Skrevet av Emne: Shane Lowry inn på lån fra Villa  (Lest 10258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

janesoer

Shane Lowry inn på lån fra Villa
« på: Januar 29, 2010, 08:38:20 »
http://Leeds snap up Villa star on loan
Published 22:55 28/01/10 By Alan Nixon
Recommend
 
Leeds boss Simon Grayson is snapping up Aston Villa's Australian centre-half Shane Lowry on loan for the rest of the season.

Grayson has agreed a deal to take the highly-rated defender, who is in Martin O'Neill's plans but will be sent out for a second spell to get first-team football - and boost his chances of making the Socceroos World Cup squad.

Lowry was with Plymouth earlier in the season but turned down a return to join the Leeds prompotion bandwagon. He could also be eligible for the FA Cup fifth round if they get past Tottenham in the replay.
 

auren

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #1 på: Januar 29, 2010, 08:46:28 »
Bare et rykte foreløpig. Fint om du linker til artikkelen.

Aldri hørt om mannen, men hvis han er i landslagsdiskusjonen til Australia, så kan han absolutt være god nok. Kan nok bli en fin partner til Kisnorbo. Men uansett: Finner det litt merkelig at Grayson ser det som nødvendig å styrke midtforsvaret, når det er andre posisjoner som skriker mer "etter hjelp". Men jeg sier aldri nei takk til en spiller som kan styrke førsteelleveren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #2 på: Januar 29, 2010, 12:02:40 »
I FM står han oppført som v.back, kanskje ikkje så dumt av Larry dette?
Har aldri høyrt om gutten, men skal vere eit stort talent.
COME ON LEEDS !!

SDalen

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #3 på: Januar 29, 2010, 12:20:08 »
Noen som har noe mer informasjon om han? :)
Rogaland whites!

Bites Yer Legs

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #4 på: Januar 29, 2010, 12:34:46 »
KEEP FIGHTING!!

oivindh

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #5 på: Januar 29, 2010, 12:35:38 »
Bare et rykte foreløpig. Fint om du linker til artikkelen.

Aldri hørt om mannen, men hvis han er i landslagsdiskusjonen til Australia, så kan han absolutt være god nok. Kan nok bli en fin partner til Kisnorbo. Men uansett: Finner det litt merkelig at Grayson ser det som nødvendig å styrke midtforsvaret, når det er andre posisjoner som skriker mer "etter hjelp". Men jeg sier aldri nei takk til en spiller som kan styrke førsteelleveren.

auren
Leeds snap up Villa star on loan


Leeds boss Simon Grayson is snapping up Aston Villa's Australian centre-half Shane Lowry on loan for the rest of the season.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Leeds-snap-up-Villa-star-on-loan-article304175.html

Når det står i engelske tabloid-presse må det vel være sant??  ;D

Men tviler sterkt på om en 20-årig midtstopper var det vi trengte som mest nå... på lån.... ???
« Siste redigering: Januar 29, 2010, 12:37:25 av oivindh »

baste

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #6 på: Januar 29, 2010, 12:42:58 »
i L1 er vel en landslagspiller god nok, selv om han er bare 20 år? Stoler på Grayson. Har enda en god følelse for at Leeds rykker opp.

Dennis

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #7 på: Januar 29, 2010, 18:38:18 »
I FM står han oppført som v.back, kanskje ikkje så dumt av Larry dette?
Har aldri høyrt om gutten, men skal vere eit stort talent.

Den forrige venstrebacken vi lånte fra Aston Villa var en kanonsuksess! Stephen O'Halloran var det ikke? Han holdt vel en oppvarming?  :D

Har likevel troa på dette. Foruten i angrepet (i alle fall med kortsiktige løsninger) har Simon Grayson klart seg meget godt på overgangsmarkedet. Blir spennende å se hva denne karen står for!
Marching on together!

Killa

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #8 på: Januar 29, 2010, 19:42:23 »
I FM står han oppført som v.back, kanskje ikkje så dumt av Larry dette?
Har aldri høyrt om gutten, men skal vere eit stort talent.

Den forrige venstrebacken vi lånte fra Aston Villa var en kanonsuksess! Stephen O'Halloran var det ikke? Han holdt vel en oppvarming?  :D

Har likevel troa på dette. Foruten i angrepet (i alle fall med kortsiktige løsninger) har Simon Grayson klart seg meget godt på overgangsmarkedet. Blir spennende å se hva denne karen står for!
Denne signingen er vel fortsatt ikke bekreftet på noe som helst vis??

Promotion 2010

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #9 på: Januar 29, 2010, 20:49:48 »
I FM står han oppført som v.back, kanskje ikkje så dumt av Larry dette?
Har aldri høyrt om gutten, men skal vere eit stort talent.

Den forrige venstrebacken vi lånte fra Aston Villa var en kanonsuksess! Stephen O'Halloran var det ikke? Han holdt vel en oppvarming?  :D

Har likevel troa på dette. Foruten i angrepet (i alle fall med kortsiktige løsninger) har Simon Grayson klart seg meget godt på overgangsmarkedet. Blir spennende å se hva denne karen står for!
Denne signingen er vel fortsatt ikke bekreftet på noe som helst vis??

Bare på uoffisielt hold:

Loan to Plymouth
On 17 September 2009, Lowry signed a three month loan deal with Football League Championship side Plymouth Argyle.[3][4]

On the 28th of January 2010, Lowry agreed a deal which would take him on a long term loan to Leeds United for the remainder of the 09/10 season.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SveinArve

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #10 på: Januar 29, 2010, 21:17:29 »
Snakka med en Villa-supporter tidligere i dag, og han sa at Lowry hadde storspilt før Collins og Dunne gjorde stopper-plassane til sine egne. Han hadde troa på at Lowry ville gjer en god jobb for oss!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

p0ndus

  • Gjest
Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #11 på: Januar 29, 2010, 21:57:26 »
Har vel ikke vært helt på hugget forsvret vårt i serien i det siste, så sikkert fornuftig med litt defensiv trygghet igjen. Stoler på S.G igjen jeg.

baste

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #12 på: Januar 30, 2010, 13:18:21 »
Ikke bekreftet enda? Når stenger vinduet?

sviper

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #13 på: Januar 30, 2010, 13:24:24 »
Ikke bekreftet enda? Når stenger vinduet?

søndag kl 24.00
LIFE IS LEEDS

h.b

  • Gjest
Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #14 på: Januar 30, 2010, 13:29:32 »
Tror vinduet stenger kl. 17.00 mandag. Dette fordi den siste dagen i måneden er på en søndag. Da får de utvidet dette til å gjelde frem til mandag klokken 17.00.

Same

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #15 på: Januar 30, 2010, 14:10:42 »
United manager Simon Grayson insists his transfer targets have not altered during the month of January and is optimistic of adding new faces before the transfer window shuts at 5pm on Sunday.

kongsmo

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #16 på: Januar 30, 2010, 14:49:54 »
er vel fremdeles ikke leeds spiller er han?

høres ellers spennende ut, bra med nytt blod inn i stallen, spesielt med PL spillere som har en grunn til å vise seg fram  :)
"SNIFFER"

Sander

 

sveifors

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #18 på: Januar 30, 2010, 15:07:28 »
Går rett inn på laget.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kongsmo

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #19 på: Januar 30, 2010, 15:08:20 »
kult!!!!!

er nok hentet inn for venstre back......

men litt skeptisk til om han burde start i dag......

farlig med ferske forsvars spillere som går rett inn i laget, vi får se....
"SNIFFER"

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #20 på: Januar 30, 2010, 15:12:49 »
Går rett inn på laget.

Er det bekreftet?

kilgallon

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #21 på: Januar 30, 2010, 15:17:20 »
Går rett inn på laget.

Er det bekreftet?
Ikke så vidt jeg vet. Han er med i troppen til dagens kamp.

JanPSyse

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #22 på: Januar 30, 2010, 18:37:15 »
Satser på at skaden hans idag ikke var alvorlig... :-\
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Pettersen97

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #23 på: Januar 30, 2010, 18:39:23 »
Satser på at skaden hans idag ikke var alvorlig... :-\

Grayson sa etter kampen at det va krampe som "fellte" Lowry så han e nåkk tilbake etter en liiiiitn kvil ;D
The Mighty Whites

SDalen

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #24 på: Januar 30, 2010, 18:40:28 »
Var bare krampa ja, godt å se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!!
Hvordan spillte han ellers? Noen som vet? :)

MOT
Rogaland whites!

Tom S

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #25 på: Januar 30, 2010, 18:58:14 »
Var bare krampa ja, godt å se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!!
Hvordan spillte han ellers? Noen som vet? :)

MOT

Vanskelig å sei, men utfrå det eg høyrde på LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stødig kamp.
Viktig med konkurranse på v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart også, spilte ikkje han reservekamp hin dagen?
COME ON LEEDS !!

SDalen

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #26 på: Januar 30, 2010, 22:17:19 »
Jepp stemmer det :) Håper han er klar snart, bra for lagånden med litt kamp om plassene :)
Rogaland whites!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #27 på: Januar 30, 2010, 22:58:52 »
Var bare krampa ja, godt å se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!!
Hvordan spillte han ellers? Noen som vet? :)

MOT

Vanskelig å sei, men utfrå det eg høyrde på LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stødig kamp.
Viktig med konkurranse på v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart også, spilte ikkje han reservekamp hin dagen?

Jo det stemme Tom,men vi får for guds skyld håpe Shane Lowry fører til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds 8)

Kickthemdown

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #28 på: Januar 30, 2010, 23:08:28 »
Var bare krampa ja, godt å se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!!
Hvordan spillte han ellers? Noen som vet? :)

MOT

Vanskelig å sei, men utfrå det eg høyrde på LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stødig kamp.
Viktig med konkurranse på v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart også, spilte ikkje han reservekamp hin dagen?

Jo det stemme Tom,men vi får for guds skyld håpe Shane Lowry fører til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds 8)
Håper det skal være et ikke i den setningen din....

Same

Sv: Shane Lowry inn på lån fra Villa
« Svar #29 på: Januar 30, 2010, 23:10:42 »
Var bare krampa ja, godt å se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!!
Hvordan spillte han ellers? Noen som vet? :)

MOT

Vanskelig å sei, men utfrå det eg høyrde på LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stødig kamp.
Viktig med konkurranse på v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart også, spilte ikkje han reservekamp hin dagen?

Jo det stemme Tom,men vi får for guds skyld håpe Shane Lowry fører til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds 8)
Håper det skal være et ikke i den setningen din....
2nd that motion.