZNgTL1GD/610x.jpg

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #36 på: September 01, 2009, 22:49:01 »
Lov å håpe på et kupp her. Uansett alltid spennende med slike signeringer.

Ang skrytevideo på youtube. Hvor ble det av han derren.. Da costa??  :D
Marching on together

Killa

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #37 på: September 01, 2009, 22:56:12 »
Jeg snuste litt på nettet og fant litt mer om vår nye venn Davide Somma (dette er riktignok fra i fjor høst, men det står i alle fall noe info her. (PS: Det er ikke han det er bilde av...)

http://indirectfreekicks.wordpress.com/2008/09/05/san-jose-signs-youngsters-ghebru-somma/



« Siste redigering: September 01, 2009, 23:02:01 av Killa »

Killa

« Siste redigering: September 01, 2009, 23:07:15 av Killa »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #39 på: September 01, 2009, 23:19:12 »
Han gav iallefall et sympatisk inntrykk på LUTV. Oppveksten med Radebe-treningssamlinger, hyggen i å få snakke italiensk med Grella... han var Leeds United allerede han...
One of family :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #40 på: September 01, 2009, 23:22:06 »
Nå har vi to halve italienere i stallen. Hva er det egentlig Grayson holder på med? Snikitaliafisering?

auren

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #41 på: September 01, 2009, 23:23:56 »
Takker for flott research Killa. Dessverre gav det ikke noe særlig godt inntrykk av Somma. Jeg står fortsatt for at dette var en nødløsning for SG. Kan ikke skjønne annet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SveinArve

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #42 på: September 01, 2009, 23:24:25 »
LUTV intevju: I was born and raised in South Africa since I was twelve".


Født som tolvåring?  ;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #43 på: September 01, 2009, 23:25:05 »
Nå har vi to halve italienere i stallen. Hva er det egentlig Grayson holder på med? Snikitaliafisering?

Vi har faktisk to hvite, halve italienere. Håper de ikke farer rundt som hodeløse kyllinger ;), men det skal vel mye til å ikke gjøre det når man er halv ;)

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #44 på: September 01, 2009, 23:25:12 »
LUTV intevju: I was born and raised in South Africa since I was twelve".


Født som tolvåring?  ;D

Hehe, stusset på dette jeg og. Tydeligvis ikke helt vant med å gjøre intervju
Endre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #45 på: September 01, 2009, 23:28:01 »
LUTV intevju: I was born and raised in South Africa since I was twelve".


Født som tolvåring?  ;D

Hehe, stusset på dette jeg og. Tydeligvis ikke helt vant med å gjøre intervju

Kán vel også strengt tatt bety at han ble født der, og senere bodde der fra han var 12 år gammel (Asbjørn spekulerer, del I)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

gill

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #46 på: September 01, 2009, 23:32:53 »
Har dessverre ingen tru på denne spilleren. Håper jeg tar feil..
 

Svend Anders

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #47 på: September 01, 2009, 23:36:43 »
Dette er en av prøvespillerne fra tidlig august, og er kommet til klubben via Gwyn's nettverk. Jeg er litt overrasket over at han fikk kontrakt ut i fra hva folk sa i august, men det er minimal risiko ved denne signingen.

Dette er en ny Grella i form av kort kontrakt og en sjanse til å imponere.

Og det slår meg at Davide var en av to prøvespillere jeg satt og snakka med på Elland Road etter serieåpningen mot Exeter (uten at jeg visste det før på slutten av samtalen). Virket i alle fall som en hyggelig og ydmyk fyr.

SA

Trond90

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #48 på: September 02, 2009, 00:04:40 »
Grayson snakket om og låne han ut for og få førstelags fotball i intervjuet på Lutv, vi får satse Notts County vil låne han :-)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

R - R

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #49 på: September 02, 2009, 01:06:42 »
Somma virka veldig glad for å ha signert kontrakt med Leeds. Har ikkje store forhåpningar til han, men som andre påpeikar, så har ikkje Leeds noko å tape på å hente han.
- Rune

Oppdrettslaksen

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #50 på: September 02, 2009, 06:56:02 »
you know, you know, you know :D 
noen som orker å teller hvor mange ganger han sier you know i løpet av intervjuet?

B_Ød

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #51 på: September 02, 2009, 08:12:37 »
Kan ikke se at team Grayson har feilet en gang mht anskaffelse av spillere, så jeg vurderer dette til å være nok en kanon-signing.
Ups & Ups!!

LEO

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #52 på: September 02, 2009, 12:06:25 »
Jeg føler at Charlton er den store vinnereren i overgangsvinduet, når vi tenker på hva som har kommet inn siste uka.

Jeg tenker på første elveren som leeds og Charlton har hatt til å få 5 seire på rad.

Charlton har fått to inn som går direkte inn i første elveren.  Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje.


Vi har fått inn en spiss som antakelig skal leies ut  og en midtstopper som skal være cover når våre "faste" er på landslagssamling.


Men hvis vi leier inn Dickinson fra Stoke for resten av sesongen, til å bekle venstre back plassen, da føler jeg at vi har utlignet forskjellen.

SELV OM DET VIKTIGSTE VAR AT VI BEHOLDT BECKFORD  ;D
 

lojosang

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #53 på: September 02, 2009, 12:08:03 »
Charlton har fått to inn som går direkte inn i første elveren.  Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje.

En som går rett inn på laget og en som tilbringer mer tid på fysioterapautens benk enn på treningsfeltet, kanskje?

Det er lov å håpe.  :)
- Leif Olav

auren

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #54 på: September 02, 2009, 12:15:22 »
Jeg tror faktisk at denne Bromby er fullt på høyde med Kisnorbo når det gjelder kvalitet. At vi fikk Somm(l)a oss til å gi Somma kontrakt var ikke så spennende, men vi risikerer fint lite og ingenting.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #55 på: September 02, 2009, 12:19:47 »
Sommartider hei hei, Sommartider ...

 ::)

flynn

Tom S

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #56 på: September 02, 2009, 12:38:16 »
Jeg føler at Charlton er den store vinnereren i overgangsvinduet, når vi tenker på hva som har kommet inn siste uka.

Jeg tenker på første elveren som leeds og Charlton har hatt til å få 5 seire på rad.

Charlton har fått to inn som går direkte inn i første elveren.  Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje.


Vi har fått inn en spiss som antakelig skal leies ut  og en midtstopper som skal være cover når våre "faste" er på landslagssamling.


Men hvis vi leier inn Dickinson fra Stoke for resten av sesongen, til å bekle venstre back plassen, da føler jeg at vi har utlignet forskjellen.

SELV OM DET VIKTIGSTE VAR AT VI BEHOLDT BECKFORD  ;D

Bromby er signet på 4-års kontrakt så eg ser ikkje vekk frå at Larry kjem til å bruke han fast. Med 4 år er han i alle fall med i planene også når vi spiller i CCC.
Om det er Naylor, Kisnorbo eller Crowe som må vike er vel heller usikkert.
COME ON LEEDS !!

Killa

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #57 på: September 02, 2009, 12:48:01 »
Jeg føler at Charlton er den store vinnereren i overgangsvinduet, når vi tenker på hva som har kommet inn siste uka.

Jeg tenker på første elveren som leeds og Charlton har hatt til å få 5 seire på rad.

Charlton har fått to inn som går direkte inn i første elveren.  Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje.


Vi har fått inn en spiss som antakelig skal leies ut  og en midtstopper som skal være cover når våre "faste" er på landslagssamling.


Men hvis vi leier inn Dickinson fra Stoke for resten av sesongen, til å bekle venstre back plassen, da føler jeg at vi har utlignet forskjellen.

SELV OM DET VIKTIGSTE VAR AT VI BEHOLDT BECKFORD  ;D

Bromby er signet på 4-års kontrakt så eg ser ikkje vekk frå at Larry kjem til å bruke han fast. Med 4 år er han i alle fall med i planene også når vi spiller i CCC.
Om det er Naylor, Kisnorbo eller Crowe som må vike er vel heller usikkert.

Kan det tenkes at SG ser for seg muligheten til å bruke Bromby i tillegg til disse tre, for altså å rokere om i hele forvsaret? Altså med f.eks Kisnorbo på vesntreback? Eller kan eksempelvis Crowe tenkes å kunne fungere som venstreback? Nei, jeg tror egentlig ikke det. Bromby er vel heller med fordi han kan bekle flere roller, og SG vet at vi får skader, suspensjoner, landslagsuttak etc.

Beklager en smule off-topic her....

R - R

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #58 på: September 02, 2009, 13:44:33 »
Jeg føler at Charlton er den store vinnereren i overgangsvinduet, når vi tenker på hva som har kommet inn siste uka.

Jeg tenker på første elveren som leeds og Charlton har hatt til å få 5 seire på rad.

Charlton har fått to inn som går direkte inn i første elveren.  Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje.


Vi har fått inn en spiss som antakelig skal leies ut  og en midtstopper som skal være cover når våre "faste" er på landslagssamling.


Men hvis vi leier inn Dickinson fra Stoke for resten av sesongen, til å bekle venstre back plassen, da føler jeg at vi har utlignet forskjellen.

SELV OM DET VIKTIGSTE VAR AT VI BEHOLDT BECKFORD  ;D

Bromby er signet på 4-års kontrakt så eg ser ikkje vekk frå at Larry kjem til å bruke han fast. Med 4 år er han i alle fall med i planene også når vi spiller i CCC.
Om det er Naylor, Kisnorbo eller Crowe som må vike er vel heller usikkert.

Kan det tenkes at SG ser for seg muligheten til å bruke Bromby i tillegg til disse tre, for altså å rokere om i hele forvsaret? Altså med f.eks Kisnorbo på vesntreback? Eller kan eksempelvis Crowe tenkes å kunne fungere som venstreback? Nei, jeg tror egentlig ikke det. Bromby er vel heller med fordi han kan bekle flere roller, og SG vet at vi får skader, suspensjoner, landslagsuttak etc.

Beklager en smule off-topic her....

Kisnorbo er ein klassisk midtstoppar, så du vil ikkje finne han på venstrebacken. Då er det meir sannsynleg at Bromby spelar venstreback. Han har som kjent spelt både på høgreback og midtstoppar før, og kan sikkert med hell spele venstreback og (Midtbanespelaren Hughes spelar jo der no...). I utgangspunktet trur eg Grayson ser for seg Naylor og Kisnorbo som midtstopparar, og Bromby som førstereserve langs heile forsvarsrekka. Stiller eit spørsmålsteikn ved Naylor. Han blir ikkje yngre, og ein ryggskade i hans alder kan vere problematisk, så Grayson har sikra seg godt ved å hente Bromby.
- Rune

Leedsulf

Sv: NY SPILLER: Davide Somma
« Svar #59 på: September 02, 2009, 13:50:06 »
Hvordan har egentlig Crowe gjort det? Kan det tenkes at Bromby blir å se på høyrebacken fremover, med Naylor og Kisnorbo i midten, og Parker/Dickinson på venstre? Så sant alle er skadefri, vel og merke...