Skrevet av Emne: LIVE STREAM  (Lest 290224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: LIVE STREAM
« Svar #630 på: August 11, 2017, 13:55:51 »
Jeg har vært en av de verste på dette selv, og som det ble nevnt her var det ramaskrik når ingen norske tv produsenter ville ha Championship i fjor. Nå som alt vises har jeg ingen unnskyldning lenger.

Viser ikke Viasat de kampene som ikke vises på LUTV da? Sånn ca. 15 kamper i løpet av sesongen?

auren

slik jeg har forstått deg, viser viasat de kampene som blir satt opp som tv-kamper..de andre streamer vi direkte på LUTV for 5 pund pr kamp. Nydelig opplegg hvis kvalitet er god nok, er redd det kan bli mer trykk mot LUTV enn det de har forestilt seg...vet ikke hvor mange ovreseas-supportere som finnes, men en bra "haug" vil jeg tro.

Blir vel dyrt å betale 3000 kr for ca. 15 kamper. Hadde Viasat vist ALLE Leedskampene hadde saken vært en annen. Og plusser man da på 50 kr * 30 blir det da ca. 4500 kroner for å se Leedskampene denne sesongen... +++ eventuelle cuper.

auren

auren

Nå betaler jo du ikke 3000 for 15 Leeds kamper og ikke noe annet. Champions League kan det jo være du finner attraktivt igjennom året. Uansett så er alternativet å komme seg på puben å se det der, da kan du bruke de 3000,- på øl/brus i stedet :-)

Men du får ikke lov å streame det gratis. Det er ikke et alternativ.
 

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #631 på: August 11, 2017, 13:57:57 »
Jeg har vært en av de verste på dette selv, og som det ble nevnt her var det ramaskrik når ingen norske tv produsenter ville ha Championship i fjor. Nå som alt vises har jeg ingen unnskyldning lenger.

Viser ikke Viasat de kampene som ikke vises på LUTV da? Sånn ca. 15 kamper i løpet av sesongen?

auren

slik jeg har forstått deg, viser viasat de kampene som blir satt opp som tv-kamper..de andre streamer vi direkte på LUTV for 5 pund pr kamp. Nydelig opplegg hvis kvalitet er god nok, er redd det kan bli mer trykk mot LUTV enn det de har forestilt seg...vet ikke hvor mange ovreseas-supportere som finnes, men en bra "haug" vil jeg tro.

Blir vel dyrt å betale 3000 kr for ca. 15 kamper. Hadde Viasat vist ALLE Leedskampene hadde saken vært en annen. Og plusser man da på 50 kr * 30 blir det da ca. 4500 kroner for å se Leedskampene denne sesongen... +++ eventuelle cuper.

auren

auren
Men du får ikke lov å streame det gratis. Det er ikke et alternativ.

Snufs.. du er så streng...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

buriram

Sv: LIVE STREAM
« Svar #632 på: September 09, 2017, 21:10:51 »
EN DAG SOM DENNE ,hadde vel alle norske LEEDS fans betalt season ticket pris for å se kampene ,det hadde det hvert verd for oss som har følt med i en mannsalder  8)

Runar

Sv: LIVE STREAM
« Svar #633 på: September 09, 2017, 22:02:45 »
Jeg har vært en av de verste på dette selv, og som det ble nevnt her var det ramaskrik når ingen norske tv produsenter ville ha Championship i fjor. Nå som alt vises har jeg ingen unnskyldning lenger.

Viser ikke Viasat de kampene som ikke vises på LUTV da? Sånn ca. 15 kamper i løpet av sesongen?

auren

slik jeg har forstått deg, viser viasat de kampene som blir satt opp som tv-kamper..de andre streamer vi direkte på LUTV for 5 pund pr kamp. Nydelig opplegg hvis kvalitet er god nok, er redd det kan bli mer trykk mot LUTV enn det de har forestilt seg...vet ikke hvor mange ovreseas-supportere som finnes, men en bra "haug" vil jeg tro.

Blir vel dyrt å betale 3000 kr for ca. 15 kamper. Hadde Viasat vist ALLE Leedskampene hadde saken vært en annen. Og plusser man da på 50 kr * 30 blir det da ca. 4500 kroner for å se Leedskampene denne sesongen... +++ eventuelle cuper.

auren

auren
Men du får ikke lov å streame det gratis. Det er ikke et alternativ.

Snufs.. du er så streng...

auren

Ja, jeg er veldig streng. Er helt i mot tyveri - bare å beklage det, er et karakterbrudd
 

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #634 på: September 09, 2017, 22:09:53 »
Men så hender det heldigvis at du er søt også. Søt som en honningmelons dugg i soloppgang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: LIVE STREAM
« Svar #635 på: September 09, 2017, 23:00:21 »
Men så hender det heldigvis at du er søt også. Søt som en honningmelons dugg i soloppgang.

auren
;D ;D ;D ;D
Jon R.

Jon R

Sv: LIVE STREAM
« Svar #636 på: September 09, 2017, 23:07:15 »

Men du får ikke lov å streame det gratis. Det er ikke et alternativ.
------------------------------
Snufs.. du er så streng...

auren
-----------------------------

Ja, jeg er veldig streng. Er helt i mot tyveri - bare å beklage det, er et karakterbrudd
Min holdning er at hvis du har betalt for et produkt, og produktet ikke holder mål fordi teknikken svikter, da er det helt innenfor å bruke "tyveri" som nødløsning. Inntil LUTV fungerer tilfredsstillende på alle plattformer mener jeg denne tråden har sin berettigelse.
Jon R.

vikingutt

Sv: LIVE STREAM
« Svar #637 på: September 23, 2017, 16:22:17 »
Får IKKe lutv til å virke...noen tips?
-=VIkinGutt=-

vikingutt

Sv: LIVE STREAM
« Svar #638 på: September 23, 2017, 16:26:21 »
Beklager. Det virker. Bare Ekstremt dårlig....dette er ikke et godt produkt. Håper jeg har gjort noe feil! Auren...dette er ikke et alternativ...

Redigert/oppdatert: etter stor frustrasjon byttet jeg nettleser fra Mozilla Firefox til chrome. Da var det strålende :p
« Siste redigering: September 23, 2017, 19:51:41 av vikingutt »
-=VIkinGutt=-

Promotion 2010

Sv: LIVE STREAM
« Svar #639 på: September 24, 2017, 09:48:48 »
Jeg får ikke lenger "kastet" bildet fra verken iPhone eller iPad til TV-skjermen. Jeg har prøvd med PC og koblet til TV, det gikk helt til midt i forrige kamp. Men nå fungerer ikke det heller. Får en laaaang feilmelding på svart skjerm.

Ikke gøy å samles rundt en mobilskjerm.

Noen som har noen tips?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: LIVE STREAM
« Svar #640 på: September 24, 2017, 09:58:01 »
Jeg får ikke lenger "kastet" bildet fra verken iPhone eller iPad til TV-skjermen. Jeg har prøvd med PC og koblet til TV, det gikk helt til midt i forrige kamp. Men nå fungerer ikke det heller. Får en laaaang feilmelding på svart skjerm.

Ikke gøy å samles rundt en mobilskjerm.

Noen som har noen tips?

Har samme problem.
Men jeg fikk endelig til igjen med Ipad. Merkelig nok etter at jeg igjen abonnerte på matchday pass...når jeg ikke hadde matchday pass så fikk jeg problemer med stedtjenester på Ipaden av en eller annen grunn. Selv om det var slått på.

Hadde ikke tilgang til Emma uten matchday pass og savnet ble for stort...
« Siste redigering: September 24, 2017, 10:06:12 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #641 på: September 25, 2017, 01:30:34 »
Jeg får ikke lenger "kastet" bildet fra verken iPhone eller iPad til TV-skjermen. Jeg har prøvd med PC og koblet til TV, det gikk helt til midt i forrige kamp. Men nå fungerer ikke det heller. Får en laaaang feilmelding på svart skjerm.

Ikke gøy å samles rundt en mobilskjerm.

Noen som har noen tips?
Det var dette tipset til h.b som "løste" det for meg. Når man opp bunnskjermen for å starte airplay så dra bunnemenyen til venstre. Her får du muligheten til å gjøre airplay av selve skjermen, ikke bare streamen. Du må nesten teste det for å forstå. Problemet da er at skjermen må holdes liv for ikke å gå i skjermsparer. Så det er definitivt ikke noe mer enn en drittløsning på et drittprodukt.

Promotion 2010

Sv: LIVE STREAM
« Svar #642 på: September 25, 2017, 21:38:14 »
Jeg får ikke lenger "kastet" bildet fra verken iPhone eller iPad til TV-skjermen. Jeg har prøvd med PC og koblet til TV, det gikk helt til midt i forrige kamp. Men nå fungerer ikke det heller. Får en laaaang feilmelding på svart skjerm.

Ikke gøy å samles rundt en mobilskjerm.

Noen som har noen tips?
Det var dette tipset til h.b som "løste" det for meg. Når man opp bunnskjermen for å starte airplay så dra bunnemenyen til venstre. Her får du muligheten til å gjøre airplay av selve skjermen, ikke bare streamen. Du må nesten teste det for å forstå. Problemet da er at skjermen må holdes liv for ikke å gå i skjermsparer. Så det er definitivt ikke noe mer enn en drittløsning på et drittprodukt.

Men har ikke Apple TV.


Hvordan kan jeg få cromecast til å fungere på appen?

Er det i det hele tatt mulig?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: LIVE STREAM
« Svar #643 på: September 25, 2017, 23:54:37 »
Jeg får ikke lenger "kastet" bildet fra verken iPhone eller iPad til TV-skjermen. Jeg har prøvd med PC og koblet til TV, det gikk helt til midt i forrige kamp. Men nå fungerer ikke det heller. Får en laaaang feilmelding på svart skjerm.

Ikke gøy å samles rundt en mobilskjerm.

Noen som har noen tips?
Det var dette tipset til h.b som "løste" det for meg. Når man opp bunnskjermen for å starte airplay så dra bunnemenyen til venstre. Her får du muligheten til å gjøre airplay av selve skjermen, ikke bare streamen. Du må nesten teste det for å forstå. Problemet da er at skjermen må holdes liv for ikke å gå i skjermsparer. Så det er definitivt ikke noe mer enn en drittløsning på et drittprodukt.

Men har ikke Apple TV.


Hvordan kan jeg få cromecast til å fungere på appen?

Er det i det hele tatt mulig?

Er ikke Cromecast slik at du speiler din smartenhet på samme måte som Airplay på Iphone.
Forstår jeg deg rett så kan kanskje denne videoen hjelpe deg.
https://www.youtube.com/watch?v=gIZe2tXTigQ
https://www.youtube.com/watch?v=0AIuBrhIaMM

Legger til at appen krever iOS 10.3 eller nyere verson. Kompatibel med Iphone-Ipad og Ipod touch.
App utviklers web adresse incrowdsports.com, der kan du sende de mail/forespørsel f.eks om appen er kompatibel for cromecast. Det ser du vel egentlig selv også vil jeg tro med dette ikonet som skal dukke opp oppe til høyre i vinduet når du conekter med tv,n.

Lykke til!
« Siste redigering: September 26, 2017, 00:24:57 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: LIVE STREAM
« Svar #644 på: September 26, 2017, 17:22:47 »
Klipper inn litt her:

"roaldv"

må lete opp "skumling-link" i kveld da... noen "hotte" tips..anyone?

Unibet er den safeste. Der er det ingen lettkledde damer som spretter opp i hytt og pine. Eneste minuset er at det er ganske lite vindu, men dette kan du tweake ved å endre skjermoppløsning, eller aller best dersom du kan litt HTML og er vant med å bruke Google chrome developer tools(F12), er å gå inn og endre på WIDTH/HEIGHT på Iframen direkte i nettleseren.
« Siste redigering: September 26, 2017, 17:29:51 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: LIVE STREAM
« Svar #645 på: September 26, 2017, 17:23:40 »
Og mer:

"borgegv"

må lete opp "skumling-link" i kveld da... noen "hotte" tips..anyone?

Online TV fra Infordrona
https://itunes.apple.com/no/app/online-tv/id471621873?l=nb&mt=8

Hvis du har iPhone eller iPad så anbefaler jeg denne appen. Koster 11,- men viser alt av live sport. Streamene dukker opp noen min før kampstart. For PL og CL kamper er det som regel HD med engelske kommentatorer, som regel SD kvalitet på Leeds-kamper.
Mulig det finnes en versjon til android, har ikke sjekket.

« Siste redigering: September 26, 2017, 17:29:26 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: LIVE STREAM
« Svar #646 på: September 26, 2017, 17:33:21 »
Klipper inn litt her:

"roaldv"

må lete opp "skumling-link" i kveld da... noen "hotte" tips..anyone?

Unibet er den safeste. Der er det ingen lettkledde damer som spretter opp i hytt og pine. Eneste minuset er at det er ganske lite vindu, men dette kan du tweake ved å endre skjermoppløsning, eller aller best dersom du kan litt HTML og er vant med å bruke Google chrome developer tools(F12), er å gå inn og endre på WIDTH/HEIGHT på Iframen direkte i nettleseren.

Eller bare bruke adblock https://adblockplus.org/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

vikingutt

Sv: LIVE STREAM
« Svar #647 på: September 26, 2017, 19:38:37 »
Vises på Viaplay eller?
-=VIkinGutt=-

HåvardK

Sv: LIVE STREAM
« Svar #648 på: Oktober 27, 2017, 20:37:02 »
Noen som har en streamlink? Stuck på Hitra uten Viasport 3

jallar

Sv: LIVE STREAM
« Svar #649 på: August 14, 2018, 20:01:18 »
Vet ikke om det er nevnt her, men iptv er en grei løsning. Ligger mange tilbydere på ebay, og det er rimelig. Er midt i mellom skifte av tv leverandør, så har ikke viasport akkurat nå. kjøpte 1 mnd med IPTV. Den iptv pakken jeg har nå inneholder ikke viasport, men har sky sports! (noen iptv leverandører har også Viasat og endog LUTV i pakkene sine)

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #650 på: August 14, 2018, 21:44:10 »
Vet ikke om det er nevnt her, men iptv er en grei løsning. Ligger mange tilbydere på ebay, og det er rimelig. Er midt i mellom skifte av tv leverandør, så har ikke viasport akkurat nå. kjøpte 1 mnd med IPTV. Den iptv pakken jeg har nå inneholder ikke viasport, men har sky sports! (noen iptv leverandører har også Viasat og endog LUTV i pakkene sine)
Kanskje greit å nevne at dette er betalte skurkelinker i god kvalitet. Selv om fristelsen er enorm for min del også, så er ikke dette lovlig i Norge.

karaba

Sv: LIVE STREAM
« Svar #651 på: August 10, 2019, 14:44:00 »
Nå fortjener vi en scoring


Sent from my iPhone using Tapatalk