Skrevet av Emne: Live Sport 24/7  (Lest 1641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Live Sport 24/7
« på: November 10, 2009, 23:05:05 »
Flytter praten om denne bort fra Grimsby tråden så jeg finner den igjen. Satte som sagt i gang abonnementet ikveld for å få se Grimsbykampen ikveld, men finner ikke noen måte i Paypal for å få stoppet den igjen. Har nok slike løpende abonnement nå.

CoachKarlstad

Sv: Live Sport 24/7
« Svar #1 på: November 11, 2009, 09:19:50 »
For å stoppe betaling til Live Sport via PayPal gjør du følgende:
Når du er inne på kontoen din går du inn på loggen, under der hvor du kan fylle inn datoer for søk i loggen et det en meny som heter flere filtre, hold musa over og du får opp en liste, velg da abonnementer og avtaler og da skal avtalen du har  med Live Sport komme opp. Så er det bare å stoppe abonnementet der og siden legge den til igjen hvis du skal bruke Live Sport igjen senere, har gjort dette selv og det funker helt utmerket  ;)

readysteady

Sv: Live Sport 24/7
« Svar #2 på: November 11, 2009, 09:28:31 »
Har hørt om noen som stoppet abonnementet, men som fortsatt kan bruke tjenesten.

Blank_File

Sv: Live Sport 24/7
« Svar #3 på: November 11, 2009, 14:32:58 »
For å stoppe betaling til Live Sport via PayPal gjør du følgende:
Når du er inne på kontoen din går du inn på loggen, under der hvor du kan fylle inn datoer for søk i loggen et det en meny som heter flere filtre, hold musa over og du får opp en liste, velg da abonnementer og avtaler og da skal avtalen du har  med Live Sport komme opp. Så er det bare å stoppe abonnementet der og siden legge den til igjen hvis du skal bruke Live Sport igjen senere, har gjort dette selv og det funker helt utmerket  ;)
Takk for glimrende hjelp. Du snakker om å gjøre det enkelt å få avslutta abonnement! :D Ikke rart det blir penger av det.

CoachKarlstad

Sv: Live Sport 24/7
« Svar #4 på: November 11, 2009, 15:23:39 »
For å stoppe betaling til Live Sport via PayPal gjør du følgende:
Når du er inne på kontoen din går du inn på loggen, under der hvor du kan fylle inn datoer for søk i loggen et det en meny som heter flere filtre, hold musa over og du får opp en liste, velg da abonnementer og avtaler og da skal avtalen du har  med Live Sport komme opp. Så er det bare å stoppe abonnementet der og siden legge den til igjen hvis du skal bruke Live Sport igjen senere, har gjort dette selv og det funker helt utmerket  ;)
Takk for glimrende hjelp. Du snakker om å gjøre det enkelt å få avslutta abonnement! :D Ikke rart det blir penger av det.

Husker jeg rota rundt på den sida i evigheter før jeg tilslutt fant ut hvor det var. Slik fortsatte det to-tre ganger etterpå også når jeg skulle stoppe abonnementet, herlig med gullfiskminne gitt  ;D