Skrevet av Emne: Spillere på lån inn/ut  (Lest 167074 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #90 på: November 18, 2010, 19:02:53 »
Synes Aidy kunne fått flere sjanser av Grayson, men når så ikke skjer er vel dette fornuftig av gutten
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #91 på: November 18, 2010, 19:13:41 »
Synes Aidy kunne fått flere sjanser av Grayson, men når så ikke skjer er vel dette fornuftig av gutten

Eller fornuftig av Grayson::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #92 på: November 19, 2010, 10:07:53 »
Clayton til Peterborough på lån i 1 mnd.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6514815,00.html?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #93 på: November 20, 2010, 12:03:49 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-want-to.6632885.jp

Grayson ønsker å beholde både O'Brien og McCartney så lenge som mulig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #94 på: November 20, 2010, 12:55:42 »
O`Brien, MCCartney  ;D LEEDS4EVER.

oivindh

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #95 på: November 24, 2010, 20:21:39 »
O'Brien blir ;)

"Låneavtalen med Boltons Andy O’Brien ble i dag forlenget til januar."

Promotion 2010

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #96 på: Desember 17, 2010, 13:55:51 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #97 på: Desember 17, 2010, 14:45:59 »
LUFC Seven loan players due back shortly
Leeds United will have a number of players returning from loan spells in early January as the transfer window reopens.

Lubomir Michalik and Mike Grella both Carlisle, Tom Lees - Bury, Tom Elliott - Rotherham, Liam Darville - Tranmere, Alan Martin - Barrow and Aidy White - Oldham are all due to return to Elland Road in the first week of January.

Michalik was told last summer to actively look for a new club by boss Simon Grayson and he has made his feelings clear this week by saying he wants to stay with the Cumbrian side.

The big Slovakian defender recently spoke in the West Cumberland Times and Star when he said, "I don`t known what`s happening with Leeds but I don`t think they are interested in me staying there so it would be easier for me to stay at Carlisle.
"It is nice to feel wanted. That is a better feeling and I am enjoying training and playing games.
"The manager has been absolutely great and the lads in the changing room have made me feel very welcome."

Grella is also enjoying life at Carlisle and is unsure of his future at Elland Road, speaking on Radio Cumbria, Grella said, 'I haven't heard anything from Leeds but my gut feeling would be that they would want me to stay out somewhere and get games in.
'I'd be happy to come back but football changes quickly.'

Tom Elliott hasn`t enjoyed his loan spell at Rotherham and as come under pressure from Rotherham boss Ronnie Moore after the young striker pulled out of a number of games through a supposed injury.

Elliott has made just seven appearances for the Millers and hasn`t featured since coming off the bench against Oxford in mid November.

The striker is still waiting for his first goal in Rotherham colours.

Tom Lees as recently signed a new two and a half year deal at Elland Road and is enjoying a productive loan spell at League Two promotion chasers Bury.

Lees as been an ever present for Bury making twenty-three appearances for the club and as also chipped in with two goals.

Alan Martin is having his second loan spell at Barrow after spending the 2008/09 season with the non league side when he made twenty seven appearances.

So far this season he`s made twelve appearances but hasn`t featured since the home defeat to Luton Town at the start of October.

Young defender Liam Darville has made thirteen appearances on loan at Tranmere but hasn`t featured since the end of October.

Aidy White joined Oldham in mid November and made a dream start scoring the winning goal on his debut in a 1-0 win at Dagenham and Redbridge.

He followed that up by scoring on his home debut in a 3-3 draw with Exeter.

White played in Oldham`s next game at Rochdale when they drew 1-1 but the cold weather snap as meant that they haven`t played since.

Leeds only other loan player Adam Clayton has extended his loan deal at Peterborough until the end of January, as Simon Grayson wants the young midfielder to gain some valuable first team experience.


January as ever is sure to be a busy month in the transfer market and it will be interesting to see whether loans will be extended, some maybe released or sold or they might comeback to fight for a place in the first team.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=224957#ixzz18NOUDCRT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Promotion 2010

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #99 på: Januar 04, 2011, 17:00:02 »
Keeeper Alan Martin på vei tilbake fra lån?

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/b/barrow/9337494.stm

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #100 på: Januar 10, 2011, 15:37:29 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

magnuer

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #101 på: Januar 11, 2011, 17:28:17 »
White forlenger med Oldham?

http://www.oldhamathletic.co.uk/page/NewsUpdate/0,,10337~2262972,00.html
Greit at han får litt kamptrening og kommer tiilbake som en god spiller :)

Promotion 2010

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #102 på: Januar 26, 2011, 15:02:12 »
Clayton kalt tilbake. Er det skader i troppen?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #103 på: Januar 26, 2011, 15:26:30 »
Clayton kalt tilbake. Er det skader i troppen?
Fergiescum konebanker Jr har tatt over klubben igjen. Veldig små sjanser for en Leeds spiller da selv om han har vært en av deres viktigste og beste spillere..  :) Så han ble rett og slett sendt hjem før tiden ..  ::)


Hallgeir *

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #104 på: Januar 26, 2011, 18:47:03 »
White forlenger med Oldham?

http://www.oldhamathletic.co.uk/page/NewsUpdate/0,,10337~2262972,00.html
Dette er vel i beste fall en forhastet uttalelse. Oldham ønsker å forlenge oppholdet og arbeider med saken, men ikke noe er bekreftet offisielt.
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #105 på: Januar 26, 2011, 21:53:10 »
Clayton kalt tilbake. Er det skader i troppen?


Låneavtalen gikk vel ut i dag?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #106 på: Januar 26, 2011, 22:03:43 »
Clayton kalt tilbake. Er det skader i troppen?


Låneavtalen gikk vel ut i dag?

Skulle egentlig spilt mot Colchester på fredag men har blitt kalt tilbake av Leeds tre dager for utlånsavtalen gikk ut. Kanskje han skal drilles i Killa rollen og Howson skal frem igjen mot Hull?

auren

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #107 på: Januar 26, 2011, 23:24:56 »
Clayton kalt tilbake. Er det skader i troppen?


Låneavtalen gikk vel ut i dag?

Skulle egentlig spilt mot Colchester på fredag men har blitt kalt tilbake av Leeds tre dager for utlånsavtalen gikk ut. Kanskje han skal drilles i Killa rollen og Howson skal frem igjen mot Hull?

Den ene grunnen er nok at Kilkenny spiller finale for Australia i helgen og ikke rekker å komme tilbake før kampen mot Hull. Den andre grunnen frykter jeg er at Grayson ikke klarer å få inn en av midtbanespillerne han har på blokka  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #108 på: Januar 27, 2011, 11:38:42 »
http://www.oldhamathletic.co.uk/page/NewsUpdate/0,,10337~2277826,00.html

Da går White ut på lån for resten av sesongen hos Oldham. Spennende å følge med hvordan han gjør det. Jeg er dessverre skeptisk til om White noensinne vil bli en fast Leeds United spiller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bwirum

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #109 på: Januar 28, 2011, 12:44:13 »
Jeg er dessverre skeptisk til om White noensinne vil bli en fast Leeds United spiller.
Jeg stiller meg også meget tvilende til nettopp det.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Ferre


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #111 på: Januar 28, 2011, 15:28:38 »
...og på twitter  (Andrew Haigh, the Sun & Leedsfan) meldes det at Woody har turned down muligheten til å gå på lån til Wolves.
Hvordan skal nå dette tolkes...
« Siste redigering: Januar 28, 2011, 15:31:47 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ferre

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #112 på: Januar 28, 2011, 15:54:07 »
...og på twitter  (Andrew Haigh, the Sun & Leedsfan) meldes det at Woody har turned down muligheten til å gå på lån til Wolves.
Hvordan skal nå dette tolkes...

Ser ikke for meg at han kommer til Leeds, tror dessverre han blir for dyr for oss.

berlin

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #113 på: Januar 28, 2011, 16:47:19 »
Spiller inn på lån for dyre?

Undrer meg da over en ting: Pl-spiller har oftest en mye høyere ukelønn enn låneklubber på Npc-nivå eller lavere. F.eks så betaler vistnok Leeds bare 1/4 del av lønna til McCartney, d.v.s £10.000 i uken.

Jeg vil vel tro at vi er konkurransedyktig på å betale en andel av lønna sammenlignet med de fleste andre npc-klubber.

testo

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #114 på: Januar 28, 2011, 16:51:54 »
Same old story, over and over again.
Vi venter på den ultimate spilleren som før , men ender opp med mere stallfyll til slutt >:(

Grayson / Bates !!Proof that I'm wrong!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #115 på: Januar 28, 2011, 23:14:28 »
http://www.oldhamathletic.co.uk/page/NewsUpdate/0,,10337~2277826,00.html

Da går White ut på lån for resten av sesongen hos Oldham. Spennende å følge med hvordan han gjør det. Jeg er dessverre skeptisk til om White noensinne vil bli en fast Leeds United spiller.

auren

Ihvertfall under den nåværende manageren.  :-\
Jon R.

auren

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #116 på: Februar 21, 2011, 14:38:57 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #117 på: Februar 22, 2011, 12:26:59 »
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/gonzalez_set_for_city_return_649020/index.shtml

Gonzales på vei tilbake til City?

auren
Kan se slik ut. Han får en siste kamp i dag for reservene om dette skulle stemme.

Xern

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #118 på: Februar 27, 2011, 18:56:11 »
Må grayson gjøre dette så vanskelig? vi trenger forsvar og gjerne en stabilt god midtbanespiller. Da har vi allerede sikret playoff.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spillere på lån inn/ut: Del 1
« Svar #119 på: Mars 04, 2011, 10:51:32 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973