Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 93791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

• Moderator
  • Lorimer
  • ALWAYS LEEDS
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #420 på: Mai 02, 2015, 13:45:47 »
Hvis Redders blir og Aidy sier at han vil spille for "knapper og glansbilder" for å bevise at han er god nok lar vi han da bli?

Kan Redders få det beste ut av denne karen?

Over the hill. Selv om han aldri har vært der før. Ved å la han bli i troppen. Ja da opptar han plass til bedre spillere

I mitt hode opptar alle i troppen plasser der vi kunne hatt bedre spillere.
Super Leeds since 1968

Jon R

• Administrator
  • Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • AOL Instant Messenger -
    • Yahoo Instant Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #421 på: Mai 02, 2015, 18:42:34 »
Virket som at han hadde et positivt innhopp i dag, ihvertfall slik jeg tolket gutta på LUTV.
Jon R.

Promotion 2010

• Moderator
  • Lorimer
    • Vis profil
« Svar #422 på: Mai 02, 2015, 19:36:13 »
Virket som at han hadde et positivt innhopp i dag, ihvertfall slik jeg tolket gutta på LUTV.

Hva annet kunne de si, Jon?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

• Administrator
  • Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #423 på: Mai 02, 2015, 22:28:00 »

De kunne sagt han var " shite" hvis så var tilfelle.  ;)
Jon R.

sportcarl1

• Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #424 på: Mai 02, 2015, 23:01:17 »

var på matchen, han var lite ringrostig men kämpade bra, svårt se honom ta charlie taylors plats, White om han får kontrakt ser jag som en back up spelare

Gufrias

• Lorimer
  • East stand, 20.2.2013
    • Vis profil
« Svar #425 på: Mai 03, 2015, 07:50:06 »

var på matchen, han var lite ringrostig men kämpade bra, svårt se honom ta charlie taylors plats, White om han får kontrakt ser jag som en back up spelare
Etter som Taylor for øyeblikket er førstevalg på to plasser, bør det være muligheter. Men egentlig ønsker jeg at vi kjøper oss en venstreving.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

• Moderator
  • Lorimer
    • Vis profil
Sv: EX-SPILLER: Aidy White
« Svar #426 på: Juni 11, 2015, 14:29:22 »
Til Rotherham.......antagelig!   :)
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

• Moderator
  • Lorimer
    • Vis profil
Min første Leeds-kamp:

Blank_File

• Fast på A-laget
    • Vis profil
    • http://www.konsmoil.com/
    • E-post
Sv: Sv: EX-SPILLER: Aidy White
« Svar #428 på: Juni 12, 2015, 00:23:30 »
En riktig avgjørelse. Farvel Aidy. Du var verdt å forsøke og satse på. Dessverre har skader ødelagt det meste.

Leedsfan

• Lorimer
    • Vis profil
« Svar #429 på: Januar 15, 2016, 12:17:40 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.

Les fra side 5 og utover! "Sam Byram-debatten" om igjen!

Nå synes jeg at Byram er en bedre fotballspiller enn Aidy, men fantastisk mye bedre er han ikke når man sammenligner 3 år tilbake og nå (hvis noen skjønner hva jeg mener:)!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

• Administrator
  • Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #430 på: Januar 15, 2016, 20:41:02 »

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.

Nå synes jeg at Byram er en bedre fotballspiller enn Aidy, men fantastisk mye bedre er han ikke når man sammenligner 3 år tilbake og nå (hvis noen skjønner hva jeg mener:)!
Gidder ikke å lese tilbake men mener de to ikke er sammenlignbare. White så ut som et lovende prospekt i 2011-2012 men jeg husker bare en virkelig god kamp fra tiden i Leeds. (Everton). Byram derimot var fantastisk i nesten hele debutsesongen. Har ikke slått til for fullt etter det men har jevnlig prestert glimrende helt frem til nåtid. Dere som tviler burde gå inn på LUTV og se full 90 min vs Fulham borte i oktober (tror jeg det var). Den kampen er et strålende eksempel på  hva Leeds har mistet og Everton kan bygge videre på.
Jon R.

sportcarl1

• Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #431 på: Januar 16, 2016, 12:33:15 »

Gidder ikke å lese tilbake men mener de to ikke er sammenlignbare. White så ut som et lovende prospekt i 2011-2012 men jeg husker bare en virkelig god kamp fra tiden i Leeds. (Everton). Byram derimot var fantastisk i nesten hele debutsesongen. Har ikke slått til for fullt etter det men har jevnlig prestert glimrende helt frem til nåtid. Dere som tviler burde gå inn på LUTV og se full 90 min vs Fulham borte i oktober (tror jeg det var). Den kampen er et strålende eksempel på  hva Leeds har mistet og Everton kan bygge videre på.
jg instämmer i att byram gjort mer bra matcher än white i leedsdressen och därför inte så konstigt att vi får 4.5 miljoner pund för honom, white släppte vi gratis, white karriär kunde tagit en helt annan väg utan hans ständiga skador och dåliga managers som gjorde att hans bana dalade, först åren som han spelade såg jag många matcher han spelade som han var riktigt bra i,  allra allra bästa matchen var dock som du skriver cupmatchen mot everton där såg vi vad han kunde ha blivit

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-SPILLER: Aidy White
« Svar #432 på: Mars 08, 2019, 19:46:09 »
Det er fortsatt litt fotball igjen i Aidy White :o

#theplayerthatneverwas

Heart of Midlothian
Verified account
@JamTarts

Craig Levein continues to build his first team squad for the future with addition of former Leeds Utd man Aidy White

https://www.heartsfc.co.uk/news/article/aidy-arrives-at-hearts
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan