Skrevet av Emne: Nå ryker vi  (Lest 8970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: Nå ryker vi
« Svar #30 på: Mars 29, 2010, 16:54:36 »
Hadde det bare vært sånn!

Jeg tror desverre ikke at vi kjører gjennom resten av sesongen uten flere tap. I tillegg tror jeg heller ikke mye på at Millwall faktisk taper to ... :(

Jeg ser den.....
Men med tanke på at Millwall møter to play-offjagende Colchester og Huddersfield borte, tenkte jeg det ble tap i disse og seier i resten.

For vår del har jeg lagt inn uavgjort borte mot både Carlisle, Gillingham og Charlton.
Jeg tar "gjerne" et tap i en av disse mot at det blir seier i en av de to andre....
 ;)

Naturligvis håper jeg du har rett :)

testo

Sv: Nå ryker vi
« Svar #31 på: Mars 30, 2010, 01:14:34 »
Opp med hode gutter.....Det nytter ikke å henge med hue nå....FÃ… TAK I TRUA IGJEN OG HENT FREM DEN POSITIVE SIDEN SOM LIGGER Ã… LURER BAK I HODE....

Fant et sitat som jeg egentlig kunne ha skrevet selv.

Just a thought. Millwall are on a great run at the moment. However, they are joint second now and they may start to feel a little pressure too. Where as before they were playing for fun now they have something to lose so lets see how they cope with this...
Also the Walls run in includes two london derbies(Brentford and Leyton Orient), one south east/kent derby(Gillingham), one away game to Huddersfield, one friday night away game to Tranmere and a home game to swindon. That is no picnic and im reckoning after our much improved performance against Norwich that the fight for second spot is only just beginning and is certainly not even close to being over.I believe and always have done, that we will go up and I post this mainly for all the pessimists out there that seem to have given up already. Hope is not lost, now dry your eyes, grab your tin hat and MOT!!!

Kan ligge noe i det at Millwall har en tøffere veg å gå enn det vi har...
Og jeg synes vi egentlig gjorde en kjempe kamp mot Norwich,synd det ikke gikk vår vei men formen er tilbake vil jeg si....

et annet sitat jeg fant som forteller at det er aldrig umulig og at allt kan skje

Two years ago at this very stage of the season, Carlisle United were second with 71 points (exactly the same as us) and Nottingham Forest were way behind with 62 points (the same as Huddersfield now).

However, Forest went on to achieve an incredible 20 points in their remaining nine games to finish on 82 points and grab second place, with Carlisle finishing on 80 points.

Just goes to show, anything can happen!

JEG HAR TUA
MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bites Yer Legs

Sv: Nå ryker vi
« Svar #32 på: Mars 30, 2010, 01:19:26 »
Med åtte kamper igjen går formen ut av vinduet, herfra og inn er det et bikkjeslagsmål uansett hva lagene har gjort de foregående månedene!! Neil Collins virker som en mann som vet å ta tak, tror det er akkurat rette medisinen nå.. Dette tar vi!!!
KEEP FIGHTING!!

Trond90

Sv: Nå ryker vi
« Svar #33 på: Mars 30, 2010, 02:14:59 »
Nå ryk(k)er vi






























OPP!   :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lassie

Sv: Nå ryker vi
« Svar #34 på: Mars 30, 2010, 09:52:37 »
Nå  ryke vi ikke - har sett  alle kampene til  leeds på  tv,  i år og har kontrakt på LUTV, supert opplegg for alle medlemmer. og det har gått trått i det siste og vi  har tapt viktige poeng. Men kampen mot norwich var positiv i den grad at spillerene ville mye og innsatsen var  bra. Målet kom på slutten da vi presset på for mål og det var surt synts jeg. Røde kortet til  kandol  var en frustasjon og dette skulle vært  unngått. Har sett styggere røde kort  i  league one i år.Men det viktig å holde fokus nå  i sluttspurten og kapre de  poeng som trengs for direkte opprykk. Leste i siste medlemsblad at mye energi ble brukt i  cup kampene mot manu og spurs i  år  , riktig det . Har så  tro på opprykk i år at dette klarer vi  . Vet at spillerne gjør det de kan og GRAYSON  har jeg veldig tro på i fremtiden. STÃ… PÃ…  LEEDS OG ALLE SUPPORTERE STØTTER OPP OM DET FANTASTISKE LAGET / KLUBBEN VI  TRYKKER TIL  VÃ…RT HJERTET HELE TIDEN.  COME ON SUPER LEEDS.
Lassie

columbi

Sv: Nå ryker vi
« Svar #35 på: Mars 30, 2010, 09:54:20 »
Hei. Opp med hodet.
Vi tar dette her, 2 siste sesonger har vi tatt 19 poeng på 8 siste. Det gjør vi igjen nå også (hehe.. evig optimist). Så med vår kultur for sterke innspurter, går dette veien. Millwall sprekker, vi slår Charlton i nest siste og da er det Swindon igjen.... De får nerver!
 

Promotion 2010

Sv: Nå ryker vi
« Svar #36 på: Mars 30, 2010, 09:59:58 »
Nå  ryke vi ikke - har sett  alle kampene til  leeds på  tv,  i år og har kontrakt på LUTV, supert opplegg for alle medlemmer. og det har gått trått i det siste og vi  har tapt viktige poeng. Men kampen mot norwich var positiv i den grad at spillerene ville mye og innsatsen var  bra. Målet kom på slutten da vi presset på for mål og det var surt synts jeg. Røde kortet til  kandol  var en frustasjon og dette skulle vært  unngått. Har sett styggere røde kort  i  league one i år.Men det viktig å holde fokus nå  i sluttspurten og kapre de  poeng som trengs for direkte opprykk. Leste i siste medlemsblad at mye energi ble brukt i  cup kampene mot manu og spurs i  år  , riktig det . Har så  tro på opprykk i år at dette klarer vi  . Vet at spillerne gjør det de kan og GRAYSON  har jeg veldig tro på i fremtiden. STÃ… PÃ…  LEEDS OG ALLE SUPPORTERE STØTTER OPP OM DET FANTASTISKE LAGET / KLUBBEN VI  TRYKKER TIL  VÃ…RT HJERTET HELE TIDEN.  COME ON SUPER LEEDS.

Velkommen, lassie!

Hjelper med optimisme nå!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #37 på: Mars 30, 2010, 11:53:44 »
Godt at noen tar litt tak, har vært for mye negativt i det siste, og har ikke vært det spøtt bedre sjæl, så nå bretter vi opp ermene, fokuserer  positivt og MOT.

Leechap

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #38 på: Mars 31, 2010, 20:29:29 »
En påskehilsen til alle som fortsatt har et lite håp og tror på opprykk.
Dette har vi prestert de seneste sesongene, kan vi gjenta lignende?
Hvis vi gjør det, ender dette nemlig med 90 poeng og opprykk!!!!!
Det forutsetter seks seire, en uavgjort og bare ett tap . . .

07/08 DWWWLWWW 19 poeng
08/09 WWDWLWWW 19 poeng
09/10 ? ? ? ? ? ? ? ?


Dennis

Sv: Nå ryker vi
« Svar #39 på: Mars 31, 2010, 20:39:35 »
En påskehilsen til alle som fortsatt har et lite håp og tror på opprykk.
Dette har vi prestert de seneste sesongene, kan vi gjenta lignende?
Hvis vi gjør det, ender dette nemlig med 90 poeng og opprykk!!!!!
Det forutsetter seks seire, en uavgjort og bare ett tap . . .

07/08 DWWWLWWW 19 poeng
08/09 WWDWLWWW 19 poeng
09/10 ? ? ? ? ? ? ? ?



Spennende!

Mange som totalt har avskrevet opprykk alt og det hadde vært ekstra artig om de måtte ete både ord, hatter og kameler etter en superinnspurt av Leeds!  ;D

Etter Swindon til helga, ser programmet langt enklere ut. Leeds skal ikke avskrives enda, men de har en enorm jobb å gjøre - 2010 har med tre-fire unntak vært elendig!
Marching on together!

sviper

Sv: Nå ryker vi
« Svar #40 på: Mars 31, 2010, 20:40:04 »
09/10  21p(siste 8 kamper)
LIFE IS LEEDS

Tom S

Sv: Nå ryker vi
« Svar #41 på: April 01, 2010, 10:09:30 »
Leeds United: Do Whites fans want to help the team?

It's easy being a supporter when your team is doing well. The acid test of anyone's faith and belief is when the team hits rough waters and, since the turn of the year, there is little doubt the Elland Road side have struggled badly.


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Do-Whites-fans.6194389.jp
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Nå ryker vi
« Svar #42 på: April 01, 2010, 10:12:27 »
Leeds United: Worrying is a waste of time - Sterland

Between March 31 and April 25 in 1990, United collected just six points from the 21 on offer, begging the question of whether their campaign was running out of steam.
If that was the feeling outside Elland Road, Sterland cannot remember such talk inside Howard Wilkinson's dressing room.
He only recalls a manager whose demeanour remained unchanged from week to week.



http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Worrying-is-a.6193508.jp
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Nå ryker vi
« Svar #43 på: April 01, 2010, 10:21:32 »
Leeds United v Swindon Town: Robins boss Wilson's warning

"What surprises me is the people who are writing Leeds off. That's absolutely foolish. They've got good enough players to put five or six wins together in the blink of an eye and if you think they can't do that then you don't have too much between your ears."


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-v-Swindon-Town.6196752.jp
COME ON LEEDS !!

testo

Sv: Nå ryker vi
« Svar #44 på: April 01, 2010, 14:07:21 »
Millwall hadde 4 seiere og 4 tap de 8 siste ifjor.
Tapene kom mot :                                   Seier mot:
Colchester      hjemme                              Crewe                borte
Yeovil Town    borte                                 Walsall               hjemme
Bristol Rovers  borte                                 Peterborough       hjemme
Carlisle           borte                                 Leyton Orient      hjemme

De hadde 6 seiere og 2 tap i mars mnd og etter det ble det tap-vinn osv.

Jeg håper de ryker på en down her i år også,mens vi er på retur av vår down periode.
Jeg tror virkelig vi klarer dette.

Gjenstående kamper for Millwall:

Brentford-Colchester-Gillingham-Yeovil Town-Huddersfield-Leyton Orient-Tranmere-Swindon Town

Jeg tror de taper kampen om plassen
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

johnny gangster

Sv: Nå ryker vi
« Svar #45 på: April 02, 2010, 16:01:30 »
Både Gillingham,Yeovil Town, Leyton Orient og Tranmere er lag som kjempar for å overleve i divisjonen og det er ofte vanskelig å møte slike lag i sluttspurten der dei gir absolutt 110% i kvar kamp. Satsar på Millwall vil merke dette. Ellers så har dei jo igjen Colchester, Huddersfield og Swindon som alle er topplag. Eg synest dette ser positivt ut med Leeds auge sjøl om me ikkje er inne i vår akkurat beste form for tida. Nei Leeds rykk opp i år folkens!

Stifler

Sv: Nå ryker vi
« Svar #46 på: April 02, 2010, 16:56:47 »
Jeg anbefaler alle å høre på R Kelly - I Belive !
Da er troen tilbake igjen :D
-Nr 2 er den første taperen-

Hobben

Sv: Nå ryker vi
« Svar #47 på: April 02, 2010, 18:26:52 »
Gjenstående kamper for Millwall:

Brentford
Colchester
Gillingham
Yeovil Town
Huddersfield
Leyton Orient
Tranmere
Swindon Town

Som du ser, tror jeg Millwall kan tape mot de med fet-skrift. Jeg tror de kan, håper de taper de tre, og spiller noen uvagjorte, men Millwall er sterke, skal vi ta andre plassen, tror jeg vi er nødt til og gjøre det selv...
Rogaland Whites

testo

Sv: Nå ryker vi
« Svar #48 på: April 02, 2010, 22:50:31 »
Gjenstående kamper for Millwall:

Brentford
Colchester
Gillingham
Yeovil Town
Huddersfield
Leyton Orient
Tranmere
Swindon Town

Som du ser, tror jeg Millwall kan tape mot de med fet-skrift. Jeg tror de kan, håper de taper de tre, og spiller noen uvagjorte, men Millwall er sterke, skal vi ta andre plassen, tror jeg vi er nødt til og gjøre det selv...

Brentford                    1-1 ;D ;D
Colchester
Gillingham
Yeovil Town
Huddersfield
Leyton Orient
Tranmere
Swindon Town
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Here we go again

  • Gjest
Sv: Nå ryker vi
« Svar #49 på: April 02, 2010, 22:57:25 »
Gjenstående kamper for Millwall:

Brentford
Colchester
Gillingham
Yeovil Town
Huddersfield
Leyton Orient
Tranmere
Swindon Town

Som du ser, tror jeg Millwall kan tape mot de med fet-skrift. Jeg tror de kan, håper de taper de tre, og spiller noen uvagjorte, men Millwall er sterke, skal vi ta andre plassen, tror jeg vi er nødt til og gjøre det selv...

Brentford                    1-1 ;D ;D
Colchester
Gillingham
Yeovil Town
Huddersfield
Leyton Orient
Tranmere
Swindon Town




Men allikevel 1 poeng mer enn hva Leeds har tatt i det siste.  I morgen må det bare bli seier.  Med tap er vi vel på 4. plass?

testo

Sv: Nå ryker vi
« Svar #50 på: April 02, 2010, 23:08:33 »
Vi har ikke råd å tape imorgen....Rent sykologisk er det farlig også
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: Nå ryker vi
« Svar #51 på: April 02, 2010, 23:28:08 »
Tap i morgen, jaja, fare for at halvparten av oss på forumet ligger på sykehus etter et tap er stor :P
Rogaland Whites

Promotion 2010

Sv: Nå ryker vi
« Svar #52 på: April 02, 2010, 23:51:23 »
Vi har ikke råd å tape imorgen....Rent sykologisk er det farlig også

psykologisk

psykologisk

psykologisk



 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Nå ryker vi
« Svar #53 på: April 02, 2010, 23:54:35 »
Vi har ikke råd å tape imorgen....Rent sykologisk er det farlig også

psykologisk

psykologisk

psykologisk



 ::)

Litt ustabil om dagen promo :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Nå ryker vi
« Svar #54 på: April 03, 2010, 01:01:01 »
Vi har ikke råd å tape imorgen....Rent sykologisk er det farlig også

psykologisk

psykologisk

psykologisk



 ::)

Litt ustabil om dagen promo :D

Bli nærrvøss av denne innspurten...  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rasmussen7

Sv: Nå ryker vi
« Svar #55 på: April 03, 2010, 01:42:01 »
Historisk sett så har vårres kjære Leeds aldri gjort d særlig bra mot potensielt dårligere motstand... D bekymre mæ veldi med tanke på sessong avsluttninga i år...
Charlton, Bristol Rovers og MK Dons e lag som ilag med oss som kan snappe en plass teoretisk sett. D gjør at ingen av de kampan heller bi nåkka "walk-over"
Mens middelhavsfareran Carlisle og Yeovill e lag som kun ha æra å spille for, d e skummelt nok d.
Southend og Gillingham kommer sikker til å kjempe til siste man får å unngå nedrykk...
Ser ikke akkurat at Leeds ska ha nåkka lettere kampprogram en Millwall.
Swindon Town må slås i mårra eller så e æ redd d her går t hælvete igjæn.