Skrevet av Emne: Higgs v Ankergren  (Lest 5838 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

haak-d

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #30 på: April 02, 2010, 09:44:46 »
Jeg vil forsvare begge to jeg. Syns Anker har stått godt i år. Han skulle tatt 0-2 mot millwall, men det spillte ingen rolle for poengfangsten den kampen likevel. Han stod som en Gud på OT, stod også veldig godt i begge kampene mot Spurs. Han er IKKE grunnen til at vi har en dårlig formkurve. Higgs stod i en periode da hele laget var i form, og Bradley puttet mange mål. Han har ikke skåret på år og dag, så å si at Higgs og Anker er for dårlige begge to, nei det er jeg uenig i!
Er rimelig sikker på at Anker er en bedre keeper enn det de fleste lag i TL stiller med i runde etter runde! Rullering på laget og spillere i stadig nye posisjoner, fra kamp til kamp, der stiller jeg spm.
 

stefan

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #31 på: April 02, 2010, 10:31:32 »
Jeg vil forsvare begge to jeg. Syns Anker har stått godt i år. Han skulle tatt 0-2 mot millwall, men det spillte ingen rolle for poengfangsten den kampen likevel. Han stod som en Gud på OT, stod også veldig godt i begge kampene mot Spurs. Han er IKKE grunnen til at vi har en dårlig formkurve. Higgs stod i en periode da hele laget var i form, og Bradley puttet mange mål. Han har ikke skåret på år og dag, så å si at Higgs og Anker er for dårlige begge to, nei det er jeg uenig i!
Er rimelig sikker på at Anker er en bedre keeper enn det de fleste lag i TL stiller med i runde etter runde! Rullering på laget og spillere i stadig nye posisjoner, fra kamp til kamp, der stiller jeg spm.

Nei, nei vi trenger en hakkekylling! Ankers må kjøres til Danmark!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

sviper

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #32 på: April 02, 2010, 11:43:43 »
når vi ser på perioden som har vert en katastrofe(perioden etter jul)så er vel hovedproblemet at vi kke har putta nok mål??å det kan vi vel ikke forlange at Ankers skal gjøre?
Et lag som skal vere i toppen må ha mer enn en målscorer,dette gjelder i tippeligaen og det gjelder i legue one,soton,norwich,millwall har alle to spillere som er topp 8 på toppscorerlista.Vi har kun Beckford,det er problemet vårt.
« Siste redigering: April 02, 2010, 14:41:54 av sviper »
LIFE IS LEEDS

Tom S

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #33 på: April 02, 2010, 11:50:57 »
når vi ser på perioden som har vert en katastrofe(perioden etter hjul)så er vel hovedproblemet at vi kke har putta nok mål??å det kan vi vel ikke forlange at Ankers skal gjøre?
Et lag som skal vere i toppen må ha mer enn en målscorer,dette gjelder i tippeligaen og det gjelder i legue one,soton,norwich,millwall har alle to spillere som er topp 8 på toppscorerlista.Vi har kun Beckford,det er problemet vårt.

Trur du er inne på noko der, sviper.
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #34 på: April 02, 2010, 15:35:44 »
når vi ser på perioden som har vert en katastrofe(perioden etter hjul)så er vel hovedproblemet at vi kke har putta nok mål??å det kan vi vel ikke forlange at Ankers skal gjøre?
Et lag som skal vere i toppen må ha mer enn en målscorer,dette gjelder i tippeligaen og det gjelder i legue one,soton,norwich,millwall har alle to spillere som er topp 8 på toppscorerlista.Vi har kun Beckford,det er problemet vårt.

Trur du er inne på noko der, sviper.

Helt enig i dette, men tror også at svakere uttelling fremover på banen har en klar sammenheng med et langt mer rufsete forsvarsspill i 2010. Ikke for å frita angrepet (midtbane og spisser) laber sjanseskaping på denne siden av nyttår, men over tid vil et svakt organisert forsvar få innvirkning i målprotokollen. Ikke at dette nødvendigvis er Ankergrens feil; skader og mange rokeringer er ikke gunstig for et godt forsvarsspill.

Et trygt og godt forsvar vil forplante selvtillit fremover på banen.
Marching on together!

Rasmussen7

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #35 på: April 03, 2010, 15:03:27 »
Skulle d bli opprykk i år så e verken Higgs eller Ankegren gode nok så enkelt e d.
Helt greit 3 divisjons nivå men ikke nåkka meir...
Ny keeper t neste år burde stå øverst på lista t trener teamet...
Ankegren tabba sæ ikke bare ut mot Millwal men mot Walsall også.

sportcarl1

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #36 på: April 03, 2010, 19:05:41 »
Her er statistikken for våre to keepere i år:

Higgs  9 kamper..8-1-0..27 p
                     -Snitt poeng pr kamp 2,78
                     -Snitt mål innsluppet pr kamp 0,44
                     -Snitt mål scoret pr kamp 1,89

Ankergren  21 kamper..10-7-4..37 p
                             -Snitt poeng pr kamp 1,76
                             -Snitt mål innsluppet pr kamp 0,95
                             -Snitt mål scoret pr kamp 1,67

Da har Higgs fått kampen mot MK Dons der han gikk ut etter 62 minutt,og Ankergren har fått Norwich der han kom inn etter 16.

Ja,eg veit at statistikk kan brukes til mye,og eg veit også at der er andre faktorer som spiller inn.Men disse tallene er jo så klokkeklare at de neppe kan være tilfeldig.Ankergren spilte noen gode kamper i cupen ja,men er det kanskje en sammenheng mellom keeperens evner til å organisere forsvaret og antall avslutninger mot? Det eg har sett av Higgs sier meg at han er en trygg type som gir forsvaret økt sjøltillit,i tillegg står han rett plassert slik at han sjelden trenger disse tigersprangene for å stoppe skudd.Dessverre er han skadet,hvis ikkje tror eg League 1 hadde vært avgjort allerede til vår fordel.Vi må hente inn en på lån om ikkje Higgs e klar snart 8)


Ankergren må ut e vel den åpenlyse konklusjonen 8)
statistik och statistik, bara för den som tror på det, higgs har snitt 2mål i snitt om man tar de 2 sista matcherna mot swindon och norwich och noll poäng,
 

Sølvreven

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #37 på: April 04, 2010, 03:43:20 »
Begge er for dårlig-ferdig!

Det tror eg du har rett i 8)

Higgs tilbake kan være nøkkelen til å rykke opp.Statistikken taler for seg sjøl og Ankers holder ikkje mål 8)

 ;D
Det er helt uforståelig at vi som låner alt mulig rart,ikke har lånt en klassekeeper.Higgs har vært skadet lenge.Casper har stått og forumet har diskutert seg grønne på hvem man bør bruke.Ifølge enkelte har Casper såpass bra nivå at han kunne vært i Norges landslagstropp.. ;D
Ganske avslørende at Higgs går rett inn etter skade.Ã… låne en benkesliter av en keeper i PL eller ccc er altså umulig... :(
Og vi fortsetter å tape med Higgs på banen? Men til forskjell fra tidligere, så taper vi nå stort. Hyll Higgs...... ::)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #38 på: April 04, 2010, 03:47:10 »
når vi ser på perioden som har vert en katastrofe(perioden etter hjul)så er vel hovedproblemet at vi kke har putta nok mål??å det kan vi vel ikke forlange at Ankers skal gjøre?
Et lag som skal vere i toppen må ha mer enn en målscorer,dette gjelder i tippeligaen og det gjelder i legue one,soton,norwich,millwall har alle to spillere som er topp 8 på toppscorerlista.Vi har kun Beckford,det er problemet vårt.

Trur du er inne på noko der, sviper.
Han er inne på alt. Ingen lag vinner noe med bare en målscorer. Midtbanen er det storste problemet. Jeg skulle veldig gjerne sett Robinson og Jones sentralt. To typer som kan holde på en ball og samtidlig kan gi krempasninger og score kremmål,
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sviper

Sv: Higgs v Ankergren
« Svar #39 på: April 04, 2010, 10:15:15 »
når vi ser på perioden som har vert en katastrofe(perioden etter hjul)så er vel hovedproblemet at vi kke har putta nok mål??å det kan vi vel ikke forlange at Ankers skal gjøre?
Et lag som skal vere i toppen må ha mer enn en målscorer,dette gjelder i tippeligaen og det gjelder i legue one,soton,norwich,millwall har alle to spillere som er topp 8 på toppscorerlista.Vi har kun Beckford,det er problemet vårt.

Trur du er inne på noko der, sviper.
Han er inne på alt. Ingen lag vinner noe med bare en målscorer. Midtbanen er det storste problemet. Jeg skulle veldig gjerne sett Robinson og Jones sentralt. To typer som kan holde på en ball og samtidlig kan gi krempasninger og score kremmål,

takk gutter,det kom vel nok et bevis i går,vi har(hadde)bare en målscorer desverre.
nå er jeg redd vi må be om griseflaks og mirakler.
LIFE IS LEEDS