Skrevet av Emne: EX-Spiller: Tom Lees  (Lest 52572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tjalla

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #30 på: August 24, 2011, 10:55:56 »
Synes denne gutten har gode innlegg. Nok en gang mot West Ham, da han la pent inn til det som etterhvert skulle bli utlikningsmålet.

Foreløpig har Grayson "løst" backproblemet. Håper det fortsetter, selv om jeg ikke er komfortabel med en midtstopper som førstevalg og en krøkke som andrevalg.

Forsåvidt enig, men en gang i tiden var jeg lite komfortabel med at en spiss som aldri slo gjennom skulle løse backproblemet vårt (G Kelly). Det gikk vel sånn tålig greit selvom han kanskje ikke er tidenes beste defensive back  ;)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Torpe-do

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #31 på: August 24, 2011, 11:12:46 »
Synes denne gutten har gode innlegg. Nok en gang mot West Ham, da han la pent inn til det som etterhvert skulle bli utlikningsmålet.

Foreløpig har Grayson "løst" backproblemet. Håper det fortsetter, selv om jeg ikke er komfortabel med en midtstopper som førstevalg og en krøkke som andrevalg.

Forsåvidt enig, men en gang i tiden var jeg lite komfortabel med at en spiss som aldri slo gjennom skulle løse backproblemet vårt (G Kelly). Det gikk vel sånn tålig greit selvom han kanskje ikke er tidenes beste defensive back  ;)

Har Gary Kelly spilt spiss? Det visste jeg i tilfelle ikke, hehe :)

Sydhagen

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #32 på: August 24, 2011, 11:19:04 »
Synes denne gutten har gode innlegg. Nok en gang mot West Ham, da han la pent inn til det som etterhvert skulle bli utlikningsmålet.

Foreløpig har Grayson "løst" backproblemet. Håper det fortsetter, selv om jeg ikke er komfortabel med en midtstopper som førstevalg og en krøkke som andrevalg.

Forsåvidt enig, men en gang i tiden var jeg lite komfortabel med at en spiss som aldri slo gjennom skulle løse backproblemet vårt (G Kelly). Det gikk vel sånn tålig greit selvom han kanskje ikke er tidenes beste defensive back  ;)

Kelly var jo omtrent den eneste som klarte å demme opp for Giggs i sine beste år på 90-tallet! så han var jo brukbar defensivt også :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bore

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #33 på: September 30, 2011, 12:46:50 »

Sydhagen

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #34 på: September 30, 2011, 12:50:57 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #35 på: September 30, 2011, 12:51:47 »
veldig bra!
Ups & Ups!!

Per-Stian

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #36 på: September 30, 2011, 12:55:59 »
http://www.leedsunited.com/news/20110930/defender-signs-new-united-contract_2247585_2467904

Første mann ut til å signe ny kontrakt, blir til 2015.

Supernyheit! Eg trur vi har mykje godt i vente frå denne karen ;)

kimba1980

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #37 på: September 30, 2011, 14:58:06 »
Så kom igang med Jonnys kontrakt nu! Der går rygter om han ikke vil forlænge!??!
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #38 på: September 30, 2011, 15:20:42 »
Spill denne gutten som midtstopper for pokker!

HåvardK

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #39 på: September 30, 2011, 15:39:32 »
Spill denne gutten som midtstopper for pokker!
Enig. Det å bruke midtstoppere som backer er ikke noen god løsning over tid.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #40 på: September 30, 2011, 16:03:06 »
Spill denne gutten som midtstopper for pokker!
Enig. Det å bruke midtstoppere som backer er ikke noen god løsning over tid.

Er det forresten fastslått at mannen kun er stopper? Såvidt meg bekjent var han høyreback under hele låneoppholdet hos Accrington. Kan være enig i at det hadde vært interessant å se ham inne i midten, og når jeg i en annen tråd her inne ser hvor lang kontrakt Connolly har syntes jeg vi bør inkludere ham mer, hadde en ok + førstesesong etter min mening.
KEEP FIGHTING!!



SOL

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #43 på: Oktober 01, 2011, 18:52:48 »
Kelly var opprinnelig ving!
En meget god omskolering etter mitt syn. Kelly var en habil spiller a :)

 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #44 på: Oktober 01, 2011, 18:57:18 »
härligt att grayson ger lees och white så stort förtroende och de har förtjänat sina platser
 

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #45 på: Oktober 01, 2011, 19:47:17 »
Ã… ikke helt uventet for de som følger med, best i midten .

Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sleivind

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #47 på: Oktober 02, 2011, 00:46:29 »
God som stopper og en bedre back enn Connolly. Vi har en liten gromgutt i Lees!

johnny gangster

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #48 på: Oktober 04, 2011, 15:19:12 »
http://uk.eurosport.yahoo.com/04102011/63/lees-happy-full-slot.html?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Ser ut som det er det samme for Lees om han spelar back eller stoppar. Greit å ha ein som kan bekle begge rollar. Herlig :)

auren

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #49 på: Oktober 31, 2011, 21:55:25 »
Kjempekamp i går, og har gjort den ene stopperplassen sin. Det hadde nok INGEN trodd forut for sesongen. Vi får bare inderlig håpe han blir i klubben en stund fremover. Jeg blir overrasket hvis ingen klubber fra PL snuser på ham. Det gjelder også Aidy White. Et opprykk er nødvendig for å beholde de lokale gutta Lees, White og Howson.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #50 på: Oktober 31, 2011, 22:20:38 »
Kjempekamp i går, og har gjort den ene stopperplassen sin. Det hadde nok INGEN trodd forut for sesongen. Vi får bare inderlig håpe han blir i klubben en stund fremover. Jeg blir overrasket hvis ingen klubber fra PL snuser på ham. Det gjelder også Aidy White. Et opprykk er nødvendig for å beholde de lokale gutta Lees, White og Howson.

auren

Ehem...

Så... er det bare jeg som vil se Lees slå igjennom på stopperplass neste sesong?
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #51 på: Oktober 31, 2011, 22:41:15 »
Kjempekamp i går, og har gjort den ene stopperplassen sin. Det hadde nok INGEN trodd forut for sesongen. Vi får bare inderlig håpe han blir i klubben en stund fremover. Jeg blir overrasket hvis ingen klubber fra PL snuser på ham. Det gjelder også Aidy White. Et opprykk er nødvendig for å beholde de lokale gutta Lees, White og Howson.

auren

Ehem...

Så... er det bare jeg som vil se Lees slå igjennom på stopperplass neste sesong?

Ikke verst. Men hadde du egentlig trodd han ville bli bankers på midtstopperplassen, eller var det bare noe du håpte på?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #52 på: Oktober 31, 2011, 23:07:47 »
Liker absolutt det jeg har sett av Tom Lee(d)s sålangt.

AndyMathie

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #53 på: November 01, 2011, 11:07:55 »
Tom Lees endelig en spiller som blør for drakta og presterer på et så høyt nivå at han fortjener sammenligninger med en annen Leeds stopper for noen års siden Woody boy. Han er muligens vår aller beste spiller og tror at når sesongen er over så blir han kåret til årets spiller. Deilig at han har signert kontrakt til 2015. Han blir vi å ha masse glede av i åran som kommer.

Tom Lees synger bare we all love lees we all love lees. HYLL HYLL!!! :)
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #54 på: November 01, 2011, 11:17:28 »
Tom Lees endelig en spiller som blør for drakta og presterer på et så høyt nivå at han fortjener sammenligninger med en annen Leeds stopper for noen års siden Woody boy. Han er muligens vår aller beste spiller og tror at når sesongen er over så blir han kåret til årets spiller. Deilig at han har signert kontrakt til 2015. Han blir vi å ha masse glede av i åran som kommer.

Tom Lees synger bare we all love lees we all love lees. HYLL HYLL!!! :)
är bara att instämma i din lovsång, även aidy är värd en lovsång, det är en kille till som blöder för dräkten och har gjort enorma framsteg denna säsong,
 

Gufrias

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #55 på: November 01, 2011, 16:27:20 »
Kjempekamp i går, og har gjort den ene stopperplassen sin. Det hadde nok INGEN trodd forut for sesongen. Vi får bare inderlig håpe han blir i klubben en stund fremover. Jeg blir overrasket hvis ingen klubber fra PL snuser på ham. Det gjelder også Aidy White. Et opprykk er nødvendig for å beholde de lokale gutta Lees, White og Howson.

auren

Ehem...

Så... er det bare jeg som vil se Lees slå igjennom på stopperplass neste sesong?

Ikke verst. Men hadde du egentlig trodd han ville bli bankers på midtstopperplassen, eller var det bare noe du håpte på?

auren
For fotballsupportere går vel tro og håp gjerne hånd i hånd. Det er bare spørsmål om hvor mye av blandingen som er tro og hvor mye som er håp.

I den ene enden av skalaen ligger Coventry-kampen. Den trodde jeg vi skulle vinne. Egentlig.

Langt ute på den andre siden finnes 03.01.10. Jeg håpte, men trodde egentlig ikke, vi skulle slå ManU på Old Trafford.

Når det gjaldt Lees var det vel cirka 50-50. Gutten hadde gjort en god sesong på utlån, mens de andre stopperne... ja, dere vet. Spørsmålet var om han kunne ta nivået. I så fall var startelleveren innen rekkevidde.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #56 på: Mai 10, 2012, 21:31:33 »
Sakset fra Yorkshire Post..

LEEDS United have opened new contract talks with defender Tom Lees. The 21-year-old is in line for an improved deal and discussions between the club and his representatives are understood to have taken place yesterday afternoon.


Lees signed a new contract last September, committing himself to Leeds until 2015, but manager Neil Warnock has moved to enhance his terms again after being impressed with his performance.

Warnock praised Lees’ performances, saying: “Tom’s been the one bright spark at the back. He’s got a lot to learn and he made individuals errors but he’s improved his all-round game and he was almost the first name on my teamsheet. I can’t give him a bigger compliment than that.”


Warnock, who signed Jason Pearce from Portsmouth last week, said: “There’ll be a lot of competition for places. I’m looking to sign a few defenders.


“He can play at right-back and, as much as he might not like that, you need utility players.”
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #57 på: Mai 10, 2012, 21:36:24 »
Sakset fra Yorkshire Post..

LEEDS United have opened new contract talks with defender Tom Lees. The 21-year-old is in line for an improved deal and discussions between the club and his representatives are understood to have taken place yesterday afternoon.


Lees signed a new contract last September, committing himself to Leeds until 2015, but manager Neil Warnock has moved to enhance his terms again after being impressed with his performance.

Warnock praised Lees’ performances, saying: “Tom’s been the one bright spark at the back. He’s got a lot to learn and he made individuals errors but he’s improved his all-round game and he was almost the first name on my teamsheet. I can’t give him a bigger compliment than that.”


Warnock, who signed Jason Pearce from Portsmouth last week, said: “There’ll be a lot of competition for places. I’m looking to sign a few defenders.


“He can play at right-back and, as much as he might not like that, you need utility players.”

Ikke typisk Bates dette.. Strider mot prinsippene hans.. Tyder på at Warnock har litt makt..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #58 på: Mai 10, 2012, 22:35:33 »
Så er spørsmålet: Fortjener Lees en lik lønning som Clayton? Begge er unge og talentfulle og har hatt en relativt bra sesong for Leeds. For å si det slik - jeg synes ikke Clayton fortjener noe særlig mer i lønn enn Lees. Og da kan vel Lees fort kreve 10-12 k i uken, noe han neppe vil bli tilbudt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ian Baird

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #59 på: Mai 10, 2012, 23:06:16 »
Sakset fra Yorkshire Post..

LEEDS United have opened new contract talks with defender Tom Lees. The 21-year-old is in line for an improved deal and discussions between the club and his representatives are understood to have taken place yesterday afternoon.


Lees signed a new contract last September, committing himself to Leeds until 2015, but manager Neil Warnock has moved to enhance his terms again after being impressed with his performance.

Warnock praised Lees’ performances, saying: “Tom’s been the one bright spark at the back. He’s got a lot to learn and he made individuals errors but he’s improved his all-round game and he was almost the first name on my teamsheet. I can’t give him a bigger compliment than that.”


Warnock, who signed Jason Pearce from Portsmouth last week, said: “There’ll be a lot of competition for places. I’m looking to sign a few defenders.


“He can play at right-back and, as much as he might not like that, you need utility players.”

Ikke typisk Bates dette.. Strider mot prinsippene hans.. Tyder på at Warnock har litt makt..:)

Dette å prøve med forbedring og forlengelse av kontrakter til de spillerne manageren liker er good managment! Dette har jeg ventet lenge på. NW viser her sin pondus.

(dog mener jeg Tom Lees er noe overvurdert, litt for enkel og litt for treig etter min smak - ellers ok)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.